Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 49 z 56    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 56  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

9303
10 čer 2004 11:19
Stejne se ke sportu vic lidi nepritahne, jedine ze by si ty hazenkarky menily se souperkama po zapase tricka ..
Sport brno poskodilo nejvic tim jak nechali zdevastovat stadiony za luzankama.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
ds píše:
Asi by bylo na čase připomenout, že DPMB s fakticky nižší provozní dotací než loni nemůže nic dělat. Spíš by byla vhodná otázka na primátora, kde má podle něj podnik hledat rezervy. To bylo mezi šotouši radosti, když se na radnici dostala současná koalice, až teď je vidět jak to s dopravou mysleli vážně. Hlavně že na stavění sportovních p-í-č-o-v-i-n (stadion v Bohunicích) se v rozpočtu najde peněz dost. Btw. pokud se nemýlím, pan Onderka je původem železniční odborář.


Hala byla potreba vzhledem k urovni bohunickych hazenkarek (pokud se nepletu - od doby co su v Ostrave to moc nesleduju)...


Offline
68
23 čer 2004 22:21
Brno-Vinohrady
chat-maniac píše:
Jen tak mimochodem, kolik si myslíte, že jsem měl listopadovou výplatu za 185 hodin s přesčasama v samotné dekádě bez služby z volna a s mimořádnýma "vánočníma" prémiema 1.700,-? Na účet mi došlo bratru 14.500,- když se mi odečetlo 1300 za jízdenky atd. To je docela vejvar ne? Má ještě někdo pocit, že za tu zodpovědnost to je hodně? Můžete říct ať jdu teda jinam, ale já sem zrovna tady a nehodlám to měnit.


Rozhodně nejsem proti zvyšování platů řidičů vzhledem k jejich náročné práci a vysoké zodpovědnosti. Ale nejsou na tom špatně jen oni. Jen pro ilustraci musím dodat příklad z jiného odvětví. Zdravotnictví na tom není o nic lépe, absolvent vysoké školy, mladý začínající lékař nebo jiný VŠ zdravotnický pracovník před atestací s nemenší zodpovědností za své činy a rozhodnutí má čistého cca 11-15.000Kč!!! Nepočítám tam služby. Prémie neexistují, osobní ohodnocení také ne. Za rok x odborných konferencí a kurzů, které jsou vysoce nákladné (řádově několik tisíc/rok) a které (když nejsi přednášející nebo spoluautor přednášky) ti zaměstnavatel neproplatí. A které musíš absolvovat, aby jsi mohl atestovat a být teprve odborníkem. Jinam jít můžeš, ale díky svému úzkému zaměření při VŠ studiu by to byla léta studií hozená do koše. Potom se ani nedivím, že jdou z nemocnic mladí absolventi buď na fakulty učit, nebo ti zajištění bez rodiny dál studovat Ph.D. nebo do farmaceutických firem, nebo do úplně jiné sféry.


Offline
200
27 pro 2004 12:45
jojo stejně jako já kdysi dělal na dráze; v době kdy jsem dělal peróního výpravčího na Brno hl. n., tak tam pan Onderka dělal vozmistra - lidově "koloťuka" :-$
ds píše:
Asi by bylo na čase připomenout, že DPMB s fakticky nižší provozní dotací než loni nemůže nic dělat. Spíš by byla vhodná otázka na primátora, kde má podle něj podnik hledat rezervy. To bylo mezi šotouši radosti, když se na radnici dostala současná koalice, až teď je vidět jak to s dopravou mysleli vážně. Hlavně že na stavění sportovních p-í-č-o-v-i-n (stadion v Bohunicích) se v rozpočtu najde peněz dost. Btw. pokud se nemýlím, pan Onderka je původem železniční odborář.


Offline
Uživatelský avatar

310
11 srp 2007 10:56
Někde jsem četl, možná to bylo tady na fóru, že už jsou plány na novou loď , takže by se někdy měla stavět.


Offline
Uživatelský avatar

9303
10 čer 2004 11:19
Mno zatez vintage trams a lodi je dost neporovnatelna. Navic uz stejne odchazi baterie, dochazi motory.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
offtopic Podle mě ani nové lodě nejsou potřeba. Přirovnal bych to k provozům vintage tramvají v USA, kde taky furt dokola repasují pár strojů, které už mají hezkých pár křížků na krku. Průšvih je, když se tentýž přístup začne aplikovat na ostatní MHD, která není pouhou atrakcí.


