Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 43 z 57    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 57  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Angel píše:
Taková otázka, kolik že je přípustných těch dioptrií pro kolejové vozidlo? Díky moc

-3,5D


Taková otázka, kolik že je přípustných těch dioptrií pro kolejové vozidlo? Díky moc


Offline
Uživatelský avatar

352
30 led 2008 17:13
Kari (jsem zapomněl odpovědět): Postup získání řidičáku na trolejbus je B - D - "Tr", s nutností profesního osvědčení. Praxe niettreba, s tím teda, že samosebou musíš mít 21let. A také s tím, že trolejbus je drážní vozidlo, takže byrokracie je na to úplně neuvěřitelná, mám kolegu, který jezdí brigádně s autobusem, ale na trolejbus papíry mít nemůže, protože je to dráha a tam jdou přísnější dioptrie. Že to je v podstatě autobus s fajema, je jedno.

_________________________________
Nejlepší trolejbus je 22Tr. Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme se o tom přít, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat.


Offline
Uživatelský avatar

352
30 led 2008 17:13
Jenom jestli tu kloubovou hospodu letos vůbec vytáhnem z vrat...
Alcotest - dýchnou se dá dát každýmu. Tj. řidičům může dát fouknout dispečink při každodenních namátkových kontrolách, a to kdekoliv ve městě a komukoliv na koho si ukážou, tj klidně i zkuební jízdu, dále "na udání" (třeba stížnost cestujícího na hrubou jízdu apod), taky vám může dát fouknout výpravčí před nastoupením služby - dýchá vždy pár lidí vylosovaných počítačovým programem. Mechanikům se také dává dýchnout, i když ne tak často, mám však mírné pochybnosti, zda program "losuje". Ovšem zrovna minulý týden byl nějaký chlast průšvih tuším ve Slatině. Tématu bych se nebál. Chlast se musí z jakékoliv práce prostě vymýtit, jinak ať si každej chlastá kdy chce a kde chce. Nesmutnější na tom je, že notorici mají štestí a nikdy je nikdo nevyhmátne, naprotitomu jeden napůl abstinenční kolega, který náhodně jednou slavil čísi narozeniny nebo kýho výra a časově to přetáhli, přišel ráno do práce a zrovna v den, kdy se foukalo. Naměřili mu jakýsi zbytek, snad 0,2. Bylo mi ho líto, dostal dva dny Áčko a prémie dolů a podobný tresty. Náhoda je blbec a postihuje spíše smolaře.

_________________________________
Nejlepší trolejbus je 22Tr. Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme se o tom přít, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat.


Offline
Uživatelský avatar

9314
10 čer 2004 11:19
Johnny5 píše:
Myslím, že by to chtělo něco jiného než kofolu :-) ale proti Ondro-názorům se skutečně nedá nic říct. Snad jen naivně a optimisticky, že naděje umírá poslední. I když musím připustit, že poslední dva měsíce jsem tu ne-kofolu praktikoval nepoměrně častěji než v předchozím období. Možná jsem chtěl aspoň na chvilku zapomenout.

No nekofolu praktikujem ted snad kazdej vikend. A kofolu si nechavam do prvni NP kloubove hospody ...


Offline
302
14 úno 2007 21:02
BM, Černá Pole
johnny05 píše:
Jen pro zajimavost ....
Jéééé, koukám, že tu mám nějakého copy-nicka :-) doufám, že s podobnými názory.


