Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 125 z 255    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128 ... 255  Další

Co bude dřív ?
kloubové šráky 45%  45%  [ 81 ]
tramvajová trať ke kampusu 34%  34%  [ 62 ]
metro 17%  17%  [ 30 ]
odsunuté nádraží 4%  4%  [ 7 ]
Celkem hlasů : 180
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Ve čtvrtek jsem se vrátil z Vídně. Kromě toho, že je tamější doprava dobře propagovaná, že tam jezdí super nízkopodlažní tramvaje, mě zaujalo to, že hlásí v každé lince příští zastávku a přestup na linky (tedy, pokud je). To by asi v Brně nešlo :-D

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

1410
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
Asi tak týden...

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

483
22 srp 2006 12:35
Bohunice
Nevím, jak dlouho to tam už je: http://fotografie-vhd.unas.cz/brno/kampus-bohunice.JPG

_________________________________
Chůze = doprava 21. století.


Offline
Uživatelský avatar

352
30 led 2008 17:13
Tvůj dotaz je poměrně častý a v novém Ohníčku, kde je už zase průzkum veřejnosti, je čistota ve vozidlech hodnocena spíše záporně (mezi hodnocenými věcmi má jednu z posledních příček směrem k horšímu). Bohužel je v současné době snaha omezit pomocný oblužný personál, takže to k žádnému zlepšení zatím nespěje.
Takže odpovím za vozovnu Komín. Trolejbus prochází, vím že tomu asi nebudete věřit, očistou každý příjezd do vozovny. Jdná se o zevrubnou očistu, tj. vymetení základního nepořádku, písku, šutýrků, papírku apod, případně hrubé vytření, základní očištění sedadel a madel. Ráno je na to jedna paní (pro ranní příjezdy z trhaček), odpoledne a večer dvě ženský. Vzhledem k počtu vozů a času, který na uklizení vozů mají (vozy přijíždějí třeba po dvou minutách) nelze očekávat žádné zázraky, ale vůz nevypadá jako u prasat. Na vandalismus NENÍ čas, řeší se pouze čerstvé a do očí bijící kryploviny (kromě toho většina dnešních fixek a sajrajtů ani nejde dolů, vím z vlastní zkušenosti, zkoušel jsem to už snad vším a nic. Některý fixy jsou snad speciálně vyvinuté pro vandaly). K větší očistě dochází na prohlídce - KP, nebo případně samosebou na SP a samosebou úklid vozu po generálce, ale to je spíš zametání zapomenutých šroubků atak). Na prohlídku KP tedy vůz dojede jednou za 5 000 km, což v praxi vychází v průměru jednou za měsíc. Pokud vůz na prohlídku nestihne dojet během této doby (třeba stál týden pro poruchu), může být dle stavu znečištění nařízena specielní mimořádná očista v rozsahu KP. Zde je vůz "udělán" poměrně důkladně včetně nějakého většího pokusu odstranit vandalismus, většinou bohužel bezvýsledného. Ve stejném rozsahu musí být očišten i dlouhodobě odstavený vůz, který byl třeba po třech měsících najednou zprovozněn. Za vozovnu Komín mohu prohlásit, že očista bývá dělána celkem zodpovědnými lidmi, pravda je, že trolejbusy nejsou třeba tolik postihovány vandaly, takže o to mohou působit čistěji, upraveněji. Jak v jiných provozovnách, nevím. Za dost problémů mohou nešťastně volené materiály (lesklý světlý povrch) například v Citybusech, Citelisech) - to můžete umývat každej den, ale stejně je na tomto povrchu vidět slabá silně nereprezentativní vrstva prachu, za další problém je také i v uklízečkách samotných, které nemusejí být všude tak dobré a nelhostejné, a nerad to říkám, ale za spoustu bordelu ve vozech si mohou lidé sami. Jsou mezi námi cestujícími prasata, kterým není stydno hodit kamkoliv nedojezený rohlík, obal od tatranek zastrčit mezi sedadla a žvýkačku přilepit na madlo sedadla, nemluvě o lidech s nižními hodnotami IQ, kteří oravují celou společnost svým "uměním", o kterém tu však máme jinou diskusi.
V případě, že jako cestující nejste spokojeni s čistotou v konkrétním voze (vyzývám k toleranci, ale chápu že někdy je nco už opravdu otřesný), lze upozornit řidiče (zde záleží na konkrétní osobě řidiče), nebo (lépe) přímo kontaktovat oddělní stížností DP.

