Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 163 z 234    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166 ... 234  Další
Autor Zpráva
Offline
821
25 led 2006 09:46
Kolega TMB je už měsíc doma, v práci budu od pondělí. Pokud je chyba v tom, že 3Tr má hydraulické brzdy, tak i v tomto případě se pedálem ovládá vzduch.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
TMB píše:
Ale kdepak - vždycky, i třeba u 3Tr či T400, je pedál jízdy, edb + vzduch a vzduch. Rekuperace fungovala při povolování jízdního pedálu, kdy v oblasti zeslabeného derivačního buzení se ze zvýšilo buzení, takže napětí indukované na kotvě narostlo a bylo větší, než napájecí (trolejové nepětí).

Protože kolega TMB dosud nepřevzal SZ, aby si ji všiml, zeptám se zde. Nevloudila se do jeho odpovědi drobná chybička ?

_________________________________
mail bleg@stream.cz
ICQ 407753226
Skype josef1951brno


Offline
Uživatelský avatar

1443
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
Díky, těch 10 36 jezdilo kdysi i za hustšího intervalu (6 min.) Jinak kdyby měl někdo nové služebáčky těchto linek, byl bych vděčen za zaslání na yvrbik@seznam.cz. Díky


Offline
Uživatelský avatar

627
14 úno 2005 15:12
Bystrc
Ives: pocty vozu sedlo/spicka (usetreno ve spicce proti cervnu): t-30 7/12 (1), t-36 7/10 (2), opravte me, pokud jsem se prepocital


Offline
Uživatelský avatar

1443
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
no zas tak málo lidí v ní teda nejezdí, navíc se jedná již o druhé natáhnutí intervalů, původně jezdila t-36 po 5 minutách.. Jinak ubrali kolik vozů? 1, 2?


Offline
200
27 pro 2004 12:45
interval není 6-8 ale 6-6-8 a podle mě je to pořád v pohodě... za minulého intervalu se mi vpostatě nikdy nestalo aby jsem si na České, byť v odpolední špičce, nesedl... klidně budu mezi těmi 5 až 10 lidmi, co budou muset nyní třeba postát; na jiných linkách to mají cestující dost často o hodně horší
Ives píše:
Teda, na t-36 je interval ve špičce 6-8 min.. :evil: Nevíte kolik teď jezdí na t-30 a t-36 kurzů?


Offline
Uživatelský avatar

1443
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
Teda, na t-36 je interval ve špičce 6-8 min.. :evil: Nevíte kolik teď jezdí na t-30 a t-36 kurzů?


Offline
Uživatelský avatar

6349
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
3611


Offline
Uživatelský avatar

665
18 zář 2007 15:40
Brno
Ktreým 25Tr nakonec jela Kociánka???

_________________________________
Až dosloužím, chci do šrotu!


Offline
821
25 led 2006 09:46
Ale kdepak - vždycky, i třeba u 3Tr či T400, je pedál jízdy, edb + vzduch a vzduch. Rekuperace fungovala při povolování jízdního pedálu, kdy v oblasti zeslabeného derivačního buzení se ze zvýšilo buzení, takže napětí indukované na kotvě narostlo a bylo větší, než napájecí (trolejové nepětí).


Offline
Uživatelský avatar

873
07 čer 2006 12:14
Brno
Kari: No v Brně mají 3 pedály (2 brzdovy) vozy 14Tr, R, M a 15TrR.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Kari píše:
Omlouvám se za pro někoho stupidní otázku, v tbusech se moc nevyznám. Jsem slyšel, že tbusy mají dva pedály na brzdu. Jednu elektrickou, druhou hydraulickou. To mají všecny tipy a je nějak předepsano, kdy má jakou použít?

Chtělo by to otázku upřesnit, zda se jedná o provozované v současnosti, provozované na našem území či trolejbusy všeobecně. Některé nejstarší typy mohli brzdit třemi pedály, jízdním elektrodynamicky rekuperací, brzdovým elektrodynamicky a dalším brzdovým mechanickohydraulicky.

