Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 91 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3726
28 úno 2006 19:00
Zajímavý článek o situaci v ČD je zde:http://www.blisty.cz/2007/11/13/art37244.html
Není to sice úplně k tématu,ale osvětlí to,proč Talenty (apod.) ne!


Offline
Uživatelský avatar

41
15 zář 2007 19:52
Brno
Zrušit umývárky to je dobré, navrhneme to ČD, a dočkáme se každého vlaku s rozšířenou přepravou jízdních kol :-D


Offline
214
03 srp 2006 06:41
Brno, CR
Citace:
Mnohem reálněji bych viděl natáhnutí provozní větve Wien - Brno s patrovými vozy ÖBB Bmpz-dl a Bmpz-ds vedené lokomotivami Taurus (který by údajně měly být pro trať Brno - Břeclav schválené). Takové soupravy už nyní jezdí do Břeclavi.


Jojo, jezdi, osobne jsem s takovouto soupravou jel pred dvema lety na trati Wien - Breclav. Teda na loko uz si tak presne nevzpominam, ale na ty dvoupatrove novotou zarici vagony si vzpominam jasne.
Vyjizdelo to z Wien Floridsdorf okolo 10:00 a byl to nejakej courak, prumerna rychlost tak 60 a stavel na kazde mezi. Uz v Vidne vyjizdel poloprazdny a kdyz prijizdel na hranice, byli v nasem vagonu napr. 3 lidi...
V Breclavi prestup na cesky posprejovany spinavy pantak, ktery to ovsem na rozdil od Rakusaka hnal na plny knedlik, stavel taky vsude ale rozjezd naplno, brzda naplno - mel tam mezi zastavkama pres kilo. Vim ze jsem si tehdy rikal jake jsou to dva totalne rozdilne zeleznicni svety :-)


Offline
214
03 srp 2006 06:41
Brno, CR
pd píše:
No ale Talenty (aspoň ty co jezdí okolo Vídně) mají podobně "vietnamský" interiér jako Bdmtee, akorát že jsou teda navíc nízkopodlažní. Uspořádání interiéru sice jde na přání změnit, ale nedělám si iluze, že by ČD objednaly něco lepšího než to nejlevnější a nejkapacitnější provedení.

Podobne husty interier nebo stejne? Opravdu ma jeste neco v Evrope tak nesmyslne huste sedacky jako Bdmtee?
Tech 12 skupin na delku vagonu, a jeste pomerne dost mista zabiraji nastupni prostory - to je snad neprekonatelne :evil: Jo a jeste mi pripada smesne ze jsou tyto vozy oznacovany symbolem kola - s rozsirenou prepravou kol. Jednou jsme s kolegou nalozili dve kola na ceste Kr.Pole - Tisnov (nastesti az vecer) a bylo tedy velice tristni - byl velky problem se rozumne vejit... To uz muzu oznacit symbolem kola snad vsechny vagony vcetne rychlikovych kupaku, vzdyt je tam spousta mist kam to kolo vejde, napr. do prechodu mezi vozy, do ulicky, do umyvarky... :twisted:


No ale Talenty (aspoň ty co jezdí okolo Vídně) mají podobně "vietnamský" interiér jako Bdmtee, akorát že jsou teda navíc nízkopodlažní. Uspořádání interiéru sice jde na přání změnit, ale nedělám si iluze, že by ČD objednaly něco lepšího než to nejlevnější a nejkapacitnější provedení.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
goldfinger píše:
Přimlouvám se za Talenty. To je nejlepší souprava, mohla by jezdit až do Wien.

Talenty by byly krásné, ale za současné situace ČD téměř utopické.

Mnohem reálněji bych viděl natáhnutí provozní větve Wien - Brno s patrovými vozy ÖBB Bmpz-dl a Bmpz-ds vedené lokomotivami Taurus (který by údajně měly být pro trať Brno - Břeclav schválené). Takové soupravy už nyní jezdí do Břeclavi.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Přimlouvám se za Talenty. To je nejlepší souprava, mohla by jezdit až do Wien.


