Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 223 z 355    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226 ... 355  Další
Autor Zpráva
Ives píše:
Zdravím, nevíte náhodou něco o reorganizaci noční dopravy ve smyslu, že a-99 bude končit na Kolejní a do Komína bude jezdit sólo? Je to nějaký návrh, kachna či něco jiného? :-)


Jen jeden z návrhů úpravy organizace noční dopravy na základě připomínek cestujících a dopravních průzkumů.

Linky 90,91,94,95,97 beze změn
Linka 93 je v návrhu vedena v úseku Útěchov-Skácelova po stávající trase a od zastávky Skácelova vest po současné trase linky 99 na Svrateckou a dále přes Podlesí do Kníniček
Linka 99 by byla vedena v úseku Mariánské údolí - Skácelova po své trase a od Skácelovy po současné trase linky 93 na Kolejní.
Z důvodu požadavku obsluhy Žabovřesk, Korejská - Zborovská, Dvorsk, Letiště Tuřany a Černovické terasy by byla zavedena nová noční linka 89 s trasou Komín, sídliště - Svratecká - Přívrat - Náměstí Svornosti - Tábor - Náměstí Míru - Komenského nám. - Hlavní nádraží - Černovická terasa - Letiště Tuřany ( Dvorska )
Pokud by byla zavedena linka 89 jezdila by linka 92 mezi zastávkami Šilingrovo nám - Tábor nově po ul. Veveří.
Linka 96 by byla vedena od Černoviček po Mikulčickou po trase linky 33.
Linka 98 by byla vedena mezi zastávkami Svratecká a ZOO přímo ulicí Kníničskou.
Vzhledem k poskytnuté provozní dotaci pro rok 2008 ze strany města ve stejné výši jako v roce 2007 se nepočítá s navýšením provozních kilometrů s ohledem na vzrůstající vstupní ceny energie a pohonných hmot, které DpmB nemůže nijak ovlivnit a s požadavky odborových organizací se tyto návrhy jeví nereálně.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Já si celkem dokážu představit 92 přímo přes Rybkovu a 89 přes Náměstí Míru a po trase 34 na Vychodilovu. Pomohlo by to 93 do Komína v sólech. Jsem zvědav co z toho nakonec bude...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Údajně by tato linka snad měla nahradit a-92 v trase přes Náměstí Míru. V sólech si to dost dobře nedokážu představit.

Doufám, že to tak nakonec nebude...


Offline
Uživatelský avatar

873
07 čer 2006 12:14
Brno
pepola: Ano je to linka 89. Mimo letiště měla také jezdit do Dvorska, smyčka (jen některé spoje).


Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
Tento návrh "je na stole",navíc se má jezdit celou noc na letiště a-89?...


Offline
Uživatelský avatar

1442
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
Zdravím, nevíte náhodou něco o reorganizaci noční dopravy ve smyslu, že a-99 bude končit na Kolejní a do Komína bude jezdit sólo? Je to nějaký návrh, kachna či něco jiného? :-)


Offline
Uživatelský avatar

469
09 kvě 2007 14:55
Daleko
Tak to nevím ... ale Audisbus byl jediný provozovatel radiobusů v ČR

_________________________________
Jsem mladý, krásný, inteligentní recidivista :-)
Llama here, llama there, I see llamas everywhere.


Offline
Uživatelský avatar

6618
21 pro 2005 17:01
Rop: V zahraničí to snad ještě funfuje.


Offline
Uživatelský avatar

469
09 kvě 2007 14:55
Daleko
kuba píše:
V některých městech fungují busy na zavolání, má to jízdní řád, ale musíte si zavolat, aby ten spoj vyjel.

Mě se zdá, že už snad nejezdí ... ale jinak to obsluhovalo MHD Rychnova nad Kněžnou a MHD Týniště nad Orlicí ... více viz web provozovatele

_________________________________
Jsem mladý, krásný, inteligentní recidivista :-)
Llama here, llama there, I see llamas everywhere.


DP asistent furt funguje - bylo to propagovaný v Šalině. No a jednou sem tou linkou jel z SO na Moravák a byla to docela rychlost. No a kdyby se to propagovalo víc tak se opravdu bojím že se tam ti vozíčkáři už nevejdou. A s tím bustaxi sem to myslel tak že kdyby si třeba někdo zavolal tak by se mu třebas přijelo blíž k domu. No ale pak si tak volal každej a DPMB by to stálo jen nedostatek nízkopodlažních busů a docela dost peněz.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Kubo: Mám.


Offline
Uživatelský avatar

6618
21 pro 2005 17:01
PvvS: Asistenta už zrušili? :shock:


Offline
Uživatelský avatar

9292
10 čer 2004 11:19
Myslim ze by to mohlo byt jedno z reseni, Stejne jako kdysi DP asistent.


Offline
Uživatelský avatar

6618
21 pro 2005 17:01
V některých městech fungují busy na zavolání, má to jízdní řád, ale musíte si zavolat, aby ten spoj vyjel. Propagovat se to může, ale kdo by to využíval? Má to 2hodinový interval a ,,chaotickou" trasu. A kdyby to lidi využívali, tak by tam pak třeba nemuseli udělat potřebný místo vozíčkářům, kterým to je určený.

PvvS: Dokonce 3 vozy.


Offline
Uživatelský avatar

19
04 pro 2007 20:37
Tak to asi jo....teda spíš určitě, ale musí to být něco kloudnýho a ne co se tady zkoušelo naposledy...myslím že to byl fiat ??? to bylo docela hrozný. Kdyby to mělo ty nástupní dveře jinde tak pohoda, ale tak jak to bylo, tak to se hodilo spíš na vození turistů a ne invalidů.


