Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 135 z 158    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138 ... 158  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Mohl bych pozadat o casy odjezu na lince 9?


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
to jsou zase kecy ](*,)

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
Jakpak se vyrovná s "kvalitou" kolejí mezi podjezdem a Lidlem na Dornychu?Jestli tam je správný rozchod...??


Offline
186
27 zář 2007 22:44
Jo,ale ještě rovnou přistavit polní nemocnici,až se ti lidi vyvalí rozbitými okny z šaliny! :mrgreen: Já se jen divím,že do té obsaditelnosti nepočítají i střechu :shock: !


A na hlaváku ráno ve špičce rupne ve švech. :-D


Offline
Uživatelský avatar

469
09 kvě 2007 14:55
Daleko
Mezikrok mezi d-3 (nebo d-9) a d-1 bych viděl jako d-12 :-)

_________________________________
Jsem mladý, krásný, inteligentní recidivista :-)
Llama here, llama there, I see llamas everywhere.


Při obsaditelnosti 8 lidí na metr čtvereční, což jsem ještě nikdy neviděl. Myslím že tak těch 6 možná ale těch osm je fakt přehnaný, no může DPMB jedno saranče odtlačit na Svoboďák a zkusit zápis do knihy rekordů. :-D :-D :-D


Offline
186
27 zář 2007 22:44
No to je teda gól! Tak jsem to tak nějak čekal,že to dopadne. Přece si nebudou dělat ostudu hned z kraje. Ona by jim na té d-1 mohla ve špičce rupnout :lol: ! No jo,je to holt velkokapacitní a prej až 269 lidí naráz :^o !


Offline
36
14 lis 2007 12:04
jo, tak ta 9 je jeste tak ideal, ale na takove 1 by to hned udalola ostudu takze si myslim ze dpmb schvalne chce zatim davat prednost spise tem 3 a 9 a jednicce jen o vikendu. Co vikend to budou obe na 1 ? ja bych jednu dal treba na 3.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
No, původně sem chtěl napsat naštěstí...


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Edo měl jsi napsat prozatím raději nekoná.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Info manil:
Zítra by měly vyjet do provozu s cestujícími obě sarančata:
1901 - 00904
1902 - 00306
Nasazení na linku 1 se tedy prozatím nekoná.


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
A hlavně, že máme na takovéhle perly,takový krásný časopis :mrgreen:

_________________________________
Ze země nic nespadne.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Co na to říct? Hlavně že v časopise to zní tak krásně....

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
36
14 lis 2007 12:04
No chat maniac asi takto: jednou sem mel vuz na dilne a rekli mi ze mi ho vycisti. Bylo 10 vecer tak se usoudilo ze kdyz pri VYTEPUJI sedacky ze to bude do rana suchy. To sem vsak jeste nevedel ze tepovani sedacek se bude rovnat tomu ze se veme hadr a tim se pretre vse od oken oblozeni ramu sedacek az po samotne potahy... takze fakt hygiena nejvyssiho stupne.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
No jasně, my jsme cvičené opičky na všechno.
Asi nejlepší na tom článku byla věta, cituji: "Čalouněná sedadla mají vyměnitelné, snadno čistitelné potahy." To potěš koště....

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Reakce DPMB jsou fakt občas zajímavé - například řidiči jsou cvičení na vedra. :-D


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
...U těchto tramvají jsou hodnoty opotřebení kol i kolejnic v Brně srovnatelné s vozy s otočnými podvozky...
No, ještě že netvrdí, že jsou na tom lépe než otočné podvozky. Mně DPMB začíná reakcemi připomínat rádio Jerevan... prostě vše popřít. Hlavně jakou krásnou tramvaj jsme to koupili - mají ji v Praze, to je důležité. Zapomněl ale dodat, že v obou městech o nových dodávkách neuvažují.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
13T pokud vim nemaji mazani olejovym rozprasovacem, ale tukovou tycinkou s tuhou naplni ne ?


No, upřímně řečeno, omezení rychlosti při průjezdu oblouku svůj význam má (ale trochu jiný, než uvádí ing. John). Viz třeba nehodu před cca 2 lety v Praze na Karlově náměstí.


Offline
Uživatelský avatar

3081
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Crazy_tram_driver píše:
Asi bude hodně záležet, jak bude mazací zařízení seřízené, opravdu medlánecké vozovně nezávidím #-o

V Medlánkách je víc vozů s mazáním okolků, tak si myslím, že toto zas takový problém nebude, pokud tam není nějaký škodovácký patent.


Offline
Uživatelský avatar

244
23 zář 2007 17:53
Kde mne zrovna nevyhodili...
A ještě k mazání okolků: Zní to hezky, ale jestli to bude fungovat jak u K2R, tak zachraň se kdo můžeš. Odkapávání oleje přímo na kolejnici, takže se ani na rovině nedalo pomalu nedalo rozjet, o brždění ani nemluvím. Asi bude hodně záležet, jak bude mazací zařízení seřízené, opravdu medlánecké vozovně nezávidím #-o
Výkon: Nevíte někdo, má to stále omezen proud na 1 200A, jak když jezdilo na trojce? Pokuď hodnotu proudu nezvedli, tak celá ta paráda zůstává úděsným plazivcem vz. K2R.


Offline
Uživatelský avatar

244
23 zář 2007 17:53
Kde mne zrovna nevyhodili...
Řekl bych zase drahá okázalost naprosto k ničemu, přesně jak píše pd, reaguje to až na natočení, takže do oblouku můžu klidně vlítnout pětašedesát. A i když pominu takové extrémy, stále je to k ničemu, největší šlupu pochopitelně dostanou kolejnice v okamžiku, kdy se mění směr jízdy z přímého do pohybu po kružnici (kdy to tedy ještě nefunguje). Použití přechodnic všude, kde to jde, by bylo mnohonásobně účinnější.
A logiku konstruktéru už vůbec nepochopím: Řidič je podle nich takový superman, že do oblouku najede přesně předepsanou rychlostí (kdo z nás to nikdy nepřehnal, ale asi nejsme způsobilí na hopsání se sarančetem), ale současně takový magor, že tu rychlost u vozu s pulsní regulací nedokáže udržet, což by podle mne i ten opičák po čtvrthodinovém zaškolení zvládl.
A ještě jednou pd:
Citace:
Pozoruhodné ale je, jak se z největších nedostatků dělají přednosti...

Naprosto přesně vystiženo.


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
manil píše:
Při nájezdu do oblouku tramvaj vyhodnotí rychlost, jakou jej projede. Na digitálním rychloměru se na hraniční hodnotě zobrazí červená čára, přes kterou nezrychlí. Při rychlejším nájezdu do oblouku sama zpomalí.

No to je ale šikulka...


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Kolem 11:30 jela 1902 na cvičné jízdě kolem hlavního nádraží směr k divadlu


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3949 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138 ... 158  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 lis 2024 07:09
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]