Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 88 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
manil: To se týká manipulačních tratí? To zas vymysleli nějací inženýří v kanclu, kteří nemají o dopravě nejmenší představu podobně jako ti, co vymýšlí zastávky. Předpokládám, že na železnice se to nevztahuje.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
rws:
Kvůli té vyhlášce nebylo možno postavit spojku Tech. park - VM jednokolejně.


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
Hafan007 píše:
pepola: Víš ještě něco jak by mělo jezdit nebo pouze toto?

12+13 zřejmě oběma směry Rooseveltovou a d-5 oběma směry přes Masarykovu...
Ale už mi to právě vypadlo,kdybys mě teď zabil...(ber to tak na 75%) :oops:
Ta 6+7 je na stopro...


Offline
Uživatelský avatar

2109
20 zář 2006 19:51
pepola: Víš ještě něco jak by mělo jezdit nebo pouze toto?


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
Smolda68 píše:
Ad Moravské nám. - Mendlák: Až se bude kopat Husova, tak jednoduše nechat 6 nebo 7 odklonit z Moraváku po trase: Roosveltova/Nám. Svobody - Hlavní nádraží - Nové SAdy - Hybešova - Mendlovo nám.

Až se bude kopat,tak je už rozhodnuto,že linka 6 pojede stejným okruhem,jako loni v létě,tj.:
Moravské nám. - nám. Svobody - Hl.nádr. - Rooseveltova - Moravské nám. a dál po své trase.
linka 7 : v kačenách : Švermova - Pekařská. Úvrať bude na plošince u propojky na Kopečnou.


Offline
Uživatelský avatar

30
14 led 2008 10:27
Mám
adam_r píše:
Rika ti neco rozdil mezi provizornim (na dobu urcitou) a konecnym resenim?

Jinak prinos velke smycky pres lisen bych moc velky nevidel - proste malo muziky za hodne penez.


1. nebylo upřesněny jestli nová nebo dočasná jednokolejová trat se nesmí
2. tak jako jsou tu větší koniny tohle bych neviděl že je nejhorší každopádně si myslím že když ne ted tak za nějaká čas (až okolo té trati postavý zminované domy) tam stejně něco povede

_________________________________
To je doba, to je doba!


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
rws píše:
pokud něco takového existuje a existuje to cca už 6 let pak by teoreticky v Plzni protipředpisově jezdily šaliny když se tam rekonstruoval Most u Jána. Protože se bokem postavila nová jednokolejná trat :D
Rika ti neco rozdil mezi provizornim (na dobu urcitou) a konecnym resenim?

Problem muze byt pak s prodlouzenim povoleni na to provizorni reseni - viz Lisen Jirova.

Jinak prinos velke smycky pres lisen bych moc velky nevidel - proste malo muziky za hodne penez.


Offline
Uživatelský avatar

30
14 led 2008 10:27
Mám
manil píše:
V ČR údajně existuje nějaká vyhláška, že nelze stavět nové jednokolejné tratě...


pokud něco takového existuje a existuje to cca už 6 let pak by teoreticky v Plzni protipředpisově jezdily šaliny když se tam rekonstruoval Most u Jána. Protože se bokem postavila nová jednokolejná trat :D

_________________________________
To je doba, to je doba!


Offline
Uživatelský avatar

30
14 led 2008 10:27
Mám
Ale jako teoretickej nápad je to vedení linek 8 a 10 pěkny ne?

ono co jsem tu pročítal je tu víc takových "teorii"

_________________________________
To je doba, to je doba!


Offline
Uživatelský avatar

665
18 zář 2007 15:40
Brno
Ad Moravské nám. - Mendlák: Až se bude kopat Husova, tak jednoduše nechat 6 nebo 7 odklonit z Moraváku po trase: Roosveltova/Nám. Svobody - Hlavní nádraží - Nové SAdy - Hybešova - Mendlovo nám.

