Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 400 z 413    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403 ... 413  Další
Autor Zpráva
Offline
9986
15 led 2005 23:41
manil píše:
Dnes je v Brne Anitra 1816 a hned chcípla kolem sedme rano na pristavisti na d-11.


kdo jí odtahoval ?? :-) :-D


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Dnes je v Brne Anitra 1816 a hned chcípla kolem sedme rano na pristavisti na d-11.


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Bob píše:
Honza píše:
PvvS píše:
nahrada za T2 byly T3/T6/T3R . KT8 byly na doplneni souprav . Za K2 mela byt KT6 ( nevyrobena )
Vše je relativní, KT8 měly vlastně být vozy pro diametr (názor z r. 1989). Na T6A5 jsem zapoměl :oops:

KT8 ano, ale pokud vím, tak jen nízkopodlažní
Měly být později upraveny nástupiště pro vozy typu metro.


PvvS píše:
V dobe prvnich planu na diametr se o nejakych Np vozech ani neuvazovalo .

Jo, to je fakt. Ale v těch posledních jen o NP


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
V dobe prvnich planu na diametr se o nejakych Np vozech ani neuvazovalo .


Honza píše:
PvvS píše:
nahrada za T2 byly T3/T6/T3R . KT8 byly na doplneni souprav . Za K2 mela byt KT6 ( nevyrobena )
Vše je relativní, KT8 měly vlastně být vozy pro diametr (názor z r. 1989). Na T6A5 jsem zapoměl :oops:

KT8 ano, ale pokud vím, tak jen nízkopodlažní


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
PvvS píše:
nahrada za T2 byly T3/T6/T3R . KT8 byly na doplneni souprav . Za K2 mela byt KT6 ( nevyrobena )
Vše je relativní, KT8 měly vlastně být vozy pro diametr (názor z r. 1989). Na T6A5 jsem zapoměl :oops:


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
nahrada za T2 byly T3/T6/T3R . KT8 byly na doplneni souprav . Za K2 mela byt KT6 ( nevyrobena )


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
jeyek píše:
Takovej dotaz: Nevíte někdo, jak (čím) plánuje DPMB nahradit ty straý T3? Myslím, jak K2 nahrazuje "super" Anitrama, tak jestli něco bude aji s těma T3... :-? předem díky za odpověd.

Rekonstrukcemi K2 na K3R :-( Náhrada za T2 byly KT8D5, co příjde za T3 ? Kdyby tak Vektra, ale když jedu v horku v Anitře (střešní okna nejsou), tak nevím... Bohužel zatím jen reko... :evil:


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
No, moji favorité jsou samozřejmě 1005 (ta už je zvlášť nechutná), 1655+56, a z rekonstruovaných K2P 1118 (vydává opravdu roztomilé zvuky). Jinak musím souhlasit, že ke zblití je prakticky každý pisárecký vlečňák :evil:


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Bob píše:
VS píše:
Vyhlašuji takovou menší anketu o nejhorší vozy v MHD. Klidně všechny trakce.Hlasovat můžete přímo do diskuzního fóra.
Moje tipy:
K2-1005,1063,1130
T3-1546+47,1655+56,1557+61,1599,1613
Rt6-celkově
K2R-1037
K2P-1024?
KT8-?
B732-7310,7342-7344
B941-řada 233x
CityBusy-nemám je rád
14Tr,21Tr-těžko říct


Jako jasné favority vidím (ze svého pohledu) 1005 a 1655+6. To jsou opravdové sqosty. A škoda, že už dojezdil vůz 2308, ten stál taky za to. Především řidiči si "moc pochvalovali" pevné neodpružené sedadlo.


