Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 107 z 142    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110 ... 142  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
http://www.skd.cz/tramvaje/gifs/VKT8D5.gif


Offline
9986
15 led 2005 23:41
bohužel mám typák jen od KT8D5N... ale rozměry by měly být snad stejné.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Tasa píše:
Čela na Waně tolik nevybočují, protože od čepu k čelu je KT8 o 10 cm delší.
Tipuju, že tady bude hrát větší roli to, že u wan začíná zkosení hned za podvozkem, kdežto KT8 má plnou šířku vyloženou ještě o další zhruba metr dopředu.

Jinak má spekulace je ta, že půdorys klasických T3 byl volen tak, aby čelo nerozšiřovalo profil v oblouku, což ale pro wanu s větší vzdáleností čepů platit nemůže.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
To bych netvrdil, že KT8 má 2500mm.
Chci důkaz místo slibů

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Kačena je široká 2500 mm, VarioLF (1/2 i 3) 2480 mm.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
KT8 v Komárově na pravé koleji dře o chodník.
Čela na Waně tolik nevybočují, protože od čepu k čelu je KT8 o 10 cm delší.
KT8 taky nemá na šířku 2500, ale myslím 2480

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Proč nesmí na pravou? Ta má větší radius (než levá), tak by to nemělo tolik vadit, ne?


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
Vemte to tak, kdyby čela Varií vybočovaly úplně stejně jako KT8, tak Varia, nesmí stejně jako KT8 na pravou kolej v Komárově.


Offline
Uživatelský avatar

9290
10 čer 2004 11:19
Stred tak nevybocuje, kastle varia je o 2cm uzsi. Proto jde hlavne o vyboceni cel.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Izzy: Střed Wany vybočuje úplně stejně jako u KT8, je to dáno vzdáleností čepů oboje 7500 mm

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
808
25 led 2006 09:46
Takže 67 mm ven (to je u KT8 rozhodně horší) a 95 mm dovnitř oblouku, to beru.


Offline
808
25 led 2006 09:46
Já si tedy myslím, že čelo u Varia je zúžené podobně jako u T3, rozhodně nemůže vybočovat tak jako KT8. Naopak vybočení středu vozu dovnitř oblouku je dáno vzdáleností otočných čepů a šířkou skříně - a tady podobnost varia s KT8 bude.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
CTD: opet nazorny obrazek srovnani profilu T3 a VariaLF:
Rozdily oproti T3 jsou hlavne u cel, stred vozu nevybocuje tak vyrazne jako KT8...


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Ještě k té návěsti:
Předpis D 1/2 DPP píše:
Výše uvedenou návěstí s písmeny „T – KT” na návěsti nebo dodatkové tabulce (příloha obr. ) je označen začátek úseku, v němž není povolena současná jízda tramvajových vlaků v kombinacích T – KT a KT – KT.

Výše uvedenou návěstí s písmeny „KT” nebo „KT – KT“ na návěsti nebo dodatkové tabulce (příloha obr. ) je označen začátek úseku, v němž není povolena současná jízda tramvajových vlaků v kombinacích KT – KT.

Takže pokud je v Praze na návěsti jenom KT, tak je povoleno míjení kačeny s jinou tramvají (a jako KT se tam kromě Varia berou i RT6).


Offline
Uživatelský avatar

244
23 zář 2007 17:53
Kde mne zrovna nevyhodili...
Naše vedení se patrně domnívá, že papír uložený v deskách varia vysílá telepatické vlny, které osvítí nevědomého pipiskla v protisměru :lol: .

Jak vario vybočuje do středu oblouku pouze dedukuji; při stejné šířce a vzdálenosti čepů podvozků musí vybočovat do středu oblouku stejně jako KT8; vzdálenost od středu podvozku po čumák je asi bez 10 cm taky stejná jak u KT8, takže čistě soukromě uvažuju tam kde ne kačena, tak ani vana. Ovšem nemyslím si, že by se většina řidičů po nocích vzrušovala nad katalogem pragoimexu.
Takže ty profily opravdu pouze vlastní nepotvrzená úvaha, telepatické vlny na mě jaksi nezabírají, spíš pomůže, když v případě hrozící kolizní situace na mne medlánacký kolega udělá hrozivý výraz a významně si zaťuká na čelo.
A co se týče informovanosti, je to opravdu děs, na nástěnkách má řidič kromě četby sebechvály managementu tak akorát možnost prostudovat blahodárné účinky nápoje juwík® na jeho organismus, tak ho do sebe kopnu a hned mi dojde, že v případě takové nehody vždycky vyhrabou jakési nařízení, které jsem porušil.


