Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 164 z 234    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167 ... 234  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Kolegové zřejmě mají pocit, že Onderka si ty peníze tiskne, že. Rozpočet Brna prostě bohužel neodpovídá rozpočtu třeba Drážďan. Na jednu stranu máte všichni plnou hubu keců, že zdražování je zlodějna a MHD by měla být nejlépe zdarma, na druhou stranu tady řidiči zdůrazňují že by chtěli víc peněz, na třetí stranu jsou slyšet nářky na stará vozidla a nedostatečnou kapacitu. Rád bych zdůraznil, že veškeré příjmy státu (tedy potažmo města) pochází z daní. V situaci, kdy je stát v mínusu, těžko můžete čekat, že bude kupit hromádky všude, kde si o to řeknou.

Co se týká nákupu 13T: i když ta vozidla bezesporu nejsou dokonalá, rozhodně oproti T3 zvyšují komfort na středně vytížených tratích (o polovinu více míst k sezení). Pokud se rozpočtová situace bude zlepšovat a ne naopak, budeme tu za pár let mít stále moderní komfortní vozy, nikoliv reinkarnace T3. Na chronicky přetížených linkách jako je 1,12,13 dnes modernější vozidlo (ani slavná trojbastlwana) větší komfort nepřinese, je proto logické nechat tam dožít T3 (na d-12 bych si skoro dokázal představit i uspořádání 1+0) a tramvaje s dostatkem míst sezení směřoval tam, kde se využije. Proto v nasazení 13T na d-3 a d-9 nevidím problém, dokázal bych si je představit i třeba na d-5.

A k tomu šetření prodloužováním intervalů na trolejbusových linkách: od začátku tvrdím, že nemá-li DP peníze nazbyt, je nesmysl prezentovat se jednotnými intervaly ve špičce a sedle. Návaznosti stejně vycházejí nahodile, při intervalu 5 minut to pak ani nemá smysl řešit.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

6349
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Kdyby to mělo NP jenom prostředek, tak je z toho K3... ale NP předek a zadek by nemusel být špatnej - a aspoň by se to sjednotilo s těma... těma... takovým tím víte čím :sick:

(nápověda: stříbrnej čumák, jméno Adéla)


Offline
Uživatelský avatar

310
11 srp 2007 10:56
Trojwana stojí o 20mega míň jak saranče, takže 1,5. Ale myslím si, že jsem někde viděl uvedenou cenu Varia nějakých 13 mega, což by se blížilo skoro pěti, ale jistej si nejsem. Ale minimálně 2 dvojčata by to myslím měli být.
Trojwany jsou už moc velký prolízačky, ale kdyby měla třeba jen prostřední článek NP anebo naopak NP pouze krajní članky, tak by to bylo lepší, ale težko říct jak by to vypadalo. :sick:


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
RT6N1: Nejsou jenom 13T, co třeba Varia? Pokud se nepletu, tak za cenu jedné Adély se dá pořídit 5 Varií, což je 2,5 šaliny. A to ještě nemluvě o tom kolik je místa ve waně a v sarančeti.

To jsi trochu přehnal, 5 wan za cenu jedné 13T nekoupíš, ale koupíš asi 1,5 trojwany.
Dle mého názoru je je Trojwana lepší kapacitní vozidlo než 2 x Wana,ale i tato varianta je mnohonásobně lepší než 13T.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

310
11 srp 2007 10:56
Líbí se mi Ostravskej systém. Kašlou na předražený mrchy a raději modernizujou, ale u nás prostě né. My musíme mít předraženou šalinu, která stojí úplně za ho*no.