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
Jen pro zajimavost jak si DPMB vazi zamestnancu.
V roce 2007 meli ridici ze zakona moznost mit 416 hodin prescasu za rok (kdyby si nebrali dovolenou a nebyli ani jeden den v pracovni neschopnosti). Za rok 2007 me chybely necele 3 hodiny k tomu ze jsem vycerpal plny limit. Tzn. jezdil sem co se dalo a byl prakticky porad v praci.
Oceneni na konci roku: Udelujeme vam mimoradnou odmenu za nadprumerny vykon v roce 2007 ve vysi 1500 korun. (Ktery me jeste zdanili). Jeste sem dostal mimoradnou odmenu 500 (taky se musela jeste danit) za jizdy pri muzejni noci. Tzn. v roce 2007 sem delal maximum co snad slo, ani jeden den sem nebyl na pracovni neschopnosti nebo na nejake ze zakona jine uleve. Kdyz me vypravci zavolal rano ze mu vypadl ridic tak sem mu ze 4 pripadu rekl 3x ano obleknul si mundur a letel na sichtu.
Za to vse jsem si vydelal o 2000 hrubeho za rok vic nez ridic ktery jezdi pouze to svoje a na naky jizdy z volna a pomoc druhym z vysoka s...
...firma 21. stoleti... blee
P.S.: Skoda ze patrim taky mezi ty blbce co je to bavi a nechaji si to libit ](*,) (zatim)

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
Uživatelský avatar

469
09 kvě 2007 14:55
Daleko
Alkoholické přežitky z minulosti bohužel stále existují ... jaké pak bylo překvapení pro alkoholiky, když ráno museli dýchnout do alkoholmetru a ti co něco nadýchali byli odesláni domů s tím, že příště již chodit nemusí ... a divím se, že zrovna u dopravního podniku nedýchají aj mechoši ... když už dopravní podnik ty alkohometry má (nebo snad nemá?)

_________________________________
Jsem mladý, krásný, inteligentní recidivista :-)
Llama here, llama there, I see llamas everywhere.


Offline
Uživatelský avatar

3083
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Ondra: Teda, hned dvoje papíry, závidím :-) Hele, jak je to s papírama na paroháče? Musíš mít při tom papíry i na nafťáka (autobus)? Jinak s těma alkoholikama s tebou souhlasim, jen jsem to nechtěl vytahovat na veřejnost. Jeden nikdy neví...


Offline
302
14 úno 2007 21:02
BM, Černá Pole
PvvS píše:
No ondry navrhuju vytahnout nekam do hospody na kofolu, tam se vykeca nejlip :).
Myslím, že by to chtělo něco jiného než kofolu :-) ale proti Ondro-názorům se skutečně nedá nic říct. Snad jen naivně a optimisticky, že naděje umírá poslední. I když musím připustit, že poslední dva měsíce jsem tu ne-kofolu praktikoval nepoměrně častěji než v předchozím období. Možná jsem chtěl aspoň na chvilku zapomenout.


Offline
Uživatelský avatar

352
30 led 2008 17:13
Kari - ty souhlasíš já souhlasím my souhlasíme. Je to všechno tak. Ale stále mě těší, že mezi mými dělnickými vrstevníky je dost těch, kteří svoji práci dělají dobře poctivě, stejně tak jako ji poctivě a dobře dělají i mnozí lidé z vyšších pozic. Na to, že by třeba moje myslím si kvalitní práce nebyla kladně hodnocena, když už ne peněžně tak aspoň slovně,si stěžovat nemohu. Na druhou stranu bych byl radši, kdy mě nikdo radši moc nechválil, protože kvalita a pracovitost by měla být samozřejmostí, a radši místo toho byli trestáni ti, co nedělají nic nebo minimum toho co já nebo jiní "správní" kolegové. Opravdu je zajímavé, jak se v naší firmě drží lidé, kteří jsou lempli, jdou na ně stížnosti ze všech stran, často přijdou do práce pozdě nebo bez ohlášení vůbec, či ještě hůř chodí mírně společenksy unaveni a navíc se vyvlečou nějakým záhadným způsobem z náhodného alcotestu, na jehož seznamu "kdo bude dneska foukat" vždycky, to je zajímavé, figurují samí notoričtí abstinenti jako třeba já. To mě opravdu s prominutím se*e, a tebe asi taky. Jak k tomu já přijdu, chodím na dílnu včas + - dvě minuty, nikdy jsem nepil v práci ani před ní, zaspal jsem jednou za tři roky a to jsem se přiznal že jsem prostě zaspal, neodmítám a nepi*uji u každé práce co je mi dána, nechodím osmkrát za den na kafe, neprokouřím hodinu denně, a furt jsem na tom stejně jako nějakej Vochmelka Notorikovič Neumětelovson. Motivace nulová, spíš záporná - i ty slušné lidi to táhne k tomu "ha, když tamten nic nedělá, prochází mu to, tak proč já blbec se tady namáhám se svojí prací a ještě dělám za něho?". Naštestí pořád jsem ten poctivej "blbec" a musel bych si sám sobě naliskat, kdybych něco přestal dělat kvalitně nebo alespoň "neojebaně". Nejsem na to povaha. Zatím se holt spokojuji s tím, že jsem za svůj přístup alesoň někdy pochválen před nastartovanou jednadvacítkou, eventuleně před rozvinutým logem dopravního podniku.
Ty papíry mě čekají asi také - autobus a trajf, snad někdy letos.

