Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 21 z 29    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 29  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

310
11 srp 2007 10:56
Ty kecy o kvalitě mě dostaly.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
proč mi ten nátěr připomíná Krávu Milku?


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
http://www.skoda.cz/holding/novinky/prv ... d2156.html

podle ceny to vychazi na nejakych 11 milionu za 24tr s agregatem, klimou, kamerama ...


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Sebus? :mrgreen:

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
http://www.k-report.net/discus/nahledy/132071.jpg

Tipuju tyhle..


Offline
Uživatelský avatar

3989
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Filip Daněk píše:
Dneska stály v Majlontu navagónované 3 24Tr. Netušíte někdo pro koho?


Podle toho, v jakých barvách...

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
Dneska stály v Majlontu navagónované 3 24Tr. Netušíte někdo pro koho?


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
No klidne bych so dokazal predstavit 25tr i bez ohradky .
Koneckoncu tolik bordelu tam neni :
http://bmhd.goo.cz/foto.php?3609:20070312

Trollino tam ma podobnou pixlu a az takova hruza to neni:
http://www.dpo.cz/vozy/img/v_12ac.jpg

Sice by to nedosahovalo ladnosti 22tr , ale prezit by se to dalo.Dalo by se to maskovat podobne jako u 22Trac:
http://www.mestskadoprava.net/galeria/p ... egory/1029
http://www.freeweb.hu/nmisi/Szeged/Trol ... 1.30..html


Offline
9986
15 led 2005 23:41
rt6n1 píše:
Už by možná bylo lepší kdyby tu ohradu sundali celou.

proč? stejně sama upadne.


Offline
Uživatelský avatar

310
11 srp 2007 10:56
Už by možná bylo lepší kdyby tu ohradu sundali celou.


Offline
Uživatelský avatar

310
11 srp 2007 10:56
Díky. To je na blee


Offline
Uživatelský avatar

2109
20 zář 2006 19:51
rt6n1 píše:
Nemáte někdo foto tohoto krámu bez strešní krytiny? :-D

http://www.k-report.net/discus/nahledy/124988.jpg


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Kastla je stejna, pouze se lisi tim ze je vyztuzena, jako pro pohon CNG.Jenze tohle jsou dily, ktery se az tak neporouchavaji. Spis bych osobne ocenil shodnost dilu na urovni, ktera se meni nejvic, tedy vyzbroj, kalorifery a dalsi drobnosti. Celo nebo stanoviste ridice se az tak casto nemeni. Silovy bloky budou podstatne casteji na dilne.


Offline
214
03 srp 2006 06:41
Brno, CR
Angel píše:
Výhoda unifikčnosti - stačí koupit jeden náhradní díl a pak je jedno jestli ho dáš na bus nebo trajf.

No to je mi vcelku jasny, a jsem rozhodne pro, takovy veci jako okna, dvere, svetla, zrcatka, sedacky, pracoviste ridice... to vsechno je jasny. Ovsem pochybuju ze by byla spolecna rekneme cela podlaha, el.vyzbroj, trakcni motor, tykadla... takze to s tou unifikaci to nebude nikdy 100%.
Cim si nejsem jistej je karoserie - kdyby byla rekneme mirne odlisna od busu (treba v uvadene pozici dveri) jak moc by to vadilo, rikam si totiz ze takovou bocnici karoserie asi nedrzi na sklade jako nahradni dil ne? Tak by nemela vadit drobna odlisnost...


Offline
Uživatelský avatar

310
11 srp 2007 10:56
U 22Tr se mi velice líbí řešení interiéru. Mále dveře na obou stránách kloubu mi příjdou velice praktické, protože o hodně zrychlují výměnu substrátu v kloubu. Sedadla jsou stejně jako u 21Tr v dobrém sklonu a místa na nohy je tak akorát. Taky se mě víc líbí řešení zadku, že tam je schodek a ne nízká podlaha. Duchny nastupují prvními a druhými dveřmi, takže na co mít nízkou podlahu u dalších dveří. Plus když se ješt připočte pěknej design, tak to z nich dělá parádní vozy. Pochybuju, že je dokáže v budoucnu někdo překonat. Dnes už frčí zadrátovávání busů, takže už tu pravděpodobně nic lepšího nebude.

Jak už psal mauricio, kdyby se udělal vnitřek 25Tr jinak, tak by se z něj taky dal udělat pohodlný a praktický trajf. Bohužel realita je jiná. Jinak mě osobně se ta nástavba líbí hodně (akorát ten "schodek" vepředu je divnej), nelíbí se mi ale ta starší verze, kterou tu naštěstí nemáme, každopádně jsem trajf bez ní ještě neviděl tak nemůžu posoudit, jestli je hezčí bez ní.


Výhoda unifikčnosti - stačí koupit jeden náhradní díl a pak je jedno jestli ho dáš na bus nebo trajf.