Připadá mě, že onderka fandí všemu. Fandí MHD=>DPMB musí šetři, fandí kometě=> slibovanej stadion zůstává stále slibem, fandí zbrojovce=> to stejný jak u komety. Když se sečtou všechny náklady na tyto projekty, tak je to slušnej peníz, ale nikdy asi nepřemýšlel, kde vezme money na projekt ponava, na MHD, na víceúčelovou halu, na nové nádraží a další věci. (prý ještě uvažoval/uvažuje o lanovce, která by spojovala kampus s lískovcem)


Offline
36
14 lis 2007 12:04
To snad ne ? oni na té 31 a 33 našli volna mista na schodech ? ja tim jezdim casto do vozovny kdyz jedu z mesta a mam problemy, hlavne ve spicce... vzdyt to jezdi narvany jak prase kez by se nekteri z vedeni dopravy (nerikam konkretne) probudili... fakt na co oni mysli... misto do adelek bych radeji cpal do k3, sice nic moc ale jak se uvede pak do provozu tak celkem spolehlive jezdi novy uz je novy vuz ale takova adelka je svym interierem naprosto nepouzitelna pro linku 1 ve spicce. Na te 3 a 9 to taky neni zadna slava ale budiz. uz to je napadne ze se 1 - elitni lince pres nadrazi a mesto vyhybaji. kez by napsali do saliny : koupili sme blbou tramvaj pro nektere linky naprosto nepouzitelnou zrejme bude zase nicit koleje a stoji skoro 60 milionu. Pak by byl salina seriozni denik. s takovou je to spis zalozeny na nepravde viz ty nektere prispevky ty me teda jako pobavily. aspon ze ty novy citelisy sou celkem ok az na tu 2603 ktera mela ze zacatku problemy snad uz je ok.


Offline
Uživatelský avatar

310
11 srp 2007 10:56
Nejsou jenom 13T, co třeba Varia? Pokud se nepletu, tak za cenu jedné Adély se dá pořídit 5 Varií, což je 2,5 šaliny. A to ještě nemluvě o tom kolik je místa ve waně a v sarančeti.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
nj, když vy byste nadosmrti jezdili v 40 let starých K2... Chápu, že 13T nní to nejlepší, ale je to lepší, než NIC. Už si to uvědomte, někteří.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Už se to tu objevilo, prodloužení intervalu na t-30, t-31, t-33...
Ale nevinil bych z toho DPMB, ale hlavně město.
Jiná věc je nákup vozů. Kdyby se nakupovalo trochu s rozvahou, neplýtvalo na hovadinách a výběrová řízeni se trochu promakala, tak by to taky vypadalo jinak.
(Nadávat se asi bude vždycky, ale nákup Adélek, to je opravdu vrchol...když si představím, že za ně vyhodíme minimálně 1,2 miliardy, tak je mi opravdu špatně)


Offline
36
14 lis 2007 12:04
Edo s tim omezovanim to snad nemyslis vazne na krtu adely co jeste nevecerela se primator )alespin svymi recmi) jevil jako docela fanda mhd, sliboval ze bude hodne preferovat mhd a takove reci a ze chce nizkopodlazni vozidla... no a co mame ? salinu, (jako casak) co pripomina silne bulvarni tisk a na jeho naklady by se dalo klido pido pridat nejakyho kilometru a mhd se porad omezuje. skoda ze to tu neni jak v jinych statech kde se mhd naopak preferuje. tady vidite ze pokud proste mhd nezatraktivnite tak lidi do te mhd nedostanete ne bo na co je tam nalakaji ? na drahe jizdne v prehistorickych polorozpadlych troskach (7197...) kde se lidi mackaji na schodech, viz 78 vcera vecer (ja platim za rok sice jen 100 ale je mi lito tech co plati 3 litry nebo kolik) pak na male intervaly, vecna zpozdeni atd ? no kdybych nevedel o cem mluvim tak to sem nepisu. dpmb uz se da pomalu prirovnat k smysleni cd tam me taky zajima kam to s novym )podle lidi z Nabrezi velmi vyhodnym tarifem dotahnou). zajimavy bylo jak v tv ondruj rikal ze cestujici z prahy do ovy plati tolik jak z prahy do trinca. no jenze s novym tarifem zrejme nebude z prahy do ovy platit jako z prahy do ovy ani trinca ale jako z prahy pomalu do cadce misto toho aby mu to bylo nejak zvyhodneno ze byl na 40km v 1 smeru "okradan".

