Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 109 z 142    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112 ... 142  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
1724 předána na vozovnu.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
1704 po GO již byla předána na vozovnu. Nyní čeká na papíry.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
No nekteri i s kt8 jezdej, tak jako, kdyby jim nepatrilo nic od prvniho kloubu dal....


Offline
Uživatelský avatar

244
23 zář 2007 17:53
Kde mne zrovna nevyhodili...
A kdo by pak v těch Pisárkách zůstal?
Vydržel jsem v Pisárkách patnáct let, převážně z toho důvodu, že když ráno nestíhám, skočím na kolo a jsem tam za deset minut. Ale poslední dobou mě to opravdu táhne :arrow: Medlánky stále silněji, a vozy nejsou zdaleka tím jediným důvodem, tak nevím...
Na KT8 mě oproti sebelepšímu dvojčeti ještě fascinuje, že mám celý vůz tak nějak "v jednom kuse", "béčko" u dvojčete na mne vždycky působí jako cizorodý prvek...
(Pohled praštěného šalináře, z dopravního hlediska nebrat vážně)


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Crazy_tram_driver: Když mluvíš o KT8 v takových superlativech, nechceš změnit provozovnu.

Každá i sebehorší KT8 je lepší než jaké koliv jiné vozidlo. Snad jen T3 s progresem tomu šlape na paty.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Poslední KT8D5N v původním provedení, 1735, je v dílnách na VP.


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
Jen přemýšlím o dynamice jízdy fiktivní KT10 do líšeňských kopců v nacpané špičče. Nové motory a s tím i elektro by jistě už lezlo moc do peněz.

_________________________________
Ze země nic nespadne.


Offline
Uživatelský avatar

244
23 zář 2007 17:53
Kde mne zrovna nevyhodili...
Slabší samozřejmě ano, slabé ne, existence K2 vozový park zcela relativizuje, neb vše ostatní se pak jeví pozorovateli jako raketa, navíc motory jde osadit výkonnější, tady jde hlavně o neoprávněnost nákladů na vývoj.


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
A nebylo by to taky výkonovně slabé za použití současných motorů a nehnaného středu? :-k
Ad nová obousměrka: od škodovky se asi nic čekat nedá

_________________________________
Ze země nic nespadne.


Offline
Uživatelský avatar

244
23 zář 2007 17:53
Kde mne zrovna nevyhodili...
To přece néééé, kazit tak nádherné vozidlo nehnaným článkem :evil: !
Z pohledu cestujícího je pro mne kačena prostě úžasná: rychlá, velkokapacitní, spolehlivá.
Jako šalinář ji bezvýhradně zbožňuji: výkon+100% adheze+ kapacita; narvaná po střechu a furt to valí, prostě všechny parametry vzácně vyváženy.
Z pohledu provozovatele:
Přesně jak píše PvvS, investovat ohromné peníze do vozu, jehož vývoj byl v podstatě ukončen v polovině osmdesátých let, považuji za nesmysl.
Citace:
adam_r napsal:
Tam by to mohlo byt trochu komplikovanejsi. I kdyz u K2P ridi 1 progress 2 hnane a jeden pouze brzdeny podvozek, takze by to asi slo zapojit podobne a odvolat se na jiz provedene
Pokuď vím, tak u K2P Progress brzdu prostředku rozhodně neřídí, protože i u K2P je prostřední podvozek vybaven střadačovou (pružinovou) kotoučovou brzdou, která pracuje způsobem 0 nebo 100%, což by asi u dnes vyvinutého vozidla nešlo. S progressem to má společný akorát řadič, kterým se ovládá.
Kromě popsaného by se tedy musela vyvinout hydraulická brzda, se synchronizací brzdného účinku s brzdou elektrodynamickou...
Takže než za cenu obrovských nákladů zvýšovat kapacitu archaického vozidla na úkor jeho jízdních vlastností a spolehlivosti, bych raději na jednosměrných tratích zkusil dvojče 2xdvojvana, v případě neúspěchu by dvojvany sloužily jako sóla.
Nebo se porozhlédnout po Evropě, za peníze utápěné v 13T bychom si toho mohli navymýšlet...
Jediné plus: Honny, vypadá to fakt nádherně :applause:


Naposledy upravil Crazy_tram_driver dne 10 pro 2007 18:28, celkově upraveno 1

Offline
488
07 úno 2006 10:26
manil píše:


Dnes jezdila zkusebni jizdy po Videnske.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
1704 po GO:
http://www.k-report.net/discus/nahledy/109828.jpg


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
ychvaleni novyho typu tramvaje...Omlouvám se předem PvvS,ale já to původně četl jako vychválení novýho typu tramvaje... To je to,co se teď děje s 13T - vychvalování až do nebe... :-D (Pak jsem pochopil,že jde o překlep).Myslel jsem,že je to povinnou složkou schvalování ze strany DÚ!