_________________________________
Nejlepší trolejbus je 22Tr. Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme se o tom přít, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat.


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
Dnesni cesta ze skoly me inspirovala k nasledujicmu dotazu:
Jak casto, a jestli vubec, se vozy umyvaji zevnitr? Tzn. ne prujezd mycim vozem, ale ze prijde uklizecka, umyje podlahu, steny, okna, casti sedacek kde neni potah, madla, atd?
Jel jsem totiz jistou T3, na jejiz evc jsem se uspesne zapomnel podivat, a byla to docela sila. Zeme v mistech, kde se neslape mela nanosy nekolikaleteho prachu, madla to same. Sedadlo hned za prednimi dvermi (takove to v protismeru) melo na sobe nasypanou taky docela solidni vrstvu spinaveho prachu, co byl na zemi a madlech. A jeste ke vsemu kabina ridice (B vuz...) byla pocmarana.
Cekal bych, ze DPMB ma uklizecky, ktere se maji starat i o vozy. Pravdepodobne je to spatny predpoklad?

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Angel píše:
Reklamni bannery a ruzny flashove blbosti a kdovico jeste se daji zablokovat diky AdBlock Plus, ktery je v Mozille Firefox - pouzivam a net je hned rychlejsi.

Zrovna v případě idosu je lepší lézt na http://idos.cz/blind , a pak žádný adblock není vůbec potřeba. (osobně vystačím s flashblockem).


Offline
Uživatelský avatar

3724
28 úno 2006 19:00
Pak jsem ještě vygooglil i odpověď primátora...:
Dobrý den pane primátore. Finanční stav DPMB není zrovna nejlepší a z toho důvodu bude docházet k různým úsporným opatřením. Jako například zrušení zadávacího řízení na dodávku nizkopodlažní autobusů s pohonem na stlačený zemní plyn. Budou se tyto úspory týkat i cestujících jako třeba omezení dopravy nebo zdražení jízdného atp ? A druhý dotaz. Stále probíhá jednání s odbory o kolektivní smlouvě a stále neúspěšně. Nemáte obavy,že by mohlo dojít ke stávce ? Děkuji za odpověď. Mezera Radovan
Radovan Mezera, včera 10:26

Odpověď vložena: včera 11:23
DPMB čerpá z rozpočtu částku, která převyšuje částku 1, 1 miliardy Kč. Je tedy logické, že město Brno klade na hromadnou dopravu velké nároky. Zda bude docházet k úpravám cen jízdného v roce 2009 a dalších letech nedokáži nyní říci, ale určitě by se měla hromadná doprava zkvalitňovat a měl by se zvyšovat komfort cestujících. Kolektivní vyjednávání v DPMB stále pokračuje a přiznám se, že se v této fázi stávky neobávám. Spíše očekávám kompromis při jednání na obou stranách a pochopení odborářů s tím, v jaké situaci se dnes DPMB nachází.
P.S. 7197 nám musí vydržet nejméně ještě dalších 10-15 let!!! :-D


Pokud se nepletu tak tedka je odznak celokovovej, ale i tak ne vsichni poznaji pravy platny odznak a pri trose stesti si tak nekdo muze vydelat - vy nemate jizdenku? Tak mi dejte kilo, kupte si jizdenku a jedte dal. :-D


Offline
Uživatelský avatar

3724
28 úno 2006 19:00
Tohle jsem vygooglil:http://ostatni.avizo.cz/prodam-odznak-revizor-a-technik-dpmb-410003.html
Interesant!


Reklamni bannery a ruzny flashove blbosti a kdovico jeste se daji zablokovat diky AdBlock Plus, ktery je v Mozille Firefox - pouzivam a net je hned rychlejsi.


IDOS podle mě není veřejná služba placená státem, ale klidně bych stížnost adresoval MDČR, když už jsou pod tím podepsaní. Jinak já teda nějakou častou nefunkčnost nepozoruju, přes o2active to taky funguje, když zrovna něco potřebuju.. no, možná mám jenom štěstí.

Jinak jízdní řády na adrese http://www.vlak.cz stále fungují "postaru", jsou na jiných serverech než IDOS a stále je zajišťuje ČD-telematika. Jsou tam ale jenom vlakové spoje. A pokud by někomu vadily reklamy na ivčerejším idosu, tak se jich může zbavit "trikem" s verzí pro hendikepované - http://www.idos.cz/blind/ . Je to pak znatelně rychlejší, když se tam nenačítají všechny ty flashové bannery a taky použitelnější na smartfonech či pda.