jinak mohl bys mi pls vypsat konkretni zmeny od 9.12.- co bude omezeno a jak ? diky moc. vsechny zdravi petan


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Klouby na a-50 jsou v současné době oproti jiným linkám úplný veleluxus. Až to bude pořádně potřeba, vrátí se tam.

ad 26: Prostě a jednoduše: Nejsou kilometry. Omezuje se celkem dost linek (hlavně nenápadka prodloužení intervalů z kratších na 5, nebo 6 minut...) a bude hůř. Město chce po DP, aby ušetřil a jinak než menším počtem km to zřejmě nepůjde.

ad JD: Jde taky o to jakým směrem. Je lepší, aby autobus byl na jedné zastávce krátkodobě, ale kontrolovaně ve zpoždění, než aby čekal na odjezd a pak měl zpoždění na zbytku trasy.


Offline
Uživatelský avatar

6349
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Jízdní doby jsou vůbec trochu nelogicky... Výstaviště - Mendl 3 minuty, nebo třeba u nás Výletní - Myslivní - Šárka 2 a 0 minut... úplně by stačilo 0 a 1, přinejhorším 1 a 1, ale tohle #-o


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Ty jŘ podle mě přehodili, protože tím možná sledujou úsporu vozidel, zpřesnění odjezdů t-26 z Líšně - stejná konečná s posilama. t-25 se nebude cestou z Vinohrad zdržovat závlekem přes Starou Osadu.

Na a-50 nebudou kloubáky, protože t-29 bude jezdit celodenně přes Kohoutovice a kloubáky jsou potřeba na a-53. Výhledově, by se však na a-50 měly vrátit a to až jich bude v Brně víc, nebo až otevřou trať kolem Technického muzea v Kr. Poli. Navíc nezapomínejme, že v Kampusu je nyní cca 1400 studentů , ale po dostavění to bude 6000.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
97
29 srp 2007 17:26
Můžu se zaptat koho napdalo zase přeházet JD na t-25/26? proč jsou od 10.12 posil.spoje t-25 vedený až na Novolíšeňskou a kmenový z Osové jen na Pálavské nám., ve směru z Novolíšeňské ve špičce jezdí jen t-26, ale mimo špičku i t-25. To je zase zmatek.

Jinak u kampusu dokončeny vozovky v ul. Kamenice, definitivní zastávky pro a-61,69. u terminálu Bohunice, nemocnice konečně funguje(po3 měsících) veřejné osvětlení, jinak už začína okolí kampusu vypadat docela slušně.

A proč mají na a-50 jezdit zase jen sóla, když jezdí i klouby ve špičce dost vytížený :-x . Pokud je potřeba více NP spojů pro důchodce a pacienty nemocnice, tak ať se na a-50 nasadí článkový Citelisy, příští rok beztak příjdou další(možná plynový) kloubáky.


Offline
Uživatelský avatar

3724
28 úno 2006 19:00
Někteří řidiči jsou zvyklí mít zlehka položenou levou nohu na pedálu,ale spínač už to sepne,tak to svítí...


Offline
Uživatelský avatar

54
08 srp 2007 13:59
Mam takový dotaz. Je normální, aby na trolejbusech řady 14Tr a 15Tr svítila brzdová světla při rozjezdu?


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
kuba píše:
Nemohl by sis to po sobě příště přečíst, než sem něco napíšeš?

Jen nechápu, proč tohle řešíš?

