Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 128 z 255    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131 ... 255  Další

Co bude dřív ?
kloubové šráky 45%  45%  [ 81 ]
tramvajová trať ke kampusu 34%  34%  [ 62 ]
metro 17%  17%  [ 30 ]
odsunuté nádraží 4%  4%  [ 7 ]
Celkem hlasů : 180
Autor Zpráva
Offline
9986
15 led 2005 23:41
hlavně by asi měl mít minimálně nějaké VŠ vzdělání v oboru typu ekonomika nebo tak


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
Tu funkci musí zastávat někdo,kdo té problematice opravdu rozumí,že musí být čestný a neúplatný o tom ani nemluvím... :-$

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
xcav8 píše:
PRAVDA PRAVDA, :-$ ,navrhuji na post generálního ředitele PVVS(áka) :applause:


Nic proti panu velkomožnému, ale šotouši jsou většinou pro řízení MHD ta nejhorší možná pohroma.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Když to neřešíš a leccos skousneš, odjezdíš si svoje a jdeš domů, seš v klidu.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

406
15 čer 2006 13:44
Brno Bystrc
kazdopadne jak to tu ctu co vsechno se deje v DPMB rozhodne to neni podnik kde bych chtel pracovat :-?

_________________________________
děckama nezatopíš a důchodci nehoří....

http://astroh.wz.cz - web konečně doplněn a zaktualizován, blog...


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
PRAVDA PRAVDA, :-$ ,navrhuji na post generálního ředitele PVVS(áka) :applause:

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

244
23 zář 2007 17:53
Kde mne zrovna nevyhodili...
Jenže právě v případě onoho nedostatečného výhledu MF udělala spoustu užitečné práce; napřed na problém upozornila, pak se nenechala odbýt prázdnýma frázema pana generálního a dokonce prostřednictvím primátora podnik dokopala k (teda aspoň doufám) vyřešení problému, který byl deset let neřešitelný, protože oficiálně neexistoval.
Naopak umělým vytvářením aféry o "diskriminaci na základě pohlaví" se zbytečně diskredituje, a samotnou podstatu, tedy ono leštění klik a protekcionářství, naprosto ignoruje.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
To je jak s těmi zrcátky co si řidiči stěžovali že nevidí na cestující když nastoupí a může se při tom stát že někoho nechtíc přiskřípnout a dpmb to chtěl zamést pod koberec,že žádný problém nikdy neexistoval.... :-s

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

244
23 zář 2007 17:53
Kde mne zrovna nevyhodili...
Citace:
Zmíněná paní řidička si to samozřejmě plně zaslouží, nejenže "patří mezi nejlepší, kteří s tramvajemi v Brně jezdí", ale již několik let po sobě je nejlepší, ovšem stále nechápu, jak MF přišla na tu diskriminaci na základě pohlaví????
Podstatu problému už vystihl chat-maniac:
Citace:
U podniku to je tak, že kdo leští kliky, má, kdo ne, nemá.

Paní řidička, jakkoli skvělá, prostě neleští kliky, tak nemůže být vybrána, toť vše. Ovšem někdo to odmítá vidět tak jednoduše.
"Takto to má jasné znaky diskriminace na základě pohlaví." ... vysvětlila Lenka Bennerová z občanského sdružení Fórum 50 %.
He? Na základě čeho na to přišla???? Já v tom teda vidím diskriminaci slušného člověka.
A kromě občanského sdružení Fórum 50% si ještě přihřívají svou polívčičku jacísi "odborníci na ženská práva"
Citace:
...je třeba rozlišit, zda jde v tomto případě o selhání jednotlivce rozhodujícího o zařazení řidičů do školení, které se nyní snaží dopravce ututlat, nebo o systémovou chybu samotného Dopravního podniku.
To je co za machry, tihleti odborníci, nějací gynekologové s rozšířenou působností?
Ale že se nikdo nepozastaví nad větou "Další informace ale odmítla sdělit s tím, že nesmí s novináři mluvit" a nepoloží si otázku, jak je to vlastně se svobodou projevu v našem pozoruhodném ústavu.
Je toho mnoho prohnilého v DPMB, od toho máme média, aby tu prohnilost vyšťourávali, ovšem prezentace tímto způsobem skutečnou podstatu akorát zamlží.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Toho koberečku bych se nebál, slečna řidička je poměrně dost oblíbená u vedení provozovny. Jelikož je zítra pátek, tak se nemusí bát ani toho vyššího vedení, protože ona má ranní a oni přece nebudou čekat do bůch ví kdy, aby jí mohli udělat tytyty.
Vedení takový článečky ani neregistruje a ikdyby, neřešili by to.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
117
02 čer 2007 16:02
Jenom bych se bál aby paní řidička nedojezdila až si to někdo z vedení v novinách přečte.Někoho to může pěkně naštvat a paní řidička může bejt už ráno na koberečku.
chat-maniac píše:
Jméno oné řidičky nám, co čteme Zpravodaj, je zcela určitě známé. Jezdit určitě umí, když vyhrála mezinárodní (se slovákama) soutěž ve zručnosti. Kdo tohle dopustí ](*,)
U podniku to je tak, že kdo leští kliky, má, kdo ne, nemá.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
To je stejný,jako kdybych se já chtěl dostat do parlamentu.....já na bráchu,brácha na mě. :mrgreen:

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

483
22 srp 2006 12:35
Bohunice
M3 píše:
... Mimochodem paní ředitelka chce po nástupu nového Superba jako služební auto. Jak si tohle může dovolit žádat ve firmě, která nemá peníze? Tady je jasně vidět, kdo do DP přichází...
A jak se tam proboha takový člověk mohl dostat?

_________________________________
Chůze = doprava 21. století.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Primu jsem neviděl, ale na Nově to byla cvičná tramvaj, kterou zřejmě řídil spolusedící instruktor. Takže žádné porušení předpisů.


Offline
Uživatelský avatar

3081
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
krajic píše:
Myslím, že to tak automaticky říct nelze. Zatímco autobus je odkázán na přilnavost pneumatik k vozovce, tak tramvaj se může ke kolejím přisát elektromagnetickou brzdou a výrazně tak zvýšit adhezi. Když jsem ale koukal na tu reportáž, nepřišlo mi, že by byla tato brzda použita. Může to někdo potvrdit/vyrátit?

Je jasné, že ale i tak bude výrazně vyšší hmotnost hrát v její neprospěch.

No, kolejnicová brzda není všespásná, při vyšších rychlostech zas tak moc nebrzdí a zvenku to skoro vůbec není poznat. Známý "trhání kolejnic" se koná až při nízkých rychlostech. Sám jsem ale reportáž neviděl, tak nemůžu soudit.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Hlavně že s tím jezdí zkušení řidiči. Ale ten řidič co vyhrál soutěž řidičů a jezdí s tím, tady není ještě ani rok. Ne že bych se do toho tlačil, to fakt ne. Já počkám až na Žofku. Snad.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
ctd:
Podobně jako K2R funguje i T3G, kde je pomalu lepší jezdit s vypnutým skluzem. Když ještě jezdily T3G na d-4, pamatuji, že bez použití magnetů by některé tramvaje zastavily na Heinrichově i 100m pod zastávkou (při zaparkokovaném pedálu).


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Jméno oné řidičky nám, co čteme Zpravodaj, je zcela určitě známé. Jezdit určitě umí, když vyhrála mezinárodní (se slovákama) soutěž ve zručnosti. Kdo tohle dopustí ](*,)
U podniku to je tak, že kdo leští kliky, má, kdo ne, nemá.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Tak mě napadá, proč se v šalinách řízených nějakým "švábem" nezjišťuje skluz/smyk na základě "podivného" úhlového zrychlení náprav, případně ještě v porovnání s dodávaným výkonem...


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
tr: To je zase minimálně na ostudu... #-o
ctd: Díky za poutavý a poučný pohled do šalinářské kuchyně :-P

_________________________________
Ze země nic nespadne.


Offline
488
07 úno 2006 10:26
Z tisku...
http://zpravy.idnes.cz/zeny-do-kabiny-t ... domaci_cen
:-)


