Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 94 z 152    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 152  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

665
18 zář 2007 15:40
Brno
Včerejší situace v Pisárkách u plotu: 1108 + 1103 + 1808 + 1069 bez pantecu

_________________________________
Až dosloužím, chci do šrotu!


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
1069 i 1099 budou předělány na VarioLF.2


Offline
Uživatelský avatar

665
18 zář 2007 15:40
Brno
Všiml sem si že ta 1117 na zadním, má ty záchody trochu jinak nalepený než pod sedačkama #-o

_________________________________
Až dosloužím, chci do šrotu!


Offline
Uživatelský avatar

1189
23 úno 2006 15:26
pepola píše:
Že chemie je hra,bylo vidět ve zprávách ze Silvestra...
Raději pojedu tímto vozem,než sedíc na záchodové míse v 1117!!! :evil:

Pockej, tebe snad "pohorsuje" tim jet? :shock:

_________________________________
"Pouze dvě věci jsou nekonečné. Vesmír a lidská hloupost. Tou první si tím však nejsem tak jist." (Albert Einstein)


Offline
Uživatelský avatar

3724
28 úno 2006 19:00
rt6n1 píše:
Tak tímhle vozem v životě nepojedu. :evil:

Že chemie je hra,bylo vidět ve zprávách ze Silvestra...
Raději pojedu tímto vozem,než sedíc na záchodové míse v 1117!!! :evil:


Offline
Uživatelský avatar

2109
20 zář 2006 19:51
Smolda68 píše:
Co se stalo s 1104??? Dlouho sem ji na kolejích neviděl... :-?

Ta je od r.03 vyřazená po nehodě a odprodána Parsu kde z ní udělali Satru III pro Sarajevo. Ono by stačilo se podívat do evidence...


Offline
Uživatelský avatar

665
18 zář 2007 15:40
Brno
Co se stalo s 1104??? Dlouho sem ji na kolejích neviděl... :-?

_________________________________
Až dosloužím, chci do šrotu!


Offline
Uživatelský avatar

310
11 srp 2007 10:56
Tak tímhle vozem v životě nepojedu. :evil:


Offline
Uživatelský avatar

2109
20 zář 2006 19:51
1118 dnes o5 na ZJ (kurz 80021), v 8:10 spatřena na Lipové směr Pisárky. Jinak potvrzuji je to reklama "Chemie je hra"


Offline
Uživatelský avatar

460
29 lis 2004 18:44
16 km od Brna
1118 dnes na zkušebce celá v oranžovém, žluté a modré polepy na Chemii?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
K2P 1107 je v dílnách na VP.


Offline
Uživatelský avatar

3985
25 led 2006 16:11
všudezdejší
:-$ jako hrob

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

655
05 zář 2007 11:06
Brno
Tak K2 1069 se dnes vrátila zpět na své místo k plotu. Ovšem již ve značně očesaném stavu bez pantografu a tedy i nakuplovaná k služebáku a pravděpodobně čeká na odtah do šrotu popř. na reko 2W. Kvalita fota nic moc, je to z mobilu a za jízdy :-" Nikomu to neříkejte :-$


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Jedu tam, kam mì veksle hodí :D


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Na levou příjezdovou kolej by se možná věšla, ale určitě ne k ostrůvku

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
nevešla

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
MM: Vešla by se dvojička KT8 do Líšeňské úvrati?
Jinak bych byl pro dvojičky Aniter pro 1,12,13

_________________________________
Ze země nic nespadne.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
PvvS píše:
Hm T3+K2, KT8+T6. Krome jistych ,ale zvladnutelnych rozdilu ve vyzbroji to ma jeste jeden horsi problem. Prevodovky s jinym prevodovym stupnem. To uz by se resilo hur. SS vyzbroji se tezko vysvetli ze jeden vuz ma 1/2 naslap a druhej musi mit 2/3 naslav a ze holt to naplno jet nemuze. Takze budto vsude dat pomaly prevodovky (s rychlou by k2 nevyjela ani po masarycce)nebo novou asynch vyzbroj i s motorama a hodne dlouho to ladit.
V pripade progressu s digitalnim regulatorem by bylo resitelne spojeni K2+T3 bez nejakych prekopavek, a to pouze nastavenim regulatoru (Jenki, k-report asi 2 roky zpet). Takze souprava T3P+K2P by teoreticky mela jit.
---------------------------------------
Co se tyce hranice 40m pro tramvaje v silnicnim provozu, tak pokud bude zajem (napr. ze strany magistratu mesta Brna), tak neni problem zmena zakona. Pro gumokolni vozidla muze zustat porad 18m.


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
No a jsme tam , kde predtim. Pomer naprav hnany/celkem 8/12. Nvic to nema zadny dlasi smysl, zbytecne se bude tahat vaha vyzbroje, prevodovek, motoru, stanoviste ridice. To uz za ni dat rovnou VV60LF. Navic ale zadny z techto typu neni urceny pro trvaly provoz s vlecnym vozem. Jejich ramy a klouby na to nejsou staveny. U kt8 uz i tak byly s kloubama problemy a to nejen u overovaci serie.
Navic bez eletrodynamicky brzdy by to mooc krasne kopalo pri brzdeni.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
PvvS píše:
Hm T3+K2, KT8+T6. Krome jistych ,ale zvladnutelnych rozdilu ve vyzbroji to ma jeste jeden horsi problem. Prevodovky s jinym prevodovym stupnem. To uz by se resilo hur. SS vyzbroji se tezko vysvetli ze jeden vuz ma 1/2 naslap a druhej musi mit 2/3 naslav a ze holt to naplno jet nemuze. Takze budto vsude dat pomaly prevodovky (s rychlou by k2 nevyjela ani po masarycce)nebo novou asynch vyzbroj i s motorama a hodne dlouho to ladit.



A nemohla by KT8 táhnout za sebou T6 jako vlečňák? Sílu by na to měla, ne?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Tasa píše:
Ale bohužel v Brně všechny linky jezdí i v silničním provozu.
Co jsem tak zaslechl, tak trojče nemusí mít speciální povolení z DÚ, ale od jinud, ale nevím odkud.

Silniční úřad.


Offline
Uživatelský avatar

1410
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
Aha takhle, dík...

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
Od ministerstva dopravy, pac delkou soupravy tvori prekazku v provozu .Nejsou na to nastaveny nektery vyklizovaci doby na krizovatkach.
Ale je to jenom zbytecna komplikace. Ovsem co by po ruseni tyhle klauzule udelali kamionaci si ni predstavit neumim, naves+vlek, nebo 2 vleky, pro nektery DP moznost nakupu megabusu jako nahrady tram trate..


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Ale bohužel v Brně všechny linky jezdí i v silničním provozu.
Co jsem tak zaslechl, tak trojče nemusí mít speciální povolení z DÚ, ale od jinud, ale nevím odkud.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Honny píše:
A proč nejezdí tady? DÚ? Nepřipravenost tratí? Svéprávný DP ( :mrgreen: )?

Protože maximální povolená délka soupravy je 40m. Brněnské trojče jede na výjimku.
(Toto omezení neplatí na segregované trati.)


Offline
Uživatelský avatar

1410
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
A proč nejezdí tady? DÚ? Nepřipravenost tratí? Svéprávný DP ( :mrgreen: )?

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3786 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 152  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 17 lis 2024 06:25
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]