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Lukin píše:
Dnes sem šel na Pálavské náměstí asi v 15:10 a vidím tam 3242, jak je roztažená přes celou výstupní zastávku (zadní kola měla skoro v parku a přední skoro u zastávkového sloupu) a nemůže se rozjet a hrabe, tak to zkouší, ale pořád to nejde a najednou se tam objevil druhý řidič a zkouší ho tlačit a docela se daří, ale až na vyhýbce se to zasekne a je z toho průser, a dál už to prostě nešlo, po deseti minutách přijela odtahová služba DPMB a.s. a konečně se to povedlo dotáhnout až na zastávku Pálavské náměstí (směr Stará Osada (linka 25)) asi tak kolem 15:30. Chvíli na to tam dojela 3197 a ta to projela jen s malými problémy, ale na zastávce (kde stála 3242) dostala úplně malý smyk. 3242 tam mezitím nabírala lidi. A pak se to konečně rozjelo tak jak má asi v 15:40. Za půl hodiny tam jela 3601 a zastavila přímo na vyhýbce, ale pomohla si sama. Za ní jely ještě 3608 a 3003, ale ty to zvládly bez problému.

Nemohl by sis to po sobě příště přečíst, než sem něco napíšeš?


Offline
Uživatelský avatar

17
06 pro 2006 18:49
Brno
Dnes sem šel na Pálavské náměstí asi v 15:10 a vidím tam 3242 jak je roztažená přes celou výstupní zastávku (zadní kola měla skoro v parku, a přední skoro na u zastávkového sloupu) a nemůže se rozjet a hrabe tak to zkouší, ale pořád to nejde a najednou se tak objevil druhý řidič a skouší ho tlačit a docela se daří, ale až na vyhýbce se to zasekne a je z toho průser a dál už to prostě nešlo, po deseti minutách přijela odtahová služba DPMBa.s. a konečně se to povedlo dotáhnout až na zastávku Pálavské náměstí (směr Stará Osada (linka 25)). Asi tak kolem 15:30. Chvíli na to tam dojela 3197 a ta to projela jen z malími problémi, ale na zastávse (kde stála 3242) dostala úplně malý smyk. 3242 Tam mezitím nabírala lidi. A pak se to konečně rozjelo tak jak má asi 15:40. Za půl hodiny tam jela 3601 a zastavila přímo na vyhýbce, ale pomohla si sama. Za ní jel ještě 3608 a 3003, ale ty to zvládli bez problému.

_________________________________
22Tr jsou prostì nejlepší:)


Offline
Uživatelský avatar

665
18 zář 2007 15:40
Brno
Nejdřív loubali tyčkou, a pak zlistili že to jde pěstí!!! :lol:

_________________________________
Až dosloužím, chci do šrotu!


Offline
Uživatelský avatar

2109
20 zář 2006 19:51
nova píše:
Trolejbus číslo 25 právě ujel pár set metrů z konečné a najednou se ozvala rána. Řidič okamžitě zastavil. Asi uprostřed vozu bylo rozbité sklo.

To sou zase kecy..


Offline
Uživatelský avatar

6349
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Tak to máme 3039 tak na 3 - 4 týdny odstavenou...


Offline
Uživatelský avatar

30
06 pro 2005 21:31
Záhadně rozbité okno u trolejbusu 3039 na t-25 u Kasáren, pravděpodbně někdo hodil kámen....koukněte na http://www.nova.cz/zpravy/?83c=%7Ezajim ... usu&play=1


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
vojtik píše:
Tak podívejte se na tohle a jestli zjistíte kde je chyba. Když sem si to teď pustil tak sem málem začal řvát smíchy na celej dům. http://www.nova.cz/tvarchiv/?238d=30.10 ... 38v=119676

To jsou ale P***. Zprávy na TV NOVA jsou pravdu žalostné.
Je to hnus velebnosti, jdu blejt.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Honny: http://skoda22tr.dopravka.com je momentálně mimo provoz :-(


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5842 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167 ... 234  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Matt a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 19 lis 2024 19:46
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]