Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 147 z 255    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150 ... 255  Další

Co bude dřív ?
kloubové šráky 45%  45%  [ 81 ]
tramvajová trať ke kampusu 34%  34%  [ 62 ]
metro 17%  17%  [ 30 ]
odsunuté nádraží 4%  4%  [ 7 ]
Celkem hlasů : 180
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

244
23 zář 2007 17:53
Kde mne zrovna nevyhodili...
Jinak ano, na d-3 v sedle kapacitně kloubáky stačí, ale kočárky tam vozím většinou čtyři, tak nevím, do Modřic kloubák taky stačí.
Šestka na Mendlák - proč ne, akorát vyřešit nástup po 20h, případně v tuto dobu úplně zrušit-takhle bodou zase zmatky, jednou to jede ze smyčky na ÚH, jednou do KPN...
Dvojka na Nové sady lidi taky akorát mate, sedmička ze Švermovi na Českou by se teoreticky hodila, pětka je kolikrát vytížena na 110%, v praxi se ovšem sedmičky i šestky díky omezené průjezdnosti Pekařské a Mendlova náměstí akorát pletou s pětkami navzájem a cestující stejně použijí první vlak a druhý jede prázdný.
Takže by odpadlo zasekávání Pekařské tramvajemi, tam už stačí individuální doprava a parkující auta, a v případě nasazení kapacitnějších vozů na pětku (13T ?) by nepřítomnost šestky i sedmičky byla akorát úlevou.
Osobně bych navrhl linku 7 z KPN na Českou - přestup na pětku - a pak by pokračovala přes Husovu na Nové Sady a Starou Osadu v čase novosadové dvojky. A zpět samozřejmě po téže trase, po 20h průjezd HN před malým spojením, tedy možný přestup na d-1 a d-8.
Další šetření: Proč musí mít 13T takové šílenosti, jako hydraulické odklápění krytu spřáhla, omezovač rychlosti v oblouku - od toho je tam snad řidič, to by i ta cvičená opice zvládla...
PS:
Ta paní Pohanová mluvila tentokrát naprosto rozumně, asi rozpustím svůj anticlub.


Offline
Uživatelský avatar

244
23 zář 2007 17:53
Kde mne zrovna nevyhodili...
ds napsal:
Citace:
Jinak pokud bych měl řešit šetření - prvně bych hrábl na d-4 a sjednotil odjezdy do Obřan do základního intervalu. Nestalo by se nic. Jako druhou věc zkrátit dvojku v sedle na Nové sady s tím, že dvojka s trojkou by měly společné oběhy - tak aby sedla do Modřic v 10 min. intervalu jely soupravy a do Komína K2. K tomu omezit provoz sedmičky na špičky pracovních dnů - v sedlech šestka na Mendlák. Jako poslední věc zrušit v neděli dopoledne 11 a nebude problém.

Po stránce ekonomické se neodvažuji nic namítat, pouze mi jaksi vadí, že zase a zase se bude
šetřit pouze na těch slušných, převážně platících cestujících.
Když vidím, jak se chovají "cestující" v nočních autobusech, a to jim ještě dvakrát týdně nahráváme půlhodinovým intervalem, tak právě organizaci noční dopravy považuji za vyhazování peněz kvůli těm nejbezohlednějším, nejagresívnějším a převážně neplatícím cestujícím.
Že jsou noční busy víc než narvané, není argument, protože eliminací všech ožralců, feťošů, sprejařů, netopýrů, voknoškrábačů a podobných jedinců, kteří nemají v prostředcích MHD co dělat, zůstanou poloprázdné i při hodinovém intervalu.
Navíc trasy autobusů jsou mi vcelku nepochopitelné, nejkratší spojnice dvou bodů snad zůstává úsečka, za nejdelší považuju noční trasu autobusu, i zde by se určitě dalo ušetřit.
Takže šetřit bych začal tím, že na noční dopravě udělám pořádek, městská policie je taky placena z rozpočtu města, a při tom její dobře placenou nečinností vznikají škody DPMB, které potom platí kdo???

.


adam_r: no ale v tom článku, na který sem dal Pavel odkaz, se DPMB vymlouvá, že "Dalších sedmatřicet milionů dopravce tratí kvůli zvýšení sazby daně z přidané hodnoty."


