Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 95 z 110    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98 ... 110  Další
Autor Zpráva
Offline
520
03 dub 2006 14:42
Falkon píše:
(...)ale řekl bych, že by měli stavět na tom, co bude nejlepší pro občany. (...)

Zdá se to jen mně, nebo je to přesně ta věc, o které se v souvislosti s novým nádražím mulví nejméně?


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
ad Falkon a nádraží Ivanovice: proč by to mělo být jen pro Globus - pokud se tam zavede bus z Ivanovic, určitě by se taková zastávka hodila. Zvlášť pokud by na ni Globus výrazně přispěl. Druhá věc ale je, že je to možná z Řečkovic až příliš blízko.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Já bych řekl že největší roli v tomto sporu mají peníze(takový ty papríky a kusy kovu, za který se dá sehnat téměř vše) :-( Bohužel cestující jsou na tom hůř - protože ŽUB(Železniční uzel Brno) nevyužívají jen brňané(jen ti měli možnost jít k referendu, ale oni mají MHD takže je to nezajímalo), ale hlavně lidé z okolí co každodenně dojíždí do školy/práce a samozřejmě také turisté. A oddělení příměstské(+-pár kilometrů od ŽUB) a regionální(pár desítek kilometrů od ŽUB) mi přijde logické, protože tito cestující dojíždí denně a potřebují se rychle dostat na nějaký místo, zatímco na dálkové dopravě je potřeba rychlá přepravní doba.(v Praze je to tak že příměstské - z Kolína, a regionální - z Pardubic jezdí na Masarykovo a Ex a R jezdí na Hlavní, no a IC, EC, SC jezdí na Holešovice) Osobně jsem pro zachování současného i výstavbu nového a tyto dvě nádraží nějak spojit(něco jako v Praze) - rychlodráha mě přijde moc odvážná, spíš bych to viděl na nějakou velkokapacitní tramvaj v intervalu 2-3 minuty).


Offline
Uživatelský avatar

371
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
Směl-li bych vyjádřit svůj subjektivní názor, nejsem proti novým zastávkách na trati (zastávám zejména zřízení zastávky Brno-Obřany a vystavěli-by se nové baráky u Globusu, pak by měla smysl i zastávka Brno-Ivanovice, ovšem NE u Globusu - vlak má být pro všechny a ne pro důchodce, co jezdí nakupovat a pak se se čtyřmi obrovskými nákupními taškami cpou do vlaku a zabírají místa k sezení; koneckonců, "zaplatili si jen jedno"), ovšem celkově mi přijde, že se kolem té přestavby/odsunu dělá zbytečně moc humbuku. Nevidím sice do hlav všem těm lidem, co jsou dotéto akce zapletení, ale řekl bych, že by měli stavět na tom, co bude nejlepší pro občany. Podle mě je nesmysl oddělovat dálkovou a regionální dopravu, protože pak budou lidé jen zmatení a zbytečně by museli zajíždět vlakem na nové nádraží, kdyby chtěli jet někam dál a přijeli by regionálkou... Jasně, že to má zase i své výhody, to nepopírám, až na to, že Brno není nafukovací...každopádně tak jako tak, myslím si, že než se vůbec s něčím začne, potrvá to přinejmenším další 2 roky a kdoví, jestli ne déle...koneckonců, vždyť se ani nedokáží pořádně dohodnout. Docela by mě zajímalo na kom všem vlastně tohle celé záleží, předpokládám, že na Primátorovi města Brna, ministerstvu dopravy, českých drahách a ještě několika dalších?


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
To mi nepřijde jako špatný nápad. Akorát to asi bude dalece nejdražší varianta.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

627
14 úno 2005 15:12
Bystrc
Eda: neskonci to :-) Tady je pokracovani: spojka nove (Hlavni) nadrazi - stare (Stred) nadrazi v prosklenem tubusu 6 m nad novym bulvarem. V tistenem vydani je i jakesi schema, podle nehoz nakladni a dalkova osobni doprava maji byt vedeny pres nove nadrazi, regionalni Os vlaky spojkou pres stare i nove nadrazi (interval na spojce spocitali ve spicce na 5 min). Mozna tohle bude kompromisni varianta (z kazdeho navrhu neco), se kterou bude souhlasit SZDC, MD, mesto Brno i pan Ander.


