Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 142 z 145    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
A nebo to nechal hlásit, jak se teď rozmohlo skoro "za každou" zastávkou hlásit o platnosti jízdenek a výhodnosti kupónu.


Taková otázka pro ty co se vyznají v JŘ - navazuje něco na tu S1 po příjezdu do nádraží Slatina? Jestli ne tak se nedivím nulové obsaditelnosti. A s tou propagací - radši než do šalin bych to rozlepil do zastávek a stojanů a-linek 75+77. Třeba Úzká a hlavně taky ČERNOVICKÁ TERASA 1+2, Ericha Roučky a Švédské valy a taky do těch a-busů co jezdí na a-75 + a-77. A hlavně bych tam dal přípoj a-75 který by čekal na příjezd vlaku/vlak na příjezd a-busu a přestoupení cestujících.


Offline
488
07 úno 2006 10:26
adam_r píše:
Tomu je potreba nechat tak pul roku. Jedna se o spojeni, ktere NIKDY predtim neexistovalo.


Prave proto mela probehnout radna propagace.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
tr píše:
Obsazenost zel odrazi temner nulovou propagaci...
Tomu je potreba nechat tak pul roku. Jedna se o spojeni, ktere NIKDY predtim neexistovalo.


Offline
520
03 dub 2006 14:42
Tohle? :-D Díky za odpověď, to mě vůbec nenapadlo. Opravdu jsem tím neviděl nikdy nikoho jet a navíc ta žehlička...


Offline
488
07 úno 2006 10:26
Datel píše:
jzb: je to nová linka S1! hodně se o tom mluvilo, minimálně na K-reportu, jezdí na trati Kuřim - Kr. Pole - Židenice - Slatina
Bohužel zatím asi bez zájmu cestující veřejnosti - proto prázdné.


Obsazenost zel odrazi temner nulovou propagaci...


Offline
488
07 úno 2006 10:26
jzb píše:
Dnes a včera jezdí různě po Brně (potkal jsem ji např. v Židenicích, Kr. Poli...) žehlička s dvěma vozy Bdmtee (prázdnými), nevíte, co to je?


Mestska linka IDS S1 Kurim - Br-Slatina.


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
jzb: je to nová linka S1! hodně se o tom mluvilo, minimálně na K-reportu, jezdí na trati Kuřim - Kr. Pole - Židenice - Slatina
Bohužel zatím asi bez zájmu cestující veřejnosti - proto prázdné.


Offline
520
03 dub 2006 14:42
Dnes a včera jezdí různě po Brně (potkal jsem ji např. v Židenicích, Kr. Poli...) žehlička s dvěma vozy Bdmtee (prázdnými), nevíte, co to je?


Offline
Uživatelský avatar

6627
21 pro 2005 17:01
Všimli jste si chyby v Šalině?
www.salina.cz píše:
Dále dochází v dopolední době k posílení vlakových linek S2 v úseku Brno - Skalice nad Svitavou

Má tam být Rájec-Jestřebí, tj. o 2 stanice blíž k Brnu.


Offline
Uživatelský avatar

6627
21 pro 2005 17:01
Maricio: Tak jasně, že nic jinýho tam jezdit nemůže, ale já to psal především qůli tomu počtu vozů.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Honny píše:
Rozdíl mezi těma vagónama je akorát ten služební oddíl?

Ano


Offline
Uživatelský avatar

1410
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
Rozdíl mezi těma vagónama je akorát ten služební oddíl?

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
9992
15 led 2005 23:41
kuba píše:
Na S1 bude jezdit Bdmtee + Bdmtee 275.

taky co jinýho, že...
ještě, že tím nebudu muset jezdit


Offline
Uživatelský avatar

6627
21 pro 2005 17:01
Na S1 bude jezdit Bdmtee + Bdmtee 275.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Falkon:Bylo toho moc. Nezvládnul jsem opravit všechno :)


Offline
488
07 úno 2006 10:26
pd píše:
Řídící vůz 954 se v Brně ještě zkoušel s upraveným brejlovcem a údajně by měl jezdit i na S1 Kuřim - Slatina s nějakou el. lokomotivou.


