Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 137 z 145    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140 ... 145  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
adam_r: přesně tak, kdyby ČD nebyli truhlíci, už dávno mají pronajatý nebo na leasing Taurusy, jako to dělají jiné firmy v Evropě... Řeči o el. mag kompatibilitě jsou mimo místu, když se chce jde všechno, viz Pendolina, jenže když se nechce, to je horší jako by to vůbec nešlo.

Jsem zvědav na jaké výkony budou 380 v budoucnu nasazeny? Asi nejspíš dojde k nasazení místo řady 350, kterých je už jen 18 ks (dvě po nehodách zrušeny, tuším 009, 010), nehledě na to, že nejezdí jen k nám.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Želva píše:
Jinak co se týčeho toho, že by si ČD půjčovaly od rakušáků celý soupravy jsem hodně skeptickej. Jak tu zaznělo, výkony nemaj pořádně čím vyrovnávat, a jinak to bude asi pěkně mastný.
Vyrovnavani vykonu je v dnesni dobe prezitek. Loko/vozy se daji normalne pujcit za penize, a spousta zeleznicnich spolecnosti to tak dela. Take se daji loko vzit na leasing a podobne - pokud ma dopravce smlouvu na nasledujicich X let provozu, tak se leasingovka v pohode najde.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Bude jich 20, stejně jako goril, které nejezdí výlučně BA - PHA.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
pokud těch vozů bude 15-20, jak se říkalo, tak stěží nahradí gorily...


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Želva: ne, je to jen má spekulace na základě situace ČD, ÖBB a (nepotvrzené) informace, že je JMK ochoten ČD přidat za kvalitnější soupravy. Taky jsem nevěděl o 575 pro Litvu.

PvvS: 380 podle mě nahradí i potkany na některých ostravských rychlících.


Offline
Uživatelský avatar

9303
10 čer 2004 11:19
vario1523 : To je sice pekny, ale malokdo si tu uvedomuje ,ze 381 alias 109E ma v prvni rade nahradit radu 350 , ktera je uz leta pujccovana od slovenskych zeleznic. Takze prednostne pujde na zahranicni vykony , pak jsou na rade vicesystemovy vykony . Rozhodne se zadna nedostane na vykony z Horni dilni do dolni horni s par Bckama za sebou, tak jak je to potreba na IDS. Navic se tim v podstate neuvolni zadny strojr vhodny k prevodu na IDS , tak mozna par 371, ktery tady stejne muzou jezdit max jako mrtva zatez, nebo jedna ve znojme. To ze v posledni doke je akutni nedostatek stridavych lokomotiv (dvousystemovky radsi neresim) je znama vec, jinak by se v malomericich netahaly z kopriv i ty leta brakovany laminatky. Vzdyt na to ukazuje i ta uvazovana reko souprav 560 na soupravy s ridicakem a vlozeny Np vozem (sprahovany na DO). Vozovy park se tim rozsiri jenom na oko, pac to bude jezdit na stavajicich vyknech (neni cim nahradit). Takze sice z kazdy soupravy ziskame 2 , ale ve vysledku to bude spojeny spolu i nadale, akorat se budou navic vozit ridicaky.

Kdysi skodovka nabizela moznost reko rad 852/853 na radu 454 a 554, s trakcnim motorem uprostred, a hnany oba podvozky. Vyzbroj mela byt ve stavajici strojovne. Bohuzel z toho taky seslo.


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Pokud by vás zajímala česká třísystémovka tak doporučuji stránky http://www.109-e.wgz.cz
Mimochodem jeden prototyp je již hotový a v nejbližší době by měl jezdit na ZŽO ve Velimi


Želva: http://www.acri.cz/cz/index.php?option= ... &Itemid=76


No jasně, uznávám chybu. Ale kdyby byly v České republice už nějaký Taurusy tak se nemusí furt přepřahat. No a jinak taková věc co vás asi nenapdne - když by si ČD půjčovaly lokomotivy nebo rovnou celý vlaky z Rakouska víte kdo by to spravoval? Rakušáci a tím pádem by mohli přijít o práci třeba takoví čeští mechanici.


Offline
Uživatelský avatar

86
17 říj 2006 00:54
Brno - linky 57, 43 a 93
Kubovi: Máš pravdu, omlouvám se. :-# Měl jsem místo "...čtvrteční premiéry Regionovy na 251..." říct "premiéry Regionovy na 251 v IDS" 8-) Díky za doplnění.