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
PvvS píše:
Vyrobu a schvaleni novyho clanku , ne jako ND , ychvaleni novyho typu tramvaje , pricemz stavajici KT8 nesplni nektery pozadavky ani omylem (tuhost ramu, pevnost a nosnost strechy), tudiz by se musela vyztuzovat, novy podvozny na cely vuz, stavajici kachnoidni s original vypruzeninm KT8D5 uz se tusim ani nevyrabeji, pouze s dvojim vyruzenim ala KT8D5N (nedaji sepod jednim vozem michat ruzny podvozky), nova vyzbroj...
Tim, ze jde schvalit K3N jako reko K2 (ten predni a zadni clanek ani omylem nesplnuje soucasne normy na tuhost skrine), tak nevidim duvod schvalit 4-clankovou jako reko KT8. \

Jina otazka je elektricka vyzbroj. Tam by to mohlo byt trochu komplikovanejsi. I kdyz u K2P ridi 1 progress 2 hnane a jeden pouze brzdeny podvozek, takze by to asi slo zapojit podobne a odvolat se na jiz provedene (a na K2P schvalene) reseni.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
PvvS píše:
...nebo vykup T5C5 z budapesti...

Což by též pravděpodobně mimo zabudování nově výzbroje vyžadovalo schváleni nového typu tramvaje, T5C5 pp nemá schválení pro provoz v ČR.

_________________________________
mail bleg@stream.cz
ICQ 407753226
Skype josef1951brno


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
No, rekneme to takhle, stavajici znizkopodlazneni je pouze reko stavajiciho clanku , pridani dalsiho by obnaselo ponekud vic problemu.
Vyrobu a schvaleni novyho clanku , ne jako ND , ychvaleni novyho typu tramvaje , pricemz stavajici KT8 nesplni nektery pozadavky ani omylem (tuhost ramu, pevnost a nosnost strechy), tudiz by se musela vyztuzovat, novy podvozny na cely vuz, stavajici kachnoidni s original vypruzeninm KT8D5 uz se tusim ani nevyrabeji, pouze s dvojim vyruzenim ala KT8D5N (nedaji sepod jednim vozem michat ruzny podvozky), nova vyzbroj...
Myslim ze by to byla vic jak draha sranda.Navic pri tech nasich par kachnach , ktery navic jezdej pravidelne pouze na 2 linkach ej to zcela zbytecny.Chce to novy obousmerny vozidlo (nebo vykup T5C5 z budapesti..)


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
Ja myslim, ze by to bylo fajn, i kdyz trochu prolezacka v tom prostrednim kloubu :) Bylo by to dobre reseni skutecne vysokokapacitni saliny, bohuzel se obavam, ze dokud se budou kupovat 13T, tak na neco takoveho nikdo ani nepomysli, a i kdyz by to nahodou nekoho nekdy byt jen ve snu napadlo, je naprosto nerealna sance na uskutecneni, protoze preci tu mame vysokokapacitni 13T ze...

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Proč obávat? Dle mého názoru by to nemuselo být k zahození. Výsledek by byl necelých 40 metrů.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
MaxiMC píše:
Osobně si myslím, že toto bude jedno z řešení při nedostatku kapacitních vozidel.

Myslím, že není třeba obávat se, že by něco takového mohlo nastat...


Offline
Uživatelský avatar

1410
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
Dík...

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

55
22 led 2006 17:27
Brno - Bohunice
Osobně si myslím, že toto bude jedno z řešení při nedostatku kapacitních vozidel.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Honny píše:
Můžu dotaz?

Je teoreticky možný mít v KT8 dva vložený články? Taková KT10 :mrgreen: Nebo v tom je problém? Mimo délky.

Rozhodně nehodlám podporovat bastlení nesmyslů, ale zaujalo mě to... :D

Teoreticky by to možné bylo, proč ne. Za stávající konfigurace el. výzbroje by ale prostřední podvozek nebyl hnaný.


a co třeba taková KT12 nebo KT16 víte co taky mě to vrtalo hlavou jestli by to šlo jako u vlaků na způsob CityElephanta(tam je možnost 2 až 6 článků)


Offline
Uživatelský avatar

1410
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
Můžu dotaz?

Je teoreticky možný mít v KT8 dva vložený články? Taková KT10 :mrgreen: Nebo v tom je problém? Mimo délky.

Rozhodně nehodlám podporovat bastlení nesmyslů, ale zaujalo mě to... :D


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Mně se zase docela líbí, po delší době něco netradičního.

Jsem zvědavý, co vyleze ze 1117, má vyjet celá zelená.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3545 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112 ... 142  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 lis 2024 16:06
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]