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
pd píše:
ds: ještě si můžeš zkusit cvičně spočítat, kolik zhruba bude stát přeložení linek k novému nádraží a navrhnout další šetření :wink: (protože těžko lze předpokládat, že už tak dost finančně vyčerpané město po přesunu nádraží ještě zvýší své příspěvky na MHD, když je nezvýší ani po zvýšení DPH... mmch, ve které kasičce to DPH má vlastně končit?)
DPH se vztahuje pouze na to, co plati koncovy zakaznik - tedy na cenu jizdenky. Pokud dojde k mirnemu zdrazeni jizdenek pro koncoveho zakaznika, tak se to dopravce nijak nedotkne.


ds: ještě si můžeš zkusit cvičně spočítat, kolik zhruba bude stát přeložení linek k novému nádraží a navrhnout další šetření :wink: (protože těžko lze předpokládat, že už tak dost finančně vyčerpané město po přesunu nádraží ještě zvýší své příspěvky na MHD, když je nezvýší ani po zvýšení DPH... mmch, ve které kasičce to DPH má vlastně končit?)


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Jinak pokud bych měl řešit šetření - prvně bych hrábl na d-4 a sjednotil odjezdy do Obřan do základního intervalu. Nestalo by se nic. Jako druhou věc zkrátit dvojku v sedle na Nové sady s tím, že dvojka s trojkou by měly společné oběhy - tak aby sedla do Modřic v 10 min. intervalu jely soupravy a do Komína K2. K tomu omezit provoz sedmičky na špičky pracovních dnů - v sedlech šestka na Mendlák. Jako poslední věc zrušit v neděli dopoledne 11 a nebude problém.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Myslím, že to co se ušetří zadním vjezdem / výjezdem do Medlánek se zase projezdí na prodloužené 12/13...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
PvvS píše:
I kdyz mozna dost solidni porce vzkm se usetri zadnim vyjezdem z medlanek.

Solidní porce km, díky zadnímu výjezdu z Medlánek, by se ušetřila o prázdninách při výluce Česká, kdy x11 musela objet celé město. Ted už to bude zanedbatelné číslo.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
Jednoduchy , zrusi se Hcko, , mozna neco na d-10,t-27, trochu se sahne do abusu. Trebas to nesmyslny zajizdeni osada-Geislerova.
I kdyz mozna dost solidni porce vzkm se usetri zadnim vyjezdem z medlanek.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
No ušetřit 55 mega není zrovna málo. Při představě ceny jedné 13T to tak nevypadá, ale pokud to rozpočítáme do provozu např. tramvaje:

- 55 mil. / 60 Kč je cca 917 000 km ročně
- Pokud vezmeme linku se základním intervalem (10/15), dostáváme se k nějakým 640 spojům týdně (100 v po-pá, 70 v so,ne)
- Zanedbáme-li svátky a prázdniny, dostáváme se k nějakým 33000 spojů ročně (640 x 52)
- takže abychom ušetřili takovou sumu, musíme zrušit linku v délce 917 000 / 33 000 / 2 = 14 km
- to odpovídá přibližně lince 3 pokud by jezdila celodenně až do Bystrce nebo některé z kratších linek (4,12) ve zdvojeném intervalu!!!
- jen tak pro zajímavost, nejméně bolestné omezení, tedy zkrácení každého druhého spoje na d-4 k Maloměřickému mostu i o víkendech a večer by ušetřilo jen necelé 3 miliony...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
1093
09 lis 2006 18:16
Dopravní podnik chce od města více peněz na příští rok, ale to je pravěpodobně nedá
http://www.modernibrno.cz/aktualita.htm?aktualita=6901


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
chat-maniac píše:
Co se stalo u kremačky? Ještě jsem neměl čas si pročíst hlášení. To tam muselo bejt docela dost lidí, a nikdo nepomohl. Sou to bez prominutí lhostejní idioti. Ostatně jako všude. No chci vidět všechny vás tady, jak se hrnete na pomoc. No??

Osobně bych pomohl, protože bych si řekl: Kdo mě pak odveze domů? Jinak Pavel byl tak hloupej, že si ještě do toho sedl a dovezl je až do Lískovce. V hlášení o tom není nic moc psaný.
A ve Zpravodaji je psaný o tom kurzu sebeobrany. DPMB bude hradit 50% ceny kurzu, tak to se tedy vytáhli.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

483
22 srp 2006 12:35
Bohunice
manil píše:
Bojové umění je zbytečnost, v okolí kabiny, kde je omezený prostor nepoužitelné. Navíc řidiči se neskládají pouze z mladých lidí. Spíš by je všechny měli vybavit pepřovými spreji.
Myslím, že nepůjde o nic akčního - žádné skoky a kopy si pod tím nepředstavujte. Izraelští agenti toho místa v letadlech také o moc víc nemají.

chat-maniac: Nemůžu být všude :mrgreen:

_________________________________
Chůze = doprava 21. století.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Co se stalo u kremačky? Ještě jsem neměl čas si pročíst hlášení. To tam muselo bejt docela dost lidí, a nikdo nepomohl. Sou to bez prominutí lhostejní idioti. Ostatně jako všude. No chci vidět všechny vás tady, jak se hrnete na pomoc. No??

