Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 233 z 255    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236 ... 255  Další

Co bude dřív ?
kloubové šráky 45%  45%  [ 81 ]
tramvajová trať ke kampusu 34%  34%  [ 62 ]
metro 17%  17%  [ 30 ]
odsunuté nádraží 4%  4%  [ 7 ]
Celkem hlasů : 180
Autor Zpráva
VS píše:
Ta Anitra byla 1806, můžeze se klidně podívat do fotogalerie a tam je.

Jo, to je mi známo.


řidič píše:
Poznámka k vykolejení. V sobotu a neděli linka 13 jezdila pouze do smyčky Geislerova. Řidička kromě šoku utrpěla pouze nějaké oděrky. Bohužel těsně před vykolejením jela do smyčky na Novolíšeňské cvičná tramvaj s Anitrou. Tak se stalo, že výhybka byla přestavena do odbočky a neštěstí bylo hotovo.

A taky mimo špičku v pracovní dny, pokud vím. Ale je mi divné, že by za předpokladu, že výhybka byla O.K., ji tak urychleně zkrouhli do Porhajmky nastálo


ad Novolíšeňská - Mifkova: ukončením na Novolíšeňské by se jízdní doba nezkrátila o 19 minut, ale jen zhruba o těch 10. Nějaký vyrovnávací čas by musel být i na Novolíšeňské. A není jedno, jestli lidé přestupují na Novolíšeňské nebo Mifkové - jak by se řešila obsluha západní části sídliště (zast. Masarova, Kotlanova)? Asi by se tam musel posílit autobus, tj. další náklady a pro lidi navíc jeden přestup.

Mluvilo se tehdy o 49 km/h a místo na rozjezd od zastávky k výhybce tam docela je.. Mimochodem, jak takový rozsudek soudce zdůvodnil?


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Ta Anitra byla 1806, můžeze se klidně podívat do fotogalerie a tam je.


Offline
18
12 bře 2005 02:50
Poznámka k vykolejení. V sobotu a neděli linka 13 jezdila pouze do smyčky Geislerova. Řidička kromě šoku utrpěla pouze nějaké oděrky. Bohužel těsně před vykolejením jela do smyčky na Novolíšeňské cvičná tramvaj s Anitrou. Tak se stalo, že výhybka byla přestavena do odbočky a neštěstí bylo hotovo.


Bob píše:
řidič píše:
To, že měl vůz 1706 28. září 2003 vykolejení, má na svědomí řidička tramvaje. Není to vina ani vozu ani výhybky. Když někdo přehlédne její postavení, tak se s tím bohužel nedá nic dělat. Pro mě je důležité, že se kromě zmíněné řidičky, nikomu nic nestalo, i když u soudu nakonec spor vyhrála! Pokud by došlo k používání dvoukolejné smyčky Novolíšeňská, zcela určitě by došlo k zaklínování výhybky 1009 (mimochodem řidičce byla při vykolejení naměřena rychlost 49 km/h).

Když byla výhybka v pořádku, proč teda tak rychle ukončili prodloužení d-13 na Novolíšeňskou? A seš si jist s tou rychlostí? To by musel mít Kačena zrychlení jako hovado, i když fotky vyšší rychlost doce dosvědčují. Mimochodem, co se tehdy té ženské stalo? Nějak mi to uniklo.

Do té d-8 narazila d-13.A v té tramvaji jela zrovna mamcina kamarádka tak se jí zeptám a dám vám vedet :-) .BS110


řidič píše:
To, že měl vůz 1706 28. září 2003 vykolejení, má na svědomí řidička tramvaje. Není to vina ani vozu ani výhybky. Když někdo přehlédne její postavení, tak se s tím bohužel nedá nic dělat. Pro mě je důležité, že se kromě zmíněné řidičky, nikomu nic nestalo, i když u soudu nakonec spor vyhrála! Pokud by došlo k používání dvoukolejné smyčky Novolíšeňská, zcela určitě by došlo k zaklínování výhybky 1009 (mimochodem řidičce byla při vykolejení naměřena rychlost 49 km/h).

Když byla výhybka v pořádku, proč teda tak rychle ukončili prodloužení d-13 na Novolíšeňskou? A seš si jist s tou rychlostí? To by musel mít Kačena zrychlení jako hovado, i když fotky vyšší rychlost doce dosvědčují. Mimochodem, co se tehdy té ženské stalo? Nějak mi to uniklo.