Offline
Uživatelský avatar

627
14 úno 2005 15:12
Bystrc
jzb: Dovolim si maly historicky prehled k IDOSu, resp. CISu. Treba toho vyplnyne, kam si stezovat :-k
CIS vzniknul na popud ministerstev dopravy a informatiky roku 1998, soutez na vedeni CISu, vyvoj aplikaci, sber dat, a spol. tehdy vyhralo CSAD UAN Praha Florenc as. CIS neni jen pro verejnost, slouzi take k prokazovani jizdnich vykonu a s tim souvisejicich dotaci... Jizdni rady se pridavaly postupne, system se vyvijel. Myslim, ze povinnost dopravcu, draznich uradu, aj. dodavat data do CISu ve vyhlaskou stanovenem formatu prisla az s novelizaci v roce 2001, kdy byla spravou, sberem dat, vyvojem aplikaci nove poverena brnenska firma Chaps, sro., ktera tak cini dodnes. Chaps byl take vlastnikem domen idos.cz a jizdnirady.cz a zajistoval provoz IDOSu, myslim, ze spolecne s CD Telematika as., webovy reklamni prostor byl pronajat Atlasu.
1. 9. 2007 Chaps prodal domeny spolecnosti MAFRA (idnes a spol.) - Chaps nema zajem na provozovani weboveho portalu, reklamy, e-shopu, apod. prilepku. V souvislostli s tim pod MAFRu presel i pronajem reklamnich ploch a e-shop. Chaps (krome spravy CISu a vyvoje vlastnich aplikaci) ale zustal dodavatelem technologie pro webovy IDOS (nevim, jestli jen softwarovym). Stejne tak CD Telematika uz nyni, myslim, nema s IDOSem nic spolecneho.


Me jel na o2active.cz pres wap ale cca od Novyho roku nejak nejede - hledany vyraz nenalezen(pred vanocema na stejnou otazku nalezl)


Offline
520
03 dub 2006 14:42
Pánové, mám dotaz, který se sice netýká přímo MHD v Brně, ale částěčně ano:
Nenapadá někoho, kde je možné si stěžovat, že od té doby, co je IDOS pod idnes.cz, je téměř vždy, když člověk potřebuje, nefunkční? Už mě to začíná znervózňovat. Díky.
Nebo se pletu a nejde o veřejnou službu placenou státem?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
PvvS píše:
Miluju ty uspory.. Dneska umrela na d-8 1734 a na hlavnak se po vynechani 2 kurzu (minimalne) piritili jedno solo , jako nahrada ](*,) .

Zrovna toto s úsporama nemá co dělat. Navíc na d-8 na trase NAD lidí ubývá, protože čekající na zastávkách tram o projíždějícím buse nemají ani tušení.


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
Miluju ty uspory.. Dneska umrela na d-8 1734 a na hlavnak se po vynechani 2 kurzu (minimalne) piritili jedno solo , jako nahrada ](*,) .


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Bydlím v Kohoutovicích, kde dlouhá léta jezdily výhradně osobáky, trolejbusy a pár náklaďáků za den. Když byly vyloučené pisárky, tak místo nich jezdily autobusy a jejich hluk mi byl po čase opravdu nepříjemný. Co se týká zavádění/rušení, tak je to čistě věc místních, pokud by o tom vedli spory, mohou vyhlásit referendum. :-)


Offline
1
10 říj 2007 02:01
Datel píše:
ds: [...] dále ježdění přes Holásky, Rolencovou a průjezd ulicí Kudrnova na Glocovu byl svého času v provozu, ale zřejmě se neosvědčil [...]


Údajně si podle DPMB stěžovali lidi z Kudrnové a Zezulovy na rušící noční autobus. Vydržel v téhle trase asi tři měsíce. Po noční 95 tady zbyla už jen značka zákaz zastavení na ul. Zezulova (ve směru k zast. Glocova), která měla v době zajíždění sem ještě dodatkovou tabulku "platí od 22 do 6" a po změně trasy 95 se jednoduše omezení odstranilo, takže zůstala značka zákaz zastavení celodenně.
Osobně jsem pro zavedení čehokoliv do této neobsluhované oblasti, noční 95 měla výbornou trasu - bez obsluhy oproti současnému stavu byla jen JEDNA zastávka, a sice Ivanovické nám., s nočním spojením navíc bylo ŠEST zastávek (Prodloužená, V aleji, Holásky, Rolencova, Kudrnova, Holásecká, pravda, některé jen jednosměrně).
Bohužel to někdo nemohl přenést přes srdce, že mu zrovna po té jeho ulici, kam přece nikdy žádnej autobus nejezdil, teď má jezdit noční autobus.


