Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 5 z 9    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

483
22 srp 2006 12:35
Bohunice
Eda píše:
Kapusta: Čtečky, zaškolení personálu, upravení automatů, pokud by to mělo sloužit i jako peněženka pro nákup jízdenek atd. Málo by toho nebylo. Já ale hlavně v těch kartách nevidím nic tak převratného oproti stávajícímu systému, takže není důvod to takto zbytečně upgradovat.
Přínos:
1. při nákupu předplatního časového kuponu bych já a tisíce dalších lidí nemuseli chodit na Novobranskou,
2. úspora množství karet, které s sebou člověk nosí.
pd píše:
protože s takovou bych za chvíli musel nosit spoustu podobných karet ...
Můj volnější den: ráno se zajdu zaplavat, dopoledne strávím v knihovně, oběd si dám v menze a večer nakoupím. Co ale všechno s sebou mám?
1. šalinkarta
2. plavenka
3. čtenářský průkaz
4. ISIC
5. platební karta
(+ občanský průkaz a průkaz zdravotního pojištění)
To má člověku nějak usnadňovat život? Vždyť je to karet jak na mariáš! Nedej bože, aby mi někdo penál s doklady ukradl!
A co je přitom na nich tak veledůležitého, že každý vystavuje extra svou vlastní kartu?
šalinkarta - čarový kód+číslo
plavenka - číslo
čtenářský průkaz - čarový kód+číslo
ISIC - čarový kód+číslo
platební karta - čip

_________________________________
Chůze = doprava 21. století.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Eda: Tak se zkus podívat ještě jednou. On by to byl pokrok. A ne malej.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Kapusta: Čtečky, zaškolení personálu, upravení automatů, pokud by to mělo sloužit i jako peněženka pro nákup jízdenek atd. Málo by toho nebylo. Já ale hlavně v těch kartách nevidím nic tak převratného oproti stávajícímu systému, takže není důvod to takto zbytečně upgradovat.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
málo lidí o té aplikaci ví, a ještě míň určitě půjde po vystřídání ve dvě odpoledne někde ve městě rovnou na vozovnu aby to tam sepsali a pak šli v klidu domů [-X

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
anarchia99 píše:
Manil: Tak zase ne kaztde ridic to umi s komplem a hlavne by me zajimalo, je nejaka konkretni osoba, kere by se daly adresovat stiznosti na chybejici nebo znicene JR?

S pc to už snad umí drtivá většina. Spíš mi přijde, že o té aplikaci ví málo lidí.


Offline
Uživatelský avatar

483
22 srp 2006 12:35
Bohunice
pd píše:
Kapusta: protože s takovou bych za chvíli musel nosit spoustu podobných karet... a na každé držet nějakou částku (to je výhodné jenom pro provozovatele těchto karetních systémů, protože z těch peněz, co tam lidi nahrajou, můžou být slušné úroky). Další věc je ta zbytečná infrastuktura, jak tu psal Eda. Ale když už, tak proč by nestačila normální platební karta?
To beru, ale já to myslel tak, že primárně by to fungovalo jako časová jízdenka a jestli by to někdo využil jako elektronickou peněženku, byla by to jen jeho volba.
Zbytečná infrastruktura: v čem? Že by v úředníci předprodeji a revizoři byli vybaveni čtečkou karet?
A navíc, teď snad žádnou "kartičku" na MHD nenosíš?

_________________________________
Chůze = doprava 21. století.


Offline
Uživatelský avatar

1189
23 úno 2006 15:26
Manil: Tak zase ne kaztde ridic to umi s komplem a hlavne by me zajimalo, je nejaka konkretni osoba, kere by se daly adresovat stiznosti na chybejici nebo znicene JR?

_________________________________
"Pouze dvě věci jsou nekonečné. Vesmír a lidská hloupost. Tou první si tím však nejsem tak jist." (Albert Einstein)


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
pepola:
Střžený jízdní řád lze řešit jednoduše. Stačí zapsat jeho lokalitu do aplikace "závady a připomínky" v podnikové síti a do dvou pracovních dnů jsou vylepeny nové.


Offline
Uživatelský avatar

3730
28 úno 2006 19:00
Nedovolí nepředat?Ale dovolí!


chat-maniac píše:
zatím co jsem vždycky volal 101 že nefunguje někde automat, řekli "jo, rozumíme".


Mno nemyslím si, že zrovna s Tebou všichni dispečeři mluvili zaráz a odpověděli Ti " jo rozumíme" spíše se příkláním k zaběhnuté stručné formulce dispečera "ano rozumím-předám" A věř tomu, že vadný automat na jízdenky se okamžitě předává servisnímu mechanikovi. Nikdo z dispečinku si nedovolí tyto závady dál nepředat. Proč? Protože všechny hovory se v radiosále nahrávají a je velice jednoduché zjistit, kde žádost o opravu Merony skončila :shock: Takže chyba asi bude ..... :-k
To samé je při žádosti řidičů o opravy označovačů jízdenek ve voze. Neslyšel jsem nářky, že by někdy "savsáci" za řidičem nepřijeli. A předávají to ti stejní dispečeři. Jiná je situace v so+ne kdy se mění na tuto "závadu" vůz. :shock:
Asi tak vše k těm Meronám a označovačům.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
zatím co jsem vždycky volal 101 že nefunguje někde automat, řekli "jo, rozumíme".

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Eda píše:
...
Neříkám, že všechny automaty v Brně jsou v naprostém pořádku, ale myslím, že pokud člověk nezačne zběsile bez podívání se na dispej a aspoň zběžného přečtení pokynů házet mince vypadávající z automatu pořád dokola, ....


