Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 232 z 255    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235 ... 255  Další

Co bude dřív ?
kloubové šráky 45%  45%  [ 81 ]
tramvajová trať ke kampusu 34%  34%  [ 62 ]
metro 17%  17%  [ 30 ]
odsunuté nádraží 4%  4%  [ 7 ]
Celkem hlasů : 180
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

9314
10 čer 2004 11:19
ds píše:
Pro mě je teda dobytčák rozhodně spíš T3 v provedení se 2 řadami sedadel, která má naprosto obludný poměr míst k sezení a stání - nikoliv koncepčně o 30 let novější KT8.


Nepletes si to s K2 ? V brne nikdy T3SU v provedeni 2+1 nejezdily.


Offline
Uživatelský avatar

3222
14 čer 2004 18:56
blekfild
Je fakt, že to je asi otázka času a zvyku. Naprosto žasnu, když se šňůra důchodců plazí do Anitry úzkými předními dveřmi a ještě nadávají, že to mají do schodů...


Offline
18
12 bře 2005 02:50
Ještě si dovolím se vrátit k nastupování a vystupování lidí starších ročníků a tělesně postižených osob (s berlemi apod). Jak je chcete přesvědčit, aby u vozů KT8D5N, případně KT8D5RN2 nebo K3RN, používali dveře se sníženou podlahou nástupu? U vozů T3 je samozřejmé, že použijí první dveře, ale proč nastupují a vystupují i u výše zmíněných vozů předními dveřmi, to mi není jasné. A navíc si myslím, že v době zvýšené poptávky (školáci, studenti) by mohli mít tuto skutečnost na paměti.


Offline
Uživatelský avatar

3222
14 čer 2004 18:56
blekfild
VS píše:
ds píše:
VS, mohu se tě čistě offtopic zeptat, co ti tolik vadí na vozech KT8? Na jednu stranu tady kritizuješ, že Anitra má o 8 sedadel méně než K2, na druhou stranu ti vadí KT8, které má o 6 sedadel více než 2xT. Pro mě je teda dobytčák rozhodně spíš T3 v provedení se 2 řadami sedadel, která má naprosto obludný poměr míst k sezení a stání - nikoliv koncepčně o 30 let novější KT8. Možná by byla zajímavá diskuze na téma, co je to dobytčák... Jinak argument, že nízkopodlaha je na lince zbytečná, protože se tam vozíčkář stejně nedostane, mi přijde trochu ubohý.


Když jsou ty d-12 plný, že se tam dostaou stěží lidi i normálně, tak už se tam vozíčkáři vůbec nedostanou, jedině že by vystoupilo aspoň 10 lidí co ovšem nikdo neudělá. Nemám rád KT8, zvlášť v přecpané d-8 pokud vůbec sedíte čumět nějakýmu smraďochovi do ksichtu.Nikdy nezapomenu, jak se mě jistá malá holčička vyblila přímo do klína.T3 mají sedadla jen za sebou a to je dobře, aspoň se tam vměstná dost lidí.Nop vozy mají význam, ale když sou ty linky tak plný, tak se tam stejně nevlezou.


Pak nejezdi žádným autobusem nebo trolejbusem, o vlaku ani nemluvě, neboť tam všude jsou sedadla proti sobě. Kdyby byly na d-8 vozy 2xT, tak si stejně nesedneš, když tvrdíš že jsou tam šaliny stále narvaný. Nikdo tě nenutí si v KT8 sedat.... Mně jen přijde trapný zavrhovat poměrně solidní a kapacitní tramvaje jen proto, že ti kdysi někdo hodil kosu do klína.

ad NP vozy : mají význam nejen pro vozíčkáře, ale i pro hůře se pohybující lidi. d-12 a d-13 nejsou tragicky narvaný pořád...


Offline
18
12 bře 2005 02:50
Odstanicování je odborný výraz pro uvolnění brzdového pedálu před rozjetím vozu.


Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
A ještě dotaz: Jezdí na d-8 ještě vůbec vozy KT8D5N? protože poslední dobou tam vidím jenom ty modernizovaný KT8D5RN2, ale ty druhý ne-e.. :-(


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
ds píše:
VS, mohu se tě čistě offtopic zeptat, co ti tolik vadí na vozech KT8? Na jednu stranu tady kritizuješ, že Anitra má o 8 sedadel méně než K2, na druhou stranu ti vadí KT8, které má o 6 sedadel více než 2xT. Pro mě je teda dobytčák rozhodně spíš T3 v provedení se 2 řadami sedadel, která má naprosto obludný poměr míst k sezení a stání - nikoliv koncepčně o 30 let novější KT8. Možná by byla zajímavá diskuze na téma, co je to dobytčák... Jinak argument, že nízkopodlaha je na lince zbytečná, protože se tam vozíčkář stejně nedostane, mi přijde trochu ubohý.


Když jsou ty d-12 plný, že se tam dostaou stěží lidi i normálně, tak už se tam vozíčkáři vůbec nedostanou, jedině že by vystoupilo aspoň 10 lidí co ovšem nikdo neudělá. Nemám rád KT8, zvlášť v přecpané d-8 pokud vůbec sedíte čumět nějakýmu smraďochovi do ksichtu.Nikdy nezapomenu, jak se mě jistá malá holčička vyblila přímo do klína.T3 mají sedadla jen za sebou a to je dobře, aspoň se tam vměstná dost lidí.Nop vozy mají význam, ale když sou ty linky tak plný, tak se tam stejně nevlezou.


Offline
Uživatelský avatar

9314
10 čer 2004 11:19
No co se tyce prodlouzeni trbusu , mozna to nejni az tak nerealny. Nechte se prekvapit


Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
Ad řidič: Souhlasím s Pvvs -> jezdím d-8 každý ráno v sedm a po odjezdu ze zastávky Masarova už je vůz minimálně ze 60% naplněnej. A když někdy náhodou nejede třeba jen jeden spoj tak už je tam tolik lidí při odjezdu z Jírové. Tak kdyby tam měl jezdit nějakej trolejbus, tak by musel ten interval z těch 2-3 minut, co je tam tedka, se stáhnout tak na 1 minutu (u trolejbusu)... A taky nevím, proč by nemělo být největší (jedno z největších) sídlišť v Brně spojený šalinou, když jezdí šalina aji do Obřan, který jsou o hodně menší... Myslím, že nejlepší by bylo ještě protáhnout i ten trolejbus až na Jírovu, jenže na to nejsou penízky...


Offline
Uživatelský avatar

9314
10 čer 2004 11:19
zastavila na zastavce, vylozila/nalozila substrat a pokracovala v jizde.


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
Omlouvám se, ale co je to "odstanicovala"? :roll:


Offline
Uživatelský avatar

9314
10 čer 2004 11:19
Tak BS170 opet uspesne siri famy.
Ohledne 1706 : Pred ni tam jela anitra na cvicne jizde a jelikoz to je jednosmerny vuz, tak skoncila na posledni smycce na trati. Ale tim padem musela prehodit vyhybku do odbocky. Za ni jedouci 1706 odstanicovala a ridicka pokracovala v jizde. Sice si vsimla vyhybky a pokusila se ji prehodit , ovsem misto povolenych 15 km/hod proti hrotu jela tusim 50 (presny cislo ted nemam po ruce ). Tim padem se vyhybka nestihla prestavit a podhodila se pod vozem . Proto prvni 2 podvozky jely do smycky a 3 a 4 uz mely nastaveny na rovno . Proto doslo ke zlomeni vozu a kompletnimu vykolejeni. Mimochodem , o vikendu tam uz d-13 nejezdila.

Provoz d-13 byl ukoncen z duvodu setreni vzkm a poctu kurzu.

Prokrmovanim vinohrad mam na mysli ze misto aby se stahovali na nosnejsi starou osadu, se dost velka cast cpe na novolisenskou do d-8 .Navic ve spicce je kapacitne d-8 skoro nedostacujici , rano od 4.58 minimalne do 7jsou vozy nacpany uz na zastavkach masarova/hornikova. Kdyz se k tomu pridaji dolni lisen a vinohrady , tak to uz clovek stoji na jedny noze a to jeste ne na vlastni .