Offline
Uživatelský avatar

9292
10 čer 2004 11:19
Vzhledem k vytizenosti obou linek je jeich provoz silne prodelecny. Akorat se na tom honej cely dni 2 vozy a 4 lidi. kdyby se tam dalo cokoliv mensiho, trebas sor, s mensi spotrebou, tak to ma smysl.


Offline
Uživatelský avatar

19
04 pro 2007 20:37
Neumím si představit, že by autobus jezdil na zavolání...to by taky mohl půl dne řidič houpat nohama a pak se rozdvojit, aby byl tam kde ho zrovna budou chtít a stíhal....to je snad lepší zavést zdrama pro ty vozíčkáře taxíky. Autobus je pak zbytečnej luxus.....bustaxi :lol: Myslím si, že tak jak to je ted, tak to je v pořádku. Je dáno kdy a kde bude bus a jede tam a tam.... samosebou linky 81 a 82 jsou i pro normální lidi a ne jen pro vozíčkáře a to že je lidi neumí využívat je věc jiná. Možná to ti lidi neví a chtělo by to propagaci nějakou.


Offline
Uživatelský avatar

1189
23 úno 2006 15:26
Angel píše:
No tak třeba že by si vozíčkáři dopředu zavolali a bus by jim přijel až k domu nebo na nejbližší zastávku. Protože třeba cestování ze Slatiny na SO s vozíčkem není vůbec jednoduchý.

To je podle me blbost, jednak by to byl urcite problem s placenim vozkm a navic zneuzitelny a este navic nevyhodny pro vozickare, proc by meli utracet za hovor?

_________________________________
"Pouze dvě věci jsou nekonečné. Vesmír a lidská hloupost. Tou první si tím však nejsem tak jist." (Albert Einstein)


No tak třeba že by si vozíčkáři dopředu zavolali a bus by jim přijel až k domu nebo na nejbližší zastávku. Protože třeba cestování ze Slatiny na SO s vozíčkem není vůbec jednoduchý.


Offline
Uživatelský avatar

1189
23 úno 2006 15:26
Angel píše:
No já nemínil tyto linky přímo zrušit - jenom je třeba nějak usměrnit nebo tam dát menší vozidla.

Mensi vozdila - souhlas; usmernit myslis jak?

_________________________________
"Pouze dvě věci jsou nekonečné. Vesmír a lidská hloupost. Tou první si tím však nejsem tak jist." (Albert Einstein)


No já nemínil tyto linky přímo zrušit - jenom je třeba nějak usměrnit nebo tam dát menší vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

1189
23 úno 2006 15:26
Podle me by se meli zrusit az tehdy, az bdue 100% vozovyho parku nizkopodlazni a budo slusny lidi keri jim v MHD uhnou... takze nikdy...

_________________________________
"Pouze dvě věci jsou nekonečné. Vesmír a lidská hloupost. Tou první si tím však nejsem tak jist." (Albert Einstein)


Offline
Uživatelský avatar

6618
21 pro 2005 17:01
Zlaťák píše:
Ten člověk asi nikdy neseděl na vozíku a nebo nedoprovázel vozíčkáře.

Ty snad máš tyto zkušenosti?
Zlaťák píše:
člověk je nemá ani k čemu přivázat, aby mu nejezdily po buse.

Vozíčky přeci mají brzdy.

Btw od 10.12. je a-82 vedena závlekem přes Univerzitní kampus, sever, protože se ve zdejších internátech konají nějaké aktivity pro vozíčkáře.
Tyto linky jistě usnadňují vozíčkářům život a neměly by se rušit, ačkoliv je to pro DP neekomické (podle TKB jsou náklady na jednoho vzíčkáže cca 500Kč).


Offline
69
20 zář 2006 18:49
Petr píše:
Linky 81, 82 jsou v dnešní době téměř nepotřebné, protože skoro na všech linkách máš alespoň jeden nízkopodlažní vůz, takže tyto linky ztrácejí svůj význam.


a-81, 82 jezdí v oblastech, kde se vyskytuje více vozíčkářů (SL, Valašská,..). Tyto linky jsou trasovány, pro obsluhu vyhledávaných míst po celém městě. Kdyby vozíčkáři cestovali za svým cílem pomocí běžných linek, museli by i několikrát přestupovat a JŘ nejsou tvořeny tak aby na sebe garant. nízkopodlažní kurzy navazovaly. Pomocí linek 81 a 82 přestupují max. jednou a to v garantované návoznosti na Moravském n.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
No tak to je hovadina. Jsou potřebné. Jen nevím, kterej magor nechal nahrazovat autobusy na 81,82 za nízkopodlažní (ve stávající úpravě sedaček) . Ten člověk asi nikdy neseděl na vozíku a nebo nedoprovázel vozíčkáře. Do Slinťáku se moc hezky rvou 3 a více vozíčků. Naskládaný v uličce, ve dveřích,..... člověk je nemá ani k čemu přivázat, aby mu nejezdily po buse. Takže asi tak.

A ne každej ústav je na tom jako Kociánka,.... aby měl svůj vlastní bus a nebo si ho mohl objednat (nehledě na to, že mu přistaví opět Slinťák). Takže raději děti vozíčkáře nikam nebrat a nechat je trčet někde v baráku.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8870 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226 ... 355  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 04 říj 2024 17:23
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]