Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 17 z 50    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 50  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Tady je zase nesmyslu... Europulse vubec neni podminkou, klidne tam muze byt elin, nebo i stejnosmerna vyzbroj. Koneckoncu v nemecku klidne tahaly vleky zrychlovacovy T4D. A dvounapravovy vozy taky europulse neznaly. Jde o celkovy vykon motoru, pozadovany zrychleni soupravy a hlavne o uzpusobeni taznyho vozu k tahani vleku. To splnuji vsechny varky.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Citace:
že anitry musí jezdit se zadělanym a zakratým spřáhlem

a proto od BMUE žádná anitra žádný kryt neviděla


Offline
Uživatelský avatar

6621
21 pro 2005 17:01
rws: Navíc nemají výzbroj Europulse.


Offline
Uživatelský avatar

30
14 led 2008 10:27
Mám
Smolda68 píše:
Hranatý a kuláty - to fakt není hezčí...


podle mě zas člověče jo :) po světě jezdí jinech patvarů ale i u nás třeba ty nový trojčata wana+vv60lf+T3R taky to vypadá jak z jiného světa :) toto je jen pokus beztak to jezdit takto nikdy nebude protože je nějaká smlouva nebo co přesněji nevím, že anitry musí jezdit se zadělanym a zakratým spřáhlem

_________________________________
To je doba, to je doba!


Offline
Uživatelský avatar

665
18 zář 2007 15:40
Brno
Hranatý a kuláty - to fakt není hezčí... :-o
rws píše:
Z nudy jsem udělal takovou zajímavou "velkokapacitní" soupravu :) rozhodně vypadá líp než plánovaná 2x Vario LF2

_________________________________
Až dosloužím, chci do šrotu!


Offline
Uživatelský avatar

30
14 led 2008 10:27
Mám
Z nudy jsem udělal takovou zajímavou "velkokapacitní" soupravu :) rozhodně vypadá líp než plánovaná 2x Vario LF2


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
To je doba, to je doba!


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
je jich málo, tak jaký soupravy???

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
13Tpro píše:
Dobrá otázka, budou někdy jezdit soupravy 2x Vario LFR.E ?

Někdy možná, ale zatím se o tom neuvažuje.


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Smolda68 píše:
A to jako ty 1553, 1554 a 1599 budou jezdit solo??? :-k To mi přijde jako blbost, aby na d -4 jezdilo 5 varií a ktomu nejáký vlek, nebo snad budo spojeny 2 varia k sobě??? To je uplná blbost, ptž by jich byla škoda!!! ](*,)

Dobrá otázka, budou někdy jezdit soupravy 2x Vario LFR.E ?


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Kolikrát je na adhezi lepší kvalitně mokrá oježděná kolej, než suchá.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Adhezi má asi jako wana s jedním wlekem a dynamika je nepřímo úměrná množství vody na kolejích. :-)


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
A jakou dynamiku jízdy má narvaná K2,třeba na Pekařské? :-)

_________________________________
Ze země nic nespadne.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Takze odpoved na muj dotaz na k-repu ohledne dvou vleku:
Citace:
Dle publikace L.Losos Atlas tramvají

Praha
"dvoutisícovák" + 2 x plecháč
...12,000 t ......2 x 4,800 t....hmotnost prázd.v.
......54.............2 x 45 ........osob

Brno
"škodovka" + pullman + dvouletka
.12,850 t....7,600 t ...7,450 t..hmotnost prázd.v.
....72...........75.........76.....osob

Docela bych si typnul, ze s temi 2 vleky jezdila napr. linka 1, nebo 2, ale nejezdilo se po Pekarske, nebo na Kravi horu.
-------------------------------------------
A protoze fyzika plati jak pro stare, tak i pro nove tramvaje, tak Wana + 2x VV by byla schopna bezproblemove jizdy po tratich, kde byly schopne bezproblemove jizdy stare 3-vozove soupravy - pomer hmotnosti na hnanych /nehnanych napravach by byl podobny. Otazka je, jakou by takovato souprava mela dynamiku jizdy.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Izzy píše:
Vzhledova unifikace je tak dana predevsim vozy R.P a ne jejich sestrami R.PV ktere jsou jen 2...
Vzhledova unifikace mi pripada jako krok zpet. Zvlast kdyz se jako vzor vzhledu vezme neco, co uz je moralne (nerikam technicky) zastarale. Sam osobne nemam nic proti spojovani bulwa + klasika do jedne soupravy.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Komforty s MEGI pruzinam (ci jak se to jmenuje) byly na trhu az po dodani T3R.EV...
Jinak co se tyka spojovani za vuz s novou kastli (VarCB3 i VarCB3LF) lze radit cokoliv pokud je to mozne jakkoliv spojit...v praxi to znamena ze nove celo ma zasuvky u sprahla tzn. ze MV se starymi cely musi mit zasuvky u sprahel (nase EV. to splnuji)...dale je treba rict ze pro provoz vleku je nutnost nove skrine ale pro provoz s MV tato podminak odpada...tzn. ze za T3R.PV/EV ci T3RN.EV/PV (vozy s novymi skrinemi) lze radit jak vozy s novou tak i s puvodni skrini (v praxi vyuzivano pouze v plzni kde lze obcas videt T3R.PV spolu s T3R.P)...wlek jako jediny ma nutnost nove skrine a asynchronniho pohonu (EV)...