_________________________________
mail bleg@stream.cz
ICQ 407753226
Skype josef1951brno


Offline
55
07 čer 2006 18:40
Bratislava
pepola píše:
Jak se tady píše s tím šetřením...Tak to už plíživě začalo od 1.září,ne až teď od 9.12. :Najednou mohou být služby přes devět hodin(původně kvůli novému Zákoníku práce nemohly být přesčasy,nebo jen minimální...).A taky průběh služeb se dramaticky změnil!Kromě zákonné přestávky,která je mmchd stále kratší,už nejsou téměř žádné vyrovnávací doby na konečných.
Taková a-52 je zářným příkladem:Mendl.nám. - 5 minut
Bystrc - 1 minuta
Mendl.nám. - 6 minut
Bystrc - 11 minut
Nevím přesně,který kurz to odpoledne takto má,ale je to nářez!!!
Když to "spočítáte",tak vlastně zjistíte,že se vlastně takto ušetří jeden vůz...(A že třeba i kvůli tomuto odcházejí lidi od DP nikomu nevadí - v záloze jsou UA,PL, atd...)


Ojoj, to máte drsné...
V Bratislave je pri každej linke okrem čistej jazdnej doby, ktorá je zobrazená na výveskách; na konečných aj:
VŽDY vyrovnávací čas 3 min. (pri linkách s priebežnou druhou konečnou 4, príp. pri dlhých 5 min.), iba pri ultra krátkych (do 10 min v okrajových častiach je na vyrovnanie meškania 2 min.)
VŽDY čas na prejazd obratiskom: z výstupnej zastávky na nástupnú po najdlhšej koľaji, alebo troleji
na jednej z dvoch konečných VŽDY, po každopm kole 3 min technologický čas = na prezretie vozidla, teda interiér, a exteriér, napr. u t-busov uhlíky u busov olej voda, kolové šróuby,...
tieto 3 položky sú započítané do jazdnej doby a prestávka podľa zákonníka, teda 10, 15 alebo viac min. je mimo týchto časov
:dancing: :applause:
Teda aj u vás podľa tohto kľúča keby bol rozdiel medzi príchodom a odchodom na konečnej podľa cp trebars 12 min., nemalo by sa jednať o prestávku, lebo čistého času výjde 9 min.

Sorry za mierny OT.


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
No nektery jsou 3pedalovy, nektery dvoupedalovy, kde je elektrodynamika a vzduchova brzda zdruzena.


Offline
Uživatelský avatar

3081
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Omlouvám se za pro někoho stupidní otázku, v tbusech se moc nevyznám. Jsem slyšel, že tbusy mají dva pedály na brzdu. Jednu elektrickou, druhou hydraulickou. To mají všecny tipy a je nějak předepsano, kdy má jakou použít?


Offline
Uživatelský avatar

310
11 srp 2007 10:56
Aha, tak když to píše sám Velký primátor, tak to asi bude pravda.


Offline
1093
09 lis 2006 18:16
O Lískovci jsem teda nikde nečetl. Původně byla lanovka součástí projektu kampusu (do Pisárek), ale z toho sešlo. Nyní se pan Onderka snaží tento záměr oživit, ale jako turistickou atrakci.

Citace:
tento projekt je ve fazi přípravné studie. Lanovka je v plánu jako turistická atrakce od jižního centra přes brněnské veletrhy až na kampus.

zdroj zde (dotazovna primátora) http://www.brno.cz/primator/index.php?pg=dotazy&odzazn=0&cdot=377


Offline
Uživatelský avatar

310
11 srp 2007 10:56
Já četl teda lískovec, ale tak jak tak je to hovadina.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
rt6n1 píše:
Pokud jsem to dobře pochopil, tak by to mělo spojit některou ze zastávek šaliny v lískovci s kampusem, aby dopravní spojení z kampusu bylo ještě lepší. Ten chlápek si prostě myslí, že je rozpočet města nevyčerpatelnej. A to jsem ještě zapomněl na to, že se začala čistit přehrada. A ještě jsou určitě další projekty, na který jsem zapoměl. No uvidíme (nebo spíše neuvidíme) za pár let.
Ne. melo by se jednat o spojeni kampusu s nejakou zastavkou tramvaj 1 v Pisarkach.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Raději bych neviděl. Lanovka. Bože můj.... Tam je potřeba kolik lidí jako stálých zaměstnanců plus údržba. Na takový kraviny jsou peníze????

