Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 89 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
b1: cesty do pekel bývají dlážděny dobrými úmysly...

Na jedné straně chceš sjednocovat 11 (přitom by kvůli různým konečným v Komíně / Bystrci byla dosti "opísmenkovaná"), na druhou stranu bys dost nesmyslně rozsekával d-5. Z Lesné přitom výraznější dopravní proud směřuje na nádraží, než na Českou (9 jezdí o dost vytíženější než 11).

9 do Juliánova: sjednotíš kolej do Komárova, rozsekneš na Křenovou a Geislerovu. Navíc z Křenové zmizí jakékoliv spojení dál než na nádraží.

Má představa je 9 v intervalu 5 minut z Lesné na Zvonařku, 11 z Rakovecké do Černých Polí (jen v prac.dny 6-20), 3 ve zkráceném intervalu v době kdy je 11 mimo provoz. 12 pokud možno v ranním posíleném módu po celý den.
Pokud totiž MHD má být nějak atraktivní, je potřeba, aby se dala používat i bez jízdního řádu, což při čekání 15 nebo 20 minut dost dobře nejde.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
maceto píše:
Myslím si, že tramvajové linky v Brně mají velice dobré vedení až na několik výjimek. Linky d-10 v soušasném trasování mi připadá zbytečná, vedl bych ji buď Stránská skála - Hl. n. - Malinovského náměstí - Česká - Tábor - Bystrc nebo SS - HL. n. - Křídlovická - Starý Lískovec. Dále zkrácení intervalů na d-12,13, obousměrné vedení d-4 přes Námestí Svobody a vrácení d-7 zpět na trasu Kr. Pole - Stará Osada
Ta varianta d-10 do Liskovce uz tu byla a neosvedcila se.

Zrovna vcera me taky napadl jeden navrh:
Linka 13 by byla zrusena. Misto ni by jezdila d-9 na trase Lesna - po soucasne trase na nadrazi - Julianov
Linka 12 by jezdila v dvojnasobnem intervalu (jako nahrada d-9 v Komarove a d-13 v Kr. Poli). Linka 12 by takto nebyla provazana s dalsi linkou a mohl by se na ni interval ve spicce jeste zkratit.
Tramvaje do Komarova by navic takto z nadrazi odjizdely od jedne zastavky.

A pak jeste 2. faze:
Linka 5 rozdelena na 2 linky (d-5 a d-15), obe po 10 minutach, linka 5 po stavajici trase, linka 15 na trase St. Liskovec - po trase linky 5 - Jugoslavska - Stara osada.
Linka 3 by naopak byla sloucena s linkou 11 (tj. Bystrc Ecerova - Ceska - Lesna), ktera by jezdila v dvojnasobnem intervalu (tj. 5 minut), tj. linka 3 zrusena (v useku Ceska - St. osada by ji nahradila linka 15)
Linka 9 by z Jugoslavske misto na Lesnou jezdila do Stefanikovy ctvrti (jako nahrada za spoje ubrane z d-5, na Lesnou by misto d-9 jezdila posilena d-11).
A podobne jako linka 12, linka 11 by nebyla provazana s dalsi linkou, takze by se na ni mohl interval ve spicce zkratit (pripadne pri kratsim intervalu by vybrane spoje nejezdily celou trasu, ale napriklad jen Zemedelska - Rakovecka/Komin - moznosti je vic)

Ostatni linky by zustaly beze zmen.
Vzhledem k tomu, ze se jedna jen o "prohozeni" useku nekterych linek, tak by ani nebyla potreba vetsiho poctu vozu (za predpokladu nezkracovani intervalu linek 11 a 12)


Offline
1093
09 lis 2006 18:16
Proč držet pravidelný proklad mezi Českou a Jugoslávskou. Chápal bych to, kdyby tama nejezdila 5. Ale takhle je to přece není nutný. Samozřejmě 3 a 11 zůstane proložena v úseku Bystrc - Česká, nebo tomu něco brání?

