Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 131 z 158    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134 ... 158  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Záhada vyřešena. No ale i tak, v KT pohodlně projdou 2+2 ale v Adéle 1+1 naproti sobě katastrofa. Za tohle bych ty peníze nedal. To nikdo z podniku neviděl tu šalinu než se kupovala??? A nebo nechtěl vidět?

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Protože je širší - má 2,65 m, Adéla je štíhlejší - 2,46 m. Pro porovnání - ta portugalská Almada má sestru v Budapešti, ta má jenom 2,40 m - http://www.railfaneurope.net/pix/hu/tra ... i1it06.jpg


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
odpověď pro chat-maniaka: tady se podle mě projevily dva vlivy: jednak požadavek na hodně míst k sezení (13T jich má 69 při stejné délce jako KT8 nebo 2 x T3, které mají 46 sedaček) a k tomu neřešení vnitřního uspořádání (např. požadavku šířky uličky nejméně na dvě normované osoby nebo držáků u dveří lícujících se sedačkami). ŠDT to pak logicky využila k nejlevnějšímu uspořádání článků s podvozky, kdy jsou písek a nějaká součást brzd v bočnici za opěradly.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
David Jaša píše:
Prý XP embedded. Celkem mě to překvapuje, spíš bych tam čekal nějaký real-time systém (ale zas tak tomu nerozumím :-)).

Uz to bylo napsano u pred 2 lety ohledne 14T. Ty windoze jsou tam jen pro sber informaci z jinych zarizeni a jejich zobrazovani na ridicove displayi. Na vlastnim rizeni tramky se nepodili - to by si nikdo na triko nevzal.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Prý XP embedded. Celkem mě to překvapuje, spíš bych tam čekal nějaký real-time systém (ale zas tak tomu nerozumím :-)).


Offline
Uživatelský avatar

9295
10 čer 2004 11:19
Tusim Xp , specielni verze pro prumyslovy reseni.

Jinak v posledni draze to vypada jak reklama na schade, jsou tam clanky o 06T, 13/14/16T.


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
Mauricio: dost dobrý :lol:
A jaká verze Woken tam vlastně je?

_________________________________
Ze země nic nespadne.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Ano, i brněnské 13T mají Windows. Při startování, které trvá dohromady něco přes minutu, se na displeji objeví: "Vítá vás tramvaj Škoda" a pod ním běhá "nabíhací" Windowsovský ukazatel. Na chvíi se zobrazí i nabídka "start a kurzor a pak se rovnou spustí diagnostický program, který by měl být vesměs stejný, jak má Praha.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
jj,jezdit jako anonym.... :-D

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
já si dovolím menší provokaci tuším z tram-fóra...asi bude hned jasno :)

link nemůžu najít, tak sorry za vklad obrázku...


Offline
Uživatelský avatar

96
03 dub 2006 22:27
Opava - Kylešovice nebo Brno - Královo Pole
Pokud je tomu opravdu tak, potom bude praktickou otázkou, jaká je tedy kombinace tlačítek na restart? levý blinkr+dveře+zvonek? :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
Zlaťák píše:
Zrovna se s kamarádem hádáme, jestli je v 13T Windows nebo není. Tak jak to teda je?
Ve 14T widle jsou, takže v 13T velmi pravděpodobně též...


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Teď jsem teda našel toto:
http://www.mii.cz/art?id=365&cat=1&lang=405


Offline
1
02 úno 2008 10:37
Zlaťák píše:
Zrovna se s kamarádem hádáme, jestli je v 13T Windows nebo není. Tak jak to teda je?

Pokud tam slouzi stejny informacni system jako v Praze v tech nejnovejsich soupravach M1, tak tam je normalne Windows. 8-)


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Zrovna se s kamarádem hádáme, jestli je v 13T Windows nebo není. Tak jak to teda je?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
proto při proražení a zničení laminátovýho čela dojde na řadu flexa kit a lak ;-)
Jinak ta odřenina byla přímo pod jménem podle fotek na intranetu (to jméno je nalepený na hodně kolizním místě) a šlo to až k 1. dveřím

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Zrovna ta část "masky", kde je jméno tramvaje, tvoří s většinou čela celistvý díl.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Proto teoreticky. ;-)


Offline
9986
15 led 2005 23:41
David Jaša píše:
AFAIK mají 13/14/16T čelo navržené tak, aby byly jednotlivé díly samostatně vyměnitelné - tzn. teoreticky není problém zařídit, aby hned další den jezdila se spraveným čumákem.

pokud ovšem onen díl bude na skladě


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
AFAIK mají 13/14/16T čelo navržené tak, aby byly jednotlivé díly samostatně vyměnitelné - tzn. teoreticky není problém zařídit, aby hned další den jezdila se spraveným čumákem.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Kuba: ?


Offline
Uživatelský avatar

6618
21 pro 2005 17:01
Eda: Překlep: Nerozhovali.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
kuba píše:
Janatak: Chtěl jsem tím říct, že když se 13T nabourá budou to muset opravit mechoši, kteří o jejím nákupu rozhodovali. Stejně jako ty nevidím rozdíl v tom, jaký typ opravujou.


To si děláš srandu? Mechoši rozhodovali o nákupu? Kde žiješ...

kuba píše:
Jestliže se nikomu nic nestalo, proč se nezasmát (s dobrým úmyslem)? Je to chlouba DP, tak si to jistě brzy spraví, ale holt na to doplatí mechoši, kteří to budou muset spravit, přičemž vůbec nemůžou za to, že tady ta 13T jezdí. To už moc k smíchu není. Ještě můžem být rádi, že to je jenom škrábanec a ne vykolejení jaký bylo v Praze, který přesně vystihuje přísloví pýcha předchází pád. :mrgreen:


Pár tahů štětkou (nebo sprejem) a je to hotový. pochybuju, že to bude vyžadovat nějakou vetší opravu (ale třeba výměna celého čela - na tu by doplatila spíš pojišťovna).


Offline
Uživatelský avatar

9295
10 čer 2004 11:19
O tomhle mechosi nerozhodovali. To padlo podstatne vys..
Tohle je, jako kdyby ten vuz prisel o celej cumak a ne jenom o odreni. Po praze takovych odrenin jezdi a i v brne to ma kazdej druhej vuz..


Offline
Uživatelský avatar

6618
21 pro 2005 17:01
Janatak: Chtěl jsem tím říct, že když se 13T nabourá budou to muset opravit mechoši, kteří o jejím nákupu rozhodovali. Stejně jako ty nevidím rozdíl v tom, jaký typ opravujou.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3949 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134 ... 158  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 06 říj 2024 00:43
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]