Jo pravda díky ds za opravu nějak jsem na Masarykovo zapomenul.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Kdy to už konečně skončí? Debat už bylo dost, je načase opravdu začít něco dělat a ne pořád jen kecat, co by bylo možná lepší.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
V Praze jezdí regionální couráky na Masarykovo nádraží, ostatní na Hlavní a do Holešovic. Jinak ta myšlenka s rozdělením dálkové a regionální dopravy je sice zajímavá, ale jak to bude vypadat? Když budu chtít do Tišnova jet linkou S3, půjdu na nádraží Brünn-mitte a když linkou R3 tak na Brünn-Südbahnhof :-)? Spíš by to chtělo po uvolněném tělese jen vést nějakou linku městské železnice a novém nádraží vybudovat dostatek nástupišť. Místa kolem je dost.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


To je podle mě nejlepší řešení - na starý může jezdit IDS JMK a na to nový IC, EC, SC... Pokud se nepletu tak je to tak i v Praze kde na Hlavas jezdí regionální vlaky z Kolína, Pardubic a na Holešovice jezdí IC, SC z/do zahraničí


Offline
1093
09 lis 2006 18:16
Ministerstvo dopravy počítá s tím, že vedle odsunutého železničního nádraží zůstane v centru i to současné...

http://brnensky.denik.cz/presun_nadrazi ... 80211.html


Offline
1093
09 lis 2006 18:16
"Evropská komise peníze na přestavbu brněnského nádraží peníze zřejmě dá"
http://www.modernibrno.cz/aktualita.htm?aktualita=7379


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
Já bych to propojil sedačkovou lanovkou :-D .To by byla atrakce pro turisty(vznášení se nad Vaňkovkou)...


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
A jakápak je už teď paseka v jižním zhlaví, vidíme denně :-?

_________________________________
Ze země nic nespadne.


Offline
Uživatelský avatar

435
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
PvvS píše:
Z achvili s takovou bude i visuta draha, nebo plavebni kanal ...


S tím měl pan Veselý přijít, když ještě nebyla postavená Vaňkovka a vést tu dráhu v trase bývalé spojky horní - dolní se zastávkou někde na viaduktu (pro krátké příměstské vlaky by snad nemuselo vadit, že je v oblouku. Tak jak to je teď prezentované mi připadá, že to musí udělat docela paseku ve zhlaví.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
pepola: To nám promítali, když jsme byli se školou v Urban centru na radnické, na fóru to ještě asi nebylo.


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
http://brnensky.denik.cz/multimedia/video/190242.html
Toto tady už bylo?


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
K-report.... tam je toho mraky

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

371
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
Nerobí někdo náhodou nějakou fotodokumentaci situace v Horních Heršpicích? Pokud jo, napište mi na SZ, rád bych si to nějak zaarchivoval, jenže bohužel nemám čas to fotit, i když kolem každý den jezdím vlakem:-D
Díky předem.


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
...anebo se pan Veselý probudil s rukou v nočníku... :-D
Nemá doma taky dvě občanky(myšleno průkazy)?


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 71107.html

Z achvili s takovou bude i visuta draha, nebo plavebni kanal ...


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Vzhledem k rychlému mizení článků z mfdnes si dovolím ocitovat jejich plné znění:
zpravy.idnes.cz píše:
Odsun nádraží kdosi bojkotuje

Brno - O odsunu nádraží je rozhodnuto. Počítá s ním ministerstvo dopravy i vedení Brna. Připraven je i územní plán města. Jenže někdo z Brna v Bruselu odsun bojkotuje. Evropská unie totiž má na přestavbu železničního uzlu dát osm miliard.

„Někdo do bruselského sídla neustále posílá zprávy o tom, že odsun je mnohem horší varianta než ta přisunutá, a snaží se projekt znejistit a zkreslit,“ řeklo MF DNES nezávisle na sobě několik vysoce postavených politiků. „Je to možné. V Brně jsou silná sdružení, například Nádraží v centru, známá tím, že vyvíjí silný tlak na Brusel. Mrzí mě, že si neuvědomují, že pokud investici zastaví, otázka přestavby nádraží se otevře za dvacet let,“ komentoval informace primátor Roman Onderka (ČSSD).

Koalice Nádraží v centru, kterou jmenoval, se od podobného jednání distancuje. „Koalice ani nikdo z jejích členů není v kontaktu s Evropskou unií ani na ni nevyvíjí žádný tlak,“ ohradil se Svatopluk Bartík.