_________________________________
Až dosloužím, chci do šrotu!


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
rws píše:
se to tam rozšíří no na ukor něčí předzahrádky :D nebo udělat jednokolejku :lol:

V ČR údajně existuje nějaká vyhláška, že nelze stavět nové jednokolejné tratě...


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Stačila by opravit trať ze Stránské skály na Holzovu


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Neni jak rozsirit. v ceste jsou domy.


Offline
Uživatelský avatar

30
14 led 2008 10:27
Mám
se to tam rozšíří no na ukor něčí předzahrádky :D nebo udělat jednokolejku :lol:

_________________________________
To je doba, to je doba!


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Nee, v jednom místě se 2 koleje vedle sebe nevejdou (resp. 2 tramvaje se tam nevyhnou). Těžko by to bylo schválitelné.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

30
14 led 2008 10:27
Mám
ds píše:
spojit mifkovu a holzovu prakticky nejde, buď bourat domy nebo stavět tunel...


Ale de je tam přece silnice ne? Pravda že uzká ale je takže by se to mohlo udělat ala Obřany. udělal by se nový povrch vložilo spevnění koleje, pak asfalt a máme hotovo, pravda auta by jezdila po kolejích a na zastávkách by byla nucena čekat za šalinou ale myslím si že by to nebyl problém, Brno je sice město kde sou lidi zvyklí na tramvajovou trat a vedle silnice pro auta...ale jinde v republice vedení tramvajové trati na silnici není zas tak zvláštní...a aky je to asi nejméně nákladný způsob spojení těch dvou míst.

_________________________________
To je doba, to je doba!


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
spojit mifkovu a holzovu prakticky nejde, buď bourat domy nebo stavět tunel...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

30
14 led 2008 10:27
Mám
Já bych více méně vše nechal jak je :) ALE všiml jsem si tu diskuze o tom že 10 ka od jindrova vozí více méně vzduch měl bych navrh finančně náročnej ale poměrně zajímavej:

1. Opravit trat k muzeu v Líšni (slyšel jsem že okolo má být v budocnu vystavba domů takže by se časem jistě využila.
2. Propojit trat od muzea v Líšni na Mifkovu kde by poté vznikl díky tomu bud takový okruh velký a nebo (má se prý prodlužovat trat i z Mifkové dál do Líšně) tak by se na Mifkově trat rozdělovala dál do Líšně a pak smer muzeum SS...

a ted vedení linek:

1. verze okruhu který by se spojoval na Mifkové

Po - Pa ráno (špičky) dopoledne
Linka 8 by jezdila klasicky jak jezdí ted občas by maximálně zajela k muzeu kde by se (pokud bude místo mohla udělat nějaká úvrat)

Linka 10 bude jezdit polookružně na trase Nove sady - Hlavnas - Stránská skála - Líšen Mifkova - Hlavnas - Nové sady.

nevím kolik lidí ve všední den jezdí z/na Stránskou skálu ale moc jich asi nebude a těch pár jedinců se ze skály dostane oklikou přes Líšen což zároven bude znamenat posílení provozu v Líšni směrem z ní na Hlavnas.

Po - PA odpoledne (špičky)
Trasa linky 8 by se neměnila.
Linka 10 by jezdila "opačně" tzn. Nové sady - Hlavnas - Líšen Mifkova - Stránská skála - Hlavnas - Nové sady
Posílení vozů směr do líšně

Sobota - Neděle

Linky by jezdily obě polookružně tzn.

Linka 8 - Liskovec - Hlavnas - Líšen - Stránská skála - Hlavnas - Lískovec (nemusely by jezdit KTčka možno je využít jinde)
Linka 10 - Nové sady - Hlavnas - Stránská skála - Líšen - Hlavnas - Nové sady


Pokud by nastalo prodloužení linky 8 v Líšni dál a na Mifkove by se trat spojovala s linkou 10 navrhuju vedení takto:

Linka 8 by jezdila neměně PO - NE na své trase Lískovec - Líšen!