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
funtom píše:
OT: on nějakej důchod bude? :-D

Pardon,padron, opravuji v důchodovém věku - já osobně se :lol: žádným už nepočítám :lol:

_________________________________
Ze země nic nespadne.


Offline
268
09 úno 2007 13:59
Brno
OT: on nějakej důchod bude? :-D


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
No v důchodu se asi dočkáme :lol: , do té doby tu budou brázdit koleje žehličky,plecháče a za nima vyšší či nižší počet Bdmtee :mrgreen:

_________________________________
Ze země nic nespadne.


Offline
488
07 úno 2006 10:26
adam_r píše:
Ze soucasnych vozidel schvalenych k provozu v CZ by asi nejlepsi bylo desiro. A jeho provoz by byl nejspis levnejsi nez 210+Bxxxx prestoze se do nej musi lit nafta. Elektrina v tech dratech totiz take neni zadarmo.


Navic Desiro existuje i v elektrické verzi (např. Slovinsko). Ja bych osobně ale raději poněkud modernější elektrické Talenty (viz Rakousko), které jsou jak v motorové tak i elektrické verzi, což by bylo pro IDS JMK idealní spojení.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
tr píše:
No, položíme-li si otazku zda je to vzhledem k výšce podlahy a hlavně "větnamskému" uspořádání sedadel vhodné vozidlo 21.století, tak neni:-) Nicméně myslel jsem to tak, že to májí být kratké soupravy. Navíc s naprosto nevhodným hnacím vozidlem.
Ze soucasnych vozidel schvalenych k provozu v CZ by asi nejlepsi bylo desiro. A jeho provoz by byl nejspis levnejsi nez 210+Bxxxx prestoze se do nej musi lit nafta. Elektrina v tech dratech totiz take neni zadarmo.


Offline
488
07 úno 2006 10:26
kuba píše:
Jak ani jedno z toho. A Bdmtee podle tebe není normální souprava? Uznávám, že 210 se na osobácích moc často nevyskytuje, kor v Brně.


No, položíme-li si otazku zda je to vzhledem k výšce podlahy a hlavně "větnamskému" uspořádání sedadel vhodné vozidlo 21.století, tak neni:-) Nicméně myslel jsem to tak, že to májí být kratké soupravy. Navíc s naprosto nevhodným hnacím vozidlem.


Offline
Uživatelský avatar

6621
21 pro 2005 17:01
tr píše:
Rekl bych ani jedno z toho:-) Rady 560 je nedostatek. Turnus je zatim na tri lok.rady 210 + soupravy Bdmtee. Predpokladam ale, ze to budou hodne kratke souravy.

Jak ani jedno z toho. A Bdmtee podle tebe není normální souprava? Uznávám, že 210 se na osobácích moc často nevyskytuje, kor v Brně.


Offline
Uživatelský avatar

435
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
S tou akcí by se mělo začít už příští rok, teda podle toho jak to vypadá dnes. (Mně připadá, že před rokem to vypadalo taky, že příští rok) Podle stránek Brněnských komunikací se má být do dubna 2008 hotová dokumentace pro stavební povolení, jak dlouho trvá samotný proces žádosti nevím. Každopádně než se začne kopat do Dornychu a Plotní, tak se jště bude stavět propojka od dnešní zastávky Svatopetrská (někde z míst, kde je brána vjezdu do nového areálu Iveca) na Masnou, aby se aspoň částečně ulehčilo dopravě.
Nicméně obávám se, že po té nastane jako první rozkopání Dornychu, tj. ukončení šalin na Zvonařce + náhradní doprava, po dokončení Dornychu se má dělat Plotní včetně kompletní rekonstrukce inženýrských sítí, bourání západní strany apod., takže tam asi bude v příštích letech docela veselo. Podle informací na http://www.jcbrno.cz sice vypadá, že se napřed bude kopat Plotní, ale ta studie je z roku 1998 a asi před rokem se na stránkách eia objevil posudek o vlivu životní prostředí (teď už jsem ho nenašel), kde byla stavba rozdělená na čtyři etapy:
1. spojka na Masnou
2. Dornych (úsek od Zvonařky do Komárova)
3. Plotní
4. Dornych (úsek od Zvonařky po křižovatku s Plotní u Vaňkovky - likvidace tramvajové smyčky apod.)
Tzn. dvě etapy ze čtyř (ještě ke všemu ty dvě dle mého názoru nejrozsáhlejší) patrně bez tramvajového provozu do Komárova. No nevím, co si o tom myslet, mně se víc líbila ta původní etapizace.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

