Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 207 z 209    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 204, 205, 206, 207, 208, 209  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Jelikoz nemaj prukaz spusobilosti, tak se muzou pohybovat pouze na kuplu za dalsim vozem .

http://www.du-praha.cz/drurad/poplatky.htm


Offline
9987
15 led 2005 23:41
adam_r píše:
mauricio píše:
aha...jak se vlastně získá povolení DU ?? Podle nějakých najetých kilometrů??


díky za odpověd...takže v podstatě Brno je v klidu, ale visí to na Praze?? Jiank ta tramvaj bez schvaleni nemůže jezdit vůbec, nebo jenom s cestujícími (jako cvičná nebo služební muže) ??

O Krakově vím, tam jsem jednu zahlídl vlastně, zrovna jedním okem a navíc v mlze :-((


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
mauricio píše:
aha...jak se vlastně získá povolení DU ?? Podle nějakých najetých kilometrů??


Jak uz psal kolega Pvvs, tak pro schvaleni typu je treba splnit vsechny pozadavky a normy, ktere uklada drazni zakon. (drazni urad si je nevymysli)
Vpostate se jedna o splneni norem (ktere platily v dobe, kdy se zacalo schvalovani typu) + najezdeni urciteho mnozstvi kilometru bez zavady. V pripade problemu muze drazni urad naridit upravu vozu.

V pripade RT6 to bylo asi nejak takhle: CKD zacalo se schvalovanim typu nekdy v polovine 90.let => tedy podle tehdy platne legislativy. V r. 1997 si DPMB a DPP objednali po 4 kusech vozu, u kterych vyrobce sliboval dokonceni typovych zkousek v nejblizsi dobe. To se ale pro mnozstvi zavad a uprav k jejich odstraneni narizenych draznim uradem nestalo. Do toho zkrachovalo CKD, takze dopravni podniky si zacali dokoncovat upravy sami.

A vidim to tak, ze DU dal jako jeden z pozadavku, ze se zminene (vpodstate finalni upravy) vyzkousi u obou provozovatelu vozu RT6 v CR. Vozy byly uspesne vyzkouseny v siti DPMB, ale zatim ne v siti DPP.

Jeste je zde moznost zahajit ze strany DPMB uplne nove typove zkousky. Tam ale vidim nekolik zasadnich hacku. Vozy by musely splnit normy platne v roce 2005, coz by si vyzadalo dalsi investice (podvozky, vetrani, atesty na materialy, ...) a znovu najezdit hromadu zkusebnich km bez cestujicich, pak s cestujicimi, ... Ve vysledku by mohlo byt levnejsi koupit 4 vektry, ktere typove schvaleni jiz maji.

--------------
RT6 jinak jezdi v Krakove, kde na nich mistni udelali upravy, ktere byly dle polskeho drazniho zakona schvalitelne, ale ne dle naseho. Jednalo se hlavne o odmontovani vseho, co nebylo k provozu na rovinatych tratich v Krakove potreba. (tak jsem to alespon ja pochopil)


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
1802 cekalo se na vysledek reko 1803 . Foto 1804 nevm, pac se z dilen nehla a tezko nekdo prozradi ze dela v dilnach a do objektu taha fotak .


Povoleni by se ziskalo tak ze by se konecne schvalila jako typ. Tomu brani podminka DU ze v kazdym meste kde je provozovatel ma , musi aspon jeden vuz projit reko a najezdit km. Bohuzel druhy provozovatel se rozhodl pro rekonstrukci zcela zasadni. Vymena vyzbroje , brzd a dalsich veci. Cena mirne receno astronomicka.

Jinak Du dalsi povoleni uz asi nevyda pac vozy , od doby vyrobeni jezdily stale na povoleni ke zkusebnimu provozu. Nejni divu ze mu dosla trpelivost.


Offline
9987
15 led 2005 23:41
PvvS píše:
Zvenku je vuz temer kompletni, nejaky kryty blikacu ... Tusim neba sberac, vetsinu vyzbroje, a nejaky casti interieru.


aha...jak se vlastně získá povolení DU ?? Podle nějakých najetých kilometrů??
1804 - kdyby někdo měl foto rozebrani, ho sem dejte...
1802 (myslím) - neprošla opravou proto, že se o to nikdo npokusil nebo byla oprava neúspěšná??
možná to tu už bylo, ale nákup RT6 z Prahy již není aktuální, ne??


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Zvenku je vuz temer kompletni, nejaky kryty blikacu ... Tusim neba sberac, vetsinu vyzbroje, a nejaky casti interieru.