Hnusný sou i T3 1546+47 a většina pisáreckých vlečňáků.U K2 o 1005 není pochyb, dokonce už měla být vyřazená, ale ona stále přežívá, dnes na d-2(4/2) :!: I když ostatní vozy na d-2 pouze s BUSE.Z busů taky 7238,7293 apod., sice mají buse ale šroty sou to stejně.
Jinak dnes se to Anitrama v Brně jenom hemžilo, 1806 a 1807 už v provozu a vyjela i 1814.Za krátkou cestu po Vídeňské projelo snad 5 Aniter.Dnes byly takhle:
d-2 1806(5/2) a 1813(7/2)
d-4 1807(2/4)
d-5 1805(1/5) a 1812(7/5)
d-6 asi jo, když je tam garantovaná, neviděl sem ji.
d-7 1815(5/7)
d-11 1814(11/11)
Vozy na d-4 a 11 sem potkal na České, zbytek Vídeňská.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
VS píše:
Vyhlašuji takovou menší anketu o nejhorší vozy v MHD. Klidně všechny trakce.Hlasovat můžete přímo do diskuzního fóra.
Moje tipy:
K2-1005,1063,1130
T3-1546+47,1655+56,1557+61,1599,1613
Rt6-celkově
K2R-1037
K2P-1024?
KT8-?
B732-7310,7342-7344
B941-řada 233x
CityBusy-nemám je rád
14Tr,21Tr-těžko říct


mno já souhlasím s tou 1005,1063,RT6 nejsou špatné, akorát jsou porchové, mno, ostatní ¨trěžko říct - u kačen je docela špatná asi 1704, 1037 suhlas, všechny busy kloubáky 23xx jsou na dvě věci, B732 skoro taky, trolejbusy 15Tr 3507.... Toť můj názor. Mno T3 jsou špatné podle mě všechny pražské...


VS píše:
Vyhlašuji takovou menší anketu o nejhorší vozy v MHD. Klidně všechny trakce.Hlasovat můžete přímo do diskuzního fóra.
Moje tipy:
K2-1005,1063,1130
T3-1546+47,1655+56,1557+61,1599,1613
Rt6-celkově
K2R-1037
K2P-1024?
KT8-?
B732-7310,7342-7344
B941-řada 233x
CityBusy-nemám je rád
14Tr,21Tr-těžko říct


Jako jasné favority vidím (ze svého pohledu) 1005 a 1655+6. To jsou opravdové sqosty. A škoda, že už dojezdil vůz 2308, ten stál taky za to. Především řidiči si "moc pochvalovali" pevné neodpružené sedadlo.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Vyhlašuji takovou menší anketu o nejhorší vozy v MHD. Klidně všechny trakce.Hlasovat můžete přímo do diskuzního fóra.
Moje tipy:
K2-1005,1063,1130
T3-1546+47,1655+56,1557+61,1599,1613
Rt6-celkově
K2R-1037
K2P-1024?
KT8-?
B732-7310,7342-7344
B941-řada 233x
CityBusy-nemám je rád
14Tr,21Tr-těžko říct


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Měňeny jsou třetí a čtvrté dveře. Místo původní stříbrné varianty jsou celé na bílo. Na vnější straně vespod jsou úchyty a tuším že i zámky. Původní černé tyče zevnitř dveří jsou nyní modré a mají větší odstup od skříně vozu takže je možné se za ně chytit což u těch původních nejde..leda že máš prsty jak holka :-D Jinak tlačítka zevnitř jsou pouze u dvoukřídlých třetích dveří a tuším že na pravém křídle při pohledu zevnitř. Poslední dveře talčítko nemají. Čus!! Ps:škodovka asi mele z posledního že nedokáže dát do blbé anitry stejný dveře jako typ původní..


Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
Takovej dotaz: Nevíte někdo, jak (čím) plánuje DPMB nahradit ty straý T3? Myslím, jak K2 nahrazuje "super" Anitrama, tak jestli něco bude aji s těma T3... :-? předem díky za odpověd.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
1805 : protoze plzen. Taky si povsimni toho ze na nekterych kridlech je poptavka a na nekterych ne. Napadaji me 2 moznosti .

Ve skodovce prirepasi poskodili dvere a museli je vymenit

Ty puvodni byly shnily a museli je vymenit.

Kazdopadne to nejsou dvere , ktery tam byly .