Každopádně nějaký lepší (než ty moje) páteční fotky by někdo pls. nezvěřejnil? Myslím, že třeba takovej Pvvs tvrdil, že půjde fotit. V jeho albu jsou ale bohužel stále jako poslední fotky z vašeho prosincovýho šotosrazu :-(

Pvvs: Nebyl by prosímtě nějakej link ohledně toho skoro hotovýho prvního kusu 571? Nemůžu o tom nějak skoro nic najít. Dikec

Jinak co se týčeho toho, že by si ČD půjčovaly od rakušáků celý soupravy jsem hodně skeptickej. Jak tu zaznělo, výkony nemaj pořádně čím vyrovnávat, a jinak to bude asi pěkně mastný. Stejně tak o nápadu že by něco v kraji jezdily přímo ÖBB. Máte někdo nějaký jinčí informace, než že to byl jen návrh a zbožné přání? Vyjednává už se o tom pro dopravně-obslužní smlouvu s krajem na další rok?

Davidovi: Jsi si opravdu tak jistej, co se bude dít po schválení Taurů v JMK? Myslíš půjčování souprav, či ježdění přímo ÖBB? :-o
Jinak to co jsi reagoval na Angela... Trefný! :applause: Ono taky stačí se myslím podívat pro srovnání: Ty jsi tu o tři měsíce dýl, a Angel má skoro dvojnásobek příspěvků. Hold občas to člověka popadne a musí honem reagovat. :-| Pak tak vznikají zprávy podobný té níže :evil:


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
A hlavně: ČD mají všechno kromě přebytku rozumných lokomotiv a řidičáků, zatímco ÖBB mají taurů a souprav s řidičáky plnou zadnici - takže co se bude dít po schválení taurů na (jihomoravských) tratích SŽDC mi připadá více než jasné...

kuba: nejen R-linkami živ je IDS JMK...

Angel píše:
České dráhy opravdu mohly koupit kvalitní lokomotivy na světě - Taurus(byl jsem i uvnitř a je to super), ...
Coby žák/student SŠ máš určitě kvalifikaci na posouzení libovolné lokomotivy stran:
- trakčních schopností
- kvalit elektrické výzbroje
- elektromagnetické kompatibility
- ergonomie strojvedoucího
- finanční a technické náročnosti údržby
- spotřeby energie a dalších provozních nákladů
- ceny za dodávku v době dotyčného VŘ


České dráhy opravdu mohly koupit kvalitní lokomotivy na světě - Taurus(byl jsem i uvnitř a je to super), ale pro ČD vyrábí lokomotivy Škodovka. No pokud vím tak se vyvíjí a možná už aji vyrábí toto - http://www.skoda.cz/holding/produkty/c31648/lokomotiva-skoda-109-e-aid65.html No bude to takový Český Taurus. No snad to vyjde.


Offline
Uživatelský avatar

9303
10 čer 2004 11:19
Kuba: JIna trakce, jiny zabezpecovaky... A koneckoncu kdyz se podivam co jezdi okolo vidne, tak jenom pred to dat nejaky rozumny hnaci vozidlo (ne muzeum typu lamina, plechac) a muze to tu jezdit. Cd uz davno mohly mit i vlastni taurusy a kompenzovat vykony.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
adam_R: Brno-Vyškov? Když už tak Brno - Olomouc, nebo Brno-Bohumín, snad bys nechtěl ve Vyškově přepřahávat.
Nebylo by to pro ČD moc drahý půjčovat si od Rakušáku Taurusy?


Offline
1161
06 kvě 2007 13:02
ČR
Bohužel si stačí vzpomenout na problémy co dělal DÚ než povolil ježdění Taurusů 160km/h, a vůbec dovolil aby mohli jezdit až do Brna..... ](*,)


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
vojtik píše:
Taky nechcu rejpat, ale bylo psáno 671+071+971. To značí jednotku jak pro střídavé napětí (Brno...), tak i pro stejnosměrné napětí (Praha, Ostrava...)
... ktera existuje pouze na papire a v hlavach sotousu. Pokud by se ted rozhodli CD neco takoveho koupit, tak to vyjede (pri dobre konstalaci hvezd) nejdriv za 2 roky. Narozdil od toho taurus+vozy+ridicak muze zacit jezdit (z technickeho i administrativniho pohledu) velmi brzo. Schvaleni Taurusu pro useky Brno - Brezova, Brno - Zdar a Brno - Vyskov by zadne technicke problemy branit nemeli.