435
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
No Plotní a Dornych je už (30 let) ve vysokém stádiu příprav k rekonstrukci - šalina po Plotní -bude o něco rychlejší (kratší trasa, méně zastávek, méně čekání na semaforech a v případné zácpě). Beztak budou patrně všechny linky z Komárova jezdit časem kolem nového nádru, takže jízda po Dornychu by byla trochu zajížďka. Problém je že jediná jakžtakž vhodná zastávka na přestup u konečné v Komárově je ve směru do Heršpic a do jisté míry i v opačném směru (když by se zřídil přechod mezi zastávkami, aby davy lidí nemusely jak trubky chodit tím úzkým chodníčkem kolem mateřské školky na semafor). Ještě se dá použít zastávka směr Tuřany a Chrlice, ale taky to není zrovna komfortní. No až se dokončí podjezd v Heršpicích, tak by něco mohlo jezdit Tuřany/Chrlice - Komárov - Sokolova - Bohunická - Osová, příp. dál (např. propojení s a-50) a například tam ještě přesměrovat a-72. Po dokončení spojnice Vodařská - Nový nádr bych je tama přesměroval, má to být významný přestupní uzel. (Teda až budu v důchodu.)

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
To by samozřejmě pomohlo hodně, ale šalina v Plotní se má překládat snad už příští rok? Měla by být vpravo a zjednosměrnění pro IAD by mělo následovat, předpokládám že po opravě Dornychu, který je v zoufalém stavu.


Offline
186
27 zář 2007 22:44
Od příštího roku se to ještě zhorší,protože kvůli přeložce tramvaje na Plotní bude všechno jezdit Dornychem a pak to tak už zůstane!


Offline
488
07 úno 2006 10:26
pepola píše:
Ohromně vtipné! ](*,)
Myslel jsem,jestli 560ky,nebo normální soupravy...


Rekl bych ani jedno z toho:-) Rady 560 je nedostatek. Turnus je zatim na tri lok.rady 210 + soupravy Bdmtee. Predpokladam ale, ze to budou hodne kratke souravy.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Něco podobného by prospělo i u ulic Veveří / Kounicova - je to vlastně totožné uspořádání jak u pražské magistrály.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

3726
28 úno 2006 19:00
Ke zlepšení průjezdu ve směru od Komárova by pomohla naprosto triviální věc:Dornych jednosměrný směrem do centra,Plotní jednosměrná směrem ven z centra(včetně vždy jedné přislušné koleje)...Ale to už tu někdo,myslím,psal...


Offline
Uživatelský avatar

627
14 úno 2005 15:12
Bystrc
pepola: Pred rosadou v 1995 se taky planovalo, ze na konecne v Komarove bude prestupni terminal - kdyby se to povedlo, koncily by tam nejspis 40, 48, 49, 63, asi i linka do Avionu a hned by toho na Uzke bylo min...


Offline
Uživatelský avatar

3726
28 úno 2006 19:00
Hafan007 píše:
]
Vlaky :-D

Ohromně vtipné! ](*,)
Myslel jsem,jestli 560ky,nebo normální soupravy...


Offline
Uživatelský avatar

2109
20 zář 2006 19:51
pepola píše:
A co tam bude jezdit za vozidla?

Vlaky :-D


Offline
Uživatelský avatar

3726
28 úno 2006 19:00
Pokud si dobře pamatuji,tak v roce 1995 se dělala veliká rošáda v trasování autobusů,aby nejezdily do centra.Proč tedy musí 10 linek zajíždět až do centra na Úzkou a zbytečně nabírat zpoždění??
Včera mě napadlo,že linka 60+61 by mohla jezdit takto:Kampus až Strážní,tak,jak je teď,pak vlevo - zastávka a-84 Křídlovická,dále rovně po Poříčí,vlevo Vídeňská,zast, "Milosrdných bratří" klidně na kolejích společná s tramvají,pak Celní,Hluboká a vpravo na svou trasu nynější trasu kolem Ústředního hřbitova a dál na Kampus.
Umožnilo by to přestup i z tramvajových linek 5+6+7(d-2),což teď není možné.Takže cestující musí jet třeba z Veveří d-12(-13) až k nádraží a odtud teprve pěšky na Úzkou.
Hlavně by odpadlo poskakování kolem Malé Ameriky a Zvonařky,která je i tak přecpána!


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 28 lis 2024 05:29
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]