Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 141 z 158    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144 ... 158  Další
Autor Zpráva
No tak jsem si dneska to Porsche vyzkoušel. Využil jsem sedla(cca 12.hodin) takže jsem měl celkem dost místa pro průchod. No vyzkoušel jsem opravdu všecko co jste zde kritizovali, abych se ujistil že to je pravda. A ano máte úplně ve všem pravdu, takže začnu. Sedačky v 1.,3.,5. článku - opravdu to nebylo nejlepší řešení, jízdou co jsem jel já jela zrovna školka a zaujmula sedadla v 5.článku a to jsem i přes ty malé caparty co si všichni cvakali svoje první jízdenky problém projít. Tak další co jse tu kritizovalo je vzdálenost tyče na držení. No musím přiznat že na moji výšku - 170cm jsem měl taky celkem problém se chytnout, no štěstí že tam seděli caparti jinak nevím jak bych se držel. Další co mi celkem vadí je barva - myslím si že buď to mělo zůstat originální celý design Porsche nebo prostě nějaký nástřik například Brněnský který se tu zhruba před měsícem probíral anebo to celé unifikovat, ale to by zas stačilo čelo jako má Anča. Další co se zde probíralo a co jsem si ověřil na vlastní oči je LCD tablo. Je tam úplně zbytečně myslím si že lepší funkci dělají perlovky nebo korálkovky(nevím jak se tomu přesně říká), no pravda přes LCD tablo není vidět na to normální, i když by stačilo kdyby to normální tablo bylo oboustranné a problém je vyřešen. No jedna věc mě celkem rozesmála - nápis na okně: Okno otevírat a zavírat pomocí madla jinak hrozí nebezpečí úrazu(to teda nevím jak jinak by se to dalo otevírat :-D ). No a poslední dvě věci co bych chtěl probrat je výška schodku a místo pro kočárek, no velikost schodku se mi zdá vyšší než je obvyklé, takže by někteří cestující mohli mít s tímto problém. A ten kočárek? Myslím si že když kupuje DPMB velkokapacitní tramvaj tak by tam měl být odpovídající počet míst pro vozíčkáře. No celkový dojmy jsou takové protikladné. Máme vozidlo velkokapacitní ale jen s jedním místem pro kočárek, máme vlak s designem od Porsche ale dáme na něj brněnský unifik, máme vozidlo velkokapacitní jen s 25,125metry čtverečními(pokud tedy počítám dobře když vydělím počet stojících 8 což je udávaná kapacita) a to poslední co mě opravdu dostalo je to že máme supermoderní vozdidlo jen 50%nízkopodlažností. No takže co bych kupovat(rekonstuovat,nevím jak je to přesně) K3R-N nebo shánět staré KT8. Anebo zaurgovat ŠKODU aby vytvořilo vozdilo plus mínus takových vlastností - sedmičlánkové(klidně každý druhý článek nízkopodlažní - v každém nízkopodlažním článku 2místa pro kočárek nebo vozík,stačí 1 plošina na článek) nechat normální design z Plzně, a taky tam nedával zbytečné LCD tabla. Tím by se snížila cena vozu a zvýšila kapacita vozu. No toť vše


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
Tasa píše:
Docela běžným jevem v podniku je, že co řekne cestující je svaté, tak doufám, že vedení podniku je bude poslouchat i v tomto případě.

To ještě nevíme,jaká hrůza vznikne z toho slavného průzkumu... :pray:


Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
A co takhle poslat do tý tramvaje tu novinářku, co se nedávno obula do dveří u T3R.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Docela běžným jevem v podniku je, že co řekne cestující je svaté, tak doufám, že vedení podniku je bude poslouchat i v tomto případě.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

30
06 pro 2005 21:31
Trammaniak píše:
Porsce není vůbec dobrá, ale každěj je z ní nadšenej, aspoň jde vidět že DPMB za něco utrácí milióny

Zajímalo by mě koho myslíš slovem každej, protože co jsem já slyšel v 13 T, tak si cestující stěžovali na nedostatek místa k průchodu....