Ten brejlovec s 954 se zkousel pro overeni funkce. Pocita se s tim v provozu jen jako zaloha. Proste kdyby uz nebyly provozni 854, tak je to "overene nouzove reseni". Byt provozne nakladnejsi. Mimo jine treba zde je o tom vice:
http://www.spz.logout.cz/novinky/2007/cerven07.html
Ridici vuz 954 se mel zkouset i s radou 242.2. Zatim k tomu nedoslo kuli nutnym upravam "plechace", ale pocita se s tim. Na S1 budou zatim jezdit turnusove 210 + Bdmtee. Pantaku je nedostatek.


Offline
214
03 srp 2006 06:41
Brno, CR
adam_r píše:
Budoucnost spis vidim v systemu, ktery se pouziva v Britanii - tedy vsechny vozy motorove, s dalkovym rizenim a moznosti sprahovani do delsich souprav (>>pruchozi<< souprava 6-ti motorovych vozu neni vyjimka)
Vyhody:
- lepsi trakcni vlastnosti na kopcovitych/primestskych tratich
- hmotnost a vykon motoru je optimalizovan na provozu sola (nizsi spotreba, lepsi efektivita)
- pri "solo" provozu se zbytecne neveze mrtva hmota
- v 99% procentech poruch netreba shanet lokomotivu pro odtah vadne vozu: souprava odjede po vypnuti jednoho vozu - sice pomaleji se slabymi rozjezdy, ale odjede.

No, jsem si rikal ze vetsi pocet hnanych naprav by se hodil, a u elektrickych souprav by asi pohon v kazdem voze nebyl az takovy problem, ovsem u motorovych by to mohlo byt ponekud slozitejsi ne? Kdyz si rekneme predstavim jen udrzbu tolika spalovacich motoru, hluk v kazdem voze, doplnovani paliva vsude atd...
Jako prvni stupen by mozna nebylo spatne mit hnane vsechny napravy motoroveho vozu a motorove vezy na obou koncich soupravy. Trakce by mela byt lepsi nez dosud, jednotky jen dvou druhu (motorove a vlozne, mozna minimum ridicich na kratke - dvouclenne soupravy) a vsechny soupravy obousmerne takze bez problemu s obracenim...
Kdyz uz se u nekterych motorovych vozu pouziva elektricky prenos vykonu (tedy spalovaci motor - generator - elektromotory), pouziva se taky nekde moznost prochodu na elektrifikovanou trat, kde by se proste vypnul generator a misto toho se zvednul sberac? Aspon na 3kV ss by to nemuselo byt nijak komplikovane ne? Otazka je jestli by to vubec bylo uzitecne, jestli jsou takove trate kde je jedna cast elektrifikovana a dalsi neni...?


Offline
Uživatelský avatar

373
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
Jo-Jo 14Tr píše:
Teď jsem se přihlásil, takže budu pro_vás nováček, ale doufám že jsem zapadnu, mám (mě)totiž moc zajímá IDS JMK a navíc Filipa z nám z jednoho fóra o SimpsonovÝch. (spíš Simpsonech)
Jezdím na trase S4 (do Rapotic) a využívám i 405, takže mě docela štvou tyto vlaky protože s_něma (nimi) docela dostr často jezdím!!! (myslím 854 http://bmhd.goo.cz/foto.php?854215Dobronin:20050625 ) Jsou dost nevýkon, např. v kopci z Vysokých Popovic do Rapotic trvá 2_minuty než se rozjede, jednou jsme dokonce čekali 1h než jsme se dokázali pohnout dopředu (jeli jsme celou tu dobu pomalu dozadu), nevím jestli tam nebyla porucha ale taková zpoždění jsou častá. Podle mě je to jeden jedna z nejhorších jednotek které svět viděl, na trať S4 se vůbec nehodí. Starý dobrý 754 http://bmhd.goo.cz/foto.php?754041BrnoH ... e:20050625 :-|


Nic proti, Zlaťáku, ale když už někoho opravuješ, dělej to pořádně...např. dozadu se píše bez mezery...


