Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 86 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Angel píše:
No a pak by stačilo aby tam byla nějaká chcíplina a ve špičce to bude dost velkej průšvih.

Zdechlina lze v praxi odsunout klidně do pěti minut.


No a pak by stačilo aby tam byla nějaká chcíplina a ve špičce to bude dost velkej průšvih.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Bych to na dobu výluky předrasoval z gruntu, aby se dala víc využít 3. a 4. kolej u hlavního nádraží i za cenu většího přestupování, při současném trasování linek ji bude moct využívat jen d-8 a d-10 a 1. a 2. kolej bude zasekaná.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Husovu bych na etapy nedělal, raději naráz a všechno od splitky u Červenýho kirchu až po Šilingrák. Jestli se kachna může obrátit na té minirovince na Pekandě, ať se tam s Pánem Bohem obrací, ale rozhodně bych nedělal tragédii z toho, že nebude obsluhován Šilingrák. Pošta je i na nádraží, na Husově jsou sice pasy a občanky, ale ze Zelňáku to tak daleko není a když se seběhne ke sv. Anně na Hybešovu, tak se většina obyvatelstva taky moc nezadýchá.

D5 bych rozhodně vedl Vídeňskou (na Křížové je to blízko na Mendlák, pak špitál u Milošů, naopak d12 bych hnal Rooseveltovou, aspoň by do Komárova odjížděla společně s d9 ze spojky u Grandu d13 určitě Masaryčkou (aspoň ve směru do Juliánova, kvůli společné části trasy s d8). Opačný směr d 12/13 společně spíš Masaryčkou, kvůli levému odbočení na Moraváku. a taky koneckonců kvůli jakés takés náhradě za Šilingrák.

Pokud d7 ukončíme šturcem na Mendláku (u sv. Anny, na Pekandě), předpokládám, že by se posílila z Kéniku d6, kapacita z d7 by na křečkovické radiále chyběla.

Na případu Husovy je vidět, jak moc chybí tunel pod Špénoul


Offline
268
09 úno 2007 13:59
Brno
Vím, vím, ještě před t-137 šla na řadu t-138 :)


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
funtom: Už se jednou zkráila.


Offline
268
09 úno 2007 13:59
Brno
Dovedu si ale představit, že teda t-37 prodloužíme, ale pak už ji lidi nebudou chtít zpět zkrátit, takže aby se nakoupilo dost trolejbusů do budoucna :)


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Já bych za ideální považoval :
d-5 přes Renneskou a Svoboďák.
d-7 Starý Lískovec - Pekařská.
d-12,13 - určitě přes Rooseveltovu - je to výhodnější než d-5 přes Rooseveltovu, protože stejně pojedou přes Českou.
- nebude zbytečně přetížena Masarykova.
t-37 na Komenského nám. není špatnej nápad.

Náhradní autobusy bych nezaváděl. d-7 bude končit poblíž Šilingráku, navíc je to blízko ze Zelného trhu (v současnosti nic nejezdí na Zelný trh), takže by se to nějak zvládlo, v podstatě by se místo výluky, kdy se dochází ze Zelňáku na šiligrák plynule přešlo do výluky, kdy je tomu naopak.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
kuba píše:
A jak by jezdil zpět? Závlekem přes Slovaňák?
Ale třeba Mendlovo nám. - Úvoz - Komenského nám. by šlo.

Jasně, takhle jsem to myslel, akorát jsem to napsal blbě... A tys to vzal doslova. Přes Konečňák by to byl docela nesmysl...


Offline
Uživatelský avatar

310
11 srp 2007 10:56
V.S(tétrojkař) píše:
snad pojede aspoň ta d-7 na Pekařskou v KT8.

Už se tady před nějakou dobou rozebíralo, že KT8 se nemůže "otáčet" v tom kopci, takže bych tipoval, že bude pendlovat kachna mezi nemocnicí u sv. Anny a Mendlákem. Nejrozumější varianta byla kdyby se to dělalo na etapy s tím že by se udělalo vše až na ten kousek kde je zastávka d-12, 13, 4. Takže by tam z hlavasu možná mohla jezdit kačena, ale nevím teda kam by dali úvrať. Jedině, že by jezdia jen po jedný koleji, ale to by zase mohl vzniknout chaos na Sadech.
Opravdu jsem zvědav jak to bude vymyšleno, ale jiný východisko než dělat to na etapy nevidím.


Offline
97
29 srp 2007 17:26
A co bude jezdit ze Šilingrova nám.? Husoví bude rozkopaná jen od Komenského nám. po šilingrák, takže snad pojede aspoň bus mendlák-šilingrák-nádraží. Pokud má výluka trvat skoro rok, tak nemůžou snad nechat šilingrák úplně bez dopravy)pošta, úřady, obchody ap.). snad pojede aspoň ta d-7 na Pekařskou v KT8.