_________________________________
Nejlepší trolejbus je 22Tr. Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme se o tom přít, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat.


Offline
Uživatelský avatar

9314
10 čer 2004 11:19
No ondry navrhuju vytahnout nekam do hospody na kofolu, tam se vykeca nejlip :).


Offline
Uživatelský avatar

3083
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Ondra: Škoda, že máš zakázaný posílání soukromých zpráv, rád bych si s tebou pokecal. Úplně jsi vystihl co naše dílny ve vozovnách, trápí. Bohužel toho neschopného člověka co od vás přešel k nám znám. Můžu potvrdit, že se vůbec nezměnil. To je tak, když má někde někdo známýho. Nekouká se na to kdo co umí, ale kdo má jakou - s prominutím - hubu a kdo má kde schopnýho známýho či rodinného příslušníka.
Taky nechápu, podle čeho jsou u nových příchozích mechošů přiděleny tarifní mzdy. Asi podle xichtu. Jak je možný, že dva lidi se stejným vyučením hned po škole na stejným pracovním zařazení a se stejnou vykonávající prací mají jiný tarif?
Co mě drží u podniku je to, že od dětství mě přitahovali koleje. Kdybych byl na peníze, myslím, že bych tady už nedělal. Navíc mi podnik umožnil si udělat řidičák na šalinu, tak si sem tam klepnu šichtu s lidma. Baví mě to, jinak bych asi už pryč. Bohužel situace na dílnách je taková, jak píše Ondra. Je to navíc pro některé taková zašívárna, kde s heslem "Vždyť on to za měsíc udělá někdo jiný" nic moc nedělají a mají za to peníze. Bohužel.


Offline
Uživatelský avatar

352
30 led 2008 17:13
Ještě bych se rád vyjádřil k anketě, kdo je pro, aby se řidičům přidalo na platech. Myslím že anketa je zbytečná. Otázka je obdobně situovaná, jako kdyby se hlasovalo o tom, zda má být v přehradě čistá voda a jestli byste zlevnili benzín. Několik kolegů z řad řidičů se mi svěřovalo s výplatami za poslední dobu (= za celou tu dobu co jsou v DP :mrgreen:) a musel jsem říct - to je teda SAKRA bída. A nejde o to jak dlouho a jaké zkušenosti s řízením máte - to už upravuje sazba s nárustem odpracovaných let, různé odměny a srážky apod - jenomže s tím, že by to na výplatě a všech těchto sazbách chtělo dopsat krát dva!

_________________________________
Nejlepší trolejbus je 22Tr. Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme se o tom přít, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat.


