Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 660 z 836    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 657, 658, 659, 660, 661, 662, 663 ... 836  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Tasa:
Zkrácení víkendové d-3 na Rakovec je dobrý návrh. Do Líšně sice o víkendu nejezdím tak často, ale myslím, že by to taky bez problému klaplo.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
PvvS píše:
Tasa : Tak si tou d-8 jezdi. Na mifkovu to byva volnejsi, ovsem smer dolu je od 7-8 rano uz na masarovy plnej tak ze lidi i stojej. Jesli chces z MHD delat opravdu SOCKU tak jdes spravnym smerem. To se o vikendu rovnou muze skrtnout cela d-10, 1/4 abusu , a nektery trbusy, pac to prece jezdi poloprazdny. Asi stejnej smysl ma a-76 , ta taky moc vytizena nejni.

Bych chtěl vidět, jak je nacpaná d-8 v sobotu před osmou hodinou ráno na Masárove. Přes to množství vzduchu se tam už další vzduch nemůže vejít. A v neděli dopoledne to jde, interval 15 minut a to po celé trase.
Neboj já tím jezdím a ne jen vepředu

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

9323
10 čer 2004 11:19
Tasa : Tak si tou d-8 jezdi. Na mifkovu to byva volnejsi, ovsem smer dolu je od 7-8 rano uz na masarovy plnej tak ze lidi i stojej. Jesli chces z MHD delat opravdu SOCKU tak jdes spravnym smerem. To se o vikendu rovnou muze skrtnout cela d-10, 1/4 abusu , a nektery trbusy, pac to prece jezdi poloprazdny. Asi stejnej smysl ma a-76 , ta taky moc vytizena nejni.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Spy píše:
Já si myslím, že to s tím šetřením a škrtama tak horký nebude a když si nalijeme čistýho vína, tak zjistíme, že by toho šlo zrušit moc a moc a na téměř každé lince bychom objevili nějaké kapacitní rezervy. :-D

Zrušit Bedřichovi jeho místo a kopnout ho na dlažbu a hnedka by se něco ušetřilo.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

425
06 kvě 2006 00:52
Brno-Řečkovice a Mokrá Hora
Já si myslím, že to s tím šetřením a škrtama tak horký nebude a když si nalijeme čistýho vína, tak zjistíme, že by toho šlo zrušit moc a moc a na téměř každé lince bychom objevili nějaké kapacitní rezervy. :-D


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Linku 5 bych ukončil na Švermove i v pracovní dny krom ranní špičky a linku 7 bych přetrasoval úplně (Kr. Pole nádraží - Hl. nádraží - Mendlovo náměstí - Pisárky). O víkendu každej druhej spoj na lince 8 ukončit na Novolíšenské, protože na Mifkovu jede tramvaj téměř prázdná, interval 15 minut je sice trochu drastickej, ale bohužel méně kapacitní obousměrné vozidlo než je KT8 v Brně není - úspora 4km. Linku 3 o víkendu ukončit na Rakovcu. V neděli do 8 hodin ráno na lince 1 interval 20 minut. Na lince 6 v neděli dopoledne 15 minut, stávající interval 3-4 minuty v tuto dobu v úseku Semilaso - Moravské náměstí se mi zdá jako přehnaný přepich, když se do Líšně může jezdit po 15 minutách, proč by tam nemohl vypadnout 1 spoj ze 4 během 15 minut.

Když šetřit, tak šetřit

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

9323
10 čer 2004 11:19
No sahat na nosny d-1 a d-8 neni rozumnej napad. I tak sou dost naslapnuty.


Offline
9990
15 led 2005 23:41
Smolda68 píše:
d-8 ukončit na NOvolíšeňské (každý druhý spoj o víkendu)

což by při intervalu 15 min.dpoledne v neděli a 8-10 min. v sobotu bylo skutečně ku prospěchu věci, ´tři roky jsem jezdil v pracovní i nepracovní dny do líšně a neřekl bych, že od novolíšeňské nahoru jezdí zrovna málo lidí...


Offline
Uživatelský avatar

665
18 zář 2007 15:40
Brno
Já bych o víkendu ukončil d-5 ve smyčce Švermova (jen každý druhý spoj) Nebo nasazené kloubáky na a-50 ukončit u Univerztiního kampusu směrem od hřbitova. PAk ete ukončit d-1 někde po cestě (Pisárky, Vozovna Komín, Rakovecká - také o5 o víkednu každý druhý spoj), d-8 ukončit na NOvolíšeňské (každý druhý spoj o víkendu)

_________________________________
Až dosloužím, chci do šrotu!


Offline
268
09 úno 2007 13:59
Brno
hm možná by ta t-29 byla dobrá (Osová -) Nemocnice - Chironova - Veslařská - Vrázova - Královopolská - Husitská - KP nádraží (mj. posila spojení Jundrov - KP nádraží, hlavně vč. posílení narvaných vozů v úseku KPn - Skácelova). Ale tohle už patří do jiné místnosti.