Takze u automatu neplati rceni na potreti to musi vyjit? :dancing:
Pac presne na tento pokus to spatne dopadlo :D


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
pd píše:
Kapusta: protože s takovou bych za chvíli musel nosit spoustu podobných karet... a na každé držet nějakou částku

A o to právě jde. Proč musí mít každej svoji kartičku? Kvůli potisku. S účtama je to horší, to by musel mít asi fakt u každého účet s jinou částkou. Ale nechápu proč musím mít futrál na doklady a v něm mimo jiné 5 čipových karte. A to je vlastní zkušenost, protože to tak opravdu mám. Jedinej výsledek to má, že mám dokladů jak kráva a když s tím někde máchnu u čtečky, tak se mi to všechno porve a nebo načte úplně jiná karta.


Offline
Uživatelský avatar

3730
28 úno 2006 19:00
ad Manil:Oni reagují jen na volání cestujících.Když zavolá řidič,tak mu dispečer řekne:To jako po mně chcete,abych to šel spravit?To samé je s jízdními řády.Volali jsme schválně s kolegou 3 týdny,že je stržený JŘ,a nedělo se nic!Až jsme "nabudili" jednu cestující,ať zavolá mobilem,bylo to druhý den vylepené...(Opravdové zkušenosti...)


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
manil: Vsak ja si taky vzdycky dojdu na jinou zastavku, tady v Bystrci jich mame s automatem dost (nejede ten u pristaviste, tak k Zoo je to 5 minut chuze).

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Kapusta: protože s takovou bych za chvíli musel nosit spoustu podobných karet... a na každé držet nějakou částku (to je výhodné jenom pro provozovatele těchto karetních systémů, protože z těch peněz, co tam lidi nahrajou, můžou být slušné úroky). Další věc je ta zbytečná infrastuktura, jak tu psal Eda. Ale když už, tak proč by nestačila normální platební karta?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Dopravní podnik na závady automatů reaguje velice pohotově, ale musí jim to někdo nahlásit (řidič, cestující přes telefon...). Sice automaty využívám minimálně, ale ještě se mi snad nestalo, že bych si kvli jeho poruše nemohl jízdenku obstarat.


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
Eda píše:
Neříkám, že všechny automaty v Brně jsou v naprostém pořádku ...

Podle zakonu schvalnosti naprosto spolehlive plati, ze automaty jsou v poradku vsechny, jen zrovna ten, ktery chci pouzit, je mimo provoz. (nekolikrat to mam vyzkouseno :))
To jen tak na odlehceni diskuze.

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
ad BRkarta: Taky mi to přijde jako zbytečnost. Představte si, kolik by musel stát nákup infrastruktury, zaškolení personálu a veškerá administrativa k tomu. Přínos, co by to mělo, to ani zdaleka nevyrovnává. To už bych ty finance použil radši na jiné užitečnější věci, např. odladění a rozšíření systému infopanelů IDS.

Návštěvník: Zkoušel jsi tam volat? Ne? Tak prosím nedělej ukvapené závěry.

Neříkám, že všechny automaty v Brně jsou v naprostém pořádku, ale myslím, že pokud člověk nezačne zběsile bez podívání se na dispej a aspoň zběžného přečtení pokynů házet mince vypadávající z automatu pořád dokola, tak nemůže o své peníze přijít. Jestli se tak náhodou stane, tak je to politováníhodná chyba a má právo požadovat náhradu, které se mu jistě při slušném přístupu a kapky trpělivosti dostane včetně omluvy.


Offline
Uživatelský avatar

1189
23 úno 2006 15:26
Na hlavasu mezi 2. a 3. koleji 50tikoruna NENI skrtla...

_________________________________
"Pouze dvě věci jsou nekonečné. Vesmír a lidská hloupost. Tou první si tím však nejsem tak jist." (Albert Einstein)


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Tak to není chyba automatu, ale toho, kdo se o něj stará. To, že ho není někdo schopnej přestavět a znovu zkalibrovat, neznamená, že je to zmetek.


Je fakt docela divné, že podnik jako MHD Brno používá automaty tohoto typu. Když už něco koupím a nefunguje to jak má tak to přece vrátím nebo nechám opravit a nebudu nadale "okradat" lidi, zvlast kdyz se to nestalo jenom jednomu cloveku. Navíc to pošpinuje Váš podnik.
Ja naprogramovat takovy automat tak se za to minimalne stydim...


Offline
Uživatelský avatar

483
22 srp 2006 12:35
Bohunice
pd píše:
Sorry, ale takovou ptákovinu jako "Brněnská karta" snad nikdo zavádět nebude..
Proč je to ptákovina?

_________________________________
Chůze = doprava 21. století.


Offline
Uživatelský avatar

425
06 kvě 2006 00:52
Brno-Řečkovice a Mokrá Hora
Docela zvláštní, že třeba na stránkách DP Ostrava je hned na hlavní straně odkaz na formulář pro případ, že automat nevydá jízdenky a nevrátí peníze a je tam k tomu dokonce i omluva! Taky jsou tam automaty Mikroelektronika. Takže to asi tak úplně OK není...


PvvS píše:
TAkovych automatu co to neberou je .. Telefony, kafomaty, nektery parkaly... Dotycny si mel precist navod , a pokud mu automat nevratil minci, ma tam i telefon.. Pokud nezvlada tohle , ma smulu a listek si ma koupit v trafice.


Jasne je tam i telefon... a co myslis ze by se stalo kdybych na nej zavolal a rekl ze jsem tam hodil 50kc a nevypadla mi zpet.... tak se mi akorat vysmejou a poslou me ##MLUVÍM SPROSTĚ## :-"


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 215 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 11 pro 2024 23:22
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]