Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 129 z 158    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132 ... 158  Další
Autor Zpráva
Offline
9986
15 led 2005 23:41
Angel píše:
Stačilo kdyby 13T mělo řešeno interiér jako Anitra(a její pětičlánková verze Vektra - která mě připadá hezčí než 13T). Škoda že se nekoupily Vektry.

to by mě zajímalo, jak by se mohly koupit Vektry, když vyrobená byla jen jedna a sami Plzenští se s ní ani moc nechlubí...


Stačilo kdyby 13T mělo řešeno interiér jako Anitra(a její pětičlánková verze Vektra - která mě připadá hezčí než 13T). Škoda že se nekoupily Vektry.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Mno a jedinej duvod k tomu usporadani je odlehceni stredniho podvozku , tak aby se vlezl no stavajicich norem. Sem zvedavej co vyrobce na tuhle upravu ..


To s tím vyndáním sedaček jsem nějak nepochopil... Když v uličce bude stát 12 cestujících (místo 12 sedících), tak ta ulička bude podle mě ještě hůř průchodná než je teď.

Jinak ten článek (v Rovnosti) stojí fakt za to..
Se sedačkami proti sobě v nových tramvajích nesouhlasí ani náměstek primátora Martin Ander: „Takové uspořádání je v jiných evropských městech normální. Také si ale myslím, že se nehodí pro brněnskou hromadnou dopravu. V tramvajích jezdí často hodně lidí.“
Oceňuju, že už i náměstek primátora vidí, že v porovnání s jinými evropskými městy je brněnská MHD nenormální. Ale že s řešením typu "vymontujeme sedačky, aby se tam ti lidi vešli" souhlasí náměstek primátora odpovědný za dopravu, tak to už je poměrně silné kafe.

„Do pátečního zasedání dávám návrh na vyřešení tohoto nedostatku místa. Nejdříve musíme zjistit, kolik bude vymontování sedaček stát. ... “ uvedl předseda představenstva dopravního podniku Jiří Oliva
Předpokládám, že na vyčíslení nákladů na vymontování 12 sedaček bude do pátku usilovně pracovat celý ekonomický odbor DPMB...

](*,)


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
PvvS píše:
Staci napsat SZ adminum ...


Dík


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Staci napsat SZ adminum ...


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
mauricio píše:
to od člověka, kterej má nick "13Tpro" (možno upravit také na "pro13T" a "jsem pro vůz 13T") zní velmi zajímvě

Zaregistroval jsem se zde ještě dřív než přišel první kus 13T. Když mi někdo poradí jak změnit nick tak to rád udělám-i pro sebe i pro ostatní


Offline
9986
15 led 2005 23:41
13Tpro píše:
Celá ta kraksna je na h***o už mě pěkně s**e


to od člověka, kterej má nick "13Tpro" (možno upravit také na "pro13T" a "jsem pro vůz 13T") zní velmi zajímvě


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
PvvS píše:
Laskave se uklidni s tema vylevama...


Omlouvám se, ale uznej že je to pravda


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Laskave se uklidni s tema vylevama...


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Celá ta kraksna je na h***o už mě pěkně s**e


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
Stejně lidi budou sedat na to vyvýšený co je nyní pod sedačkama...
Mě tak napadá, proč jsou vlastně vůbec ve vozidlech MHD sedačky, vždyť kdyby tam nebyly vešlo by se tam víc lidí a bylo by po problémech s kapacitními vozy (ubylo by i důchodců, jezdili by jen ti co udrží sebe a moč) :-D ....Kocourkov hadra.


Offline
1093
09 lis 2006 18:16
A když už chcou ty sedačky demontovat, nestačilo by to udělat jen na jedné straně? Ale tak i tak to podle mě bude vypadat strašně.


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
Konečně by to mohl odskákat někdo zodpovědný, kdo podepsal dopředu smlouvu na dvacet kusů. Chápu, že výrobce potřebuje mít nějakou vizi a jistotu, ale dvacet kusů je opravdu hodně.
Obzvlášť když je to odvozenina, mohl se objednat oblíbený počet 4, a pak případně podepsat další. ŠKODA slov #-o


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Ty by byla dobrá Ukrajina, kdyby byly sedačky vymontovány. Řešení by by při dodávkách dalších kusů bylo tak jednoduché, jen na něj přistoupit - zvednout výšku podlahy v článkách nad podvozky...


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
Áááá, objevujeme Ameriku,ale naskýtá se otázka: Proč až teď?
Více zde v Rovnosti #-o

_________________________________
Ze země nic nespadne.


Offline
Uživatelský avatar

1410
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
No, nemá šanci...


/což ostatně ani fernet :( /

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

186
19 zář 2007 19:46
Na novinky.cz se objevilo zajímavé hlasování - o nejlepší český výrobek:

http://www.novinky.cz/clanek/134020-hla ... robek.html

tak co, kdo pošle hlas "plně bezbariérové" tramvaji Škoda 14T? :lol:

_________________________________
Brno, město vědy a techniky


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Tuhost cela u varek je o neco vyssi, ale furt to neni nic slavnyho.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
něco s VarCB3 by dopadlo podobně, ne-li stejně, jako obyčejá T3. V deformačních zónách na čelech rozdíl není.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Škoda tak 14T ukázala, že má tuhost skříně a deformační zóny navržené dobře. Docela by mě zajímalo, jak by v podobné situaci obstálo něco s VarCB3.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Je rozdil mezi tukancem z IGK, kde se vymeni laminat okolo a tezkou zelezarnou jako tady...


A nebylo to účelem vozů 13T/14T aby po nehodě bylo potřeba vyměnit co nejméně dílů? Sem to totiž někde četl - takže u tady této nehody podle mě stačí vyměnit vokno to železo(nebo je to bakelit) co kryje ty věci pod oknem a ty věci co byly zakrytý. Kdyby škodovka rychle dodala díly tak je podle mě za týden zpátky. Ale o tom si můžume nechat leda tak zdát.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
No me osobne staci srovnat nehodu kt8 a astry v ostrave. Kt8 vymena clanku (po jeho shlednuti se nedivim) a astra jezdi dal.

Tomu hnutymu podvozku u 9121 neverim, to by nepustili vlastni silou do vozovny.Maximalne ho vypnuli a odbrzdili.
Podle tohohle :
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/do ... &mode=view
to vypada ze se moc nehla ani zadni stena u cestujicich, dvere ani po zvetseni, nejevi znamky deformace , a ten deformovanej kus traverzy co tam je, je pokud vim jenom na zabraneni toho, aby se na sebe vozy nejak moc vysplhaly..


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Na jedné popisce je psáno, že ta Progreska půjde do šrotu. To se mi ani nechce věřit.

Jinak: Pěknej crashtest. Chudák pojišťovna, ani si nechci představovat, kolik bude nové čelo 14T stát.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3949 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132 ... 158  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 lis 2024 14:53
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]