Offline
Uživatelský avatar

352
30 led 2008 17:13
Dovolte mi, abych se, jelikož tuto debatu sleduji, také alespoň jednou zúčastnil a přinesl pohled ne ze strany řidičů, ani ze strany THP, ale ze strany dílen. Leckdo mě tady už asi zná, pro ty co ne, zestručním to a řeknu, že dělám ve vozovně Komín na pozici elektromechanik na pracovišti Lehká údržba. Zahrnuje to prohlídky KP a opravy lehčího charakteru. Do náplně mé práce kromě KP spadají i opravy typu nejede, elektricky nebrzdí, nesvítí, škube, střílí, padá automat, vykazuje chybu xy, nezavírá neotvírá, nenaklání, pálí pojistky, nezobrazuje apod. atd. Dalo by se říct, že aniž bych si nějak fandil, vzhledem k relativní komplikovanosti oprav se zabývám vozy 21Tr a hlavně 22Tr, čili řekněmě, že když je tam řeba proraženej tyristor, dělám to já - ono těch lidí ve vozovně, co by se v 22Tr uměli porejpat a detailně věděli co k čemu tam je, moc není. Tuto práci beze změny dělám od nástupu do DP, od listopadu 2004. Práce mi vyhovuje, baví mě, někdy i těší. Bohužel, i ten největší optimista jednou narazí a sem tam něco se mu zhnusí. Ačkoliv se na zjevné problémy DP týkající se všech oblastí snažím dívat objektivně, něco se opravdu nedá a musíte si říct: někdo něco dělá špatně.
Takže předně: nepatřím a nikdy nechci patřit k těm, co budou nad silovým káblem spojeným čokoládou v izolačce nebo upadeným šroubem u sedátka mávat rukou řka "pro ty p*če co se tím vozej to stačí". Tím bych se dostal na úroveň řady zaměstnanců DP, dle názvosloví webu D-fens bych je označil s prominutím jako vohnouti, kteří opravdu dělají, jenom protože musí, všechny chyby shazují na druhé, problémy vidí pouze ve vedení firmy a stěžují si, že mají moc práce, málo peněz a jejich práce stojí za pendrek, co udělají, funguje dva dny a pak to stejně upadne tam, kde to bylo. Nepatřím ani mezi ty, kterým je lhostejno, jak vypadá Dopravní podnik v očích veřejnosti. I já občas jedu do města a vezu se místy i výsledky své práce.
Takže: musím velice často souhlasit s poměrně rozumnými názory zde přítomných kolegů - většinou koukám řidičů. Pravděpodobně se jedná o zaměstance, které bych zařadil k tomu výrazně lepšímu. Bohužel zdaleka ne všichni nejsou na stejné úrovni jako oni. Pravda je jedna - ano, ani mě se nelíbí současné výše výplaty. Protože však zatím peníze nejsou to, co by mě v DP drželo, přeskočím rovnou k těm věcnějším věcem.
Noví zaměstanci: na našem pracovišti bylo ještě před rokem pět elektrikářů. Nyní jsme tři. Vedení firmy nás stále udržuje v napětí tím, že "jestli se ti to nelíbí, běž, před vrátnicí stojí dalších deset takových jako ty. Tak já tam včera byl, a vážení přátelé, nestáli tam :mrgreen:. První problém bych tedy viděl v naivitě na vyšších pozicích. Žije se tam v dojmu, že lidi se pohrnou na práci, kde jste od šesti do dvou od šmíru, na kanále vám stojí tři vozy na kontrolní prohlídku a vedle dva nepojízdné kloubáky a jedno sólo, a až to budete mít hotové, jeďte ještě nahoru na halu spravit ten kompresor a o přestávce jeď teven s kolegou opravit v děšti urvanou botku na druhým konci Brna. Tady za to máš 12 000 čistýho a ne abys zítra přišel do dílny o tři minuty později až v 6:02.