Offline
Uživatelský avatar

9303
10 čer 2004 11:19
No ani MHD si na sebe nevydela. U parniku by mozna pomohla podobna vec, jako na vranovsek, kde jsou 2* do tydne specielni plavby( disko a ochutnavka vin). Ale na novy lode to stejne nebude. Aby tu v ramci uspor neskoncily nejaky oplutiny odjinud (a ne elektricky).


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
PvvS:
Řekl bych, že Šalina se uživí. To se snad zaplatí s té reklamy, co jí tam je požehnaně.

Parníky jsou super věc, ale neměly by být dotované z peněz na MHD. Je to atrakce a ta si na sebe musí vydělat buď sama a nebo ji (bohužel) zrušit.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
jj je to tak ja mam na dekade 219 hodin pri 5+2 to je bez sobot a nedeli takze zadne priplatky za sobotu a nedeli nemam, delam trhacky takze su od 4az5ti v praci a dom se dostanu az vetsinou v 19hodin, ( prestavka mezi trhackou se snad uz neda ani pocutat protoze konec rani pulky v 10 nebo 10,30 a v jednom pripade az v 11,25 je sila kdyz odpoledni cast zacina v 12,30 nebo 13 a v jednom pripade v 14, bonus je konec v 10,16 na mendlaku a zacatek v 13 v garazi,presun z mendlaku do garaze samozdrejme neni placen je v mym volnu) bezna prestavka na delene sluzbe je tedy 2az 3hodiny a do toho musis zapocitat cestu z garaze ci mesta dom a zpet do garaze ci na trasu kde stridas, celej den v haji a to me za to vazne uz nestoji. Pak prijdu do prace sednu a jezdim az do vecera, prestavky a vyrovnavaci casy jsou jiz na minimu a kdyz pripoctu obcasny zpozdeni tak nemam vlastne pauzy zadny.Kdyz mam na dekade 219hodin tak nemam ani sanci ziskat vic jak jednu sluzbu z volna za mesic protoze prescasy jsou omezeny, takze vydelam ohromny penize a to asi 14600 cistyho co prijde na ucet a stejne jak jini pokud se to behem prvniho ctvrtleti pristiho roku nezmeni odchazim i ja...a nejde jen o penize ale i o to jak sou nyni delany sluby, jizdni rady,jak se chovaji ridici na silnicich jak se k nam chovaji cestujici-pokud se tak ten naklad da nazyvat atd atddyt si vemte ze na nejakych konecnych nemame dosud ani wc!nebo je tak daleko ze to behem minimalni vyrovnavaci doby na konecne nestihnu na wc a zpet.atd atd


No 1600 papalášů přece jen nemáte ;) Jestli se dá věřit výroční zprávě, tak celkem 2900 zaměstanců, z toho 1400 řidičů, 1000 dělníků, něco přes 400 THP, necelá stovka nějakých POPů (pomocné obslužné provozy?).

Jinak s tou paní Černochovou - před nedávnem proběhla médii zpráva, že Policie prošetřuje zkreslování hospodářských výsledků některých státních firem, mj. Letiště Praha...
http://www.rozhlas.cz/radio_cesko/exklu ... ava/401504


Offline
Uživatelský avatar

3724
28 úno 2006 19:00
Třeba Černochová nakoupí vrtulníky...Ty by vyřešily dopravu ve špičce po středu města. :-D
Ono se dost těžko hledají "vnitřní rezervy",pokud se nesníží počet nadbytečných papalášů!
Když si uvědomíme,kolik je řidičů(asi 1000),a kolik je mechaniků(odhad 300),tak je 1600 papalášů!!!A ti neberou 15 tisíc,jako prvně jmenovaní!
Tohle by si žádný soukromník dovolit nemohl!
A pak to funguje tak,že se uměle dělají úspory tím,že na vozovnách nesmějí být ve skladech skoro žádné ND,takže se naždou 3.14čovinu čeká,až dojde odněkud po objednání!
Pak se tímto způsobem dramaticky snižuje kvalita vozového parku,protože se do vozů nedá to,co by se tam dáti mělo... atd..


