Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 159 z 179    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162 ... 179  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Zajímalo by mě jestli bude v nových wanách (1553,1554...) opět TV Europulse, už pro ně nejsou další vleky tak by mohli mít TV Progres a jezdit v soupravě třeba s T3R.PV (třeba by mohly jezdit 1553+1558)


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
manil - kamera na 1562 je namontovaná pouze provizorně, aby vůz mohl jezdit (dokud se dělá jen na 1551+1303).. od zítřka by měl být opět doma..

goldfinger - 1303 je spojená s 1551, k nim bude patřit výše zmíněná 1562..


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
goldfinger píše:
Proč jezdí 1560 a 1562 sólo, když by mohly tahat 1303 a 1304, kdy se vrátí 1304 do provozu, kvůli čemu je odstaven?

1304 - nepletu-li se, stojí kvůli brzdám

Oba vozy T3R.EV budou v budoucnu sloužit jako "C" vozy v trojicích.


1560 pokud vím tak jezdí už pěknou dobu sólo.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Proč jezdí 1560 a 1562 sólo, když by mohly tahat 1303 a 1304, kdy se vrátí 1304 do provozu, kvůli čemu je odstaven?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Včera dorazila do ÚD skříň na Vario LFR.E ev.č. 1553 (foto viz k-report, anti).

Současně si dovolím malý přehled:
1523 - v provozu - v soupravě s VV60LF 1301 a T3R.EV 1569.
1531 - v provozu, sólo
1551 - stojí, instalace kamerového systému
1560 - v provozu, sólo
1562 - v provozu, sólo, kamera již nainstalována
1567 - v provozu - v soupravě s 1302
1569 - v provozu - trojče
1596 - v provozu - sólo

1301 - provoz v trojčeti
1302 - provoz, občasné poruchy brzd
1303 - stojí, instalace kamer
1304 - odstaven


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
barmann:
Fáma!! Tento ani příští rok nic takového nebude.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
No tak je to o 100% lepší než 13T


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Je-li pojmem "něco pořádnýho" myšleno Vario 3LF, pak je pořádný auto Škoda Favorit f tuningu :twisted:

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Něco pořádnýho ze 13T se dá udělat pouhým vyhozením její části do šrotu - vyhozením 16 sedaček (a použitím jinde, ta vysoká opěradla mají něco do sebe. :-)).


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
To už se rozhodli poslat T13ky konečně do šrotu a místo toho koupit něco pořádnýho??

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
Ne ze bych tomu veril, ale bylo by to urcite fajn, aspon by bylo neco na srovnani se sarancaty.

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Tady si z toho nekdo dela kolejiste v meritku 1:1 ...


Offline
Uživatelský avatar

310
11 srp 2007 10:56
To je zas nějaká fáma.


Offline
Uživatelský avatar

655
05 zář 2007 11:06
Brno
Tak se ke mě dnes tak nějak doneslo, že by letos zůstat u nových LF1 a LF2, ale mělo by se odjevit i Vario LF3 :dancing:

_________________________________
Jedu tam, kam mì veksle hodí :D


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
M píše:
treti vuz na trojceti ma odmontovany brnkatko...? kvuli podhazovani vyhybek?

Měl by mít. Brnkátka se nyní sundávají i ze všech A-C vozů, pokud jsou zrovna připojeny jako Bčko.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
treti vuz na trojceti ma odmontovany brnkatko...? kvuli podhazovani vyhybek?


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
David Jaša píše:
Nejsem přítelem třívozových souprav, ale je to de facto jediná možnost, jak dnes dostat do ulic víc než 30m soupravu a to si obsazenost 1, 8, 12, 13 žádá už pěkně dlouho... Dvojice wan není řešením, ta má menší kapacitu než dnes už těžko stíhající 2 * T3. Lépe vypadá kombinace dvojwany s wanou, ale to jen do chvíle, než je člověk porovná s dvojčetem Aniter které má oproti 2w + w o 4 tuny méně a odveze o 20 lidí více (při 5 os/m^2).
Co se tyce tech vleku, tak kdyz uz se koupili, tak trojice je asi nejlepsi varianta, jak je provozovat. K tomu pak jeste doplnit linku 12 dvojicemi K2P.


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
David Jaša píše:
...Dvojice wan není řešením, ta má menší kapacitu než dnes už těžko stíhající 2 * T3...
Nj, pravda, já zapomněl na ty dvojsedačky.