Offline
Uživatelský avatar

244
23 zář 2007 17:53
Kde mne zrovna nevyhodili...
Citace:
krajíc napsal:
to vážně neexistuje něco jako ABS co by zabránilo tvoření hranatých koleček?
Právě že existuje, tzv. protiskluzová a protismyková ochrana, jsou jí vybaveny všechny vozy s pulsní regulací s vyjímkou T3M (výzbroj TV1).
Otázka je, jak toto ABS (pro zjednodušení) vlastně pracuje.
1) Porovnáváním otáček, teď nevím přesně jestli jednotlivých náprav nebo podvozků, ale rozhodně je tento způsob katastrofa. Typický příklad: K2R dojíždí na zastávku Šilingrovo náměstí (směrem dolů pochopitelně), a při rychlosti 10km/h už naskočí na jednom podvozku čelisti. S normálním vozem je naprosto běžný jev, chvilku ještě brzdí ED druhého podvozku a pak naskočí i tam ČB a vůz stojí, případně pomohůžu pískováním a poťukáním kolejnicové brzdy zadního podvozku, prostě zcela v pohodě. Ovšem u K2R v tomto okamžiku zapracuje ABS a na okamžik povolí ČB i elektrodynamiku a vůz se doslova propadne o několik metrů. Těsně před vozem už chodci, použití kolejnicové brzdy znamená zase masakr ve voze, prostě příšerná situace.
Naopak uháním dejme tomu v pět hodin ráno těch 60km/h směr Bystrc, u Kamenolomu jako první vozidlo zastavuju, koleje jsou pokryty vrstvou zkondenované vlhkosti a všelijakého sajrajtu, který celkově působí jak vazelína, okamžitě naskočí na všech nápravách ČB, v tomto případě by ABS pomohlo aspoň kdyby pustilo ČB, to ovšem o ničem neví, protože tam není žádný rozdíl otáček, takže pokuď už nemám čas znovu zadat jízdu, abych rozbrzdil ČB, z šedesátky nádherně zhranatím kola při jediném zabrždění.
2) Porovnáváním hodnot proudu jednotlivých motorů (podvozků?), podstatně inteligentnější a smysluplnější způsob - např. progress.
Protože musím utíkat do práce, pokrač někdy příště, jen doplním že zákrok ABS je doprovázen automatickým pískováním (i když pískovat měl řidič n e ž došlo ke smyku), případně přerušovaním spouštění kolejnicového brzdy zadního podvozku (pozoroval jsem u T3R a K2P nebo K2T, teď nevím).
Nejdůležitější: u většiny vozů (zatím ,naštěstí) lze tahle záludnost vypnout, tak ji vypínám a snažím se předvídat a včas pískovat a jezdit s citem.
A kde není adheze, ani nejlepší ABS nepomůže!


Offline
Uživatelský avatar

244
23 zář 2007 17:53
Kde mne zrovna nevyhodili...
Citace:
S tím odečítám z výplaty je to smutný,... A pro případ půjčky banka vidí, co mi chodí na účet, ne co mám do kapsy. To že mám po kapsách tuny drobáků, který rozhážu za svačiny abych se v tom neutopil, je druhá. Zase něco pro lepší podmínky pro zaměstnance, jenom aby se podnik zbavil práce s penězma.
Nevím, banku myslím zajímá čistá mzda minus splátky, alimenty apod, ne kolik Ti strhnou za jízdenky a obědy, to tam mzdovka vůbec nezapočítává.
Rozhodně je to krutý velice vůči lidem, kterým šla na splátky celá výplata (vzhledem k našim platům a cenám za bydlení žádná mimořádná údalost) a teďka ještě aby platili další poplatek za převod hory kovů na svůj účet.
Pro každého řidiče samozřejmě nepříjemnost a plno práce navíc, osobně na tom prodělávám tak 500Kč měsíčně, které utratím za blbosti, jen abych se toho šrotu nějak zbavil.
A stačí si vpomenout na způsob zavádění tohoto způsobu účtování, tak typické pro DPMB: "Podepiš nebo poletíš!"
Vzhledem k našemu "hrdinskému" postoji jsme si myslím vytvořili dostatečný precedens, aby vedení vědělo, že odsouhlasíme kdejakou nehoráznost, stačí udělat trochu bububu. Proto jsem taky velice skeptický k otázce kolektivního vyjednávání či případné stávky.


Offline
85
06 pro 2006 21:25
crazy_tram_driver: parádní vysvětlení díky!

Jak jsi nakousl tu protismykovou ochranu, to vážně neexistuje něco jako ABS co by zabránilo tvoření hranatých koleček? Nebo exisuje, ale je to moc drahé co? Pomalu nenarazíš na tramvaj, která by jela hladce :-(


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
manil: no dávám svému působení u podniku ještě půl roku, a pak se uvidí. Pokud toto skutečně udělají, končím.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6361 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131 ... 255  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 18 lis 2024 18:26
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]