Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 183 z 209    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186 ... 209  Další
Autor Zpráva
Offline
9986
15 led 2005 23:41
jenže Vario je kompletně nový, kdežto ty RT6 za dejme tomu obdobnou cenu budou starý kastle se semtam novou vnitřností, to je dost podstatný roizdíl, nejde to srovnávat


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Což na 25m vůz není moc - na kolik vyjdou "reko" K2 na VarioLF2?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
PvvS:
To je mi jasné, šance, že by to celé vyšlo je opravdu velice nízká.

rms:
Ta částka by mohla pro vozy 1802 a 1804 (co stojí venku na odstavné koleji za kotelnou - viditelné z ulice) docela odpovídat.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Manil: To spis v brne budou ulfy, nez ze to RT6 odjezdej. To by i pred tim musely litat aby se rozhybaly. krouzeni okolo vozovny zdaleka nestaci.


Offline
Uživatelský avatar

30
14 led 2008 10:27
Mám
pro manila: To jsem nevěděl nechodím tu dlouho a pan Pvvs tu psal:

PvvS píše:
Pokud nekdo najde 8-12 milionu na kus a riskne i dalsi investici do schvalovani, tak je sance. Ale silne o tom pochybuju . Nejpravdepodobnejsi je ze jediny jak je uvidime, tak jedna jako superpuzzle v kontejneru a zbyly na traileru smer Hungary (za dobrou cenu se jich zbavit).


Z čehož jsem usoudil že není povolen provoz RT6tek a 8 - 12 milionů není zrovna malá investice.
Pokud je pravda že ty vozy pokud vše dobře půjde můžou za několik málo let znovu jezdit bude to super. Ohledne DOD jsem mírně zklamán RT6ky mě hodně zajímají a je škoda že k nim nebude možny vstup.

_________________________________
To je doba, to je doba!


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Opakuji již několikrát uvedené:
RT6N1 1801 a 1803 mají v současné době povolení ke zkušebnímu provozu vedoucímu ke schválení typu. Pokud se to povede a budou za poměrně nemalé částky opraveny závady a doplněny nedostatky, mohou se postupně dostat všechny 4 v horizontu několika let do provozu. To je ovšem ideální případ.

ad DOD:
Sice jsem ještě neviděl žádnou oficiální zprávu, ale předpokládám, že by letos mohl být DOD v medlánkách. Letos totiž vozovna slaví 50 let od založení. RT6 však pravděpodobně v přístupné expozici nebudou.


Offline
Uživatelský avatar

30
14 led 2008 10:27
Mám
PvvS píše:
Pockej si na DOD v Medlankach ..


Čekám čekám to se neboj většinou bývá začátkem června když se slaví festival Brno město uprstřed evropy, v té době tuším bývají DOD ale není jisty že budou otevřeny zrovna Medlánky protože se to občas prohazuje. Taky bych nerad zažil že by ty RT6ky odjeli dřív než DOD bude. A co si ještě matně pamatuju z minula tak plocha vedle depa kde sou 2 vozy odstaveny nikdy přístupná při DOD nebyla pouze okolo jezdila šalina co vozila lidi po arealu takže nevim jestli DOD ukojí můj chtíč :)

_________________________________
To je doba, to je doba!


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Pockej si na DOD v Medlankach ..


Offline
Uživatelský avatar

30
14 led 2008 10:27
Mám
Hm aha, to asi neklapne To raději budou investovat 50 milionů za sarančata (když by za tu cenu mohlo mít Brno dvě Vektry + nákup LF2 na ty velkokapacitní soupravu) Takže tím pádem je to jasny že v provozu nebudou. CHci se teda zeptat jestli by někdy (v době blízké nebo dalekp) šlo si ty RT6ky pořádně nafotit než odjedu do Madarska.

_________________________________
To je doba, to je doba!


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Pokud nekdo najde 8-12 milionu na kus a riskne i dalsi investici do schvalovani, tak je sance. Ale silne o tom pochybuju . Nejpravdepodobnejsi je ze jediny jak je uvidime, tak jedna jako superpuzzle v kontejneru a zbyly na traileru smer Hungary (za dobrou cenu se jich zbavit).


Offline
Uživatelský avatar

30
14 led 2008 10:27
Mám
PvvS píše:
Neposilaji je nikam. Prvni a asi i posledni kus stoji odstavenej a ani nedokoncil zkousky. Psalo se o tom o kousek niz.


Já myslel že Pvvs mluví o brněnských RT6kách, že zbyla už jen jedna přitom mluvil o té pražské N2ce.

Jak to teda vypadá s těma našima 4ma RT6kama půjdou pryč nebo je teoretická šance je vidět v provozu?

_________________________________
To je doba, to je doba!


Offline
Uživatelský avatar

406
15 čer 2006 13:44
Brno Bystrc
vsak v Medlankach jsou vsechny 4....akorat v ruznym stavu kompletnosti...viz predchozi prispevky...

_________________________________
děckama nezatopíš a důchodci nehoří....

http://astroh.wz.cz - web konečně doplněn a zaktualizován, blog...