Případ 1: O vánocích jsme dostali nového mladého kolegu čerstvě po škole, všechno ví všechno zná. Po asi 14ti dnech jsem pochopil, že to je s ním marný, když jste mu jeden den řekli, že ta černá piksle je staťák, druhej den se ptal, co to je. Asi po měsící boje, kdy jsem už z toho neustálého (marného) vysvětlování, že tohle je stykač a slouží k tomuhle a tohle je čidlo na tohle, rodil ježky, nám kolega ztratil Akuvrtačku (odjela ve voze 3275, nenašel někdo?), následně ještě stihl po výměně uhlíků špatně nastavit brejle v trakčním motoru a pak s ním byl rozvázán poměr. Kde skončil? U tramvají, kde už na uvítanou údajně ztratil sadu šroubováků.
Případ 2: Dostali jsme nového kolegu, asi v lednu. Byl to původním povoláním radiotechnik, inženýr, mimochodem po asi 14ti dnech jsem náhodou zjistili, že máme jednoho společného kamaráda a že se vlastně "známe". Velice rozumný člověk, chápající učenlivý, říkal jsem si, pohoda, dobrej parťák, práce u šla, řeč s ním byla, značka ideál. Bohužel nastalo co jsem si myslel - první výplata mu dala jasný signál, že z tohodle barák a rodinu se dvěma dětma prostě neuživí, tak jsem mu s pochopením řekl ahoj.
Dál to dáhnu se dvěma kolegy, k nimž nemám výhrady a doufám že oni ke mě taky ne, ale jeden z nich není daleko od výpovědi (už prý jenom datum dopíše).
Problém dva - podmínky pro práci. Za všechny případy snad jeden. Po "ztrátě akuvrtačky", stejně to byla hajtra která dodělávala, jsme byli nás cca deset lidí bez jakéhokoliv náhražkového vercajku, ačkoliv jsme ho okamžitě všude možně urgovali. Ztratilo se rozbilo se, kolik dneska stojí vrtačka, která by nám stačila? Jeden dva tisíce? Nejsou peníze. Kolega nakonec donesl aspoň prehistorický kolovrátek, abychom jako ve středověku mohli aspoň povolovat dekl od serva a od jiných věcí. Nyní vrtačku čerstvě po asi třech měsících máme - starou byť funkčí, převedenou odjinud, aby se nedejbože nemusela kupovat nová. Zajímavostí té staré mimochodem bylo, že byla asi třikrát na opravě. Jednou se spálil motor, pak ta regulace, potřetí oboje plus chyběly zuby v převodovce. Byla to stará Boschka (ještě bez volitleného utah. momentu), ale holt měla svoje a uznávám, zacházeli jsme s ní kolikrát dost na hranici. Pokaždé ji spravili, celkově za ty tři opravy to snad bylo 6000 korun, což dalece převyšuje cenu minimálně dvou nových srovnatelných vrtaček. Absurdita? Ne, DPmB, a.s.
To by zatím snad stačilo. Chtěl jsme říct, že ne všichni děláme v DP jenom pro (bídné) peníze, ale také pro to, že nás to občas i těší, rádi za sebou vidíme dobře odvedenou práci, vyhovuje nám pracovní doba či třeba nemáme jinou profesně podobnou možnost zaměstnání. Nerad bych, abych na vás působil jako nějaký vojín Jasánek, agitátor nebo naivně optimistický blbeček. Nejsem slepej ani imbecilní, abych jako jiní dělníci prohlašoval známé "THPka jsou naprd a ve vedení jsou idioti". Kdo je bez viny, nechť hodí kamenem. Na každém hierarchickém patře jsou lidé špatní a dobří.
P.S. Stávkovou pohotovost jsem nepodepsal, nejsem v odborech. Řada lidí by mě zařadila do stávkokazů, o těchto lidech si myslím svoje. Většinou to totiž jsou lidé, kteří chodí celej den s rukama v kapsách, každou hodinu mají deset minut "kouřovou" (nic proti kuřákům, jednou cca za týden si taky zapálím, ale spíš na pohodu a ze zlozvyku) a druhých deset minut "kafovou", a zatímco blbečci typu já, kteří v této firmě drží hubu a krok a snaží se smontovat ve 13:50 vůz dokupy, aby 14:10 vyjel na trať, oni vám říkají "vykašli se na to". Druhé P.S.: ne, workoholik nejsem. Jenom za sebou rád vidím výsledky.

