Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 87 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
38
19 srp 2007 14:46
Trasa tram 5 bude při opravě Husově trasovaná tak, aby byla co nejméně využita, jak je ostatně usilováno u všech linek jedoucích po ulici Vídeňské. Lískovec-Hl.nádr. po staré trati s delší jízdní dobou a úsek Mendl.nám-Česká vůbec neobslouží.


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Proč Renneskou? To by nemělo smysl, aby vynechávala víc zastávek, než je nutno - a Vídeňská (Poříčí - Celní) je na její trase docela důležitá...


Offline
Uživatelský avatar

425
06 kvě 2006 00:52
Brno-Řečkovice a Mokrá Hora
Smolda68 píše:
A kudy pojede d-5 při kopání Husové od Hlavního nádraží??? Rennéskou nebo Václavskou???
přes náměstí Svobody a Hybešovou


Offline
Uživatelský avatar

665
18 zář 2007 15:40
Brno
A kudy pojede d-5 při kopání Husové od Hlavního nádraží??? Rennéskou nebo Václavskou???

_________________________________
Až dosloužím, chci do šrotu!


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
Datel píše:
Emperor: tak už jsem to našel a skutečně tam d-7 zastavovala dvakrát....

Ano, jedna se jmenovala: Malinovského náměstí a druhá: Malinovského náměstí - palác Morava.

_________________________________
Ze země nic nespadne.


Offline
Uživatelský avatar

435
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Datel píše:
Eda, Izzy: trať ulicí Plotní či stavba nových tratí u nového nádraží je teda aspoň pro mě hudba daleké budoucnosti, snažím se dívat na to co je respektive co nás čeká v budoucnosti dohledné. Opravdu d-12 v raní špičce po pěti minutách do Komárova je naprostá zbytečnost a komplikace pro řidiče....

Jo, je pravda, ranní interval na d-12 5 minut trochu naddimenzovaný a ukončování "posilových" dvanáctek na Zvonařce by asi žádné tragické důsledky nemělo, lidi z autobusů by se pravděpodobně naučili, že ze Zvonařky toho teď jezdí víc. Další možností jak to řešit, je ukončit linky z 40, 63, 67 apod. v Komárově (nedovedu posoudit do jaké míry je to prosazování vlastních zájmů - su z Komárova :-)), podobně jako je to třeba na Staré Osadě, ovšem linky by musely zajíždět až k zastávce na Kšírové, protože ze zastávek Sazenice / Komárov směr centrum je to na tramvaj příliš daleko. Problém by byl kde tam ty autobusy ukončit. Nabízí se velká smyčka přes Heršpice ála 509, ale to by se asi zbytečně prodloužily jízdní doby.
Co se týče té Plotní, tak moc se o ní sice nemluví, ale do dubna by snad měla být hotová dokumentace pro stavební povolení. Ovšem tramvajová trať se má stavět až ve třetí etapě, takže stejnak za dlouho.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
Emperor: tak už jsem to našel a skutečně tam d-7 zastavovala dvakrát....


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Datel: ta d-7 tam tehdy zastavovala oficiálně, i JŘ byl maliňák dvakrát.

d-7 je do Bohunic potřeba jako posila d-5.

d-10 by mohla jezdit ve špičce na Mendlák, jinak proto není důvod. Její dlouhý interval mimo špičku je pro obsluhu domů na ulici Podstránská.

do záměny tras d-13 s jednou z linek z Žabin bych nešel. Tyto dvojice linek tvoří dohromady jednu linku po 5 minutách. z Bystrce se dá jet na Hlavas pomocí d-1. Žabiny musí zkrátka přesedat(stejně jako se Lšeň nedostane přímo na Českou). Takových Míst je v Brně málo a myslím ,že současný stav je vyhovující.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Emperror píše:
To zúžené místo v Líšni by se dalo vyřešit úpravou přednosti v jízdě pro zúžené místo(určitě znáte) a koleje by se do sebe mohly jen částěčně vnořit. To znamená, že by to nebyla jednokolejná trať, navíc by se tramvaj nemusela obtěžovat s výhybkami. Jedno takové místo dnes existuje v Ostravě na mostě přes řeku za Hranečníkem směrem na Novou Huť. Co se týče tramvaje na silnicích tak auta jezdí po kolejích taky třeba v Žabinách.
Kdyby davalo smysl takovouhle trat postavit a mesto o to stalo, tak se bude hledat cesta (a najde se), jak to udelat (zmena "spatneho" zakona, vyjimka, ...)