Jinak podle mě by vedení linek mělo být:

d-5 přes Renneskou a Masarykovu(Roosveltovu)

d-6 kr.pole, nádraží-Roosveltova- nádraží- Nové sady

d-7 St.Léskovec-Celní-Mendlák-Pekařska(co nejblíž k šilingráku)

d-12,13 přes Masarykovu, d-4 směr nádraží totéž.

d-37 prodloužit na Komenského nám. po 5min., spojení česká-Mendlák je potřeba aspoň nějak nahradit.

Taky nějak posílit d-1 směr nádraží(třeba d-10 či d-6), když se nebuou moct lidi fdostat pořádně na českou.

V každým případě dělat Husovou na etapy, nejdřív sever a nahrádní bus z Mendláku přes šilingrák k nádraží, pak jih a d-5,6,7 už normálně. Slyšel sem, že se má opravovat i vrchní část Pekařské(d-12,12-3 a 4 normálně), d-7 zkrátit k Nem. u sv.Anny apod.

Tak a jak opravdu DP plánuje na ten rok??


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Miky píše:
Mendlovo nám. - Česká přes Úvoz... Že by trolejbus x5? :D

A jak by jezdil zpět? Závlekem přes Slovaňák?
Ale třeba Mendlovo nám. - Úvoz - Komenského nám. by šlo.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
To DP nemůže zavést. Lidi by to pak chtěli po výluce zachovat, podobně jako x25/29. :)


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Pak je tu ještě možnost vést 52 (nebo nějakou jinou ND) z Pisárek přes Žlutý kopec na Komenského nám. Pokud by se na Údolní vyhradil pruh pro autobusy na tramvajovém pásu, bylo by to řešení jak se nejvíc ucpané objezdové trase vyhnout.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Miky píše:
Kdyby se na Komeňák prodloužila 37, tak by to, co se týče jízdních řádů, tolik nevadilo, vždyť tam kdysi jezdila, ale 52 by byla opravdu blbá...
To, ze tam kdysi jezdila nic nemeni na tom, ze docasne obnoveni teto trasy by znamenalo naprosto chaoticke odjezdy teto linky z Mendlova namesti smer Kohoutovice.


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
To je fakt... Poříčí.

Kdyby se na Komeňák prodloužila 37, tak by to, co se týče jízdních řádů, tolik nevadilo, vždyť tam kdysi jezdila, ale 52 by byla opravdu blbá...


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Pěkné by bylo prodloužit na Komenského n. 37 a 52, ale tím by se z jejich jízdních řádů zřejmě definitivně stal cár papíru. Imho bude-li nějaká x-5, pak bude určitě jezdit až na Poříčí.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

3989
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Miky píše:
Mendlovo nám. - Česká přes Úvoz... Že by trolejbus x5? :D


Není špatnej nápad, ale co nedostatek trolejbusů? O prázdninách by snad nebyl problém, ale co mimo ně?

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Mendlovo nám. - Česká přes Úvoz... Že by trolejbus x5? :D


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Úvoz by na dobu rekonstrukce Husovy rozhodně potřeboval vyhradit pravý směr směrem nahoru pro MHD...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Úvoz bude asi hodně zajímavý, pro IAD je to jediná rozumná objízdná trasa Husovy, pominu-li Koliště, tama bych žádnou ND netahal, určitě to nabourá JŘ Tr25/26.


Offline
268
09 úno 2007 13:59
Brno
A co bude zajišťovat spojení Mendlovo nám. - Česká? To bude nějakej autobus (řekněme x5) Mendlovo n. - Tvrdého(>) - Úvoz - Komenského n. - Česká, nebo něco jiného?


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
Tasa píše:
Můj názor na linku 5 je, že by měla jezdit po Vídeňské

Taky že bude...
S tou úvratí se necháme překvapit...(měla by být na té pidirovince,jak bývaly Domácí potřeby)


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Pochybuju o tom, že bude jezdit nějaká KT8 na Pekařskou a tam se otáčet. Hezkej sen oddělení JŘ.
Můj názor na linku 5 je, že by měla jezdit po Vídeňské, protože si nedokážu představit, jak by to vypadalo po 18 hodině, kdy tama projede d-2 po 15 minutách, později po 20 minutách.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Taky si myslím, že 5 při výluce přes Hybešovu je zbytečná, z Lískovce na Vídeňskou a mendlák přece pojede 7 v KT8. Spolu s dvojkou (a předpokládám, že zase s nějakou x6 z Mendláku) na obsluhu Vídeňské stačí.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 24 lis 2024 15:36
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]