Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 144 z 158    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147 ... 158  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6621
21 pro 2005 17:01
ds: A co pdho trik s mezerama? s l u ž e b á k y :-)


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Dá se říci že někteří ví víc než ostatní. K upřesnění bych potřeboval nevulgární, leč hvězdičkující slovo ;-)

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Samozřejmě, 00306 je garant už skoro rok :)


Offline
1161
06 kvě 2007 13:02
ČR
Leda že by jela na garantu. Je ten kurs vůbec nízkopodlažní? Jinak má normální cestující smůlu a je okázanej na náhodu :shock:


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
Kuba: A jak se to podle JR pozna? :) Abych si zjistil, kdy musim byt na zastavce.

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
Uživatelský avatar

6621
21 pro 2005 17:01
7:35, 9:22, 10:42


Prosím Vás nevíte někdo kdy má kurz 00306 odjezd ráno ze Starky? Díky moc - abych stihl tu 13T.


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
To je fajn, d-3 me zrovna v pondeli zajima (jako ze s ni potrebuju jet :)), tak treba budu mit stesti :)

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
no jeste ze to nedali na d-1 na te d-3 by se mohla uzivit...su zvedavej esi se to povede a skutecne vyjede...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
13T 1901 půjde do provozu s cestujícími v pondělí 5.11. (nenastane-li nějaká nečekaná situace). Bude se jednat o pořadí 6/3 (00306). Ve stejný den by měla z Plzně dorazit druhá 13T budoucího ev.č. 1902.


Offline
55
16 zář 2007 15:07
Brno-Kohoutovice
PvvS píše:
Po predchozim uklidu po romanovi.s , dostal dotycny varovani a pokud se situace nezlepsi, tak i ban, jak na starym foru.


Co ho znám tak se nezlepší.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Po predchozim uklidu po romanovi.s , dostal dotycny varovani a pokud se situace nezlepsi, tak i ban, jak na starym foru.


Offline
Uživatelský avatar

3989
25 led 2006 16:11
všudezdejší
ROMAN .S píše:
ta pošetra se mě moc libi a korat ten předek jinak to ujde a nekolikrat sem ju potkal s kamošem na mendlaku


Co ten češtin, kolego? [-X

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
2
31 říj 2007 14:22
ta pošetra se mě moc libi a korat ten předek jinak to ujde a nekolikrat sem ju potkal s kamošem na mendlaku


Offline
Uživatelský avatar

3081
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Omlouvám se tedy za nepravdivou informaci. Bylo mi to podáno stylem "jsem zaslechl".


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Informace, které mám já, jsou trochu odlišné. Do konce týdne cvičné jízdy řidičů (včetně soboty a neděle) a od pondělka na rozvoz kaštanů.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
9986
15 led 2005 23:41
žádná smůla, dobře jim tak


smůla


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Zítra těžko, z běžných řidičů snad není ještě nikdo proškolený.


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
No tak to kdyby věděl, tak by to asi napsal...


Na d-1 bo d-12,d-13? díky za odpověď


Offline
Uživatelský avatar

3081
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Nevím, co je na tom pravdy, ale šušká se, že zítra 1901 vyjede s cestujícíma.


Offline
488
07 úno 2006 10:26
Co se tyce ucinku na trat, tak zdaleka neni problem jen v hmotnosti na napravu. Wana s dvojite vypruzenymi podvozky a vetsim prumerem kol muze byt tezsi jeste vice nez je a stejne bude mnohem mene devastovat svrsek jak pevny podvozek treba 13T. Nebo i starsi klasicke podvozky bez sekundarniho vypruzeni, kde je velka neodpruzena hmota. Souhlasim ale s tim, ze absence prechodnic je v Brne hodne velky problem.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
pepola: Ptáš se na ráz při nájezdu do oblouku nebo na rozšíření průjezdného profilu? Průjezdný profil bude podle mě menší než u T3, protože ta má půdorys čumáku srovnatelný s 13T, ale narozdíl od ní vytáčí čumák ven z oblouku. U wan a KT8 je toto znát ještě mnohem víc kvůli větší vzdálenosti čepů podvozků.

Ráz bude u oblouku bez přechodnice* největší u vozidla s pevným podvozkem, mnohem menší u T3 a ještě o něco menší u KT8/wan. To je tím, že anitry/13T/... mají na to, aby se začaly otáčet okolo svislé osy okolo 2 m (rozvor podvozků), zatímco u T3 se podvozek otáčí volně a tím pádem rozhoduje vzdálenost čepů podvozků (u T3 6,5 m, u wan/KT8 7,5 m).

* pokud se nepletu, jsi řidič autobusu. Oblouk bez přechodnice si můžeš asi nejlíp představit jako jediné cuknutí volantem, kterým hned začneš zatáčet - přejdeš přímo z přímé jízdy do jízdy po kružnici a cestující za tebou si něco nepěkného pomyslí. Naopak pokud volantem otočíš plynule, tak během této doby nejedeš ani v přímé ani po kružnici, ale po křivce zvané přechodnice a cestující tě za to budou mít rádi. :-D


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
Je to jen moje zdání,nebo jsou podvozky daleko od sebe a jsou kratší,než jakékoliv jiné?
To přece bude v obloucích hrozně nabíhat,takže se nebude moci míjet s ničím?
Vysvětlete,pls,laikovi. Děkuji!


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3949 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147 ... 158  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 lis 2024 17:06
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]