Offline
Uživatelský avatar

9303
10 čer 2004 11:19
No u vozu to vcelku jde (pokud by byl nakup):
U abusu probrat vozy (a nektery ridice)na spotrebu, polikvidovat nektery nadbytecny linky (56,81,82)..
U trbusu uz moc uspor neni
U tram, likvidovat odporovy vyzbroje , nenakupovat zbytecne europulsky a jejich 100kW motory (stejne se to jinde nez u trojicky nevyuzije), klidne wanit s progressem a motorama TE026/TE023H.

V zime zasadne netopit, to usetri hodne. A ve vysledku to vyresi problem s narustajicima cestujicima...

Stale se zvetsujici mensine duchodcu sahnout na zoubek a zavest casove omezeny jizdni vyhody (9-14 , 17-22) mimo spicku za levno, ve spicce za plny.
Vybodnout se na nesmysly tyu casopis SALINA, zbytecne je tam co 14 dni barevnej tisk na lesklym papire, coz je jedna z nejdrazsich moznosti, bohate by postacil puvodni Bez bolesti na recyklatu a jednobarevnej , jednou za mesic.

Pri decentralizovanym trhu s energiema by se mozna nasel i vyhodnejsi dodavatel elektriny jak E-OFF.

Mno, tak po precteni predchoziho prispevku sem zvedavej, jak to bude s parnikama. Pac v ramci uspor uz se jedna zlikvidovala (opravit nesla a na novou nebylo)ostatni taky dozivaji , je to atypicka a nadbytecna trakce.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
manil píše:
Ve zprávách ČT24 odvysílali, že od ledna bude DPMB řídit jistá Černochová, bývalá vedoucí letiště v Praze...

Na k-reportu je odpověď: (kopie příspěvku uživatele Káem)

Z ČTK:
Bývalá generální ředitelka Letiště Praha Hana Černochová bude od ledna ekonomickou ředitelkou Dopravního podniku města Brna (DPMB). Uvedl to dnes server Euro OnLine.
"Chtěla jsem být v Brně a zabývat se financemi," řekla serveru Černochová.
Podle místopředsedy představenstva dopravního podniku a náměstka brněnského primátora Martina Andera bude hlavním úkolem Černochové najít vnitřní úspory. Jako finanční ředitelka bude muset zajistit, aby podnik příští rok nabízel stejný objem služeb za stejné peníze na provoz z rozpočtu Brna jako letos. "Dopravní podnik musí hledat rezervy uvnitř, a to jak na straně úspor, efektivnějšího využití zdrojů, které máme, tak i na straně hledání jiných zdrojů," řekl ČTK Ander.
Právě schopnost získat dotace od státu nebo z evropských fondů byla podle Andera při výběrovém řízení důležitá a výběrová komise na ni kladla důraz. "Pro dopravní podnik budou v příštích letech klíčové evropské dotace, například na obnovu vozového parku," uvedl Ander.
Na provoz tramvají, trolejbusů, autobusů a parníků na Brněnské přehradě dostane dopravní podnik z rozpočtu města příští rok téměř 1,2 miliardy korun. Je to skoro pětina provozního rozpočtu Brna. Dopravní podnik má kolem 2900 zaměstnanců.
Ve státním podniku Letiště Praha pracovala Černochová téměř dva roky jako generální ředitelka, letos na jaře přešla na post finanční ředitelky a po měsíci odešla. Předtím působila na pozici finanční ředitelky ve společnosti Agrotec. Je absolventkou Národohospodářské fakulty VŠE v Praze. Po studiích pracovala mimo jiné v brněnské pobočce ČSOB, ve stavební společnosti ŽS Brno a První brněnské strojírně.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Pěkné rýpnutí ;-), ale provozní dotace a dotace na obnovu vozového parku jsou jiné hromádky.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
ds píše:
Asi by bylo na čase připomenout, že DPMB s fakticky nižší provozní dotací než loni nemůže nic dělat. Spíš by byla vhodná otázka na primátora, kde má podle něj podnik hledat rezervy. To bylo mezi šotouši radosti, když se na radnici dostala současná koalice, až teď je vidět jak to s dopravou mysleli vážně. Hlavně že na stavění sportovních p-í-č-o-v-i-n (stadion v Bohunicích) se v rozpočtu najde peněz dost. Btw. pokud se nemýlím, pan Onderka je původem železniční odborář.