_________________________________
Nejlepší trolejbus je 22Tr. Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme se o tom přít, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Crazy_tram_driver píše:
Abych nechodil daleko, naposledy včera ráno - křižovatka Václavská-Křížová - pětka směr Mendlák najede čumákem do křižovatky a tam zůstane stát (???); no a dvojka od Václavské, pilotovaná právě takovýmto neštastníkem z posledního kurzu, do něho prostě vrazí (hodně diplomaticky by se snad ještě dalo říct, že hrubě neodhadl profil).

Jen by mě zajímalo, co tam ten s tou 5 nacvičoval?

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

244
23 zář 2007 17:53
Kde mne zrovna nevyhodili...
Citace:
ROP napsal:
řidičů ze v tomto období nedostatek ...
Jen třeba zdůraznit, že "toto období" trvá přinejmenších těch patnáct a něco let, co se DPMB trápím, a co jsem tak zaslechl od délesloužích kolegů, tak snad už od nepaměti, přinejmenším od konce prvohor. Akorát to dříve bylo navenek méně patrné, protože nám nehlídali tak úzkostlivě přesčasy, takže jsem měl za měsíc klidně odježděných 35 šichet (odpolední-druhý den ranní a pak ještě noční, další den po noční zase odpolední...).
Citace:
... a u DP není evidentně motivace zůstávat
šmarjá, to je tak nádherně diplomaticky řečeno...
Citace:
že staří mazáci to zrovna těm nováčkům více méně neulehčují ...
Bohužel, krutá pravda, i kolega kolikrát odmítá pochopit, že když je tu člověk nový a zápasí s těmi všemi naprosto odlišnými typy vozů a neustále se mu něco rozsypává pod rukama i nohama tak i aspoň trochu bezpečná jízda, jakkoli pomalá, je vyčerpávající výkon. K tomu ještě nutno přičíst chování řidičů IGK, inteligenci některých cestujích, kteří se řídí heslem "nevadí, že se tam nevlezu, hlavně když znemožním odjezd" - pokuď se s tímhle vším dokáže nováček vyrovnat a odhodlaně krouží dál - neustále se zpožděním, bez přestávek, s narvaným přetížením šmirglem, který (v případě K2) pořádně nejede, nebrzdí, přes dav u prvních dveří není vidět ven, tak dříve či později se dočká odměny v podobě běsnícího vyzvánějícího kolegy, který asi byl od prvního dne naprosto dokonalý. Pak není divu, že takto úplně zbytečně ze všech stran stresovaný jedinec udělá takovou kravinu, jak jsem popsal v předchozím příspěvku.


Offline
Uživatelský avatar

469
09 kvě 2007 14:55
Daleko
CTD: nadruhou stranu co jsem tu někde četl (tuším že od Tasy) je třeba říct, že staří mazáci to zrovna těm nováčkům více méně neulehčují ... :roll:
Ale jinak s tou koncepcí máš nejspíš pravdu ... řidičů ze v tomto období nedostatek ... a u DP není evidentně motivace zůstávat :-)

_________________________________
Jsem mladý, krásný, inteligentní recidivista :-)
Llama here, llama there, I see llamas everywhere.


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
CTD: Myslím, že zdejší návštěvníky zákulisní dění v DP docela dost zajímá (mluvím teda za sebe, ale určitě nejsem sám, co?) :-)