Tak kdyby na 12/13 jezdili trojčata (nebo něco na ten způsob), tak to snad mohlo kapacitně stačit. Protože jak má něco interval menší jak 5 minut, tak často dochází k dojíždění tramvají (první má zpoždění a druhá jede lehce napřed) a např. 4 minutový interval do Juliánova se mi zdá zbytečný. Samozřejmě nechci říkat, že zkrácení intervalu na 12/13 je blbost, jen si myslím, že kapacitnější vozidla by byly efektivnější. Druhá stránka jsou technické věci.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
prohození 9 a 11 je blbost - zmizí tím proklad mezi 3 a 11 a vzniknou nepravidelnosti Česká - Jugoslávská... Problém 12/13 imho kapacitní vozidla neřeší, to by musely mít 60 metrů a více...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
1093
09 lis 2006 18:16
maceto:
linka 7 snad dnes jezdí vytíženější než když jezdila v původní podobě Královo Pole - Stará Osada
Aji kdyby se našly vozy a vozokm na linku 10 podle tvého návrhu, tak její slabý minutový interval absolutně nic neřeší.
Posilování linek 12,13 bych do budoucna spíš viděl v nasazování kapacitnějších vozidel (což 13T bohužel není), než zkracování intervalů

Co se týče posílení úseku Malinovského náměstí - Moravské náměstí, což tvůj návrh přináší. Napadla mě následující myšlenka:
linka 9: Lesná - Dětská nemocnice - Moravské náměstí - Malinovského náměstí - dále po trase
linka 11:Lesná - Tkalcovská - Malinovského náměstí - Moravské náměstí - Česká - dále po své trase
(prostě 9 vést kolem Dětské nemocnice a 11 po Cejlu)
Pro linku 9 by to znamenalo prodloužení jízdní doby z 18 na 19 minut a pro linku 11 z 16 na 18 minut, což není tak tragický

Nějak na něm netrvám, jen mě to teďka napadlo, tak je možný, že jsem něco nedomyslel :-D


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Jediny rozumny na tom prispevku je ta d-4...

Doufam ze dotycny navrh na d-10 tu bude max 2* (jak nyni).....


Offline
2
11 led 2008 11:04
Myslím si, že tramvajové linky v Brně mají velice dobré vedení až na několik výjimek. Linky d-10 v soušasném trasování mi připadá zbytečná, vedl bych ji buď Stránská skála - Hl. n. - Malinovského náměstí - Česká - Tábor - Bystrc nebo SS - HL. n. - Křídlovická - Starý Lískovec. Dále zkrácení intervalů na d-12,13, obousměrné vedení d-4 přes Námestí Svobody a vrácení d-7 zpět na trasu Kr. Pole - Stará Osada


Offline
9986
15 led 2005 23:41
což takhle na 50 alespoň dvojnásobný interval?


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Ještě mě dneska napadla taková myšlenka... což takhle protáhnout a-60 do Kohoutovic k hájence (nebo aspoň na Kameňák, ale tam se moc nevejde)? Koukal jsme, že hodně lidí u nemocnice přelízá z 60 do 50 :idea:


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Ten nápad nezní špatně, ale musela by tím pádem a-69 dělat závlek na Kampus-Sever(možná, podle zástavby) od Kauflandu, bych ji vedl přímo jako a-60 na Zvonařku avšak od vyhlášení by musela dělat ještě závlek Bidláky - Holandská. Pozitivní by bylo, že by Osová získala spojení se Zvonařkou (otázka je, jak by to bylo o víkendu). Negativem však zůstává možné zpoždění a tím pádem nepravidelnost z Osové směr Bosonohy navíc pro řidiče si myslím, že je lepší mít dvě linky krátké než jednu dlouhou.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
97
29 srp 2007 17:26
Co sloučit a-61 a 69? Vždyť a-69 v okolí Kampsu(tj. od nem.Bohunice až na Ukrajinskou) vozí vzduch. je takovej problém a-69 Bosonohy- Lískovec,ED-Osová-Nem.Bohunice-Kamenice-Ústř.Hřbitov-Ńové sady-Zvonařka? Stejně až bude celej kampus v provozu, tak se a-69 z Ukrajinské může přesměrovat po trase a-60 na Zvonařku, protože a-60/61 nebudou stačit náporu studentů.
Nebo v připadě budoucích kloubáků na a-61 vést a-69 v trase Bosonohy - St.Lískovec.ED-Osová-Nem.Bohunice-kamenice-Běloruská-Ukrajinská-Bohunická(přes novej přejezd, co bude místo přejezdu)- Sokolova- H.Heršpice-přes Hněvkovského do Komárova(k d-9.12) a pak přes Kšírovou zpět. Po přestavbě přejezdu na podjezd už tam nebude žádný zdržení, případně řešit toto spojení mezi Heršpicemi a Bohunicemi přesměrovanou a-79 Labská-Osová-Ukrajinská-Bohunická-Sokolova-H.Heršpice-Komárov- Plotní/Dornych-Olomoucká-Líšeň, Jirova s provozem do Komárova celoděnně do 20h, ale a-69 v této trase je lepší.


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Přesně tak, myslel jsem to jako bus-zastávku Jezerní, ta bude přibližně v těchto místech, aspoň mi to podle shématu tak připadá.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

665
18 zář 2007 15:40
Brno
Možná to bylo myšlený jako bus zastávka Jezerní v Přizřenicích ta tayk nebude v ulici Jezerní

_________________________________
Až dosloužím, chci do šrotu!


Emperror: v územním plánu, který je vystavený na http://gisbrno.tmapserver.cz/tms/doc/up/uvod/upmb.htm je konec tratě nakreselný v polích mezi Přízřenicemi a Vídeňskou, ulice Jezerní je jinde. Nebo je někde nějaký jiný územní plán?


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

1203
12 lis 2007 00:57
Brno - Židenice
Pavel píše:
Bohužel se nedá určit jeho stáří.

Vytvořeno: 19. června 2006 18:25:00

_________________________________
:arrow: Online sledování provozu IDS JMK
:arrow: Android aplikace


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
pd: v územním plánu města Brna, když sleduješ tuto trať od nádraží, dojdeš na její konec a přepneš na orientační plán tak vidíš, kde se na mapě nacházíš. Na tu Jezerní to zhruba vychází.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Emperror: kde jsi zjistil ukončení tramvaje v Přizřenicích zrovna na Jezerní?


Offline
Uživatelský avatar

435
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Některé návrhy jsou všeobecně známé, některé docela nové a zajímavé:

Propojení tramvaje z Vodařské do Vídeňské - tohle se mi jeví jako dost důležité - umožnilo by to logičtější napojení modřické průmyslové a bohunické tratě k novému nádraží. Stačil by triangl někde v prostoru Hluboké a triangl na odbočení z Vídeňské do Starého Lískovce

Propojení z Juliánova na Novolíšeňskou - no to zní taky zajímavě, nejlépe s nějakou podzemní zastávkou mezi Bořetickou a Čejkovickou. Na vedení na úrovni terénu mi to tam připadá trochu svažité. Nerušil bych ale Jedovnickou - kodrcání se přes Juliánov by nebylo vhodnou páteřní trasou do líšeňského sídliště, spíš by mělo sloužit k případnému propojení Novolíšeňská - Juliánov - Stará Osada a dál. Navíc by docela pozbyla smysl další akce - přeložení tramvaje z Nezamyslovy k Ostravské pod železniční násyp

přeložení tramvaje z Veveří, Nerudovy a Kounicovy do Bulinovy a Pod kaštany nebo Šumavské
- to má podle mě smysl pokud bude železniční diametr s významným přestupním uzlem Šumavská, kde by byl přestup na tramvaje jak na Bystrc, tak na (snad) Medlánky

prodloužení z Purkyňovy do Medlánek - to asi bude záviset na míře odporu medláneckých starousedlíků, pokud by jim to vedlo přes náměstí

Kounicova - Štefánikova - to jediné mi přijde, že by to nemělo moc využití, linky, které by tudy byly vedeny by měly nutně delší jízdní doby a nějaká linka Řečkovice - Žabovřesky - Bystrc - no nevím nevím, když máme t-30.

chápu, že jsou to jenom návrhy a můj komentář jenom bohapusté tlachaní, ale od toho to tu koneckonců je, ne:)

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
No vetsina tech planu se tu omyla minimalne 10 let . Nektery i podstatne dyl.