Celkem efektivně by se dalo šetřit na nákupu nových tramvají. Místo předražených krámů kupovat levnější a praktičtější tramvaje.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Ve zprávách ČT24 odvysílali, že od ledna bude DPMB řídit jistá Černochová, bývalá vedoucí letiště v Praze...


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Asi by bylo na čase připomenout, že DPMB s fakticky nižší provozní dotací než loni nemůže nic dělat. Spíš by byla vhodná otázka na primátora, kde má podle něj podnik hledat rezervy. To bylo mezi šotouši radosti, když se na radnici dostala současná koalice, až teď je vidět jak to s dopravou mysleli vážně. Hlavně že na stavění sportovních p-í-č-o-v-i-n (stadion v Bohunicích) se v rozpočtu najde peněz dost. Btw. pokud se nemýlím, pan Onderka je původem železniční odborář.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Věci se mohou dít, i kdyby řidiči dostali přidáno.. nepožaduje se totiž pouze navýšení řidičům, ale všem zaměstnancům.. pokud nebude např. od turnusu připravený vůz, tak se stejně nevyjede... nicméně je potřeba táhnout za jeden provaz (nejen proto, že řidiči jsou důležitá většina)..


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Obavam se ze pokud ridici pridano nedostanou zacnou se dit veci...protoze jak psal C-M je spouta lidi co odejde jinam ale myslim si ze je tu i spousta ridicu ktere ta prace bavi a udelaji cokoliv aby zustali ale za slusne penize...protoze abych mel penize diky kterym uzivim rodinu neznamena to odjezdit z 30ti dni 28!


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Čtěte: http://brnensky.denik.cz/rozhovor/rozhovor_trexima.html
Abych dostal brněnský průměr 22 tisíc měsíčně a nemusel udělat ani hodinu přesčasů, tak bych musel mít asi 130 na hodinu. Aby úplný nováček mohl jezdit 5+2 a nemusel makat přesčas a přitom měl průměrný plat jako průměrný brňák, tak by měl dostat přidáno pouhých 70%. :lol:
Tak já si jdu zase lehnout do postele a třeba se mě bude zdát aspoň o 10%

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Údajně DP dal mediím číslo, kolik berou řidiči, to číslo mě připomínalo to co vidívám na výplatnici, ale DP zapomělo dodat to, že je to mzda i s přesčasama. A to že řidiči jezdí 5+1 a 6+1, udělají přes 200 hodin za měsíc, tím se DP nechlubí.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
mauricio píše:
a jaký palt mají "ti tam nahoře"? Nemyslím zrovna generálního, spíš lidi pod ním, výbory a tak. Příp., zda i tito chtějí přidat?


"Ti tam nahoře" mají smluvní platy, takže pro ně tabulky neplatí. Ale do celkového průměru se počítají - proto má DP relativně vysoký průměr platů (samozřejmě se počítá i plat generála). Kdyby objektivně vypočítali průměr mezi řidiči, tak by se dostali na částku sice pravdivou, ale za kterou by se jim nikdo do kurzů nepřihlásil. Ono je lepší lidi oblbovat, oni přijdou, zjistí za co a co budou dělat, slušně se rozloučí a odejdou. Ale veřejnost žije v tom, jaké má řidič za to, že sedí za půlcolkou, nebo kroutí volantem (vždyť to není těžké - sedět na zadku a vozit se) peníze. :twisted: . To, že řidič je neustále jednou nohou v kriminále (případně na kremačce) nikdo nevidí, nebo nechce vidět. Proto myslím, že za tak náročnou a odpovědnou práci, jakou povolání řidiče je, by zasloužilo přidat.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
a jaký palt mají "ti tam nahoře"? Nemyslím zrovna generálního, spíš lidi pod ním, výbory a tak. Příp., zda i tito chtějí přidat?


Offline
Uživatelský avatar

9303
10 čer 2004 11:19
Me hrozi pridat max 6% , a pohybliva je zavisla na tom zda jsou zakazky. Takze po listopadu se sobotama, prescasama sme nedostali pohyblivy ani korunu...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1396 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 56  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 02 lis 2024 11:36
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]