Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 73 z 76    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
a proč nemůže být ten Solaris 12M??????

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

206
15 led 2008 20:51
O víkendu se mi v našem hlavním městě naneštěstí dvakrát podařilo jet SORem CN 12 CITY e.č. 3000, no... Tohle jestli bude (jednou možná) jezdit v Brně, no tak potěš... Rozvrzanější autobus jsem snad nikdy neviděl, navíc každý 3 zastávky se sekly windows a řidič musel restartovat... Nevěděl jsem, že se microsoft dostal už i do autobusů z východočeské vesnice... sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
2+3 tu již jsou, zbytek se říkalo že na konci roku...

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
http://portal.gov.cz/wps/portal/_s.155/ ... cid=116761

To jsem zvedavy , kdy tech 2+13 abusu bude.


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
Proskoleni na c18m byli jen moji dva komplicove, tou dobou kdy bylo skoleni sem zrovna jezdil takze na me skoleni nevyslo a druhy den sedni a jed aneb metoda pokus omyl a proskolil sem se sam.

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
když jsme u toho přeškolování, tak u depecu to moc žhavý není, kdokoliv kdo má z vokna nebo volna Citelisa 18, nebyl proškolenej, jenom tak, že sedni a jeď. A když to někde opřeš plať.
Řekl bych, že do Brna stačí na dobré manévrování těch našich 11,7m kousky B700/900, co máme, mají akorát rozvor na to, aby s tím šlo dobře manévrovat a nemuselo se s tím šíleně najíždět.
Nevím jak někoho napadlo do Brna jako ideál 12,8, sice je to jenom metr na délku víc, ale už se s tím musí o hodně víc nadjíždět, protože to má větší rozvor. Dobře si toho dá všimnout u Nemocnice Bohunice když tam česani najíždí. Nic moc. Do města neee.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
214
03 srp 2006 06:41
Brno, CR
Jo to zni logicky. Tam kde nevadi ze se s 15m hur vytoci to asi ma smysl. Otazka je jestli to je i Brno... A pokud by to v Brne bylo vhodne jen obcas, nekde, pak se zase objevi otazka jestli je rozumne mit nekolik odlisnych "exotu" ktere maji jine jizdni vlastnosti nez ostatni (preorientovani-se ridicu, skoleni atd.) nebo jestli radeji jit cestou postupne evoluce, coz by mohlo byt to drobne natazeni z 12m na tech neajkych 12,8m ci podobne...


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
SYN píše:
Jojo, taky bych radeji sel cestou o-trochu-delsich-12m busu nez tu budovat treti tridu delky, tj. 12m, 15m a 18m, to je podle me zbytecne jemny odstupnovani.
Hlavni duvod, proc se leckde porizuji 15m autobusy je, ze jde o nejdelsi moznou variantu "bez kloubu". Financni rozdil v udrzbe 12m a 15m je velmi maly. Naproti tomu u 18m prichazi udrzba kloubu a vsech veci okolo toho, coz provoz prodrazuje.


Offline
214
03 srp 2006 06:41
Brno, CR
Eda píše:
Pokud bychom se rozhodli pro Citara (případně Connecta), nebo Solaris, které mají i 15metrové verze, tak by se o části autobusů v této délce dalo uvažovat. Rozhodně ale ne všechny 15m! Jen menší část.

Jinak: Nejradši bych v Brně viděl třídveřový Crossway LE, ať už plyňák, nebo nafťák. Zajímavá možnost u něho je i 12,8metrové provedení, i když hlavním argumentem je především cena. Co je lepší? 2 Citybusy, nebo 3 Crossy LE? Pro mně je odpověď jasná...