Offline
Uživatelský avatar

2109
20 zář 2006 19:51
1523+1301+1569 na 10/12


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
manil píše:
Sarančetem se sebelvychvalovanějším designem nelze řešit kapacitní problémy na linkách 1, 12 a dalších...
I ta sarančata by to řešila, kdyby se z každého vyházelo zhruba 20 ze současných 69 sedaček...

Honza píše:
Já si teda myslím, že nejlepší varianta na d-12 by byla dvojice wan v soupravě (Souhlas s PvvS o wanách s progressem), než skládat trojvozovou soupravu, kde třetí vůz jede většinou prázdnější než ostatní.
Nejsem přítelem třívozových souprav, ale je to de facto jediná možnost, jak dnes dostat do ulic víc než 30m soupravu a to si obsazenost 1, 8, 12, 13 žádá už pěkně dlouho... Dvojice wan není řešením, ta má menší kapacitu než dnes už těžko stíhající 2 * T3. Lépe vypadá kombinace dvojwany s wanou, ale to jen do chvíle, než je člověk porovná s dvojčetem Aniter které má oproti 2w + w o 4 tuny méně a odveze o 20 lidí více (při 5 os/m^2).


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Já si teda myslím, že nejlepší varianta na d-12 by byla dvojice wan v soupravě (Souhlas s PvvS o wanách s progressem), než skládat trojvozovou soupravu, kde třetí vůz jede většinou prázdnější než ostatní. 4 soupravy linku d-12 nespasí. Vlek je pro mě slepá ulička, alespoň v současném provedení. V interiéru málo místa, a o jízdních vlastnostech se namluvilo dost. Jenže pokud se bude dodávat nadále cca 3,5 wany ročně, tak si můžeme o nich jen nechat zdát.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Proc ne .. Pokd to nebude na ukor funkcnosti. Bohuzel , ani osvedceny reseni se tu neaplikuji. Trebas aktualni kauza vyklopnych dveri.Jedny z mala argumentu pro , jsou :
schody bez vyrezu a netahnouci provedeni.
Pricemz oboji se da snadno splnit i s rozlamovacima dverima . Schody bez vyrezu jsou krasne vyreseny ve vidni, kde maji ve dverich vyrez, ktery se pri otevirani sam otevre (tlakem hrany schodu) a schody nemusi mit skoseni. Netahnouci rozdeleni kridel se da resit budto zakrytim spary, nebo lepsim tesnenim v zavrenem stavuNeco z toho uz je videt i na novych dverich trebas u wan.Zakryti horni dolni hrany, budto pryzovym paskem (ala Ik435), nebo kartacky dole a tesneni nahore.
A jedna z mala vyhod vyklopek, spocivajici ve velkym proskleni ? Budto skla bez stredniho deliciho prihu ala drazdany, nebo podobny dvere jako na prototypu T7B5:
http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 024-02.jpg
Tenka hrana, velky proskleni a zatesneny spary.
Rozhodne by to bylo lepsi jak to co je dneska videt na sisatoidnich dvernich otvorech u K2R, nebo zprohybany a nedolehajici dvere u T6 a KT8D5N.
Vse temer bezudrzbovy a vhodny i pro vozovny typu pisoarky.

To stejny u sedacek. Je sice pekny ze se vsude cpou polstrovany sedacky, ale pokud u vozu starsiho 1/2 roku trisknu do libovolny sedacky, rukou, tak na me vyleti dost nechutna smes prachu, roztocu a kdovi ceho .Navic pokud v nich je clovek nucenej jet delsi dobu, tak aspon me z nich dost solidne bolej zada a tezko hledam, jak si trochu pohodlne sednout. Apon podle prohnuti patere jsou ty sedacky anatomickej pasqil. V tomhle zlaty laminaty.A kdyz uz tedy pohodli, tak se to da resit jak v BA , kde montuji plastovy sedacky s vrstvou pryze :
http://fotogalerie.svetmhd.net/picture. ... tegory/108

Akorat je tam podsedak. Coz se da ovsem podstatne lip cistit.

A tak bych mohl pokracovat dal...Trebas neklouzavy altro , ktery se po namoceni promeni v temer idealni kluziste.


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
PvvS píše:
Ve svedsku se delala podobna reko jako u nas K3 s dosazenim novyho NP clanku do kloubaku .. A cirou nahodou ma celej vuz rozlamovaci dvere, jenom np clanek vyklopny. Nemluve o oknech.

To sem radši nepiš, nebo si z toho DPMB vezme příklad...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Hafan007 píše:
Pojede zítra 1523+1301+1569 na 10/12?

Měly by.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4454 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162 ... 179  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 23 lis 2024 03:54
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]