Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 39 z 56    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 56  Další
Autor Zpráva
Offline
488
07 úno 2006 10:26
PvvS píše:
Naopak , cim vic jich bude, tim driv se na DP naucej , k cemu je podbijecka, brouseni koleji, rozsirovani rozchodu v obloucich, prechodnice do oblouku .. Pripadne pouzivani tvrzenych koleji v obloucich. Az i v jinych DP pochopej ze kolo je levnejsi jak kolejnice a je lepsi obcas vozy presoustruzit, tak to bude vypadat jinak. Staci se podivat na viden, kde pouzivaji tvrdsi kolejnice a meksi kola..


S tim mohu jen souhlasit. Navic je jasne uz z hlediska konstrukce, ze Anitry (a odvozene konstrukce) nikdy nemohou dosahnout zivotnosti nesmrtelnych T3 ci K2. Navic u nich tezko bude dochazet k tak rozsahlym rekonstrukcim, takze se DPMB predevsim musi vcas zamyslet nad koncepci obnovy parku z dlouhodobeho hlediska.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Zajímalo by mě, jak to tu bude vypadat za X let, kdy dosáhneme poměru pevný podvozek/otočný podvozek 1:1.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Naopak , cim vic jich bude, tim driv se na DP naucej , k cemu je podbijecka, brouseni koleji, rozsirovani rozchodu v obloucich, prechodnice do oblouku .. Pripadne pouzivani tvrzenych koleji v obloucich. Az i v jinych DP pochopej ze kolo je levnejsi jak kolejnice a je lepsi obcas vozy presoustruzit, tak to bude vypadat jinak. Staci se podivat na viden, kde pouzivaji tvrdsi kolejnice a meksi kola..


Offline
Uživatelský avatar

1189
23 úno 2006 15:26
goldfinger píše:
...Dneska jsem shodou okolností šel v cajzlově přes křižovatku u Anděla a zhrozil jsem se, jak je oblouk od Štefánikovy na Plzeňskou obroušený, skoro jak žiletka. Vrací se tudy motolská sarančata domů, kromě již pravidelných spojů např. d-9.

A to pred 2 rokama to cely opravovali :lol:

_________________________________
"Pouze dvě věci jsou nekonečné. Vesmír a lidská hloupost. Tou první si tím však nejsem tak jist." (Albert Einstein)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Je to sice hnusné vůči imobilním spoluobčanům a maminkám (tatínkům) s kočárky, ale čím míň aniter bude jezdit, tím lepší pro oblouky a weksle, ať se ty krámy třeba rozpadnou, možná se pak někomu na magorstrátu rozsvítí v glocně. Dneska jsem shodou okolností šel v cajzlově přes křižovatku u Anděla a zhrozil jsem se, jak je oblouk od Štefánikovy na Plzeňskou obroušený, skoro jak žiletka. Vrací se tudy motolská sarančata domů, kromě již pravidelných spojů např. d-9.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
anarchia99: Mímo mísu, něco jako offtopic


Offline
Uživatelský avatar

1189
23 úno 2006 15:26
Kari píše:
Omlouvám se za MM
Muzu se zeptat co to znamena? :)

_________________________________
"Pouze dvě věci jsou nekonečné. Vesmír a lidská hloupost. Tou první si tím však nejsem tak jist." (Albert Einstein)


Offline
Uživatelský avatar

3081
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
tr píše:
Taky by se ty vozy musely napred pridelit do Medlanek:-(

Prosim, jen to ne! :pray:

Omlouvám se za MM


Offline
488
07 úno 2006 10:26
adam_r píše:
Spis lenost. Treba na prikladu 22Tr je videt, ze kdyz se na dilne chce, tak to jde. A to anitra bude urcite dotazenejsi vuz, kde se toho kazi mnohem mene... Co je ale potreba, aby byl tlak z vedeni DP ty vozy opravovat, a ne kanibalizovat (K2R je presne stejny priklad).


Taky by se ty vozy musely napred pridelit do Medlanek:-(


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
mauricio píše:
a nebude to třčeba tím, že někdo (a nejen z DP) ten telefon skutečně nechce zvednout?
Spis lenost. Treba na prikladu 22Tr je videt, ze kdyz se na dilne chce, tak to jde. A to anitra bude urcite dotazenejsi vuz, kde se toho kazi mnohem mene... Co je ale potreba, aby byl tlak z vedeni DP ty vozy opravovat, a ne kanibalizovat (K2R je presne stejny priklad).


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Aby to s tou 1809 nakonec nedopadlo, jak s 1039 :)


Offline
9986
15 led 2005 23:41
a nebude to třčeba tím, že někdo (a nejen z DP) ten telefon skutečně nechce zvednout?


Offline
186
27 zář 2007 22:44
Tak to vypadá,že při této kvalitě a hlavně ochotě Škody tady do deseti let nebude provozuschopná ani jedna Anitra.Hmmmm to se vyplatí. Jsem zvědav,jak to bude s 13T.A nebo se snad snižuje životnost tramvají? No za ty prachy bych se nedivil! ](*,)


adam_r píše:
Jak psal Jenki na k-reporu, tak jeden z problemu techto vozu je, ze pro objednani nekterych nahradnich dilu je treba zvednout telefon a zavolat do RAKOUSKA, coz vyzaduje znalost nemciny, nebo anglictiny.

