Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 85 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Z malinaku na svobodak ? Uz minimalne 30 let ne :shock:


Offline
60
28 říj 2007 19:59
Změny od 1.7.2008

linka trasa linky
5 Štefánikova čtvrť – Jugoslávská – Česká – Náměstí Svobody – Hlavní nádraží – Celní – Starý Lískovec
6 Královo Pole, nádraží – Pionýrská – Česká – Náměstí Svobody – Hlavní nádraží – Malinovského nám. – Pionýrská – Královo Pole, nádraží DPMB
7 Šilingrovo náměstí – Mendlovo náměstí – Celní – Bohunice, Švermova DPMB
12 Ústřední dílny – Červinkova – Tererova – Česká – Malinovského nám. –
Náměstí Svobody – Hlavní nádraží – Zvonařka – Komárov DPMB
13 Ústřední dílny – Červinkova – Tererova – Česká – Malinovského nám. –
Náměstí Svobody – Hlavní nádraží – Životského – Juliánov DPMB

X5 Mendlovo náměstí – Úvoz – Komenského náměstí


Offline
268
09 úno 2007 13:59
Brno
To už bysme mohli chtít i obnovení trati na Labskou třeba právě pro t-29 :lol:


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Možná by nebylo od věci vrátit se na zem a vystačit s 401 a 402. Jinak je nejjednodušším řešením zajíždění 69, ale nemyslím, že by to bylo nutné.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Možná by nebylo úplně od věci přehodit na Kyjevskou 29...


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Ono, když tam máš čekat na autobus půl hodiny, tak jdeš radši pěšky ale interval t-26 5-10min to je jiný kafe. Z těch Kohoutovic by prodloužení t-37 bylo zbytečné - časově stejné jako přestupovat na d-1. Z Kameňáku by bylo aspoň výhodnější spojení k nádraží. Z těch Kohoutek by to využili s bídou horní tři zastávky.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

425
06 kvě 2006 00:52
Brno-Řečkovice a Mokrá Hora
Emperror píše:
a Kyjevská by získala lepší obsluhu, protože z tama je to na tramvaj docela štreka.

401, 402 nestačí? :-D


Offline
1093
09 lis 2006 18:16
Emperror: nebo taky možnost prodloužit na Kyjevskou 37 (nebo oboje). Nicméně by asi pak bylo potřeba protáhnout 10 až do Lískovce a pravděpodobně i 7.

Honny: Ta trať k železniční zastávce v Lískovci, by asi nešla řešit technicky. Jsou tam velice úzké úseky. Nicméně technicky lépe by to šlo protažením té tratě ze smyčky Švermova. Ale za ty peníze by bylo vhodnější tu trať prodloužit spíše ke kampusu


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
S tou tramvají bych to tak reálně neviděl. Nicméně mě tuhle napadlo, že by nebylo špatný prodloužit t-26 na Kyjevskou. Z Kamenného Vrchu by tak bylo lepší spojení na nádraží a Kyjevská by získala lepší obsluhu, protože z tama je to na tramvaj docela štreka.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

1410
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
Kdo si hraje nezlobí... Kdybych aspoň dělal něco konstruktivního...

http://www.imageox.com/image/172103-MHD.png

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
Rop píše:
Jinak ad a-44/84 ... odkud kam nejběžněji jezdí lidi ...

Celkove vic je vytizena 44.
Legenda: 1-narvana 2-vytizena
44: Mendlak->Bus nadrazi (2) Stara Osada->Lesna (2) Lesna->Semilasso (1) Semal-> Skacelova (2)
84: Bus nadr-> Mendlak (2) Porici-> Semal (2) Kr. Pole, nadr -> Lesna (2)
Celkove by ale solo vuz nestacil skoro po cele delce obou linek.

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Problém je nejen v jízdní době, ale tím, že má fungovat hloupý a nesmyslný proklad s linkou 72. Pokud pojedou všechny autobusy o 2-3 minuty později, tak o nic nejde. Když jedou 2 za sebou a pak 12 minut nic, je průser. Doporučuji Halasovo nám.-Divišova čtvrť v ranní špičce.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
Dalsi problem je doba mezi 18 a 20 hodinou, kdy jako kdyz utne mas z jizdni doby 64 minut minut 58...Pri tom je daleko vetsi frekvence cestujicich, protoze jsou delsi intervaly odjezdu a uz nejede 72.Semafory jedou porad stejne jako kdyz bylo pred 18 hodinou,ba naopak, jedou hur, protoze se zrusi navaznosti mezi jednotlivejma krizovatkama.
Takze, zase neni problem v lince, ale pouze v jeji jizdni dobe.