Offline
1093
09 lis 2006 18:16
Dneska jsem trochu googlil a narazil na zajimavý dokument, který má sloužit jako podklad pro připravovaný územní plán. Bohužel se nedá určit jeho stáří. A píše se tam toto:
Citace:
Je třeba prověřit nové tramvajové tratě:
• vytvoření urbanizační osy propojením tramvaje z nové Vodařské do Vídeňské.
• prodloužení tramvajové trati do oblasti Kamechy
• prodloužení tramvajové trati v Líšni k technickému muzeu
• prodloužení tramvajové trati v sídlišti Lesná
• přímé propojení průrazem z Hybešovy na Mendlovo náměstí
• prodloužení v Komárově podél Hněvkovského ke dvoru Královka
• prodloužení ze Starého Lískovce do Bosonoh dále než v platné ÚPD, tj. s lepší obsluhou území
• do nového obytného souboru Kamechy nebo až do Žebětína
• přeložení tramvaje z Veveří, Nerudovy a Kounicovy do Bulinovy a Pod kaštany nebo Šumavské
• po Šumavské mezi Kounicovou a Štefánikovou
• prodloužení z Purkyňovy do Medlánek
• propojení z Purkyňovy do Vozovny Medlánky
• prodloužení ze Štefánikovy čtvrti po Seifertově do severní části Lesné
• propojení ze Staré osady po Gajdošově na Táborskou
• propojení z Juliánova přes jihovýchodní cíp Vinohrad na Novolíšeňskou, s následným zrušením tramvaje podél Jedovnické
• obnovení staré tratě do Líšně
• přeložení tramvaje z Nezamyslovy k Ostravské pod železniční násyp


zdroj: http://aa.ecn.cz/img_upload/67fc87870d57d5b3a63ce8985bb216ef/materialy_UP_1.rtf


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
Ze Stare Osady ke kostelu na Gajdosove pokracuje vetsinou docela dost lidi(i k 10ti 60ti letych sprinteru a mazoretek), i Stara Osada Delnicky dum je docela vytizena.A to se kdysi uvazovalo i o trolejbusovem propojeni...
ds píše:
Mně to docela dává smysl, s jedinou výjimkou - k čemu tramvajová trať Stará osada - Juliánov?

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
kuba píše:
ad planek: Jakej je rozdil mezi cernym a zelenym?
Mozna bys mel vic cist :wink:
Emperror píše:
Zeleně jsou segregované tratě


Offline
Uživatelský avatar

6621
21 pro 2005 17:01
ad planek: Jakej je rozdil mezi cernym a zelenym?


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Mně to docela dává smysl, s jedinou výjimkou - k čemu tramvajová trať Stará osada - Juliánov?

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Takhle nějak bych si představoval linkové vedení po dostavění tratí na územním plánu města Brna. Ať už nádraží bude, kde chce, je zde počítáno s odsunutou variantou a plánek nezahrnuje tunel pod Špilberkem a nepočítá se severojižním diametrem - tím nechci říct, že jej odmítám.
intervaly : 1, 2, 4, 5, 8, 14 - 5 minut
0, 3, 6, 7, 9, 10, 11, 12, 13 - 10 minut
linka 0 je veletržní a ukončení v centrum je okružní směrem : Nové sady - Nové nádraží - Staré nádraží - Nové sady

Zeleně jsou segregované tratě, červeně je manipulační trať.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 28 lis 2024 06:27
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]