Jojo, taky bych radeji sel cestou o-trochu-delsich-12m busu nez tu budovat treti tridu delky, tj. 12m, 15m a 18m, to je podle me zbytecne jemny odstupnovani. Krome toho to znamena davat pozor na ktery linky 15m nemuze, a ucit tim sofery jezdit (tedy spis vyhybat)... Stoji to za to? Opravdu si nekdo myslite ze kdyz je nekde 12m (tedy rekneme do budoucna 12,8-13m) bus moc malej tak by na tom stejnym miste 18m byl plytvanim? Vzdyt je to jen o pulku vetsi...
Tez by me zajimalo jak jsou v pomeru k sobe celkove naklady 12m vs 18m verze, tedy naklady na palivo, udrzbu, porizeni plus ridice, docela bych tipoval ze to nebude o 50% vic u 18m ale rekneme jen o 40% (a rekl bych ze by jich mohlo byt i vetsi cast "flotily" DPMB nez dnes)


Offline
Uživatelský avatar

483
22 srp 2006 12:35
Bohunice
Datel píše:
... O vypružení škoda mluvit, jako by tam nebylo. ...
Oproti Urbinu je Citelis úplná houpačka. :-)
Datel píše:
... Nehorázně mě rozčilují ty zatracený plasty co se třepou po přejetí každýho kanálu. ...
Vzhledem k množství plastů v "moderních" autobusech máš úplně jedno, jaké je logo na čumáku. Osobně si ovšem myslím, že nejvíc kraválu dělají "vitrínky" na reklamní letáky (hlavně v 14Tr/15Tr).
mrakicio píše:
... Já to myslel tak, že jsou prostě linky, na který je sólo málo a kloub moc, typickým příkladem je, si myslím, zrovna ta padesátka nebo šedesátka. ...
S tím tvrzením počkej, než dodělají Kampus.
adam_r píše:
Jeste k sedadlum. Pokud je hodnoticim kriteriem nabidky pocet cestujicich, kteri se dovnitr nasardinkujou/pocet mist k sezeni v NP casti a podobne, tak neni divu, ze tam vyrobce nacpe tech sedadel tolik, kolik jen norma dovoli. ...
Co třeba, kdyby se zrušily sedačky zády ke směru jízdy na předních podbězích (ty quasi "mutr-kind-sicny")? Uvolnilo by se tak trochu prostoru, o který by se mohly posunout sedačky umístěné zády ke směru jízdy v NP části a vzniklo by tak na nich více místa na nohy. Absolutní počet sedadel by sice klesl, zato relativně by narostl počet bezbariérově přístupných sedadel.

_________________________________
Chůze = doprava 21. století.


Náš zákazník náš pán. Kdyby DPMB řekl ŠKODOVCE tak mohly bejt ty sedačky v 13T normální. No ale nikdo nic neřekl...


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Vario1523 píše:
Jak jsou na tom s hlučností Solarisy oproti Citelisům?

Měl jsem tu čest jet v Plzni 15m a 18m dieselovým Solarisem - a je do docela o dost tišší...


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Jeste k sedadlum. Pokud je hodnoticim kriteriem nabidky pocet cestujicich, kteri se dovnitr nasardinkujou/pocet mist k sezeni v NP casti a podobne, tak neni divu, ze tam vyrobce nacpe tech sedadel tolik, kolik jen norma dovoli.
Treba v Gre maji Citelisy napravo od prostrednich dveri jen 3-sedacku namisto 4-sedacky, a hned jsou tyto mista daleko pristupnejsi + vice mista k stani. (Ale maji o jedno sedadlo v NP casti mene, nez zakladni vybava solaris, cimz by u DPXY prohrali ...)

Pokud si dopravce bude prat (soucast zadani vyberoveho rizeni), aby 90% sedadel v buse odpovidalo parametrum (blablabla), tak s tim vyrobce neco udela. A je jedno, jestli se jedna o Citelis, Solaris, Tedom, nebo nejaky Balkanbus.


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Jak jsou na tom s hlučností Solarisy oproti Citelisům?


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
Miky píše:
Co se týče 15m busů, tak rozhodně ne na 50 - když tady jezdil testovací solaris, tak měl běžně 15 minut sekeru ...