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
A-50 bych dal poloviční interval a t-29 dle vytíženosti. (třeba jen Jírovcova-Česká nebo jak je nejvytíženější. Nebo ještě lépe nechat jak je)

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
9990
15 led 2005 23:41
ds píše:
No myslím tím, jestli by místo 29 nebylo lepší zkrátit interval na 34 a 50 s tím, že u Antroposu by případně mohla být přestupní zastávka...

na to by si asi lidi nezvkli


Offline
Uživatelský avatar

3222
14 čer 2004 18:56
blekfild
No myslím tím, jestli by místo 29 nebylo lepší zkrátit interval na 34 a 50 s tím, že u Antroposu by případně mohla být přestupní zastávka...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
9990
15 led 2005 23:41
ds píše:
Myslím že zkrácení intervalu na a-50 je možné, ale asi by to bylo na úkor 29. Kolik tou vlastně teď jezdí lidí?

celkem dost, i když spousta lidí ji využívá, když nejede přes kohoutovice, částečně jako 25, takže je to otázka...


Offline
Uživatelský avatar

3222
14 čer 2004 18:56
blekfild
Myslím že zkrácení intervalu na a-50 je možné, ale asi by to bylo na úkor 29. Kolik tou vlastně teď jezdí lidí?

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
488
07 úno 2006 10:26
mauricio píše:
nesouhlasím s tím, že na a-50 mají být kloubáky, na a-50 má být totiž přinejmenším poloviční interval.


Presne tak. Dat kapacitni vozidlo na linku s tak dlouhym intervalem je blbost. 50-tka musi jezdit casteji.


Offline
Uživatelský avatar

873
07 čer 2006 12:14
Brno
x96: Záleží na tom, jestli řidiči TrR15 výjde služba na 37. Samozřejmě se kloub může objevit např.: jen na ranní či odpolední části. Ale nevylučuji ani to, že může být i na celé službě. O prázdninách se na 37 také občas vyskytoval.

Něco z dneška:
04005 - 2336
04504 - 2330
06403 - 7271
06713 - 7264
08406 - 2302


Offline
9990
15 led 2005 23:41
Miky píše:
Nesouhlasím! Někdy možná prázdnější jedou, ale ve špičce rozhodně ne - to bývaly sóla narvaný až po střechu a ty klouby na tom jsou o málo líp...

nesouhlasím s tím, že na a-50 mají být kloubáky, na a-50 má být totiž přinejmenším poloviční interval.


Offline
232
23 bře 2005 20:48
Dnes ráno na 2/37 kloub 3502. Minulý týden byl na 6/37 vůz 3505. Budou se tam objevovat nějak pravidelněji? A jestli ano, tak jestli by nebylo dát možno vědět předem kvůli focení.


Offline
Uživatelský avatar

1189
23 úno 2006 15:26
M píše:
( hlavne ze jezdi na lince 50 uplne prazdny ](*,) )

Predpokladam ze myslis v sedle a vecer, protooze ve spicce so pekne narvany... Ja osobne bych je dal jenom na trhacky, ne na celodenky... Ale mozna to nejde, nevim, nerozumim tomu :oops:

_________________________________
"Pouze dvě věci jsou nekonečné. Vesmír a lidská hloupost. Tou první si tím však nejsem tak jist." (Albert Einstein)


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
M píše:
( hlavne ze [kloubaky] jezdi na lince 50 uplne prazdny ](*,) )

Nesouhlasím! Někdy možná prázdnější jedou, ale ve špičce rozhodně ne - to bývaly sóla narvaný až po střechu a ty klouby na tom jsou o málo líp...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7592
17 pro 2006 22:32
Brno
jj, dneska jsem s tím šofcem mluvil, nebyl kloub no :-) pak mu prej zas poslali výměnu 2318

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
2826
01 úno 2006 10:39
2358 zkolaboval - telka nafta myslim, kloubak jaksi zadnej nebyl k dispozici jak uz to byva ve slatine :pray: ( hlavne ze jezdi na lince 50 uplne prazdny ](*,) ) tak mu privezli solo - byl "nadsen" :-(


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7592
17 pro 2006 22:32
Brno
jakto že jel na tom kurzu jeden ze štábních vozů??

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
268
09 úno 2007 13:59
Brno
V noci na dnešek na kurzu 3/98 7404 mající ranní přejezd na a-84 - lidi čučeli jak to, že jede sólo, moc tomu, že je to fakt 84, nevěřili. :lol:


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20884 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 657, 658, 659, 660, 661, 662, 663 ... 836  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 15 led 2025 19:59
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]