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
Nevim co porad mate s tim zpozdenim na 44,84.Dyt je to naprosto stejny jak u vetsiny jinych linek at uz salin, trajfu ci busu co jedou pres stred mesta.
Mimochodem,nejvetsi zpozdeni se nabira kolem sedme hodiny a to hlavne z toho duvodu, ze je na konecnych minimalni vyrovnavaci cas a dojizdi se jeste kratsi jizdni doby do 7:00.
Chyba tedy neni ani tak v lince ale v tom ze zase DPMB setri jizdni vykony a misto toho aby upravil jizdni doby tak jak opravdu jsou, nebo do obou linek rano vlozil jeste jeden kurz, to smrskl na 3 minutovej vyrovnavaci cas v te nejvetsi dopravni spicce pri hodinove jizdni dobe...
A po 9 hodine se jezdi normalne na cas do 4 minutovyho zpozdeni bez problemu, a kdyz k nejakemu vetsimu dojde tak je to mimoradne kuli nehode apod.
Rozseknutim stejne nic nevyresite protoze at tak, tak tak, stejne rano v tom strudlu pojedou a zpozdeny budou.

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
mauricio píše:
asi počítají s tím, že a-bus nádraží a vlakové nádraží budou (konečně) spolu na jednom místě

ČSAD Brno je co?

Že by Tourbus? :wink:


Náhodou, linky 44/84 potřebují odliv cestujících jako sůl, já bych je roztrhl na zastávce Lesná nádraží. Je to přestupní terminál nejvyšší kategorie (vybavený světelným panelem), takže proč ne :mrgreen:


Offline
9986
15 led 2005 23:41
asi počítají s tím, že a-bus nádraží a vlakové nádraží budou (konečně) spolu na jednom místě

ČSAD Brno je co?


Offline
Uživatelský avatar

425
06 kvě 2006 00:52
Brno-Řečkovice a Mokrá Hora
No IDS JMK na to nemá vliv, Tourbus si bere za vjezd na ÚAN pořád stejně


Offline
Uživatelský avatar

469
09 kvě 2007 14:55
Daleko
Janatak: když už máme to IDS JMK tak by to snad tolik stát už nemuselo ... každopádně autobusák pro MHD je dobrý nápad ... viz nový autobusák v Hradci Králové :-)

_________________________________
Jsem mladý, krásný, inteligentní recidivista :-)
Llama here, llama there, I see llamas everywhere.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
A sme i bez zvonarky.


Offline
Uživatelský avatar

3989
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Rop - autobusy brněnské dpmb na ÚAN Zvonařka jeden čas konečné měly, ale vzhledem k vysokým poplatkům za vjezdné, parkovné, a vím já za co ještě, dopravní podnik upustil od záměru používat tyto plochy jako konečné pro svoje autobusy. Navíc smyčka na Zvonařce je nádherně dostupná nadchodem a terminál Úzká ještě luxusněji Vaňkovkou :mrgreen: .

Mimochodem, pokud jste ještě nezaznamenali....:


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

425
06 kvě 2006 00:52
Brno-Řečkovice a Mokrá Hora
Rop píše:
a-44 - Královo pole, nádraží - Halasovo nám. - Merhautova - Stará Osada - Tržní - Zvonařka - ÚAN a zpět
a-84 - Královo pole, nádraží - Slovanské nám. - Přívrat - Rosického nám. - Vozovna Komín - Pisárky - Velodrom - Mendlovo nám. - Poříčí - ÚAN a zpět

No to ne! Nikdy nebo navždy! :-x To by vás lidi pěkně hnali, myslím, že lidi už jsou na ty zpoždění u okružek tak zvyklí, že už to nikomu ani nepřipadá! ... a ještě další (zbytečný) přestup v KPn - kolik lidí tam vystupuje/nastupuje (oproti jiným zastávkám)? Spíš jedou všichni dál a dál... Myslím, že dříve velmi oblíbené 44/84 už jen díky svým intervalům (15 minut podvečer) a "výlukovou" výletní trasou přes Jundrov pomalu ztrácí na popularitě a to už by jim moc neprospělo!


Offline
Uživatelský avatar

469
09 kvě 2007 14:55
Daleko
odliv kam? navíc ÚAN by mohlo být to pravé místo kam přesunout konečné ze Zvonařky (60, 61, 51) na co mít dva autobusáky vedle sebe když těch pár autobusů Zvonařku rozhodně nezabije :-)

_________________________________
Jsem mladý, krásný, inteligentní recidivista :-)
Llama here, llama there, I see llamas everywhere.


Offline
1093
09 lis 2006 18:16
Tak na té ÚAN by se ty busy určitě vlezly, to je rozumnější. Ale většína cestujících z Mendlu podle mě cestuje dál, tak jestli by to nezpůsobilo jejich odliv.


Offline
Uživatelský avatar

469
09 kvě 2007 14:55
Daleko
a-44 - Královo pole, nádraží - Halasovo nám. - Merhautova - Stará Osada - Tržní - Zvonařka - ÚAN a zpět
a-84 - Královo pole, nádraží - Slovanské nám. - Přívrat - Rosického nám. - Vozovna Komín - Pisárky - Velodrom - Mendlovo nám. - Poříčí - ÚAN a zpět

_________________________________
Jsem mladý, krásný, inteligentní recidivista :-)
Llama here, llama there, I see llamas everywhere.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 lis 2024 11:38
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]