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Budoucnost spis vidim v systemu, ktery se pouziva v Britanii - tedy vsechny vozy motorove, s dalkovym rizenim a moznosti sprahovani do delsich souprav (>>pruchozi<< souprava 6-ti motorovych vozu neni vyjimka)
Vyhody:
- lepsi trakcni vlastnosti na kopcovitych/primestskych tratich
- hmotnost a vykon motoru je optimalizovan na provozu sola (nizsi spotreba, lepsi efektivita)
- pri "solo" provozu se zbytecne neveze mrtva hmota
- v 99% procentech poruch netreba shanet lokomotivu pro odtah vadne vozu: souprava odjede po vypnuti jednoho vozu - sice pomaleji se slabymi rozjezdy, ale odjede.


Offline
1161
06 kvě 2007 13:02
ČR
No u 854 je prý nějaký problém s jízdou ve dvojici+řídícím vozem, něco tam prý chybí. Jinak se to vysvětlovalo na K-Reportu sekce ŽELEZNICE-854+054.2+954, tam je to vysvětlený podrobnějc. Jinka 954 může bez problémů jezdit s 843+043, když ju posílají k těmto vozům do Olomouce (954.001). Ten řídící vůz se má vyvýjet úplně nový. Jo a když už sme u té nízkopodlažnosti tak 954 má na obou stranách plošinu pro vozíčky, tak aspoň něco.


S nízkopodlažním vozem do stavebnice 854/054/954 se už asi nepočítá, jak je to s NP vozem do pantografu 560 nevím, ale připravuje se úplně nová stavebnice: http://www.cd.cz/static/old/NEW/TCD2007/7_28kola.htm
054 může jezdit i v soupravě 843+054+943, jestli jdou i nějaké další kombinace nevím. Řídící vůz 954 se v Brně ještě zkoušel s upraveným brejlovcem a údajně by měl jezdit i na S1 Kuřim - Slatina s nějakou el. lokomotivou.


Offline
214
03 srp 2006 06:41
Brno, CR
Jo, tak nejak jsem si to predstavoval.
Asi by bylo fajn kdyby co nejvice jednotek tvorilo dohromady stavebnici, ze ktere by se daly skladat vlaky v nejruznejsi kombinaci motorovych, ridicich a vloznych vozu. V posledni dobe se k tomu zda se smeruje, viz treba 954 ze...
Co vsechno v posledni dobe muze jezdit spolu dohromady? Ze vloznych vozu asi temer cokoliv (jestli to dobre chapu tak potrebnou UIC linku (doufam ze jsem si to zapamatoval spravne) maji vsechny novejsi), 854 a 954 uz jsme zminovali, co treba rada 843? Nebo predchudci 854?
A co takhle nizkopodlazny vlozny vuz do stavebnice, nechysta se? Domnivam se ze u vlozneho se nizkopodlaznost resi nejsnadneji...


Jo, to jde (dokonce takhle byly navržené, že budou jezdit motory na obou koncích, ale samozřejmě se počítalo i se samostatným provozem). Akorát se cenově už blížíme tomu brejlovci.. a taky je motoráků málo.


Offline
214
03 srp 2006 06:41
Brno, CR
Docela by me zajimalo zda je mozne v soucasnosti slozit vlak s dvema jednotkami 854 na obou koncich, tj. treba ve slozeni 854+054+054+854 nebo tak nejak. Takto slozeny vlak by mel mit dostatecnou vykonovou rezervu i na kopcovitejsich tratich, ne?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3624 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Aladin, colt274 a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 01 úno 2025 18:44
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]