Nevzpomínám si,že bych míval čtvrť hoďky sekeru...Jediné místo,které vadilo, byl zlom ve vozovce při odjezdu od semaforu na Heršpické vlevo (vlastně už nájezd) na Jihlavskou.Na tom hupu jsem několikrát drhnul zadkem,když byl vůz náhodou plnější(což v tomto místě bývá málokdy).Tento úsek vozovky se dodělával dodatečně,a proto je tam ten zlom.Původně se mohlo po projetí křižovatky "pod kremačkou" pokračovat na další světelné pouze vlevo...
Spíš byla na "kroucení" náročnější linka 67(NC Kr.Pole,Příkop,Bratislavská-Koliště,Domažlická-Charvatská...)


Offline
Uživatelský avatar

206
15 led 2008 20:51
barmann píše:
Tam se vytočí vpohodě, jen tam nesmí jet nic do protivky. Vím to, koukám na obě z okna :wink:


Takže bydlíš na Spodní??? O:)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
barman: Přesně tak. Hezky je to vidět u nočních rozjezdů, které se v těchto zatáčkách potkávají (někdy to teda nevyjde, ale většinou ano) - vždy musí jeden počkat, než projede druhý, najednou se to opravdu nedá.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Prispevky presunity do vhodnejsiho tematu


Offline
Uživatelský avatar

655
05 zář 2007 11:06
Brno
Eda píše:
Miky zřejmě myslel točku Čeňka Růžičky/Vyhlídalova a možná i Čeňka Růžičky/Hraničky v Bohunicích.

Tam se vytočí vpohodě, jen tam nesmí jet nic do protivky. Vím to, koukám na obě z okna :wink:

_________________________________
Jedu tam, kam mì veksle hodí :D


Offline
Uživatelský avatar

206
15 led 2008 20:51
Eda píše:
Miky zřejmě myslel točku Čeňka Růžičky/Vyhlídalova a možná i Čeňka Růžičky/Hraničky v Bohunicích.


Tam se nevleze 15m?!?!


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Miky zřejmě myslel točku Čeňka Růžičky/Vyhlídalova a možná i Čeňka Růžičky/Hraničky v Bohunicích.


Offline
Uživatelský avatar

206
15 led 2008 20:51
Miky píše:
Co se týče 15m busů, tak rozhodně ne na 50 - když tady jezdil testovací solaris, tak měl běžně 15 minut sekeru, protože byl moc dlouhej a nevytočil se pořádně v uličkách v Heršpicích a v Lískovci... Na 60 jsou zase podle mě klouby občas hodně akorát...


Heršpice chápu, ale zajímalo by mě, kde v lískovci se nevytočily... :-k


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Mě se v poslední době nejvíce líbí Urbina/Trollina 15 třetí generace - ty by se podle mě hodily na linky 31 / 33


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Co se týče 15m busů, tak rozhodně ne na 50 - když tady jezdil testovací solaris, tak měl běžně 15 minut sekeru, protože byl moc dlouhej a nevytočil se pořádně v uličkách v Heršpicích a v Lískovci... Na 60 jsou zase podle mě klouby občas hodně akorát...


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Eda - já to myslel tak, že jsou prostě linky, na který je sólo málo a kloub moc, typickým příkladem je, si myslím, zrovna ta padesátka nebo šedesátka, možná i 67 nebo třeba nějaké noční linky, samozřejmě, že ne všechny busy 15m...

Teď akorát, co s 81/82, v Ostravě si nakoupili ty Mave busy, u nás se ten testovací provoz nezdařil? Neříkám, že je to ideální vozidlo, na 81/82 by bylo ideální něco typu Sor BN 9,5... cokoliv menší má problém s prostorem... a klasickej 12m bus je tam moc. Navíc "plošinový" karosy jsou už teď na hraně životnosti...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1893 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 21 lis 2024 18:34
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]