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
Eda, Izzy: trať ulicí Plotní či stavba nových tratí u nového nádraží je teda aspoň pro mě hudba daleké budoucnosti, snažím se dívat na to co je respektive co nás čeká v budoucnosti dohledné. Opravdu d-12 v raní špičce po pěti minutách do Komárova je naprostá zbytečnost a komplikace pro řidiče....
kuba: já mám takový pocit, že to teda fungovalo podobně jako dneska Česká pro d-12, d-13 směr KP, když stojí na zastávce před nimi linka směřující na Moravské nám. (5,6,7), tak otevřou dveře a potom popojedou za roh.... Oficiální byla teda pro d-7 na Maliňáku ta společná s 2,4,9 a jen v případě jízdy za d-1 zastavovala i na zastávce společně s d-1.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
PvvS píše:
... dat dohromady aspon stavajici trat na stranske skale a mozna i znovupostavit trat k muzeu (tomu uz se reko rikat neda).
Jestli to dobre chapu, tak Stranska Skala - Lisen nikdy nebyla uredne zrusena a je pouze v dlouhodobe vyluce => papirove by se tedy jednalo o rekonstrukci.


Offline
Uživatelský avatar

1443
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
ad d-10, jde hlavně o tu špičku, kdy by v desetiminutových intervalech určitě pomohla..


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Datel: Aby všechny tramvaje směřující z Maliňáku na Starku odjížděly ze stejného nástupiště.

ad d-10: Tohle by ničemu nepomohlo. Sólo po třiceti, nebo třeba i dvaceti minutách ničemu nepomůže.

ad Zvonařka: Chce to spíš počkat, až bude nové nádraží a s ním související infrastruktura.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Osobne bych byl pro zachovani d-7 bo v ranni spicce pomaha d-5 na Ceskou a odpoledne zpet do Bohunic...linka navic byla pretrasovana s vyhledem ze cestujici z mesta maji dve moznosti jak se dostat do KrPole a to po 5ti minutach d-1 z Malinaku nebo provazane po 5ti minutach z Ceske...to ze se zamer DP jaksi nevydaril svedci spise nez o spatnem trasovani o otresne informovanosti verejnosti...
Co se tyka d-12 dlouho se ve stare trase neohreje a nova trat v ulici Plotni jiz nebude vybavena smyckou takze jakekoliv reseni v teto dobe v podobe zkraceni casti spoju na Zvonec by nemelo moc sanci na uspech navic se znamou laskou DP pokud jednou neco zkratim v plne delce to neobnovim...
d-10 by mozna stacily ucelove spoje ve stavajici trase v presne vymezenych casech...jinak temer zbytecnost a oddechova sluzba pro ridice :-P


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Datel: Zastavovala na obou zastávkách.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
rws:
Ta trať se prodlužuje do smyčky s dosud nejasným názvem, která je situovaná v poli za technologickým parkem. Odtud vede cca 200m dlouhá dvoukolejná spojka, která vyústí na západním zhlaví medlánecké vozovny.


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
Když už se tady probíraly různé možnosti linkového vedení, tak jsem pro:

d-7 návrat do původmí trasy na Starou Osadu, duplicita s linkou 6 v 80% úseku, horší by to bylo s provázaností po oddělení na Moravském náměstí, ale když to fungovalo i předtím?Posílilo by se tím spojení v úseku Moravské nám. - Malinovského nám.... ještě takový historcký dotaz, když jsem tu nakousl linku d-7, proč na Malinovském náměstí směr Stará Osada odjížděla ze zastávek společných dnes pro linky 2,4,9? Mělo to nějaký důvod v jednotnosti, daleko jednoduší by totiž bylo zastavování na zastávce společně s linkou d-1 (směr hl.n.) a následné odbočení směr Cejl?

d-12 - ve špičce bych každý druhý spoj ukončoval/začínal na Zvonařce, frekvence cestujících z Komárova je zvládnutelná v provázanosti s linkou 9 i v 10 minutových intervalech (velkou část frekvence tvoří cestující z linek 40, 48, 63 a 67 přestupující z důvodu lepšího nalezení volného místa již na zastávce Svatopetrská (stačila by až ta Zvonařka). Ušetřilo by se tím několik vozů a odpadlo by předjíždění vozů v Komárově (sklápění zrcátek), dále po dostavbě a zprovoznění trati do Tech. Parku (vozovny Medlánky) bych využil zatahujících vozů z ranních 00819 a 00820, případně dalších..., ale to předpokládám, že tak asi po dostavbě bude ....
Předpokládal bych samozřejmě posílení intervalů i v odpolední špičce, ne jak je to teď jen ráno.