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
ds: Špatné by to nebylo, akorát ta jízda po Rolencové by se nelíbila obyvatelům okolo Ivanovického nám. - zkušenosti z výluk a-40, dále ježdění přes Holásky, Rolencovou a průjezd ulicí Kudrnova na Glocovu byl svého času v provozu, ale zřejmě se neosvědčil (opačně z Revoluční, ulicí 1.května->Rolencova).

P.Haluza: Šlapanice-Prace--Kobylnice--Dvorska by opravdu nemuselo být k zahození.

Osobně bych nechal a-95 tak jak je, a udělal následující....stálo by to jeden autobus navíc: řekněme linka x95: trasu (Kobylnice) - Dvorska - Revoluční - Rolencova - (ulicí 1.května) - Holasecká - Holásky - Popelova (přestupní návaznost na a-95) ->otočení na parkovišti Makra - zpět v trase Popelova (přstupní návaznost z a-95) - Holásky - Rolencova - Holasecká (bez obsluhy Glocové!) - Hanácká - Dvorska - (Kobylnice) - (Prace), na každý (celohodinový rozjezd) - vyřešila by se neuspokojivá situace v noční obsluze Holásek a odpadl by závlek na Dvorska, případně by to umožnilo napojit další obce do systému noční dopravy.


Offline
Uživatelský avatar

665
18 zář 2007 15:40
Brno
Dneska bych zrušil MHD! Je to přece jen jeden den v tak ekonomickém roce navíc a ušetřilo by se hodně peněz!!! :lol: Samozřejmě ironie...

_________________________________
Až dosloužím, chci do šrotu!


Offline
Uživatelský avatar

425
06 kvě 2006 00:52
Brno-Řečkovice a Mokrá Hora
Angel píše:
To už to pak rovnou může jezdit do Pozořic :-D
To můžou i dnes, když si to Pozořice zaplatí - všechno je jen o penězích :wink:


Offline
Uživatelský avatar

1443
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
kuba píše:
Ives: Jen o víkendu a-95 s odjezdem 1:30 od nádraží jede z Hanácké do Dvorsk po a-48 a bez zastávek zpět na Hanáckou. Jen by mě zajímao, kdo to bude využívat, krom ochlastů, kteří tam vystoupí omylem, popř. budou násilně vystoupeni. O měsíc ses sekl - od 1.3.

ale prdlajs sekl, myslel sem jak je daleko plán se zavedením noční dopravy do Kníniček


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Datel píše:
Kuba: Ach jo! Osada prej... :roll:
ds: závlek do Kobylnic by se už nemusel líbit lidem z Chrlic, protože by to neskutečně natáhlo jízdní dobu. Pokud by mělo dojít na Kobylnice, bylo by asi lepší tam jezdit ze Šlapanic, když už dneska zajíždí do Bedřichovic...


Náhodou takové prodloužení Šlapanice--Prace--Kobylnice--Dvorska by nemuselo být špatné. :-D
Nebo prodloužení vybraných spojů 95 z Chrlic do Sokolnic, to bych si i dokázal představit.

Jinak k té 96 v Bedřichovicích -- jedná se o jediný spoj a v podstatě žádnou zajížďku. Přejíždí tam končící 44 a z Bedřichovic jede po státní do vozovny Slatina, což je možná rychlejší než se ze Šlapanic vracet kolem Hraniček...


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Jde snad udělat trasu Nádraží - Brn.Ivanovice - Rolencova - Chrlické nám. - Dvorska - Kobylnice a do vozovny.. Závlek skoro žádný. Případně z Chrlic přes Sokolnice - Kobylnice - Dvorska do vozovny, otázkou je jak řešit průjezd mimoměstskými zónami při cestě do Dvorsk.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


To už to pak rovnou může jezdit do Pozořic :-D


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6361 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128 ... 255  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 18 lis 2024 16:56
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]