Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 130 z 158    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133 ... 158  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Na druhou stranu: mít na výběr, zda stát při nehodě vzadu ve 14T nebo vzadu v první T3, beru 14T. To odsazení poslední lavice od čela má něco do sebe.


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
Taky mi přijde poškození 14T vyšší než u T3, otázkou zůstává jak vypadá rám, což se ze zveřejněných fotek moc nepozná...
Ale to pochopitelně u obou vozů, 9121 by podle informací z místa činu snad měla mít hnutý podvozek.
Každopádně její oprava bude podstatně dražší a bude trvat dýl, to je jasné už teď.

Přístup ŠT k dodávkám ND je poněkud schizofrenní, už jsem tuhle anabázi tady někde popisoval... :roll:


To jakože nedodává Škodovka ND? Tak já bych to vyřešil - dokud nedodáte ND tak my si nevezmem žádný další vůz a ještě budete platit penále. Ale to ve smlouvě asi není. SU ZVĚDAVEJ JAK DLOUHO BUDOU ŠKODOVÁCKÝ VOZY STÁT, měsíce :-( , roky :twisted: , staletí anebo je budem posílat rovnou do šrotu? :-D


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Myslim ze ve skutecnosti je to naopak. Deformacni zony na celech 13/14/16T jsou dost velky ..


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Je zajímavý, jak je 14T domlácená oproti T3... :idea: :?:


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
V Praze máme již třetí odstavený zbořený Poršrot !
Po 9112 a 9126 je to tentokrát 9121...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Dnes jsou po delší době v provozu obě 13T (1901: 14/1, 1902: 20/1)


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
David Jaša píše:
Tipuju, že se 1901 před úpravou ještě nestačila rozezvučet naplno.

Je to možné. Obě 13T jsou prozatím relativně tiché, pokud nejsou obuté.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Tipuju, že se 1901 před úpravou ještě nestačila rozezvučet naplno.


Offline
7
18 lis 2007 00:58
matička Praha
manil píše:
"protirachtací" úprava je údajně na obou (na 1901 dodatečně dodělána), nicméně žádny rozdíl v hlučnosti chodu jsem nezaznamenal...


To je zvláštní. V Praze byl ten rozdíl obrovský a jízda je teď značně příjemnější. Z pojízdného řinčícího železářství se stalo jen pojízdné dunící železářství.


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
manil píše:
...žádny rozdíl v hlučnosti chodu jsem nezaznamenal...

Nojo, co se taky dalo čekat, že...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
"protirachtací" úprava je údajně na obou (na 1901 dodatečně dodělána), nicméně žádny rozdíl v hlučnosti chodu jsem nezaznamenal...


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
Smurfx: Jsou tu jen dve - 1901 a 1902. "Protirachtaci" upravu ma myslim zatim jen 1902, ale nekdo tu rikal, ze i 1901 by ji mela dostat, tak mozna se tak uz stalo.

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
7
18 lis 2007 00:58
matička Praha
To mě baví, jak se tady řeší naprosto stejné věci, jako před několika lety na fórech o pražské 14T. Stejné nadávky, stejné nechápající příspěvky a stejné tlučení emotikonů o zeď :)

DP Praha měl požadavek na jeden schod a kombinované sezení, které lidem v dotaznících nejvíce vyhovovalo. Jenže škoda to pobrala takříkajíc po svém a v rámci co nejnižších nákladů udělala co možná nejvyšší schod a sedadla v lichých článcích odsazená od oken kvůli pískovačům, mazání a dalším přístrojům, které by bylo příliš nákladné umisťovat jinak nebo předělávat.

Mimochodem, víte že Škoda měla a má připravenou variantu 14T/13T s příčnými sedačkami v lichém článku? Neviděl jsem, jak to vypadá, ale pro zákazníky tu ta možnost je. Ale zřejmě i Brno na podélných sedačkách trvalo.

Dvě otázky:
Kolik je v Brně těch 13T? Pořád jen 3?
Rachtají brněnské 13T, nebo už mají protirachtací úpravu, která se na pražské 14T instalovala před pár měsíci?

A jak tady někdo psal, že možná u dalších kusů se


Offline
Uživatelský avatar

1410
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
Až v tom pojedu, klidně změřím... svinovací metr mám vždy u sebe a dělat divný věci mi nevadí...

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

483
22 srp 2006 12:35
Bohunice
manil píše:
Nic není vyloučeno...v budoucnosti...
Činovníky v DP zděsilo, že by měli 20 tramvají stejných? :mrgreen:

Teď ale vážně: nemáte někdo výšku toho schodu změřenou? Protože se doporučuje (alespoň pro stavby) mezi 14-16 cm.

_________________________________
Chůze = doprava 21. století.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
A taky protože 13T je odvozenina 14T, která snad měla 1 schod jako podmínku. Škoda to vyřešila po svém, udělala schod co nejvýš (asi protože nechtěla platit vývoj vlastního nebo licenci cizího NP trakčního podvozku) a zvýšený schod využila pro nosné prvky článku. Pokud by měla 13T podlahu v úrovni Anitry, tak by to pro znamenalo buď různou výšku těch dvou schodů nebo posun schodů směrem do NP článku, což by zase snížilo % nízké podlahy a nejspíš i pozici Škody ve výběrovém řízení.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
ds píše:
Protože o schůdek míň. Pokud by byla podlaha ve výši jako u Anitry (viz prototyp Vektra), nebyl by se sedačkami problém a vznikl by vyhovující vůz.

Nic není vyloučeno...v budoucnosti...


Offline
Uživatelský avatar

1410
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
to by ale nebylo cool... :mrgreen:

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Protože o schůdek míň. Pokud by byla podlaha ve výši jako u Anitry (viz prototyp Vektra), nebyl by se sedačkami problém a vznikl by vyhovující vůz.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Já si tak říkám, proč aspoň neudělali to vnitřní uspořádání jako u Aniter, kde je místa dost. 13T totiž vypadá úplně stejně jako anitra, jen je dvakrát tak dlouhá a má jíný čela(mě se líbí Anitra víc).

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
304
12 lis 2007 20:03
chat-maniac píše:
už sem se tím bohužel vezl, viděl sem to a nechápu proč to tak udělali. Řešení je plno jiných a lepších.

Jako například Š 06T - má uličku a jako v 13 T ale pak má schodek nahoru a sedačky až u okna ve stejném uspořádání jako naše saranče. Dostatek místa pro sedící i stojící ](*,)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
už sem se tím bohužel vezl, viděl sem to a nechápu proč to tak udělali. Řešení je plno jiných a lepších.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
chat-maniac píše:
No ale i tak, v KT pohodlně projdou 2+2 ale v Adéle 1+1 naproti sobě katastrofa. Za tohle bych ty peníze nedal.
Až ji příště uvidíš zevnitř, tak se podívej na to odsazení sedaček od bočnic - mým hrubým odhadem to dělá ~ 25 cm na každé straně. Dohromady už to ubere nějaký ten m^2 z prostoru pro cestující a to zrovna v tom nejužším místě.


Offline
Uživatelský avatar

41
15 zář 2007 19:52
Brno
To víš, v DPMB je program pro tělesně postižené- zaměstnávají tam slepé a mají funkci na nakupování tramvají, to znamená že se nemáš čemu divit.......


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3949 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133 ... 158  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 lis 2024 10:51
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]