Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 184 z 209    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187 ... 209  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

186
19 zář 2007 19:46
Bylo by možné zveřejnit přibližný časový harmonogram, samožřejmě optimistickou variantu, co by na zprovoznění téhle krasavice mohlo (mělo) jak dlouho trvat?

btw, z různých webových diskuzí mám mírně zmatek v tom, jak je na tom liberecká Ska - má papíry, nemá papíry, je poruchová, není poruchová... nedají se brněnské (pražské) rt6 předělat na Ska? resp kolik by to asi stálo u jednoho kusu?

může někdo zveřejnit fotky (odkazy) s aktuálním stavem rt6 v ČR (N2 v Praze je stále rozmlácená po vykolejení?)

Díky!

_________________________________
Brno, město vědy a techniky


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Pro vydání povolení ke zkušebnímu provozu je několik podmínek, největší problém však budou zmiňované typové zkoušky.. Něco už je sice hotové od výrobce ale na většinu ostatních zkoušek (dle platné normy) není v podniku vybavení.. jinak únik oleje by snad měl být vyřešený, vůz je normálně schopný jízdy, akorát je potřeba udělat několik menších oprav.. nejdříve se tedy zhodnotí potřebné náklady, pak se uvidí...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
J*M* píše:
hlavoudozdi
A kdo by to brzdil, Caroline má dva špalky (zdrže) ...
#-o

Na RT6 by se dodělala ruční :)


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Izidor píše:
no jako bezbariérový vůz za Carolinu by to snad šlo :mrgreen:

hlavoudozdi
A kdo by to brzdil, Caroline má dva špalky (zdrže) ...
#-o

_________________________________
mail bleg@stream.cz
ICQ 407753226
Skype josef1951brno


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
no jako bezbariérový vůz za Carolinu by to snad šlo :mrgreen:

_________________________________
Ze země nic nespadne.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
P. Haluza píše:
A musí to být vlastní silou? Nepočítá se třeba bezproblémové zvládnutí 250 km v zápřahu za traktorem? :mrgreen:
Pokud chces ziskat schvaleni k provozu s lidmi v zaprahu za traktorem tak ano :mrgreen:


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
adam_r píše:
Bez zavad vaznejsiho charakteru. Nad nejakymi mensimi zavadami (praskle zarovky, topeni, vetrani, ...) lze primhourit oko.


A musí to být vlastní silou? Nepočítá se třeba bezproblémové zvládnutí 250 km v zápřahu za traktorem? :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
MKzB píše:
Jestli to chápu dobře, tak musí každý den odjezdit min. 250 km bez závad.
Bez zavad vaznejsiho charakteru. Nad nejakymi mensimi zavadami (praskle zarovky, topeni, vetrani, ...) lze primhourit oko.


Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
manil píše:
... obě RT6 (1801 a 1803) budou muset odjezdit 90 dní s cestujícími s denním proběhem tuším 250km bez závad, ...

Jestli to chápu dobře, tak musí každý den odjezdit min. 250 km bez závad.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
manil píše:
...obě RT6 (1801 a 1803) budou muset odjezdit 90 dní s cestujícími s denním proběhem tuším 250km bez závad...

tohle je bez šance...


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
manil píše:
Ano, zkoušky RT6 jsou úplně od začátku. Zkušební provoz bez cestujících (zátěžové zkoušky, zkratové zkoušky, spolehlivostní zkoušky...) by měly probíhat vesměs stejně. Ale pro příklad po absolvování zkuš. provozu bez cestujících obě RT6 (1801 a 1803) budou muset odjezdit 90 dní s cestujícími s denním proběhem tuším 250km bez závad, zatímco jedna 13T musela mít pouze 2000km...
Nebude to spis tim, ze 13T je pouze zmenou jiz schvaleneho vozidla (14T), zatimco RT6 je "novy" typ.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Ano, zkoušky RT6 jsou úplně od začátku. Zkušební provoz bez cestujících (zátěžové zkoušky, zkratové zkoušky, spolehlivostní zkoušky...) by měly probíhat vesměs stejně. Ale pro příklad po absolvování zkuš. provozu bez cestujících obě RT6 (1801 a 1803) budou muset odjezdit 90 dní s cestujícími s denním proběhem tuším 250km bez závad, zatímco jedna 13T musela mít pouze 2000km...