Prakticka ukazka na Plzenskych wanach:

Wany budou ala liberec...ale narozdil od plzenskych 2 R.PV budou mit posuvna skla...
Tzn. razeni lze RN.PV+R.PV, RN.PV+R.P nebo RN.PV+RN.PV...
Vzhledova unifikace je tak dana predevsim vozy R.P a ne jejich sestrami R.PV ktere jsou jen 2...


Nevim už přesně proč, ale asynchronní trakční motor s výkonem menším než 90 kW se ani nevyrábí.


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
PVčka-klasika ss sériové motory 4x40kW
Evčka a Wany- asynchrony 4x90kW, takže výkonu habaděj,což mi přijde jako plýtvání v provozu sólo,či 2xMV

_________________________________
Ze země nic nespadne.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
David Jaša:
1. U T3R.EV jsou použity klasické podvozky, které prošly GO.
2. Asynchron (viz Adam_r)


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Trammaniak píše:
Mě to přijde jako hodně velká blbost, mnohem líp to vyřešili v Plzni, kde první té-trojka je nízkopodlažní se starými čely a zadní je klasická, tak je každá nízkopodlažní tramvaj využitá.
Tohle v Plzni neni. Takhle to radi v Liberci. Ale nova cela neznamenaji, ze se jako B-vuz nemuze zaradit klasika. Za Vario ve verzi Brno neni problem zaradit T3R.E. Je jen potreba mit zasuvky u sprahel (coz kvuli provozu ve trojici ty vozy maji). Osobne me pripada pouziti starych cel jako velka skoda. Jak by rekl muj tatka, tak je to porad to, cim jsem jezdil uz jako kluk.

----------------------

Hlavni cenovy rozdil europulsu a progressu je v nutnosti nakupu novych motoru, prevodovek - u progressu se pouziji repasy.

Vyhoda asynchronu:
- nemusi se menit uhliky v motoru
- moznost EDB az do nuly
- Tyto nove motory lepe snasi ty zimni "sracky", nez orig. motory tatra.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
David Jaša píše:
Ad Tasa: nemám informace, tak se ptám:
1. Brněnská varia a T3R.EV mají podvozky z vyřazovaných T3 nebo nové (komforty od pragoimexu)?
2. Který pohon je levnější během celé doby životnosti, tj. se započítáním nákladů na údržbu a spolehlivosti?

Nemám informace, zeptej se manila, ten ví všechno. Podvozky by měli být nové, ale raději se zeptej jinde.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Ad Tasa: nemám informace, tak se ptám:
1. Brněnská varia a T3R.EV mají podvozky z vyřazovaných T3 nebo nové (komforty od pragoimexu)?
2. Který pohon je levnější během celé doby životnosti, tj. se započítáním nákladů na údržbu a spolehlivosti?


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
To bylo v nadsázce, je mi jasné že na T3 PLF není nic k experimentování... Dokonce mi v pražské waně nepřišla výzbroj ani nijak hlučnější než v brněnské.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
ds píše:
A nakoupíme Varia LF s progressem, čímž přibude do Brna další atyp :applause:

Ano, ale odzkoušená kastle a odzkoušená výzbroj za menší peníze.
K čemu by byla ve Waně výzbroj EV když se nebudou nakupovat vleky?
Když se usadíš do vozu s výzbrojí EV bez vleku a ve předu bude sedět nejaký hovado, co absolutně neví, která bije a z fleku to vosolí, tak se ti to určitě líbyt nebude.

Oprázdninách přijel na konečnou do Obřan řidič (jezdí už 20 let) s 1569 a povídal: "To je hrozný, jede to hezky, ale má to moc silnou brzdu, když dám plnou brzdu tak to strašně moc brzdí a když to dobržduje, tak to cukne. Některý ty ručky jsou mnohem lepší." Někteří řidiči opravdu vydí tramvaj, sednou si do ní a jedou vždycky stejným stylem. A některým by stačily 4 polohy řadiče J,V,B,K (jízda, výběh, brzda, kolejnicová brzda).

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Tasa píše:
Hodte vleky do kopru a nebudou potřeba LF s drahou výzbrojí EV.


A nakoupíme Varia LF s progressem, čímž přibude do Brna další atyp :applause:

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
manil píše:
Nebyl, ale takové soupravy nejsou uvažovány.

Jen škoda, že se neuvažuje o spojování LF2 s vlekem, protože LF je na tahání vleku velice slabá. A proto, se nasazuje souprava na linky kde je "poměrně rovina" 4,9,13.

Hodte vleky do kopru a nebudou potřeba LF s drahou výzbrojí EV.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1236 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 50  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 26 lis 2024 07:59
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]