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

310
11 srp 2007 10:56
b1 píše:
Ten kampus, na kterej malem nezbyly penize? :lol:

Pokud jsem to dobře pochopil, tak by to mělo spojit některou ze zastávek šaliny v lískovci s kampusem, aby dopravní spojení z kampusu bylo ještě lepší. Ten chlápek si prostě myslí, že je rozpočet města nevyčerpatelnej. A to jsem ještě zapomněl na to, že se začala čistit přehrada. A ještě jsou určitě další projekty, na který jsem zapoměl. No uvidíme (nebo spíše neuvidíme) za pár let.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
rt6n1 píše:
(prý ještě uvažoval/uvažuje o lanovce, která by spojovala kampus s lískovcem)
Ten kampus, na kterej malem nezbyly penize? :lol:


Offline
Uživatelský avatar

244
23 zář 2007 17:53
Kde mne zrovna nevyhodili...
Citace:
ds napsal:
Kolegové zřejmě mají pocit, že Onderka si ty peníze tiskne, že.
Nákup 13T mne přesvědčil, že se nejedná pouze o můj pocit.
Citace:
ds napsal:
...na třetí stranu jsou slyšet nářky na stará vozidla a nedostatečnou kapacitu
Starší vozidla mají větší kapacitu, to je právě jeden z problémů, zejména v případě 13T
Citace:
ds napsal:
V situaci, kdy je stát v mínusu...
Tak Brno plánuje vynaložit víc jak jednu miliardu za vozy, u kterých je poměr ceny a užitné hodnoty horší než jakákoli jiná alternativa.
Citace:
ds napsal:
Pokud se rozpočtová situace bude zlepšovat ..., budeme tu za pár let mít stále moderní komfortní vozy, nikoliv reinkarnace T3
Tím máš na mysli co?
13T do brněnského provozu je nesmysl, vany zase archaismus...
Vývoj ve světě jednoznačně směřuje k 100% nízkopodlažnosti, v Brně se vyhazují peníze za obtížně využitelných 48%.
Citace:
ds napsal:
Proto v nasazení 13T na d-3 a d-9 nevidím problém, dokázal bych si je představit i třeba na d-5.
Na d-3 není problémem kapacita, ale počet míst pro kočárky (invalidní vozíky), ty povolené čtyři tam vozím takřka vždy, většinou o dvou kousky více.
d-5 zoufale potřebuje kapacitnější vozidlo než K2, o kočárkách platí totéž, co na d-3, určitě raději archaické, ale funkční dvojče 2 x wana než 13T, doprava by snad měla být pro cestující, a ne aby se zastupitelstvo mohlo chlubilo "moderností a jedinečností" koncepce.


Offline
Uživatelský avatar

3724
28 úno 2006 19:00
Miky píše:
Jízdní doby jsou vůbec trochu nelogicky...

Jj,"rozvrstvení" jízdní doby,to je věc,hlavně na okružkách!Chvíli se táhneš jak smrad,abys nebyl podjetý,a pak(aniž by Tě zdržela kolona,či SSZ) musíš jet jak Alonso,a stejně nestíháš!!
Jak se tady píše s tím šetřením...Tak to už plíživě začalo od 1.září,ne až teď od 9.12. :Najednou mohou být služby přes devět hodin(původně kvůli novému Zákoníku práce nemohly být přesčasy,nebo jen minimální...).A taky průběh služeb se dramaticky změnil!Kromě zákonné přestávky,která je mmchd stále kratší,už nejsou téměř žádné vyrovnávací doby na konečných.
Taková a-52 je zářným příkladem:Mendl.nám. - 5 minut
Bystrc - 1 minuta
Mendl.nám. - 6 minut
Bystrc - 11 minut
Nevím přesně,který kurz to odpoledne takto má,ale je to nářez!!!
Když to "spočítáte",tak vlastně zjistíte,že se vlastně takto ušetří jeden vůz...(A že třeba i kvůli tomuto odcházejí lidi od DP nikomu nevadí - v záloze jsou UA,PL, atd...)


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Tasa:
Do ceny jedné 13T by se měly vlézt 4 wany (+ něco málo k tomu). Ostrava udává cenu jednoho Varia 14 mil, Brno 13 mil.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5842 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166 ... 234  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 19 lis 2024 18:32
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]