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
manil píše:
Složení TBZ neznamená nasazení do provozu. DU vypsal pro schválení typu RT6N1 ještě tvrdší podmínky, než pro 13T. Nechci být pesimista, ale obávám se, že se to nepovede..
Kdyby se vzala RT6 a zacaly se zkousky delat uplne od zacatku, tak pro ni budou platit stejne podminky jak pro 13T. Jenze to je hodne draha sranda, takze je snaha dokoncit rozdelany schvalovaci proces. No a v tomto rozdelanem procesu je nejpis diky ruznym drivejsim problemum rada dodatecnych narizeni, vyjimek, ... Takze ve vysledku mohou byt nektere podminky tvrdsi.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
No tady uz se ale jedna jenom o jizdni zkousky ne ? Pokud vim, tak rt6 maji pevnostni zkousky hotovy, chybi jenom vytrvalostni test ( a v tom bude problem), pro najezdeni potrebnych km.


Offline
Uživatelský avatar

244
23 zář 2007 17:53
Kde mne zrovna nevyhodili...
Citace:
DU vypsal pro schválení typu RT6N1 ještě tvrdší podmínky, než pro 13T.
Jsem si až doposuď naivně myslel, že podmínky musí být stejné (maximální zábrzdná dráha při té a té rychlosti a obsazenosti a stavu kolejí a tou a tou brzdou, minimální výhled z vozidla, ochrana proti sevření, chování vozidla při výpadku napětí...). Copak na to nejsou normy, nebo DU dává způsobilost dle nálady a výše úplatku?
Navíc na vozidlo o deset let konstrukčně novější (13T) by logicky měly být přísnější normy.
Sdílím však Tvůj pesimismus, drážní úřad pohřbil RT6 už jednou.
Namísto oživování zombií bych považoval za smysluplnější rozchodit všechny plošiny na NP KT8.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
po2367 píše:
tak na ni prosim makejte at to za neco stoji rad bych se s tim svez je pak event. moznost ze by treba zdarne udelala tbz a pak jezdila s lidma ?

Složení TBZ neznamená nasazení do provozu. DU vypsal pro schválení typu RT6N1 ještě tvrdší podmínky, než pro 13T. Nechci být pesimista, ale obávám se, že se to nepovede..


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Kari píše:
...chybí tam dost propojek atd...

Asi je někdo rozkradl...

Údajně také v posledních dnech utekl olej, tak se to předpokládám poněkud zdrží...


Offline
Uživatelský avatar

310
11 srp 2007 10:56
Tak kdyby tu ta možnost nebyla tak se o to ani nepokouší ne?


Offline
36
14 lis 2007 12:04
tak na ni prosim makejte at to za neco stoji rad bych se s tim svez je pak event. moznost ze by treba zdarne udelala tbz a pak jezdila s lidma ?


Offline
Uživatelský avatar

3081
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
manil píše:
Na kdy jsou ty TBZ plánovány?

To se uvidí podle toho až se odstraní všechny závady a chybějící díly. Třeba dnes se dělalo na hydraulice, chybí tam dost propojek atd...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Kari píše:
Některými srandisty z vozovny byla 1801 po vzoru 13T pokřtěna na Žofinku.
Jinak dnes byla na ní provedena revize. Myslím, že si ještě trochu počkáme, než se podívá mimo vozovnu. Zatím se plánují pouze brzdovky, na který bude dotáhnuta kačenou.

Na kdy jsou ty TBZ plánovány?


Offline
Uživatelský avatar

310
11 srp 2007 10:56
Dík za odpověď. :wink:


Offline
Uživatelský avatar

3081
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Jeden den se na ní dělá, pár dní ne. Na nějaký věci jezdí lidi zvenku, některý, třeba jako dnešní revize, dělá někdo z podniku. Vázne to na různé náročnosti a četnosti úprav a oprav. Dnes se zase našlo pár závad. Je vidět, že tato šalina byla v ČKD dělána na koleni.


Naposledy upravil Kari dne 05 pro 2007 23:03, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

310
11 srp 2007 10:56
Kari: Oni na ní dělaj celý dny nebo aspoň chvíli denně nebo se čeká na různý povolení nebo nevíš kde to vázne? (Omlouvám se za přebytečná "nebo")


Offline
Uživatelský avatar

3081
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Některými srandisty z vozovny byla 1801 po vzoru 13T pokřtěna na Žofinku.
Jinak dnes byla na ní provedena revize. Myslím, že si ještě trochu počkáme, než se podívá mimo vozovnu. Zatím se plánují pouze brzdovky, na který bude dotáhnuta kačenou.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5202 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187 ... 209  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 lis 2024 09:21
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]