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

406
15 čer 2006 13:44
Brno Bystrc
ad ztracena salinkarta... v srpnu sem ztratil komplet doklady...a kdyz sem sel na Novobranskou nahlasit ze sem ztratil salinkartu cekal sem aspon ze vyplnim nejakej protokol o tom nebo tak...a stejne nic prej "hm no tak ja si vas tady teda zapisu a kdyby to nekdo nasel dame vam vedet"

_________________________________
děckama nezatopíš a důchodci nehoří....

http://astroh.wz.cz - web konečně doplněn a zaktualizován, blog...


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
bohuzel nikdo se nikdy ridice nezastane a cestujici uz vubec ne...nocari jsou vybaveni sprejemi, ja nosim na noc paralizer :-)


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Bojové umění je zbytečnost, v okolí kabiny, kde je omezený prostor nepoužitelné. Navíc řidiči se neskládají pouze z mladých lidí. Spíš by je všechny měli vybavit pepřovými spreji.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Radek Havlík píše:
V dnešním vydání Rovnosti(10.10.07) píšou že revizoři a řidiči MHD projdou kursem sebeobrany prý se naučí judo,karate,akido a wing chun.Také prý řidiče a revizori naučí lépe komunikovat s cestujícími a vysvětlíme jim co všechno dle zákona můžou udělat.Kurzy budou dobrovolné uvedla Pohanková.

To bude asi reakce na to jak zbuchali chudáka Pavla.
Zbušili ho na Krematoriu a nikdo z té plné tramvaje se ho nezastal.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

3661
26 čer 2005 08:44
Brno-Líšeň (25, 26, 58, N97, N99)
V dnešním vydání Rovnosti(10.10.07) píšou že revizoři a řidiči MHD projdou kursem sebeobrany prý se naučí judo,karate,akido a wing chun.Také prý řidiče a revizori naučí lépe komunikovat s cestujícími a vysvětlíme jim co všechno dle zákona můžou udělat.Kurzy budou dobrovolné uvedla Pohanková.

_________________________________
RH.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
rt6n1 píše:
Njn klasická česká vychcanost. :-)
Nejen cesi. Co jsem bydlel v Parizi, tak se taky pujcoval kupon (nenapsalo se na nej cislo placky), nebo rovnou cela placka (vlozila se tam jina fotka tak aby to vypadalo OK)


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
ad Tasa a CTD: pánové zdá se mi že tady začíná spor Medlánky x Pisárky, aby pak na Mendlově náměstí netekla krev, ještě se k tomu náhodou nachomejtne Jindřich Dostál s Petrem Šedou a bude hotovej masakr! :lol:

Myslím, že nejrozumnější je, aby d-1 stála na zastávce Mendlovo náměstí (směr hl.n.) a nabírala kaštany do té doby než se rozsvítí semafor na volno (respektive, chvíli před tím dveře zavřela). Pokud tomu tak není, je asi lepší v rámci plynulosti tam pustit vozy od Pekařské.


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
K šalinkartám, znám taky jednoho koumese, kterej si na šalinkartu dal fotku svýho bráchy a jezdili na ni oba. Když chytl revizor jeho, tak ho maximálně sprdl, že je mu fotka nepodobná (on se vymluvil na to, že je to z dětství, atp.), kdyžtak se prokázal občankou. Když to ukazoval jeho bratr, nebyl problém, protože fotka seděla a nikdo po ničem dalším nepátral (jiné křestní jméno a datum narození). To jen tak pro doplnění dalších způsobů jak jezdit levněji...


Offline
Uživatelský avatar

3724
28 úno 2006 19:00
viz níže: :pray: Nedělejte z toho tady výrobní poradu!


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Crazy_tram_driver píše:
Já se s pětkou před d-1 netlačím, pouze se snažím vyskytovat se u semaforu dříve než ona.
A činím tak jen a jen pro blaho cestujících, protože tímto manévrem zvýším pravděpodobnost, že následující křižovatku projedou oba vlaky na jeden signál "volno", čímž výrazně přispěji k plynulosti a pravidelnosti dopravy :-P .

Pak vymeteš výhybku do odbočky minimálně 20 a ta zůstane zablokovaná a d-1 je tam kde byla, furt před křižovatkou. Ale udělala pokrok, už je před tou další.
Nebo taky dochází ke kolizím, když KT8 na d-1 jede za d-5,6 nebo 7 a proti něco přijíždí na Mendlák. Ten si tam najede, postojí si na protihrotu a Medlon v kačeně si prostě musí počkat.
Tak velebnosti, jdu blejt

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
No to by ses měl zeptat na DPMB. Já už se ptal několikrát, ale marně.

To je právě jeden z důvodu, proč zavést čipové šalinkarty. V případě potřeby se zablokují v evidenci a je po jakémkoliv zneužití.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6361 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150 ... 255  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 19 lis 2024 08:30
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]