Offline
9987
15 led 2005 23:41
PvvS píše:
1801+1803 by mely byt provozuschopny.,1802 neprosla reko. Z 1804 zbyva pouze to co drzi pohromade skrin. Vozy necekejte v ulicich nemaj podoleni od DU


nemate nekdo foto 1804 po rozebrani?? Docela mi to zajima...


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
1801+1803 by mely byt provozuschopny.,1802 neprosla reko. Z 1804 zbyva pouze to co drzi pohromade skrin. Vozy necekejte v ulicich nemaj podoleni od DU


Offline
9987
15 led 2005 23:41
Jak je to s RT6 ted?? Asi vim jen (nebo si myslim), ze 1801 a 1803 byli v Parsu (asi), pak v ustrednich dilnach a 1804 je rozebirana na ND pro ty dalsi tei...jak to teda tedka je??


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Sandy píše:
Nevíte někdo, jestli se kolem RT6N1 něco děje? Stále ticho po pěšině. Jezdí 1801?


Nejezdi. Podle poslednich informaci, co se mi doslechly se hleda nekdo, kdo by byl schopen opravit protiskluzovou ochranu. Nejspis uz prislusnou cast vyzbroje nelze kanibalizovat z jineho vozu.(nerucim za pravdivost)


Nevíte někdo, jestli se kolem RT6N1 něco děje? Stále ticho po pěšině. Jezdí 1801?


Šance je, dokonce je to dost pravděpodobné, že jednou vyjedou do normálního provozu. Otázka je - KDY ? Jinak jsou v Brně celkem čtyři (zatím).


Kam zmizela 1801? Uz nebyla dlouho k videní... A co ty další dvě, který Brno vlastní. Existuje šance, že by ještě někdy vyjely do normálního provozu? Přiznávám, je to moje oblíbená tram :oops:


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
1801 měla jezdit ale nejezdí. Proč?


Offline
489
13 čer 2004 23:04
1801 uz zase tedka drandi zkusebni jizdy, pocita se s ni od 1. 9. na d-13.


M píše:
Jak to vypada s nasi RT6? deje se vubec neco? od cervna neni nikde k videni, mela jit na VP sla? nebo jeste nee? nevi o ni nekdo neco?
Odjela na střední prohlídku. Aspoň myslím :-).


Nevypršelo zase povolení ke zkušebním jízdám?


Jak to vypada s nasi RT6? deje se vubec neco? od cervna neni nikde k videni, mela jit na VP sla? nebo jeste nee? nevi o ni nekdo neco?


Offline
489
13 čer 2004 23:04
mendl-man píše:
Mám jednu otázku - Viděl dneska někdo naši RT6 v provozu??? - Já ji totiž neviděl už víc jak 2 týdny,a přiznávám,že se dost bojím jestli zas není odstavená :cry: - protože je to moje oblíbená tramvaj :-D
1801 je na stredni prohlidce a proto nejezdi.


Mám jednu otázku - Viděl dneska někdo naši RT6 v provozu??? - Já ji totiž neviděl už víc jak 2 týdny,a přiznávám,že se dost bojím jestli zas není odstavená :cry: - protože je to moje oblíbená tramvaj :-D


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
fixi píše:
Nevíte kdy bude asi tak 1803 v provozu? Já mám RT6N1 tak rád. :cry:


Prozatim se oprava 1803 neplanuje.
1801 je ted na stredni prohlidce v ustrednich dilnach a po jejim ukonceni by mela (snad) opet vyjet s cestujicimi.


:d-: Taky jsem to četl ale nevím jestli někdo koupí loď Brno a nevím jestli loď Mír se má opravovat!!!!!!!!!


Nevíte kdy bude asi tak 1803 v provozu? Já mám RT6N1 tak rád. :cry:


Těch svých 80 km/h stejně nemůže využít ani na tzv. "rychlodrážních" úsecích.

Mimochodem, dneska před druhou hodinou na České měla 1801 nějaké problémy se dveřma, nějak se nechtěly zavřít nebo co. Už jsem se těšil, že ji bude muset odtlačit za ní stojící Anitra :-D, ale po čtvrthodince přemlouvání nakonec odjela po svých...


No ta se da pouzivat, ale po nehode 1706 se z ni rychle stahla 13 na smycku Geislerova. No prozatim RT6N jezdi jenom 1801 a nasazovat tam jenom jeden spoj se nevyplati a pokud vim tak ma prechdnost z 13 i na 3 a tam se na trati do Bystrce uplatni.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5202 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 204, 205, 206, 207, 208, 209  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 03 pro 2024 20:56
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]