Ad ridic : POkud nebyly problemy s brzdama, tak co ta vyjeta KT8D5N ? A nekolik dalsich vozu co po prestartovani trochu popocouvly ? O tom snad vite ne ?


Offline
Uživatelský avatar

3222
14 čer 2004 18:56
blekfild
VS, mohu se tě čistě offtopic zeptat, co ti tolik vadí na vozech KT8? Na jednu stranu tady kritizuješ, že Anitra má o 8 sedadel méně než K2, na druhou stranu ti vadí KT8, které má o 6 sedadel více než 2xT. Pro mě je teda dobytčák rozhodně spíš T3 v provedení se 2 řadami sedadel, která má naprosto obludný poměr míst k sezení a stání - nikoliv koncepčně o 30 let novější KT8. Možná by byla zajímavá diskuze na téma, co je to dobytčák... Jinak argument, že nízkopodlaha je na lince zbytečná, protože se tam vozíčkář stejně nedostane, mi přijde trochu ubohý.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Až bude víc reko KT8N, tak se můžou dát na d-12 aspoň 2 kurzy(třeba 4 a 9/12) a uvolněný 2xT dát na d-1.To by byl nádhernej dobytčák kachny na přecpané d-12 :-D Invalidi by se tam stejně nedostali.


Anonymous píše:
Vím, že přibývá lidí starších ročníků i těch, co jsou nuceni používat berle. Ale málokdy je vídávám nastupovat a vystupovat dveřmi, které jsou k tomu účelu pohodlnější. Bohužel asi 90% všech těchto lidí nastupuje a vystupuje prvními dveřmi. Co si pak mám o tom myslet?

A které jsou třeba u T3 vhodnější? A navíc právě tito lidé mají nastupovat dveřmi pod přímým dohledem řidiče, to je v pořádku. Určitě lepší, než kdyby vystupovali nebo nastupovali třetími a venku ještě čekaly dva kočárky. To by pak vůz nabral dvouminutové zpoždění jen v této zastávce


Vím, že přibývá lidí starších ročníků i těch, co jsou nuceni používat berle. Ale málokdy je vídávám nastupovat a vystupovat dveřmi, které jsou k tomu účelu pohodlnější. Bohužel asi 90% všech těchto lidí nastupuje a vystupuje prvními dveřmi. Co si pak mám o tom myslet?


řidič píše:
Já bych si docela dobře uměl představit v případě dostatku nízkopodlažních vozů KT8, případně vozů K3RN, tyto vozy na lince 12 a 13. Ale uvažoval někdo o tom, kolik zastávek by na těchto linkách muselo být zrekonstruováno tak, aby se dala vysunout plošina? Tu nelze vysunout v místech bez nástupního ostrůvku( nástupní zastávka Červinkova, Skácelova, Dobrovského, Tererova, Nerudova, Šilingrovo náměstí, Zvonařka, Kovářská a Svatopetrská). Musíme počítat také s tím, že na těchto zastávkách mohou nastupovat a vystupovat i vozíčkáři.

Ona ta NP šalina má význam, i když nejde vysunout plošina. Když třeba vidím nějakou babičku, jak se namáhavě souká do T6A nebo T3R na Skácelce, tak si říkám, jestli to není pomsta důchodcům za to, že jim musejí dávat slevy na jízdném. Když tam jezdla na 01309 (01310) RT6 (dej jí pánbůh večnou slávu), vypadalo nastupování přese jen jinak. Vždyť třeba na d-5 jsou také zastávky bez ostrůvků (Venhudova, Zdráhalova, Šilingrák), a Anitry tam vesele jezdí, a nikomu až tolik nevadí, že žádná plošina jim nevyjede. Naložit invalidní vozík je v porovnání s člověkem o berlích mnohem jednodušší, stačí, aby někdo zabral. Ale člověk o berlích většinou musí vylízt do vozu sám.