Offline
Uživatelský avatar

41
15 zář 2007 19:52
Brno
Porsce není vůbec dobrá, ale každěj je z ní nadšenej, aspoň jde vidět že DPMB za něco utrácí milióny


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Přesně tak, Porsche a každej sedí na zadku. Achjo

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
Čachrování s nápravovými tlaky a místy pro kočáry je v Brně lapidárně vyřešeno nahazením 1,5 sedadel za naše 1 sedadla. Ani jedno řešení není ideální, holt těmto tramvajím chybí jeden podvozek ke štěstí pro možnost zvýšení kapacity v normách. Brno mohlo v tomto případě počkat na vývoj 15T a do té doby wanizovat,nebo Ktrojkovat. :-k -zase rozhodli politici bez zjevné technické rozvahy,aneb na Porsche každý slyší :-(

_________________________________
Ze země nic nespadne.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
jan.peta píše:
Chtěl bych se zeptat, jestli už není jasné jméno toho dnešního nového "přírůstku"?

Zatím nejspíš ne. Pokud by ale někoho zajímalo, výrobní číslo je 9571.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Včera se mi taky připletla do cesty, jel jsem s tím v úseku Burianovo nám. - Rybkova. Mé dojmy:
- dvojsedačky jsou narvané blízko k sobě. Sám jsem celkem štíhlý, seděl jsem na jedné vedle rovněž štíhlé slečny/paní a vešli jsme se akorát. Dva lidi střední postavy si už budou vadit.
- madla podél dveří v NP článcích zasahují do prostoru asi 25 cm více než sedačky na pravé straně. Zřejmě je to dědictví po 14T, je to zbytečná překážka v cenném prostoru u dveří. DPMB by si měl tuto šířku nechat upravit tak, aby madla lícovala se sedačkami jako v Anitrách.
- tlačítka na dveřích jsou fajn, jak už psal přede mnou niximor
- jedno jediné místo pro kočárek/vozíček je podle mě snaha nacpat tam za každou cenu víc sedaček než v Praze spíš než potřeba snížit nápravové tlaky. 14T má druhou plošinu pro kočárky u 5. dveří, 13T nikoliv a jak uvedl Pavel Tarant na k-repu, Brno má vyšší povolené nápravové tlaky než Praha - pak by neměl být problém v druhé plošině ani u 3. nebo 4. dveří.
- výzbroj je slyšet, má zcela jiný zvuk než všechno ostatní v Brně. Mnohem příjemnější než pištění Aniter a starších Europulse
- i po Minské a Veveří, kde už má trať své za sebou, jela tramvaj klidně.

Rachot na kříženích ani subjektivní pocit z příčných rázů na nerovnostech a nájezdech do prostých oblouků jsem na této trase zjistit nemohl.


Offline
Uživatelský avatar

522
19 zář 2007 08:18
Chtěl bych se zeptat, jestli už není jasné jméno toho dnešního nového "přírůstku"?


Offline
Uživatelský avatar

665
18 zář 2007 15:40
Brno
Dosud sem si myslel že Adelka je vest, ostaní vaše články sem cítil až přehnaně, le stačila mi dnešní jízda a asi už nepojedu blee Jak blbec, když sem ju viděl z d-1 ve které sem jel (mmchd 1575) sem vyběhl na Moraváku a letěl abych mohl jet, stačila mi jedna zastávka a málem ležel na zemi než Adelka odjela ze zastávky, prootže procházet mezi posledníma podelnyma sedadlama je fakt horor!!!! Hned první jízda mě odradila! =;

_________________________________
Až dosloužím, chci do šrotu!


Offline
Uživatelský avatar

1410
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
Já bych to neviděl tak černě.


Je fakt, že místo u těch sedadel proti sobě není, ale aspoň je další možnost k seznámení ("Stoupls mi na nohu, kreténe!")... :mrgreen:

LCD tabla mi přijdou zbytečný, ale tak co:)

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
315
01 dub 2007 14:10
manil píše:
Po vydání průkazu způsobilosti může do ulic s cestujícími.

Nemůže, musí počkat až bude ukončen zkušební provoz s cestujícícmi na voze 1901.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
dopraváček:
Nepletu-li se, je jich 10 + mechanici a manipulanti.

1902 složena z návěsu cca v 10 hodin. Nepletu-li se, zítra by měla dělat TBZ a následně ujet nevelký počet km. Po vydání průkazu způsobilosti může do ulic s cestujícími.


Offline
Uživatelský avatar

3989
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Tak asi ty TBZ a může jezdit, ale Manil bude přesnější.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
pepola: Uz je to v aktualitach na bmhd :)

Kdy se asi tak dostane do provozu? Ted uz by nemela absolvovat cele to zdlouhave testovani, kdyz typ je schvaleny ne?

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
Je to tady už?(Nenašel jsem.)Ráno na tahači v Medlánkách 1902.