Offline
18
12 bře 2005 02:50
To, že měl vůz 1706 28. září 2003 vykolejení, má na svědomí řidička tramvaje. Není to vina ani vozu ani výhybky. Když někdo přehlédne její postavení, tak se s tím bohužel nedá nic dělat. Pro mě je důležité, že se kromě zmíněné řidičky, nikomu nic nestalo, i když u soudu nakonec spor vyhrála! Pokud by došlo k používání dvoukolejné smyčky Novolíšeňská, zcela určitě by došlo k zaklínování výhybky 1009 (mimochodem řidičce byla při vykolejení naměřena rychlost 49 km/h).


řidič píše:
Bohužel já mám jiné zkušenosti s počtem vystupujících cestujících a navíc nevím, čemu mám v dnešní době říkat sedlo, když tento termín už v dnešních podmínkách vlastně neexistuje. S brzdami dosud v historii prodloužení tratě na Jírovu, respektive Mifkovu problémy nebyly. Problém je však někde jinde.

Já jsem tam byl jen dvakrát a vždycky dopoledne. Je možné, že jsem měl zrovna pech na tak málo lidí. I když je fakt, že nastupujících tam bylo nepoměrně víc. A že problémy s brzdami nebyly, je podle mě jen a jen dobře. Kdyby byly, tak šaliny z Jírovy zmizely podstatně dřív. Ale nevím, kde by to točily, protože s Novolíšeňskou má především 1706 dost špatné zkušenosti


Offline
18
12 bře 2005 02:50
Bohužel já mám jiné zkušenosti s počtem vystupujících cestujících a navíc nevím, čemu mám v dnešní době říkat sedlo, když tento termín už v dnešních podmínkách vlastně neexistuje. S brzdami dosud v historii prodloužení tratě na Jírovu, respektive Mifkovu problémy nebyly. Problém je však někde jinde.


Offline
204
27 pro 2004 12:45
... jak by se nakrmily Vinohrady???
pokud alespoň trochu znáš počet linek, kapacitu vozidel a interval v jakém jezdí ve vztahu k počtu obyvatel a srovnáš to s počtem linek kapacitou a intervalem u Líšně, tak už dnes se mají líšňáci "o trošičku" lépe... prokrmování Vinohrad ... bože to byla "nosná myšlenka"... !!!
PvvS píše:
Za konecnou Mifkova jsou soukrome pozemky.
Prodlouzeni trbusove dopravy neresi kapacitne dopravu. Pouze by se nakrmily vinohrady. Tramvaje KT8 jsou v cele trase vyuzity naplno. Tady se hodi kazdy misto .

Kompetentni urady netrvaly na uvrati. Urady trvaly na uvedeni konecne do vyhovujiciho stavu coz jirova nebyla. Koleje tam mely nepovoleny sklon . Tato varianta je pouze nejrychlejsim resenim, jake bylo k dispozici. Podle originalnich navrhu melo namesti Karla IV vypadat zcela jinak . Mela zde byt smycka a prestupni uzel s autobusy. Tohle co vzniklo je dany tim ze DU dal (konecne) DP ultimatum a Dp musel jednat .


řidič píše:
To je mi jasné, že předchozí dočasné řešení úvratě na Jírové je provizorní. Proč ale vadilo to, že trať je ve svahu, to nepochopím. Spíš by se měl drážní úřad zabývat něčím pořádnějším. To, že byla trať prodloužena na Mifkovu, se potvrdilo zbytečně nákladné řešení problému, neboť místnost pro dispečink přestala plnit svůj účel a rovněž obchod, který využívali cestující při vystoupení na Jírové, rovněž ztratí na atraktivitě, protože většina lidí pokračuje na Mifkovu. S obsazeností vozu to není v úseku mezi Novolíšeňskou a Mifkovou tak tragické. Měl jsem na mysli ušetření zhruba 300 milionů korun, které stálo prodloužení z Kotlanovy na Mifkovu. Také by se ušetřily vozy. Místo současných 20 kurzů by jich jezdilo méně. Jízdní doba by se zkrátila o celkem 19 minut (10 minut jízdní doba a 9 minut vyrovnávací čas). Rovněž je úplně jedno, jestli lidé přestupují na Mifkové nebo až na Novolíšeňské. Efekt je stejný. Bohužel ekonomickou stránku dnes nikdo nechce vidět, protože na magistrátě jsou neschopní lidé (viz nákup vozů RT6, ale o tom už bylo napsáno hodně).

Ono když náhodou vyplivnou brzdy, tak ten svah obvykle ke zpomalení vozu nepřispěje... A na Mifkovu jich, aspoň v sedle, jindy jsem tam nebyl, moc lidí nejezdí. Přijeli jsme tam dva, přibližně 30 lidí vylezlo na Jírově.