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Jel jsem dnes 1005 a byla to hrůza.. hnus! :evil:

Na d-2 opravdu samé BuseK2: např. 1120,1127,1129,1033,1044,1066,1080,Anitra 180X...

Anitra 1814 je opravena!!!

A nevíte, proč má 1805 třetí a čtvrté dveře bílé?


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
manil píše:
Nevite nekdo, ktere tramvaje se v dohledne dobe budou rusit nejake tramvaje, pripadne kdy pujdou na reko?
A jeste kdy bude v Brne poprve mozno spatrit T3.EVN?


T3.EVN tak možná za rok...
Je plánována reko 1655+1656 a ještě jedné soupravy na T3R.PV
A taky GO... pravděpodobně 1557,1561,1530,1603

Nevím to jistě.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Nevite nekdo, ktere tramvaje se v dohledne dobe budou rusit nejake tramvaje, pripadne kdy pujdou na reko?
A jeste kdy bude v Brne poprve mozno spatrit T3.EVN?


Honza píše:
Bob píše:
PvvS píše:
Vsak ano. V sedle jsou delsi. Existuji i tzv trhacky . Tudiz vozy ktery najizdej pouze na spicku a pak zatahuji.

Počkej, Honza asi myslí klasické sedlo dopoledne a kvečeru, ne trhačky ráno do osmi. Třeba aby kolem desáté dopoledne jezdily tak, jak navrhuje

Sedlo je jenom jedno: vrcholy jsou 2 špičky a to je mezi nima.

Pokud vím tak zátahy jsou na d-3, d-9(ráno z 11, odpoledne z 10) d-10 a d-11 no a jeden zátah ráno na d-13 ta a další linky (1,5,8...) už nevyjíždějí na odpoledne.

Jo, jasně. Blbě jsem spojil dva časové údaje dohromady


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Bob píše:
PvvS píše:
Vsak ano. V sedle jsou delsi. Existuji i tzv trhacky . Tudiz vozy ktery najizdej pouze na spicku a pak zatahuji.

Počkej, Honza asi myslí klasické sedlo dopoledne a kvečeru, ne trhačky ráno do osmi. Třeba aby kolem desáté dopoledne jezdily tak, jak navrhuje

Sedlo je jenom jedno: vrcholy jsou 2 špičky a to je mezi nima.

Pokud vím tak zátahy jsou na d-3, d-9(ráno z 11, odpoledne z 10) d-10 a d-11 no a jeden zátah ráno na d-13 ta a další linky (1,5,8...) už nevyjíždějí na odpoledne.


Thaavi píše:
Zdar lidi, nevíte, jak daleko pokročila reko Táborské? Kdy se počítá se zprovozněním tramvaje do Juliánova? Dík, čau

Do Juliánova by se mělo jezdit někdy od května nebo června.


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Takže raději budou jezdit na linkách poloprázdné vozy... projeďte se někdy v sedle do Bystrce... d-1 vozí vzduch a 4 důchodce.
Linky 3 a 11 nejsou VŽÁDNÉM PŘÍPADĚ prokládány, často čekám z d-3 na d-1 více než 5 minut, jindy si jedou za zadkem... plná d-11 v úseku Česká - Mozolky a na druhé straně prázdné a zbytečné spřažené vozy na d-3, protože lidi raději jedou bez přestupu.

Proč je tedy stejný interval v odpolední špičce jako v dopoledním sedle :?:


Nevím kdo by to mohl vědět, ale doufám,že mě někdo z Vás poradí. Nikde nemůžu sehnat žádný zákon nebo vyhlášku, podle které se řídí úprava jízdních dob a přestávek pro tramvajáky. Řidiči busů a náklaďáků jezděj podle AETRu, ale co Vy. Prý máte dokonce nějakou zvláštní vyjímku, kterou podle mých průzkumů nikdo neviděl. Mohl by mě s tím někdo pomoci? Díky


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10309 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403 ... 413  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: kpeta a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 27 lis 2024 15:20
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]