Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 182 z 209    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185 ... 209  Další
Autor Zpráva
Offline
304
12 lis 2007 20:03
Já myslím že ideální by byla 9 nebo ještě 5 ve špičce tam občas K2 nestačí se mi zdá :-)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
O vikendech muze jezdit na stranskou skalu misto historické.... :-D

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


1 bych taky nedoporučoval a na 8 už se asi nikdy nepodívá.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
9 je oproti jiným linkám celkem rovina, není ani moc dlouhá, když to tam zdechne, odtáhne se to na mnoho možných míst, kde to nebude překážet...
rozhodně nejméně ideální je 12,13, to přetížení studenty by RT6 taky nemusela rozjezdit


Nebo 3 místo Adélky/Barunky :-D :-D :-D


Offline
9986
15 led 2005 23:41
ideální by asi byla 9


A na jaký lince by se to objevilo teda pokud to vůbec vyjede? 1 asi ne že?


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Kada píše:
Po dlouhých debatách došlo k oficiálnímu schválení vedení DPMB pokusit se zprovoznit prozatím 1801 do provozu. Má již od konce roku 2007 povolení od DÚ do konce září tohoto roku dojde k rozhodnutí - vyhodnocení. V ideálním případě má být vůz nasazen do provozu s cestujícími na přelomu měsíce dubna/května (90dnů/150km denně). V současné době byla provedena prohlídka OTK a odstraňují se "drobné závady" od února bude probíhat celková revize el. zařízení, mechaniky apod. a poté dojde k různým zkouškám (brzdovým, těsnost skříní, izol. odporu, zkratovým,....). Výhodou je že podvozky u dvou tramvají (1801+1803) prošly krátce před odstavením velkými úpravami v PARS Šumperku, takže jsou relativně v "dobrém" stavu.
Takovou perličkou je že začátkem týdne se ve vozovně s 1801 popojíždělo a došlo k přeskoku 600V do 24V - vyhořely desky stat. měniče - již opraveno :-)
Nezbývá než jen držet palce - je to již poslendí šance :-P


To je paráda, snad to vyjde :pray:


Offline
Uživatelský avatar

119
08 bře 2005 17:54
Brno
Po dlouhých debatách došlo k oficiálnímu schválení vedení DPMB pokusit se zprovoznit prozatím 1801 do provozu. Má již od konce roku 2007 povolení od DÚ do konce září tohoto roku dojde k rozhodnutí - vyhodnocení. V ideálním případě má být vůz nasazen do provozu s cestujícími na přelomu měsíce dubna/května (90dnů/150km denně). V současné době byla provedena prohlídka OTK a odstraňují se "drobné závady" od února bude probíhat celková revize el. zařízení, mechaniky apod. a poté dojde k různým zkouškám (brzdovým, těsnost skříní, izol. odporu, zkratovým,....). Výhodou je že podvozky u dvou tramvají (1801+1803) prošly krátce před odstavením velkými úpravami v PARS Šumperku, takže jsou relativně v "dobrém" stavu.
Takovou perličkou je že začátkem týdne se ve vozovně s 1801 popojíždělo a došlo k přeskoku 600V do 24V - vyhořely desky stat. měniče - již opraveno :-)
Nezbývá než jen držet palce - je to již poslendí šance :-P


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
I těch 7 + 1 vozů může mít smysl - viz třeba 22Tr. Cena doufám může být jednou z podmínek VŘ - pokud se stanoví strop a ošéfuje se, aby se nemohl navyšovat, tak to snad nebude problém.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
myslím si, že nemá smysl dávat dohromady 7 + 1 (příp. +1) vozů (a to nejen pro nejistý výsledek), když cena oné modernizace by se klidně mohla rovnat ceně nového vozu


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Další slabé místo je vedení silových kabelů (na které dojezdila pražská reko), pak nestandardní výzbroj a znalejší by mohli doplnit další slabiny. Pokud by byl zájem o reko, tak vidím dvě možnosti: buď si podrobnou analýzu slabých míst udělá DP sám a vyhlásí VŘ na jejich odstranění nebo vyhlásí VŘ na zprovoznění podmíněné tak úspěšně najetými desetitisíci km a lety. Celé to ale má podle mě význam jenom pokud se české RT6N dají dohromady (a k tomu podle mé spekulace) směřuje i to současné oživování 1801).