Offline
18
12 bře 2005 02:50
To je mi jasné, že předchozí dočasné řešení úvratě na Jírové je provizorní. Proč ale vadilo to, že trať je ve svahu, to nepochopím. Spíš by se měl drážní úřad zabývat něčím pořádnějším. To, že byla trať prodloužena na Mifkovu, se potvrdilo zbytečně nákladné řešení problému, neboť místnost pro dispečink přestala plnit svůj účel a rovněž obchod, který využívali cestující při vystoupení na Jírové, rovněž ztratí na atraktivitě, protože většina lidí pokračuje na Mifkovu. S obsazeností vozu to není v úseku mezi Novolíšeňskou a Mifkovou tak tragické. Měl jsem na mysli ušetření zhruba 300 milionů korun, které stálo prodloužení z Kotlanovy na Mifkovu. Také by se ušetřily vozy. Místo současných 20 kurzů by jich jezdilo méně. Jízdní doba by se zkrátila o celkem 19 minut (10 minut jízdní doba a 9 minut vyrovnávací čas). Rovněž je úplně jedno, jestli lidé přestupují na Mifkové nebo až na Novolíšeňské. Efekt je stejný. Bohužel ekonomickou stránku dnes nikdo nechce vidět, protože na magistrátě jsou neschopní lidé (viz nákup vozů RT6, ale o tom už bylo napsáno hodně).


Offline
Uživatelský avatar

9314
10 čer 2004 11:19
Za konecnou Mifkova jsou soukrome pozemky.
Prodlouzeni trbusove dopravy neresi kapacitne dopravu. Pouze by se nakrmily vinohrady. Tramvaje KT8 jsou v cele trase vyuzity naplno. Tady se hodi kazdy misto .

Kompetentni urady netrvaly na uvrati. Urady trvaly na uvedeni konecne do vyhovujiciho stavu coz jirova nebyla. Koleje tam mely nepovoleny sklon . Tato varianta je pouze nejrychlejsim resenim, jake bylo k dispozici. Podle originalnich navrhu melo namesti Karla IV vypadat zcela jinak . Mela zde byt smycka a prestupni uzel s autobusy. Tohle co vzniklo je dany tim ze DU dal (konecne) DP ultimatum a Dp musel jednat .


Offline
18
12 bře 2005 02:50
Za současnou konečnou zastávkou Mifkova je dostatek vhodného prostoru na vybudování dvoukolejné konečné. Bohužel kompetentní orgány trvaly na současné úvrati. Za situace, která nastala zrušením konečné na Kotlanové a prodložením tratě na Jírovu, kde vznikla dočasná úvrať, by bylo daleko vhodnější využívat dvoukolejné konečné na Novolíšeňské. Z této konečné se měla prodloužit raději trolejbusová doprava. Ušetřilo by se více peněz, než stálo vybudování podzemní stanice Jírova včetně bezpečnostních a informačních systémů. Dalším prodložením na Mifkovu nastal problém se střídáním řidičů na přestávky. I toto nesmyslné řešení by odpadlo používáním dvoukolejné smyčky. Navíc by nebylo nutné nasazovat na linku 8 obousměrné vozy KT8 (s vyjímkou nízkopodlažních vozů na garantovaných spojích). Tyto vozy by se daly použít na přetíženou linku 1 nebo i na jiných linkách, neboť tyto tramvaje mohou jezdit kdekoli.


Offline
Uživatelský avatar

9314
10 čer 2004 11:19
Ale na dalsi uvrat zapomente. Tohle je jenom z nedostatku mista. Jinak tam mela byt smycka.


Offline
Uživatelský avatar

9314
10 čer 2004 11:19
Przen zbastli temer cokoliv . Co se tyce sprahovani K2+T3 , tak snad jedine K2P+T3P. Ale tusim K2 maji jiny prevodovky a musely by se menit podvozky . Navic T3 ma odlisnou rozjezdovou charakteristiku. Asi by se to hodne mlatilo . Staci se podivat co dovedou neserizeny soupravy T3.


Offline
Uživatelský avatar

3222
14 čer 2004 18:56
blekfild
Při této příležitosti mě napadají 2 hypotetické otázky (PvvS : předem se omlouvám, možná je to úplná blbost) :
- je Škoda Plzeň schopná vyrobit obousměrnou Vektru? Jasně, že na to Brno nemá, ale při nedostatku KT8 by to bylo řešení (jinak snad jedině bastlit T3EVN se dveřmi na obou stranách a spřahovat proti sobě, ale to už by byl strašnej hybrid)
- bylo by možné (samozřejmě po nějakých úpravách) tvořit soupravu T3+K2 (T3T+K2T, T3R+K2R, T3P+K2P...)? Ve světě se spřahují i článkové tramvaje, délka by byla nějakých 39 metrů, spíš mě zajímá technické hledisko, proč to nejde. Byla by to souprava o ideální kapacitě....


