Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 143 z 158    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146 ... 158  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Tasa:
Kačeny v 1+1 by byly opravdu dobytčák. I tak je v nich místa dost (v prosředním článku je za současného stavu sedadel málo (ať už je NP), okolo dveří také apod.). Prostor pro stání je i tak veliký.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
KT8D5SU 1727 naopak nějakou reklamu dostane.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
A co teprve toto, to by byla prolízačka.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
KT8 se dvěma vloženými články, je dobrá haluz...prolízačka na n-tou. Zajímavej by byl ten střed, to by se lezlo po schodech nahoru a hned zase dolu :roll:


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
manil píše:
T3M 1541 pravděpodobně čeká nějaká (mně blíže neznámá) úprava reklamy.


Včera byla reklama stržena, vůz je prozatím v unifiku, ovšem bez eviďáků..


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Zajímavější by bylo neměnit elektrickou část, prostřední podvozek udělat běžný a průchod nad ním nízkopodlažní.
(stejně už ale všechno tohle patří do kategorie SCI-FI, i když v Brně člověk nikdy neví :-) )


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Tasa :a je z toho hrboun ala xwana. takhle jenom reko stavajici. To uz radsi 7clanek porsata, nebo vektru v puvodnim delsim provedeni.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Izzy: Jééé, děkuji, to jsem přesně myslel, ale těch statáků je tam přehnaně moc, bohatě by stačili dva. A co ještě znízkopodlažnit 1. a 4. článek? A polopantograf prosím. dikes..

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Budto je ten stredni podvozek bezny, nebo ti tam chybi kontejner pro jeho vyzbroj, Jedine ze by se zprogressila a pouzily se 3 kontejnery s vyzbroji.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Nevim jestli by tohle bylo akceptovatelne:


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Tasa: Vadí. A taky jsem rád za každou novou 2+1 tramvaj (i když pravda, nad tím posledním přírůstkem zrovna nejásám...)


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Pokud mě mapa nešálí, tak nejdelší zastávky jsou na Moravském náměstí od Kr. Pole (90 m), na České od Mor. Nám. a pak na Hl. n., Nových sadech, Pionýrské zc atd. (60 m). Na trati k TMB mají všechny 40m.

Argument o absenci dílenského zázemí mi nepřipadá příliš vhodný, s tímto přístupem by byly svého času bez zázemí T2 (vozovna Medlánky) a nebo by nemohly expandovat v 90. letech trolejbusy na linky 25, 26 (tehdy, 145/6; vozovna Komín).


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
pd píše:
A co vozy pouze ke stání, nebylo by to úplně nejlepší? V Brně už se tímhle způsobem kapacitní problémy jednou řešily, za protektorátu...
](*,)

U krajních dveří by se mohli nechat sedačky 2+2 pro duchny, který neumí dojít do NP článku.
U T3 a T6 ti nevadí uspořádání 1+1? Osobně si raději postojím v šalině, než na zastávce.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
186
27 zář 2007 22:44
Zatím nejjednodušší se mi zdá sedmičlánková 13T,jenže když na ně není dělaná ani jedna vozovna,tak nevím. Myslím,že by se s tím mělo něco začít dělat. Tyhle nový tramvaje i ty budoucí si to zaslouží.


Tasa píše:
Myslím si, že není potřeba mnoho míst k sezení, ale přepravní kapacita vozidla. Uspořádání 1+1 by v KT8 bylo ideální.

A co vozy pouze ke stání, nebylo by to úplně nejlepší? V Brně už se tímhle způsobem kapacitní problémy jednou řešily, za protektorátu...
](*,)


David Jaša píše:
Spíš by mě zajímalo, jak by místní osazenstvo přijalo obousměrnou 13T se stejným uspořádáním interiéru nesených článků, jako má 06T. Rázem by zmizel problém s kapacitou ve špičce, ale zase by tam bylo opravdu málo místa k sezení. :-)

06T má to pozitivum, že ty kritizované sedačky "zády k oknu" jsou až u okna a na stupínku a je mezi nima docela průchozí ulička (paradoxně je to "daň" za úzkorozchodné podvozky). Kdyby takhle byl řešený interiér hnacích článků i u 13T, tak by ta kapacita byla taky o něco větší... Každopádně ale takové Flexity Classic od Bombardieru je nesrovnatelně lepší.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Myslím si, že není potřeba mnoho míst k sezení, ale přepravní kapacita vozidla. Uspořádání 1+1 by v KT8 bylo ideální.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

310
11 srp 2007 10:56
Myslím si že je to skoro stejný.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Izidor píše:
Jelikož nejde o srovnatelné kapacitní vozidlo pro linky 1,12,13, nemůžu si pomoct, ale nejvhodnější by mi sedla na dvojku.

To bychom ji potom mohli kapacitně přirovnávat k Anitře, což není "relevantní".


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
Jelikož nejde o srovnatelné kapacitní vozidlo pro linky 1,12,13, nemůžu si pomoct, ale nejvhodnější by mi sedla na dvojku.

_________________________________
Ze země nic nespadne.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Datel píše:
Dneska 13T spatřena cca v 19:30 v Komárově. To se jezdí ještě zkušební jízdy, nebo se už zacvičují řidiči?

Nemýlím-li se, zácviky by měly probíhat až od zítra (od soboty?). Předevčírem byla 1901 na soustruhu v Pisárkách, teoreticky možné jsou ty zkušební jízdy.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Adamav píše:
nejsi sám kod to neví a 13t stihnu až v úterý a to bude taky jezdit na 3/6 ?

Samozřejmě.
O víkendech by měla jezdit na d-1, ještě upřesním.


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
Dneska 13T spatřena cca v 19:30 v Komárově. To se jezdí ještě zkušební jízdy, nebo se už zacvičují řidiči?


Offline
55
16 zář 2007 15:07
Brno-Kohoutovice
vojtik píše:
Leda že by jela na garantu. Je ten kurs vůbec nízkopodlažní? Jinak má normální cestující smůlu a je okázanej na náhodu :shock:



nejsi sám kod to neví a 13t stihnu až v úterý a to bude taky jezdit na 3/6 ?


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
kuba píše:
ds: A co pdho trik s mezerama? s l u ž e b á k y :-)

Nekecej...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3949 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146 ... 158  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 26 lis 2024 02:00
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]