Offline
214
03 srp 2006 06:41
Brno, CR
Nemůžu se zbavit dojmu že 22Tr byl vnitřně podstatně lépe vyřešený než 25Tr. Speciálně uspořádání prostoru okolo kloubu mi v 22 připadalo téměř dokonalé. Snad jedině ty úzké dveře, ale zase dvoje...
Když už tedy 25 s tímto skoncovala, používá klasicky místo dvou úzkých jedny dveře běžné šířky, zdá se mi že by to mnohem lépe vycházelo kdyby tyto byly úplně těsně za kloubem, ne až o jednu sedačku (pro skrčence!) dál. I ten kloub je oproti 22 nějaký přeplněný, s citelně užším průchozím profilem. Ale zřejmě je většina z toho daní za unifikaci s busem. Rád bych věděl jestli je z toho aspoň nějaká výhoda...
Faktem je že už jen proto že je nový tak zatím vypadá pěkně, ale víc bych hodnotil praktičnot, kapacitu, jizdní vlastnosti a dlouhodobou spolehlivost, přecejen krása (a "dyzajn") není primární.


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
Miky píše:
Nesouhlasím, fuj...

13Tpro myslel asi bez VŠECH krytů střechy = celé ohrádky, z čímž i já souhlasím :mrgreen:

_________________________________
Ze země nic nespadne.


No některé normované věci mě dost štvou - tak třeba 13T má mít obsaditelnost 269 cestujících ale při počtu stojících 8/metr čtvereční. No a k těm výběrovým řízením - poslední dobou se mi zdá že na tramvaje má monopol ŠKODA, na autobusy Irisbus a na trolejbusy opět ŠKODA.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
mauricio píše:
25Tr není až tak špatný vůz, rozhodně to není krám, to z něj dělá pouze přístup výrobce a jakási nenávist některých nejen zde diskutujících kolegů. Ono je jedno, jestli tu je 25Tr nebo třeba Solaris. Vždy to bude jen nízkopodlažní kloubák. Koncepce 25Tr není špatná, akorát není úplně dotažená do konce - bohužel v otázce praktičnosti (ony i ty sedačky by se dali uspořádat jinak, kdyby se chělo - třeba vypustit vzadu jednu řadu sedaček, dekle na střeše by se taky daly upevnit jinak, klíny taky, madla by se taky dali uspořádat jinak, okna by taky mohly mít jiný otvírání...).
Co se tyce rozmisteni sedacek, tak tam je nejvetsi problem zadani vyberoveho rizeni. Pokud je jednim s kriterii pocet mist k sezeni a stani, tak tam samozrejme vyrobce nas...e hromadu sesli na maximalni povolenou hustotu (protoze jinak to udela konkurence a on prohraje). Pokud by se zadalo, ze 90% zidli ma odpovidat nejakym danym podminkam (prostor na nohy, sklon operadla, pouzity sedak, ...), tak potom by se vsichni sotousi divili, co se da s interieru citibusu vykouzlit. Ono je to i castecne tim, ze se u nas vyberka delaji jeste pomerne kratkou dobu a nejsou s tim temer zadne zkusenosti.


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Omlouvám se za ty vykřičníky


Offline
9986
15 led 2005 23:41
13Tpro - ty tvoje vykřičníky mi akorát roztahujou okno. Příště by možná stačil jeden, dva.

25Tr není až tak špatný vůz, rozhodně to není krám, to z něj dělá pouze přístup výrobce a jakási nenávist některých nejen zde diskutujících kolegů. Ono je jedno, jestli tu je 25Tr nebo třeba Solaris. Vždy to bude jen nízkopodlažní kloubák. Koncepce 25Tr není špatná, akorát není úplně dotažená do konce - bohužel v otázce praktičnosti (ony i ty sedačky by se dali uspořádat jinak, kdyby se chělo - třeba vypustit vzadu jednu řadu sedaček, dekle na střeše by se taky daly upevnit jinak, klíny taky, madla by se taky dali uspořádat jinak, okna by taky mohly mít jiný otvírání...). Druhá stránka věci je design vozidla. čiliže mě je jedno, jestli tu je 25Tr nebo něco jinýho, ale není mě jedno, že mě může sejmout laminát ze střechy (a to není chyba vozu, ale výrobce, úplně klidně by se to mohlo stát i u Solarisu). Tolik k tomuto.

Bez střešních krytů to vypadá blbě, blbě to vypadá i s krytama, nejlepší by bylo je vyhodit.


Offline
Uživatelský avatar

665
18 zář 2007 15:40
Brno
Bez tech krytů je teda opravdu hnusný. já opravdu nevím, co se vám na té nadstvabě nelíbí - k celkovému desigenu vozidla se to hodí, ale věc druhá je praktičnost a využitelnost...

_________________________________
Až dosloužím, chci do šrotu!


Offline
Uživatelský avatar

310
11 srp 2007 10:56
Je to nepohodlnej krám, stejně jako Adély a Citelisy. Ale všechny tyhle vozy se mě líbí to jo, ale jejich nepraktičnost z nich dělá krámy.

Edit: Ale nic není hezčí než Žofinka :)


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
rt6n1 píše:
Nemáte někdo foto tohoto krámu bez strešní krytiny? :-D


Není to krám!!!:evil:


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 701 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 29  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 23 lis 2024 06:01
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]