Offline
Uživatelský avatar

9314
10 čer 2004 11:19
BS170 píše:
Souhlasím.Brno má 38 :roll: KT8 a d-8 má cca.20 kurzú a d-1 cca.30 tzn.nákup cca.20 vozidel KT8 a DP na to nemá :oops: .Sorri zato dlouhé ú nefungují mi hácky :twisted: .
:wink:


mno ma to 2 problemy . Dalsi KT8 nejni kde koupit , pac vyrobce neexistuje . Navic pripocitej tak 10 vozu, ktery denne budou stat ve vozovne , aby bylo na nahrady a co jsou v poruchach a v dilnach .


Souhlasím.Brno má 38 :roll: KT8 a d-8 má cca.20 kurzú a d-1 cca.30 tzn.nákup cca.20 vozidel KT8 a DP na to nemá :oops: .Sorri zato dlouhé ú nefungují mi hácky :twisted: .
:wink:


Offline
9987
15 led 2005 23:41
VS píše:
V létě se podle Bez starostí plánuje oprava trojúhelníku na Rašinové ul., takže asi i výluka Moravské nám.-Česká.Nevíte někdo jaká bude organizace výluky? Taky sem slyšel, že se mají v brzké době v Brně instalovat digitální tabule s odjezdy linek, aspoň na hlavní zastávky a konečně dodělat ty nový modrý označníký.V MF DNES byla příloha o projektech v Brně a z oblasti MHD tam je jen doprava k novému nádraží+tramvaj plotní.To se asi na tu Lesnou opravdu zanevřelo :?: :evil: Má se ale stavět prodloužení v Bystrci ke Kamechám a má snad být i podzemní.Doufám, že tam nebude úvrať ale smyčka.Aby tam nevládli kachny :!: :!:

KT8 tam asi nebudou, nebylo by jich dost na osmičku


Offline
9987
15 led 2005 23:41
VS píše:
V létě se podle Bez starostí plánuje oprava trojúhelníku na Rašinové ul., takže asi i výluka Moravské nám.-Česká.Nevíte někdo jaká bude organizace výluky? Taky sem slyšel, že se mají v brzké době v Brně instalovat digitální tabule s odjezdy linek, aspoň na hlavní zastávky a konečně dodělat ty nový modrý označníký.V MF DNES byla příloha o projektech v Brně a z oblasti MHD tam je jen doprava k novému nádraží+tramvaj plotní.To se asi na tu Lesnou opravdu zanevřelo :?: :evil: Má se ale stavět prodloužení v Bystrci ke Kamechám a má snad být i podzemní.Doufám, že tam nebude úvrať ale smyčka.Aby tam nevládli kachny :!: :!:


takže v podstatě ty tabule něco jako na jírové?


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Kachny alias KT8D5 jsou moje nejneoblíbenější šaliny zlatý T3,K2 ale i Anitry.KT8 vždyť to sou dobytčáky :!: Je to ale jen můj názor, to proto aby se to někoho nedotklo :-o Co říkáte na ty digitální tabule? Bude to jako v Německu :-D Vandalové budou mít hody :twisted:


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
VS píše:
V létě se podle Bez starostí plánuje oprava trojúhelníku na Rašinové ul., takže asi i výluka Moravské nám.-Česká.Nevíte někdo jaká bude organizace výluky? Taky sem slyšel, že se mají v brzké době v Brně instalovat digitální tabule s odjezdy linek, aspoň na hlavní zastávky a konečně dodělat ty nový modrý označníký.V MF DNES byla příloha o projektech v Brně a z oblasti MHD tam je jen doprava k novému nádraží+tramvaj plotní.To se asi na tu Lesnou opravdu zanevřelo :?: :evil: Má se ale stavět prodloužení v Bystrci ke Kamechám a má snad být i podzemní.Doufám, že tam nebude úvrať ale smyčka.Aby tam nevládli kachny :!: :!:


Kachny...fuj to je výraz! Myslím že jich na to není dost.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
V létě se podle Bez starostí plánuje oprava trojúhelníku na Rašinové ul., takže asi i výluka Moravské nám.-Česká.Nevíte někdo jaká bude organizace výluky? Taky sem slyšel, že se mají v brzké době v Brně instalovat digitální tabule s odjezdy linek, aspoň na hlavní zastávky a konečně dodělat ty nový modrý označníký.V MF DNES byla příloha o projektech v Brně a z oblasti MHD tam je jen doprava k novému nádraží+tramvaj plotní.To se asi na tu Lesnou opravdu zanevřelo :?: :evil: Má se ale stavět prodloužení v Bystrci ke Kamechám a má snad být i podzemní.Doufám, že tam nebude úvrať ale smyčka.Aby tam nevládli kachny :!: :!:


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6361 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236 ... 255  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 pro 2024 15:41
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]