A proč by proboha měli z Pisárek volat do Rakouska? Dodavatelem je Škoda, tak ať ve Plzni zvednou ten telefon... Když se mě něco pokazí v autě tak taky nebudu volat přímo dodavateli konkrétního dílu, ale řeším to přes výrobce, resp. autorizovaný servis.


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
manil píše:
crazy_tram:
Stojí primárně kvůli převodovce, poměrně dlouhou dobu je ale I. podvozek vyvázaný, místo něj posloužil jalový (PCC). Interiér je taky částečně rozebraný (rozmontované klouby...).


kanibalizace tu funguje spolehlivě :-P např. chybí i řídící jednotka (nebo co to tam kdysi Pisoárky brakovaly..)


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
PvvS píše:
MNo problem i s vyzbrojema bude ten ze uz se nevyrabi.. V plzni se pokud vim zakulisne septa o zruseni minimalne jedne , ale spise 2 aster, z duvodu nakladu na zprovozneni a ND.
Naklady na zprovozneni jsou vysoke hlavne kvuli tomu, ze dlouhodoby pristup k udrzbe byl spis kanibalizacni. Ted chce (snad) vedeni s tim neco udelat, ale tim padem je treba dokoupit hromadu rozkradenych (drahych) dilu. K tomu pripocteme jeste dalsich casti, ktere "zatuhly" diky dlouhodobemu odstaveni.

To, ze se da astra dlouhodobe udrzet v provozu ukazuji zkusenosti z USA. (BTW: nemeli tam z ceho kanibalizovat soucastky bez toho, aby zpusobili problemy ve vypraveni)


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
crazy_tram:
Stojí primárně kvůli převodovce, poměrně dlouhou dobu je ale I. podvozek vyvázaný, místo něj posloužil jalový (PCC). Interiér je taky částečně rozebraný (rozmontované klouby...).


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
MNo problem i s vyzbrojema bude ten ze uz se nevyrabi.. V plzni se pokud vim zakulisne septa o zruseni minimalne jedne , ale spise 2 aster, z duvodu nakladu na zprovozneni a ND.


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
Kdyby chtěli,tak já bych do toho Rakouska zavolal...
Mít červenou knížku na dně šuplíku a maturitu z ruštiny,asi není ta úplně nejlepší kombinace...
Ale stejně,Škodovka přece objednává pro výrobu taky v Rakousku,tak proč nemají tedy nějakého styčného důstojníka i na objednávky pro provozy,ve kterých jejich slavné výrobky jezdí,potažmo jsou ještě v záruce?!?


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Crazy_tram_driver píše:
Manil:
ROK?????? :evil:
A nevíš proč?
Jak psal Jenki na k-reporu, tak jeden z problemu techto vozu je, ze pro objednani nekterych nahradnich dilu je treba zvednout telefon a zavolat do RAKOUSKA, coz vyzaduje znalost nemciny, nebo anglictiny. Odstavit vuz, a vybrakovat z nej par soucastek na opravy ostatnich je daleko jednodussi. A pak muze situace dojit tak daleko jako v Plzni, nebo pred rokem v Ostrave, kdy uz stoji polovina vozu a naklady na jejich zprovozneni se pocitaji ve sto-tisicich (musi se koupit velke mnozstvi novych soucastek najednou).


Offline
Uživatelský avatar

3989
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Crazy_tram_driver píše:
Manil:
ROK?????? :evil:
A nevíš proč?
Už fakt nic nechápu, omezovat se bude kde co, peníze nejsou snad ani na špagátek ke splachovadlu na WC, ale skoro nová NP šalina za třicet mega bude rok stát.
Předpokládám, že Škodovka neplatí nějaké odškodné za roční výpadek?
A proč půlkou ven, to čekají, až ta půlka uhnije?
Jaký má smysl kupovat hafo 13T, když nikdo není schopen udržet v provozu konstrukčně obdobné, akorát jednodušší Anitry?


To je fakt.

Ta odstavená, kterou jsem já myslel, byla 1808.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

244
23 zář 2007 17:53
Kde mne zrovna nevyhodili...
Manil:
ROK?????? :evil:
A nevíš proč?
Už fakt nic nechápu, omezovat se bude kde co, peníze nejsou snad ani na špagátek ke splachovadlu na WC, ale skoro nová NP šalina za třicet mega bude rok stát.
Předpokládám, že Škodovka neplatí nějaké odškodné za roční výpadek?
A proč půlkou ven, to čekají, až ta půlka uhnije?
Jaký má smysl kupovat hafo 13T, když nikdo není schopen udržet v provozu konstrukčně obdobné, akorát jednodušší Anitry?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Ano, 1809 stojí už rok na stejném místě, za 9. kanálem, půlkou vozu ven z haly.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Když jsem tam byl naposled očumovat, tak 1809 byla najetá prvním článkem do haly vozovny. U dílen byla 1805 po SP. Ale je možné, že se to za tu dobu (týden) změnilo.


Offline
Uživatelský avatar

3989
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Při sobotním průzkumu nové tratě do Medlánek jsem si všiml odstavené Anitry na kusé koleji za Ústředními dílnami. Koukal jsem dobře, byla to 1809?

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1398 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 56  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 lis 2024 21:22
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]