Podle zjištění MF DNES, jež potvrdilo několik zdrojů, vychází negativní informace o odsunu nádraží ze Strany zelených, která je dlouhodobě pro zachování nádraží v centru. Její členové to odmítají. „O ničem takovém nevím,“ ohradil se rozvojový náměstek primátora Martin Ander (Strana zelených). Ten se nedávno kvůli svému názoru o správnosti přisunuté polohy vzdal všech funkcí spojených s přestavbou nádraží.

zpravy.idnes.cz píše:
Žádost o peníze není

Evropská unie nemá oficiální žádost Česka o peníze na přestavbu nádraží v Brně

Brno - V evropské komisi kdosi bojkotuje odsun nádraží.

„Mám informace o tom, že na Brusel se obrací lobbistiké skupiny, které některé projekty, včetně přestavby nádraží v Brně, kritizují a pomlouvají,“ připustil kromě několika politiků také bývalý ministr dopravy Milan Šimonovský (KDU-ČSL).

Podle informací MF DNES má šíření negativních zpráv na svědomí někdo ze členů Strany zelených. Ta totiž dlouhodobě prosazuje opravu nádraží v přisunuté poloze.

„Náš názor evropská komise zná. Vyžádali si dokonce srovnávací analýzu. Ale žádnými novými kroky se nezapojujeme do diskuse na evropské úrovni,“ uvedl náměstek brněnského primátora a člen zelených Martin Ander.

Jediný, kdo má podle něho v současné době právo s unií o nádraží komunikovat, je Správa železniční a dopravní cesty (SŽDC).

„Normálně pokračujeme v přípravě dokumentací, které Evropská unie požaduje. Projekt se připravuje dlouho, a pokud někdo jezdí do Bruselu říkat ne, znepokojuje mě to,“ uvedl náměstek generálního ředitele SŽDC Miroslav Konečný.

Mezi dokumenty, které Brusel požaduje, je nově i srovnávací analýza nádraží v centru a jeho odsunuté polohy, kterou si nechalo město Brno zpracovat letos v létě, aby porovnalo klady a zápory obou variant.

Podle interních předpisů Unie by se totiž při rozdělování dotací měly vždy posoudit všechny možné varianty dané stavby.

„Financování přestavby nádraží tedy rozhodně ještě nebylo schválené,“ sdělil Pavel Doucha z Ekologického právního servisu, který podporuje nádraží v centru.

Odsun nádraží za své?

Tvrdí, že zná také kličku, jak by se Česká republika mohla vyhnout povinnosti předat Unii srovnávací analýzu. „Oficiální místa chtějí odsun. Nemusí peníze žádat na tento projekt, ale použijí je na něco jiného a nádraží odsunou za své,“ myslí si Doucha. Rekonstrukce brněnského nádraží je zatím jen papírovým plánem. Česká republika totiž ještě oficiálně nepožádala o osmimiliardovou dotaci z operačního programu Doprava Evropské unie, určenou na přestavbu železničního uzlu v Brně.

„Požádat se může, až bude hotová studie proveditelnosti,“ potvrdil náměstek brněnského primátora Martin Ander. Ministerstvo dopravy se podle něho chystá napsat žádost na začátku příštího roku.

Záměr přestavby je sice na seznamu staveb, s jejichž financováním Unie počítá, peníze však nejsou jisté. „Jenže seznam se může v průběhu sedmi let, kdy se mohou peníze z operačního programu Doprava čerpat, měnit,“ podotkl náměstek Ander.


Offline
1093
09 lis 2006 18:16
článek "Odsun nádraží kdosi bojkotuje"
http://zpravy.idnes.cz/mfdnes.asp?v=251 ... a&c=847127
http://zpravy.idnes.cz/mfdnes.asp?v=251 ... a&c=847129


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Goldfingře, kdybys nevynechal jeden z Adamových logických kroků, tak by sis na kontrolní otázku odpověděl sám. :-P


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Adame, kontrolní otázka - proč začal ke Grandu jezdit tourbus? Prostě se ukázalo, že přestěhování AN na Zvonařku byla chyba. Jenom v novinách a kávě oblíbenost SA určitě není, stanoviště u Grandu je jenom jednou z výhod, když už jsem se dostal zčásti o.t. Dalším bonusem je univerzální rezervační systém - dobiju kredit přes net, přes net rezervuju místo a jedu.Tohle nenabízí ani ČD, ani tourbus, prostě nikdo, až teď se to snaží napodobit megabus.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2737 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98 ... 110  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 lis 2024 23:49
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]