Offline
Uživatelský avatar

244
23 zář 2007 17:53
Kde mne zrovna nevyhodili...
Vložit ten literární skvost sem samozřejmě můžu, ale mám určité pochybnosti, jestli je to vhodné, neboť:
1) přeci jen se jedná o komunikaci mezi ředitelem a zaměstnanci, nic tak hrozného či světoborného na tom výtvoru nevidím, pan generální se kriticky vyjadřuje k postoji ne-OSD odborů v otázce podpisu kolektivní smlouvy a formulace, kterou při tom použil, je patrně inspirovaná některým z nezapomenutelných projevů s.Jakeše.
Jediné, co jako řidič můžu učinit, je vzít si ponaučení, které odbory se za nás nebojí postavit a které mají jen plnou hubu silných keců a pak přistoupí na jakoukoli nehoráznost.
2) začínám mít pocit, že si z tohoto fóra začínáme dělat platformu frustrovaných zaměstnanců DPMB, návštěvníky určitě zajímají zásadnější věci, které se přímo dotýkají provozu MHD, než naše vnitropodnikové žabomyší války.
Co se týče platů, za "to zásadnější" stále považuji celkovou zhoubnou koncepci vedení-raději mizerně platit starší zkušené řidiče, kterým nakonec nezbývá nic jiného než odejít, aby se mohly cpat peníze do dalších a dalších kurzů; výsledky této absurdnosti pociťujeme všichni dnes a denně - na trati plno nezkušených zmatených nováčků, plno zbytečných nehod, odstavení vozů... Abych nechodil daleko, naposledy včera ráno - křižovatka Václavská-Křížová - pětka směr Mendlák najede čumákem do křižovatky a tam zůstane stát (???); no a dvojka od Václavské, pilotovaná právě takovýmto neštastníkem z posledního kurzu, do něho prostě vrazí (hodně diplomaticky by se snad ještě dalo říct, že hrubě neodhadl profil).
Tímto ani neodsuzuji ony nováčky, každý se musí naučit a je to opravdu obrovský záhul po všech stránkách, ale politiku vedení, díky které čím dál tím větší část řidičů tvoří právě ti naprosto nezkušení stresovaní začátečníci, se všemi důsledky pro cestující i ostatní účastníky provozu. A zkušení řidiči se z nich nestanou, protože ta první a nejdůležitější věc, kterou se v DPMB naučí, je honem si hledat jiné zaměstnání.
Nový kurz včera vyjel na své první cvičné jízdy...


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
chat-maniac píše:
Musím poznamenat, že se jednalo o přidání všem 7%, tudíž i THP, kteří jsou na tom zase o více stovek líp, jak my. A proč?
Protože je v OSD většina THP, tudíž nás řidiče OSD prodalo kancelářským pracovníkům. Dobře nám tak.
Takže přesně opačná situace než u nás v Praze - tady řidiči 9,6% vs. THP 1,5%... A proč ?
Úplně stejně můžu argumentovat, že nás DOSIA prodala řidičům. :sick:


Offline
Uživatelský avatar

3731
28 úno 2006 19:00
Kari píše:
Četli jste v posledním zpravodaji Béďův sloupek? Pěkně mě na*ral...

On totiž ještě nezjistil,že odbory nejsou jen k rozdávání vánočních kolekcí... :evil:
To Chat-maniac: Ty,takový rebel,a stále ještě v OSD??


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
Kari: Ne všichni mají přístup ke Zpravodaji DP, můžeš sem prosím vložit Béďův sloupek.


Offline
Uživatelský avatar

3083
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Četli jste v posledním zpravodaji Béďův sloupek? Pěkně mě na*ral...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7589
17 pro 2006 22:32
Brno
Mno takže oznámení pro všechny řidiče, co nedostávají odborové maily:
kolektivní hádání bylo ukončeno, nečekaně ze strany OSD, které přistoupilo na 5+2% a tudíž méme vyděláno na další rok.
Musím poznamenat, že se jednalo o přidání všem 7%, tudíž i THP, kteří jsou na tom zase o více stovek líp, jak my. A proč?
Jediná organizace souhlasila OSD, DOSIA (Alternativa apod.) samozřejmně ne, protože to bylo pro řidiče nevýhodné. A proč souhlasilo zrovna OSD? Protože je v OSD většina THP, tudíž nás řidiče OSD prodalo kancelářským pracovníkům. Dobře nám tak.
Takže v pondělí jdu zrušit členství v OSD a hledám jinou pro řidiče. UDĚLEJTE TO TAKY, A BUDEME MÍT PŘÍŠTÍ ROK VETŠÍ SÍLU.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1404 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 57  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 pro 2024 21:51
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]