d-10 - prodloužení směr Mendlovo náměstí není špatný nápad, jen se obávám, že by se jednalo o navýšení potřeby vozů, zvláště ve špičce, kdy se jezdí po deseti minutách. Další otázkou je, jestli by měl 30 minutový interval mimo špičku nějaký smysl?

Dále zůstává otázkou přímé spojení Hlavního nádraží s Žabovřeskami (Mozolky, Burianovo nám., atp.) třeba zaměněním trasy linek 3 (směr Kr. Pole) a 13 (směr Bystrc/Komín) od Konečného nám., jenže toto bude zase narážet na nabourání provázanosti, a jak už to bylo zmiňováno myslím jednou v Bez starostech je tato situace pravděpodobně při zachování podmínek provázanosti neřešitelná.

Jinak bych na linkovém vedení tramvají zatím neměnil nic dalšího.


Offline
Uživatelský avatar

1410
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
jj... http://cs.wikipedia.org/wiki/Splítka#N.C3.A1hra.C5.BEka_za_jednokolejn.C3.BD_.C3.BAsek

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
V Praze na Malé straně.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Honny: Kde to je?


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Je povoleno rekonstruovat stavajici trate, pokud nemeni smer a teleso.Trvale novostavby jsou jenom dvoukolejne.
Ta ostravska splitka se tusim bude upravovat do dvoukolejne podoby.

Ale nevidim zadnej smysl tohohle propojeni.Timhle smerem se lisen nebude nijak zvlast rozsirovat. Spis , kdyz uz , tak vytahnout starej projekt prodlouzeni zeleznice smerem na mokrou-horakov.. Tam jsou lepsi sance na obytnou zastavbu. Ale to uz je v ramci 10-15 let nejdriv.Zatim by byl problem dat dohromady aspon stavajici trat na stranske skale a mozna i znovupostavit trat k muzeu (tomu uz se reko rikat neda).


Offline
Uživatelský avatar

1410
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
Emperror píše:
a koleje by se do sebe mohly jen částěčně vnořit. To znamená, že by to nebyla jednokolejná trať, navíc by se tramvaj nemusela obtěžovat s výhybkami.


Obrázek

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

469
09 kvě 2007 14:55
Daleko
M3 píše:
Rop: Moc pěkné, ale také si uvědom, že řidič není robot a také si potřebuje např. odskočit na WC.

Tak u tohodle mě napadá jediné slovo "Pisoáry" :-D

_________________________________
Jsem mladý, krásný, inteligentní recidivista :-)
Llama here, llama there, I see llamas everywhere.


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
To zúžené místo v Líšni by se dalo vyřešit úpravou přednosti v jízdě pro zúžené místo(určitě znáte) a koleje by se do sebe mohly jen částěčně vnořit. To znamená, že by to nebyla jednokolejná trať, navíc by se tramvaj nemusela obtěžovat s výhybkami. Jedno takové místo dnes existuje v Ostravě na mostě přes řeku za Hranečníkem směrem na Novou Huť. Co se týče tramvaje na silnicích tak auta jezdí po kolejích taky třeba v Žabinách.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

30
14 led 2008 10:27
Mám
manil píše:
rws:
Kvůli té vyhlášce nebylo možno postavit spojku Tech. park - VM jednokolejně.


Tech. park myslíš technické muzeum? Momentálně se myslím prodlužuje trat od technického muzea k vozovně medlánky.

ještě mi není jasny jestli je zakázanej provoz (stavba) jednokolejného úseku pro jeden směr (tam) nebo pro oba směry (sem a tam) protože to by se pak teoreticky v liberci kde vede jednokolejová trat při větší upravě úseku ( vyměna kolejí podloží) by se neměla z5 trat dávat do původního jednokolejného stavu ale do dvoukolejného. Nebo ta vyhláška při rekonstrukcích neplatí?

_________________________________
To je doba, to je doba!


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 24 lis 2024 16:04
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]