Linka 10: Po - Pa ráno (špičky) dopoledne by jezdila na trase:

Nove sady - Hlavnas - Stránská skála - Líšen Mifkova - Hlavnas - Nové sady (posílení dopravy z Líšně)

Po - Pa odpoledne (špičky):

Nové sady - Hlavnas - Líšen Mifkova - Stránská skála - Hlavnas - Nové sady (posílení dopravy do Líšně)

So - Neděle

Linka 10 by jezdila:

Nové sady - Hlavnas - Stránská skála - Líšen muzeum a zpět (kde by se obracela bud na klasické konečné která by se v arealu musela vybudovat nebo na uvrati. Možná by se zvětšila kapacita lidí na 10 o víkendu protože by jezdili nejen na Stránskou skálu ale i do muzea a do časti Líšně.

tot vše

_________________________________
To je doba, to je doba!


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
M3 píše:
Rop: Moc pěkné, ale také si uvědom, že řidič není robot a také si potřebuje např. odskočit na WC.


Tak zrovna na Mendláku by v tom nebyl problém. Tam není se zázemím problém.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Mě napadlo už dřív udělat úvrať na tělese bývalé vlečky do vojenských skladů u VFU, rozložit na d-1 rovnoměrně obousměrné vozy mezi ostatní a ve špičce KT8 otáčet tady.


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
Rop: Moc pěkné, ale také si uvědom, že řidič není robot a také si potřebuje např. odskočit na WC.


Offline
Uživatelský avatar

469
09 kvě 2007 14:55
Daleko
Podle mě jsou dva problémové úseky (když vynechám d-12, d-13, která je od hlaváku po skácelku jeden velkej problém):
1. Hlavní nádraží - Mendlovo nám.
2. Hlavní nádraží - Moravské nám.

Pokud to spojíme tak máme jeden velký úsek ....
Na mendláku / v pisárkách je smyčka ... takže není problém tam tramvaj otočit a valit zpět ... jenomže co s moravákem? Obracet na maliňáku je blbost ... protože nejhořší úsek je až na moravák ... a pak by tam ve špičce mohla jezdit 14tka (nebo posilová 1čka) ... jemože kde udělat čelem vzad ... není možné tam někam jenom hodit vyhýbku do protisměru a posílat tam kačenu, protože je tam provoz takovej, že by to ještě brzdilo ... a zase vylejzá problém, že těsně kolem centra nejsou v brně smyčky ani místa pro rychlé otočení :-(

_________________________________
Jsem mladý, krásný, inteligentní recidivista :-)
Llama here, llama there, I see llamas everywhere.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Nj, ale rozdíl je v tom, že ať jedeš v Praze odkudkoliv kamkoliv, talk často čekáš méně než 5 minut. Krátké intervaly jsou vždy od metra do koncových úseků. Když chci jet z nádraží na Lesnou a 9 mi ujede, pak to může znamenat i 15 a více minut čekání. Z České toto nehrozí - dá se jet 5 nebo 3 na Jugoslávskou. Proto jsem vždycky pro krátký interval tam, kde není alternativa...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Já bych taklhe linky nesjednocoval. A to proto, že v současnosti je z každé konečné stanice obsloužena část centra úměrná jeho velikosti - spojení na Českou a hl. n. V případě jednotné d-9 by Lesná ztratila spojení na Českou. A tak by se dalo pokračovat. Proto taky podle mého názoru je v Praze stále cca 25 linek tramvají s intervalem 8-10min. Protože tam je centrum tak rozlehlé, že je výhodnější mít tam tři až čtyří linky po 10 minutách než jen dvě po pěti minutách. Které by obsloužily jen zlomek a jinak by se muselo přestupovat.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
60
28 říj 2007 19:59
A co tak šalinu č.3 nějak dostat, třeba jen ve špičce přes Hlavní nádraží směr Bystrc,Ečerova po lince č. 1. někdy se do té šaliny dostat je umění.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 24 lis 2024 15:26
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]