Offline
18
12 bře 2005 02:50
Já bych si docela dobře uměl představit v případě dostatku nízkopodlažních vozů KT8, případně vozů K3RN, tyto vozy na lince 12 a 13. Ale uvažoval někdo o tom, kolik zastávek by na těchto linkách muselo být zrekonstruováno tak, aby se dala vysunout plošina? Tu nelze vysunout v místech bez nástupního ostrůvku( nástupní zastávka Červinkova, Skácelova, Dobrovského, Tererova, Nerudova, Šilingrovo náměstí, Zvonařka, Kovářská a Svatopetrská). Musíme počítat také s tím, že na těchto zastávkách mohou nastupovat a vystupovat i vozíčkáři.


Offline
Uživatelský avatar

3222
14 čer 2004 18:56
blekfild
Bob píše:
řidič píše:
Já si myslím (ať už bude Aniter 15 nebo 17), že by měla jezdit, mimo linky 1, 3, 8, alespoň jedna na každé lince právě z důvodu, že je nízkopodlažní. To znamená i na lince 9. V sobotu a neděli i na lince 12 a 13.

Souhlasím, jen bych ji ještě nedával na d-10.


No já bych vzhledem k dostatku nízkopodlažních kačen rád viděl nějaký ten garantovaný kurz K3R nebo KT8N na d-12, Komárov a Kr.Pole jsou jediné oblasti, kam NP vozy nejezdí.


Offline
18
12 bře 2005 02:50
Řidička byla přeřazena na méně placené místo (v současné době na pracovní neschopnosti), ale z lékařského hlediska má zákaz řízení vozidla, který se vztahuje i na posun ve vozovně.


Offline
9987
15 led 2005 23:41
řidič píše:
Zdůvodněno to bylo zdravotními důvody. Snad něco s kolísavým tlakem. Já si však myslím svoje.


kdyby měla kolísavý tlak, tak nemá co dělat jako řidič tramvaje ne??


řidič píše:
Já si myslím (ať už bude Aniter 15 nebo 17), že by měla jezdit, mimo linky 1, 3, 8, alespoň jedna na každé lince právě z důvodu, že je nízkopodlažní. To znamená i na lince 9. V sobotu a neděli i na lince 12 a 13.

Souhlasím, jen bych ji ještě nedával na d-10.


Offline
18
12 bře 2005 02:50
Já si myslím (ať už bude Aniter 15 nebo 17), že by měla jezdit, mimo linky 1, 3, 8, alespoň jedna na každé lince právě z důvodu, že je nízkopodlažní. To znamená i na lince 9. V sobotu a neděli i na lince 12 a 13.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Tak 1815 straší na d-9, i v Bez starostí se píše, že se na d-9 počítá s 2xT a že jezdí plná. Tak proč tam sakra dávají Anitru, která má sice jen o fous menší obsaditelnost než K2, ale má o 8 míst méně k sezení.Kdyby rači konstruktivně dali Anitry na d-2(5 a 13/2), tak aby byly aspoň těm invalidům k užitku.Totéž 2x d-5 a 1x na d-4,6,7,11, když můžou jako dnes 3x staršit na d-5 a jindy zase na d-2.Prosím jen né d-1,9,12,13.Ještě něco k Anitrám. Přídou letos jen 5 vozů tj.do 1819 nebo o 2 víc(1820,1821).V Bez starostí se píše jen, že to je v jednání, to navýšení ale někde se bralo že těch letošních 7 je hotová věc? Co 1632? Dle k-repu již jezdí.Už sou vytipovaný nějaký K2 na letošní vyřazování? Ja bych tipy měl, ale zajímalo by mě jak to zamýšlí v pisárkách a v DP.


Offline
18
12 bře 2005 02:50
Zdůvodněno to bylo zdravotními důvody. Snad něco s kolísavým tlakem. Já si však myslím svoje.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6361 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235 ... 255  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 pro 2024 17:23
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]