Offline
Uživatelský avatar

655
05 zář 2007 11:06
Brno
manil píše:
Máš pravdu. Domnívám se, že průměrný pisárecký řidič si myslí, že Vario vybíhá stejně, jako T3.

A jak bysme se to asi dozvěděli kolik vybíhá Vario. Vše co o tom víme jsou poznatky z provozu. Informovanost nulová, takže bych chtěl vidět, jak by řešili kolizi v úseku, kde je zakaz míjení s KT8 a přitom tam bezkolizně neprojede ani K2 s Variem.

_________________________________
Jedu tam, kam mì veksle hodí :D


Offline
Uživatelský avatar

33
23 srp 2006 20:31
brno
Datel píše:
Když už se tu nakously návěsti, tak používané návěsti v Brně jsou v pěkném přehledu na Doktorových stránkách (tímto ho zdravím tam někam mezi pouštní lišky, pokud to teda čte):
http://tramvaj.wz.cz/w_navesti.php

Bohužel tam není uveden zrovna příklad s dodatkem o KT8, ale je to tak, jak to říká manil.
Ty dodatky s T, jsou snad jen v Praze ne, jak na ně upozornil Rop na Wikipedii?


Tímto děkuji za pozdrav sem, mezi pouštní lišky :wink: V něčem pravdu máš, v jiném zas ne.

Pravda - nečtu to tu, bo není čas a připojení k netu tu taky není žádná sláva, zavítal jsem sem náhodou, když jsem se díval po delší době na statistiky stránek a zjistil, že odtud bylo nějak moc přístupů.

Nepravda - zrovna příklad s dodatkem o KT8 na stránce s návěstmi zmíněn mám. "...návěst může být doplněna dodatkovou tabulkou s určením směru jízdy nebo typu tramvají, pro který platí zákaz míjení."

P.S. lišku jsem tu zatím žádnou neviděl, zato hafo vyžraných, špinavých, potulných koček.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Bohužel i spousta Medláneckých řidičů se domnívá, že vyjíždí jen střed Wany a čela nikoliv

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Tasa píše:
Manil: Tak to mám Pisárečákům na konečné ukazovat desky z Wany? Jinak pod výsledkem profilové zkoušky není nikdo podepsanej a výsledek je poněkud podezřelej.
Příklad: Výjezd od Tuzexu na Cejl - bez kolize, přitom tam je návěstidlo, které zakazuje míjení všech vozů

Máš pravdu. Domnívám se, že průměrný pisárecký řidič si myslí, že Vario vybíhá stejně, jako T3.


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
1719 je bez reklamy (zatím v unifiku)..


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Manil: Tak to mám Pisárečákům na konečné ukazovat desky z Wany? Jinak pod výsledkem profilové zkoušky není nikdo podepsanej a výsledek je poněkud podezřelej.
Příklad: Výjezd od Tuzexu na Cejl - bez kolize, přitom tam je návěstidlo, které zakazuje míjení všech vozů

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Na každém Variu je v deskách mj. papír, kde je vyznačeno několik kritických míst, kde se Varia nesmí míjet. Současně je tam poznámka, že mají dodržovat návěsti jako pro KT8.


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
Dan píše:
Prosím,nevíte v kterých místech je zakázáno míjení vozů typu KT8?Děkuji

u trolejí nahoře taky visí ty cedulky, nemílím-li se

_________________________________
Ze země nic nespadne.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Tak u nás ve vozovně by to měli znát všichni, protože s tím jezdí a u vás to budou všichna znát co nevidět, protože by k vám měli jít příští rok LF2

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

244
23 zář 2007 17:53
Kde mne zrovna nevyhodili...
Citace:
Tasa napsal:
což někteří řidiči ani neví
Ach jo. Aspoň všichni vidíte, jaký v tom máme bordel. Připomínku k Variím a nutnosti seznámit řidiče s jejich průjezdnými profily a doplnění návěstí jsem četl na intranetu někdy před rokem, jak to, že to stále někteří neví #-o ???
Takže stejně jak dříve, je důležité vědět, kde se s čím propletu a ne spoléhat na návěsti.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3545 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110 ... 142  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 zář 2024 12:25
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]