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
Tak jsem se dneska taky svezl, takze par postrehu za ty asi 4 zastavky co jsem mel moznost s ni jet:
1) Schodek je zbytecne vysoky, klidne by tam mohly byt dva mensi
2) Protoze jsem vyssi postavy, tak se mi madla v krajnich clancich zdaji dostatecne vzdalena, ze se nad nikoho nahybat nemusim. V NP clancich to je horsi.
3) Libi se mi tlacitko primo na dverich pro otevreni, casto se stava, ze nekdo saha za sebe, protoze proste zapomnel zmacknout
4) LCDcka jsou fajn, ale v NP clancich uz mi pak pripada zbytecne LED tablo. Stal jsem v poslednim kloubu, a na tablo jsem pres display vubec nevidel. Navic zobrazuje duplicitni informace. Kazdopadne doufam, ze na LCDcku se casem budou zobrazovat i nejake dalsi udaje (super by byla mapa s aktualni polohou, vzdalenost k dalsi zastavce, rychlost, ... kdyz uz stejne kvuli RISu kazda tramvaj ma GPSku, tak by to nemel byt problem).

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
21
15 kvě 2007 22:17
Nevíte někdo kolik je na to zaškolenejch řidiču ?


Offline
97
29 srp 2007 17:26
Tak sem se včera tou nádherou taky projel, oodpoledne z Bystrce. Z venku nevypadá až tak strašně čekal sem horší nátěř ale nakonec to nějak vyšlo, nicméně v Praze vypadá líp. Njedřiv co mě potěšilo.Nový displeje ve voze s informacemi o provozu, zatím sice ukazují jen další zastávku a část trasy, ale postupně tam toho bude snad víc. Taky mě příde oproti Anitře míň hlučná a v obloucích tak nehází. Sedadla v NP článcích jsou daleko od sebe, takže je tam dost prostoru pro nohy. Nevím proč ale interiér na mě působi esteticky hezkým dojmem i přes dále zmíněné nedostatky.

Nejvic mě vadí to podélné sezení, ne jen že není vidět ven z vozu, ale sedící cestující ucpou uličku a nikdo nahoru nechce jít si stoupnout k čemu přispívají i blbě umíštěný madla. V 2. a 4.článku dole je narváno až k prasknutí a to myslám opravdu! Už v Komíně se tam nedalo skoro projít kolik tam stálo lidí a v Žabinách se nuceně začali tlačit i nahoru, takže na Veveří byla šalina neprůchodná. z otoho mohou mít radost akorát tak černí pasažéří, že se k nim revizor jen tak neprodere, ale ne normální slušní cestující. Nevíc má neotočný podvozky a ničí koleje, taky není 100%NP jak v civilizovaných provozech už dnes standard.

Já bych poršetru dal na d-5,d-2 a možná na d-9(i tam ale něky může být plnější než 2xT, je to ale pořád víc než T3Ev+VV60) a o víkendě na d-3,13. Jestli opravdu má v budoucnu jezdit na d-12,13 tak se máme opravdu na co těšit, zvlášť v létě. Tam je potřeba tak 7 článková šalina nebo aspoň K3, jak sem se cestou z České na d-13 přesvědčil. Ty sou opravdu vhodný na exponovaný linky. Opravdu by mě zajímalo, jestli je Poršetra tak výrazně levnější než třeba srovnatelné ale 100%NP Combino nebo CityRunner či Citadis.


Offline
214
03 srp 2006 06:41
Brno, CR
Ale pro jistotu si ho jeste zajde overit :-D


Offline
Uživatelský avatar

3989
25 led 2006 16:11
všudezdejší
astroh píše:
jinak az to pujde svezu se tim udelam si na to vlastni nazor a pak se budu snazit tomu vyhybat velkym obloukem jak jen to bude mozny :-)


Koukám, že sis vlastní názor už udělal.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
anarchia:
Všechny prac. dny 6/3, víkendy svátky atd. 14/1.


Offline
Uživatelský avatar

406
15 čer 2006 13:44
Brno Bystrc
nemuzu si ale pomoct kdykoliv "TO" vidim na fotce pusobi to na me jako fotomontaz :-? jinak az to pujde svezu se tim udelam si na to vlastni nazor a pak se budu snazit tomu vyhybat velkym obloukem jak jen to bude mozny :-)

_________________________________
děckama nezatopíš a důchodci nehoří....

http://astroh.wz.cz - web konečně doplněn a zaktualizován, blog...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3949 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144 ... 158  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 lis 2024 18:36
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]