Offline
Uživatelský avatar

9303
10 čer 2004 11:19
Klidne muze byt i 571.. Prvni kousky pro zahranici , v ciste stridavym provedeni se ted dokoncuji (aspon prvni kus) . Takze mechanicka i elektricka cast budou k dispozici. Jenom musi byt na strane CD (nebo jinyho dopravce) ochota a penize na nakup. A nenakupovat misto toho paskvily typu 814 a spol...


Aha já mysle City Elephanta co mají v Praze - 471 + 071 + 971 pokud se nepletu.


Offline
1161
06 kvě 2007 13:02
ČR
Taky nechcu rejpat, ale bylo psáno 671+071+971. To značí jednotku jak pro střídavé napětí (Brno...), tak i pro stejnosměrné napětí (Praha, Ostrava...)


Nechci rejpat ale pokud vím tak City Elephanty tady nemůžou jezdit protože tady je jinačí napětí v troleji než v Praze a Ostravě.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Želva: Tak na Tišnovce jezdí reginy už několik měsíců, pravda, jen ze Žďáru do Novýho Města, ale jezdí. Jen pro doplnění.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Podle mě tady budou jezdit dřív rakouské jednotky než něco nového z Plzně/Studénky.


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Kdyby sem místo Regionov dali City Elefanty řady 671+071+971


Offline
Uživatelský avatar

86
17 říj 2006 00:54
Brno - linky 57, 43 a 93
Tak přátelé, dovolil bych si v mezičase takovou menší hádanku, na počest dnešní páteční Brněnské premiéry 8-). Schválně, co je na obrázku špatně? :-)

  • Nejprve úplně zběžně, většina to asi uhodnete hnedka. :-#
    ObrázekStačí si zkloubit zde oblíbené hádanky typu "Poznej vůz", dle času "Poznej místo" a už jen hledat chybku...

  • Pokud náhodou neznáte přesný časový oběh tohoto "vozidla" (ale tušíte aľespoň kde by se asi tak po Brně mělo běžně pohybovat), zde je tahle hádanka upravená pro vás:
    Obrázek

  • No a do třetice pro ty, co snad ani vůz nepoznali, či netuší, na jakých linkách se po Brně toulá, tak pěkně polopatě s typákem i směrovkou. A zde už k odhalení chybky stačí myslím pouhá znalost trasování linek IDSJMK. ;-)
    Obrázek.Obrázek
Tak to bychom měli. Omlouvám se za nekvalitu fotek, jsou jen rychlo-dokumentační :oops: U prvních dvou obrázků se sice může někdo vymlouvat, že nelze chyba poznat, protože na S3 se 814.2 nachvíli objevuje (skutečně koná jeden obrat Brno hl.n. - Hrušovany u Brna), ovšem to je kolem poledne, ne tedy v 16:41, a stejně tak to není přes Lesnou :idea:

_____________________________________________________________________________

Jinak dnešní dlouho očekáváná premiéra Regionovy v Brně proběhla za krásného počasí, takže bylo možné cestou podél trati potkat hodně fotografů. 8-) (omlouvám se, pokud jsem někomu zkazil snímek svou hlavou vykloněnou z okna :-$ ) Doufám, že tady sem, či na K-report (stejně jako třeba Trolejbusák) hodí někdo nějaký kvalitní fotky. Stejně tak ze včerejší čtvrteční premiéry Regionovy na 251 by se nějaká fotečka šikla, pokud jste někdo byl. ;-) No a do té doby dovolte alespoň dokumetačně (špatné světlo, křivé linky :oops:)...
Obrázek.Obrázek

I když se lidé na nástupištích podivovali nové soupravě, zevnitř si ji běžní cestující vyzkoušeli pořádně snad jen na cestě do Hrušovan u Brna. Na samotné S1 :idsjmk1: tradičně stoupla vytíženost linky díky šoutoušské události snad až o 300 %. :-| Tak uvidíme, jestli se Regině podaří přitáhnout nové pasažéry... :dancing:


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
Laminy by už do dějin IDS zasáhnout neměly, neboť jsou Carga. Leda při nějaké opravdu mimořádné mimořádnosti...
Jo a laminátky nerezaví, ale především korodují...!
Ne vážně, u většiny z nich dochází k degradačnímu procesu skelných laminátů. Jinými slovy vznikají drobné prasklinky, které mají za následek odpadávání a loupání laku.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3617 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140 ... 145  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 01 lis 2024 01:55
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]