Offline
Uživatelský avatar

30
14 led 2008 10:27
Mám
Hm já nedávno (24.12) viděl v Medlánkách ještě 2 vozy. Pokud se chystá jejich zánik chci se zeptat jestli aspon s tím posledním vozem v Brně nebude nějaké rozloučení. Osobně (ale myslím že nebudu jedinej) bych si pokud to bude možné rád nafotil ten vůz, zevnitř zvenku at mám nějakou pamatáku.

_________________________________
To je doba, to je doba!


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Neposilaji je nikam. Prvni a asi i posledni kus stoji odstavenej a ani nedokoncil zkousky. Psalo se o tom o kousek niz.


Offline
Uživatelský avatar

30
14 led 2008 10:27
Mám
Afenot píše:
Není v plánu, Praha svoje RT6N1 už posílá průběžně do Parsu. Informace z první ruky.


Pražáčci RT6N1ky posílají do Parsu kde z nich dělají ohodně mín "krásnější" ale prostě neatraktivnější RT6N2ku (kde čagan přehodí dopředu a další úpravy) Popravdě řečeno ale nevím jestli jsou tahle upravené v provozu s cestujícíma já to nikdy neviděl. Co chci ale říct je to že přehozením toho čaganu přišla RT6ka podle mě o takový svůj šarm a pokud se stane zázrak a naše RT6ky se dostanou do provozu doufám že je nenapadne je předělat na N2 to by byla velká škoda.

_________________________________
To je doba, to je doba!


Offline
Uživatelský avatar

30
14 led 2008 10:27
Mám
Budou RT6ky vůbec ještě jezdit? Nebo se chystá jejich zánik?

_________________________________
To je doba, to je doba!


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
na 1801 už nějaký krytí železným profilem je, ale i ten se prodírá..


Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Fotky prodření v Praze:
http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/vozyosobni/rt6n1-motory-005.jpg
http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/vozyosobni/rt6n1-motory-003.jpg
Nevyrábí někdo tyto kabely v opancéřované verzi?


Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
V Praze to bude asi takto:
9101: Po "shoření" brzd odstavena.
9102: Canibalised.
9103: Canibalised.
9104: Bez motorů na jednom podvozku, údajně schopna jízdy vlastní silou. V březnu 2007 přetažena do Hloubětína, na Pankráci potřebovali místo.


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
PvvS píše:
N2 je pokud vim odstavena na to ze pri jizde na barrandov , lepe receno z nej se prodrel kabel k trakcnimu motoru na zadnim podvozku, nasledkem cehoz vyhorel jeden trakcni menic...


tak tuto závadu jsme našli na 1801 (není to sice prodřený, ale je vidět jak tam ty kabely dřou).. nicméně jestli se něco zásadního začne dít, tak nejdříve po novém roce..

mauricio: nevhodné vedení kabelů, holt některý věci už se nedotáhly do konce...


Offline
9986
15 led 2005 23:41
to, že se ten kabel prodřel, byla chyba vozu nebo prostě to udělalo věkem a dřív nebo později by se to stejně prodřelo?


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Aha , diky za upresneni. Muzes prosim jeste doplnit stavy prazskych vozu ?


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
PvvS píše:
N2 je pokud vim odstavena na to ze pri jizde na barrandov , lepe receno z nej se prodrel kabel k trakcnimu motoru na zadnim podvozku, nasledkem cehoz vyhorel jeden trakcni menic.
Měnič nevyhořel, pouze byl odstaven následkem zkratu !
Zbytek souhlasí.
Bohužel to bylo při zkouškách s plnou zátěží... #-o


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
morgul:
Vzhledem k tomu, jaké byly z předešlých zkušebních provozů RT6 zkušenosti lze jen velmi obtížně odhadovat, jak dlouho by mohl zkušební provoz trvat, případně zda bude vůbec úspěšně ukončen...


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
N1 se na S1 nedaji predelat. Uz z duvodu zcela jine konstrukce skrine (N1 2 schody , podlaha 900mm nad podvozky , S1 560mm nad podvozky, jeden schod), podvozku (N1 CKD s pricnymi motory, S1 Duewag), tak i vyzbroje (N1 TV14Z, S1 asynch Siemens) .
N2 je pokud vim odstavena na to ze pri jizde na barrandov , lepe receno z nej se prodrel kabel k trakcnimu motoru na zadnim podvozku, nasledkem cehoz vyhorel jeden trakcni menic. A jelikoz spad dojeli s mrtvym vozem , pouze s kotoucovkama a magnetama, tak i totalne odepsany kotouce i s oblozenim .

Brno 1801,1803 by mely byt po reko, po mensich zasazich (software, soustruh, hydraulika) pojizdny, 1802 by mela byt temer kompletni, ovsem bez reko a tudiz oficielne nechopna jizdy vlastni silou. 1804 vybrakovana kastle ,schopna pouze reziveta slouzit jako bouda pro kotata.


Fotografie :
RT6N1
http://fotogalerie.svetmhd.net/index.php?/category/80

RT6S1
http://fotogalerie.svetmhd.net/index.php?/category/174


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5202 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186 ... 209  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 lis 2024 09:54
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]