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
MKzB píše:
Nechci být optimista, ale:
V Polsku jich jezdí 10 a po počátečních problémech se z nich staly relativně spolehlivé tramvaje. Myslím, že toho odjezdily dost na to, aby se mouchy aspoň odhalily. Chce to jenom vůli chtít za to dotáhnout do konce, na který zatím není vidět.
treba diky tomu, ze maji kompletne odstranene brzdy stredniho podvozku - neslucitelne s provozem v Brne.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Eda píše:
Já bych zkusil zadat výběrové řízení, na zprovoznění a schválení RT6 v režii soukromé firmy (třeba Parsu) s proplacením všech nákladů + provizí pro firmu, za předpokladu dotažení do konce. Samozřejmě by zde musela být ošetřena varianta neúspěchu zkoušek. Třeba by se do toho někdo pustil.
Zalezi na tom, jaky das financni limit toho, co ses ochoten jeste zaplatit za funkcni schvaleny vuz. Pokud bys dal limit dostatecne velky tak by se urcite nekdo nasel. Ale riskujes, ze ti nekdo udela reko za 50mega, ktere pak bude dle smlouvy pozadovat proplatit.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Demon:
Cegelec by předpokládám nebyl schopen vlastními silami schopen zasahovat do mechanických součástí...


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
mauricio píše:
polský a český RT6 nemají v problémových částech skoro nic společnýho
No teď už ne a o tom to právě je ! :wink:


Offline
9986
15 led 2005 23:41
polský a český RT6 nemají v problémových částech skoro nic společnýho


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
manil píše:
Otázkou je, zda by se do podobného řízení s předešlými zkušenosmi s RT6 vůbec někdo přihlásil :)
Já myslim, že Cegelec by se do toho klidně pustil, ve svý době to brali celkem prestižně.
A navíc i prodělek je kšeft... :lol: :lol:


Offline
Uživatelský avatar

1901
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Nechci být optimista, ale:
V Polsku jich jezdí 10 a po počátečních problémech se z nich staly relativně spolehlivé tramvaje. Myslím, že toho odjezdily dost na to, aby se mouchy aspoň odhalily. Chce to jenom vůli chtít za to dotáhnout do konce, na který zatím není vidět.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Manil: Možná jo. Přeci jenom už toho ve zkušebních provozech najezdilo dost na to, aby se objevila slabá místa. :-)

adam_r píše:
A jeste je tady jeden velmi podstatny pohled na vec: Pokud investuji 25mega do LF2, tak mam zaruku, ze dostanu neco, s cim budu moci nasledujicich rekneme 30 let vozit lidi. Pokud investuji i treba 20 mega do RT6, tak nemam zaruku zadnou.
Pokud se nepletu, tak po mechanické stránce jsou oba typy vyzkoušené zhruba stejně, možná RT6 o něco víc...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Eda píše:
Já bych zkusil zadat výběrové řízení, na zprovoznění a schválení RT6 v režii soukromé firmy (třeba Parsu) s proplacením všech nákladů + provizí pro firmu, za předpokladu dotažení do konce. Samozřejmě by zde musela být ošetřena varianta neúspěchu zkoušek. Třeba by se do toho někdo pustil.

Současné podmínky DÚ jsou podle mne bez větších úprav nesplnitelné (třeba se mílím).

Otázkou je, zda by se do podobného řízení s předešlými zkušenosmi s RT6 vůbec někdo přihlásil :)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Já bych zkusil zadat výběrové řízení, na zprovoznění a schválení RT6 v režii soukromé firmy (třeba Parsu) s proplacením všech nákladů + provizí pro firmu, za předpokladu dotažení do konce. Samozřejmě by zde musela být ošetřena varianta neúspěchu zkoušek. Třeba by se do toho někdo pustil.

Současné podmínky DÚ jsou podle mne bez větších úprav nesplnitelné (třeba se mýlím).


Offline
Uživatelský avatar

30
14 led 2008 10:27
Mám
Takže jediná šance jak si nafotit RT6ky zblízka je přelést plot nejspíš :lol:

_________________________________
To je doba, to je doba!


Offline
Uživatelský avatar

3989
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Mauricio - pojem staré kastle bych zaměnil za přesnější - neopotřebované.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
David Jaša píše:
Což na 25m vůz není moc - na kolik vyjdou "reko" K2 na VarioLF2?
Rekneme, ze VarioLF2 je nekde okolo 25mega. Co se tyce reko RT6, tak tech 8-12 mega vidim jako hodne optimistickou variantu, kdy vsechno pujde na prvni pokus. A do ceny rekonstrukce je treba zapocitat i cenu typovych zkousek, coz take neni zadarmo.

A jeste je tady jeden velmi podstatny pohled na vec: Pokud investuji 25mega do LF2, tak mam zaruku, ze dostanu neco, s cim budu moci nasledujicich rekneme 30 let vozit lidi. Pokud investuji i treba 20 mega do RT6, tak nemam zaruku zadnou.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5202 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185 ... 209  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 27 lis 2024 04:12
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]