Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 148 z 205    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151 ... 205  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

9297
10 čer 2004 11:19
No 5 let po Go, to je uz pomalu nabeh na VP . A vzhledem k tomu ze to je zrychl, tak proc ne.


Taková otázka, proč se šrotuje 1523 když měla v roce 2002 GO. Díky moc za odpověď


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
pár obrázků 1523 ze včerejška (vůz již víceméně odstrojen)..


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
mh píše:
Dnes se začal likvidovat vůz 1523..

btw. má ještě nějakej vůz stejnou (malou) kabinu řidiče jako 1523?

V Medlánkách je jisto jistě poslední. Škoda, měl jsem tu kabinu rád. Nebylo tam na mě tak dobře vidět. :cry:

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
mh:
Mají: některé T3SUCS, např. 1637, 1645...


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
A co K2R??Tam je měnit nebudou?I přes nucené zavření si myslím že vyměna by byla lepší.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
mh píše:
Dnes se začal likvidovat vůz 1523..

btw. má ještě nějakej vůz stejnou (malou) kabinu řidiče jako 1523?


Pokud vim tak 1639...ale nejsem si jistej. A jinak se obávám, že byla poslední.


Offline
Uživatelský avatar

1189
23 úno 2006 15:26
adam_r píše:
Uz vim co myslis: na starsich vozech se dvere uvolnuji chvili (cca 1s) pred uplnym zastavenim vlaku, takze pokud drzis odjistenou klicku na dverich tak se otevrou jeste za jizdy.

To bylo rozhodne vic jak 1s, minimalne 3-4s

_________________________________
"Pouze dvě věci jsou nekonečné. Vesmír a lidská hloupost. Tou první si tím však nejsem tak jist." (Albert Einstein)


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
anarchia99 píše:
Nevim esi za jizdy, ale kdyz brzdi ve stanici tak to de... To mam vyzkouseny, malem sem pak hodil usta kdyz sem vystoupil na ujizdejici nastupiste :-D
Uz vim co myslis: na starsich vozech se dvere uvolnuji chvili (cca 1s) pred uplnym zastavenim vlaku, takze pokud drzis odjistenou klicku na dverich tak se otevrou jeste za jizdy.

Citace:
pařížský příměstský metro (RER) je docela o hubu, vlak lidi vyklopí, rychle vystoupit a rychle nastoupit a jede se dál.
Ono kdyz treba na RER C jede ve spicce 1 vlak (8 dvoupatrovych vozu) co 2 minuty, tak to je docela hukot. A to hlavne na stanicich, co maji jen jednu nastupni hranu pro kazdy smer (St. Michel - Notre Dame, Pont d'Alma, ...). Ale o hubu to nikdu nebylo. (jezdil jsem tim 8 mesicu kazdy den)


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Dnes se začal likvidovat vůz 1523..

btw. má ještě nějakej vůz stejnou (malou) kabinu řidiče jako 1523?


Offline
Uživatelský avatar

1189
23 úno 2006 15:26
chat-maniac píše:
MM: je to fakt, pařížský příměstský metro (RER) je docela o hubu, vlak lidi vyklopí, rychle vystoupit a rychle nastoupit a jede se dál. Je to docela fofr. A já se divil proč všeci tak kvaltujou. Málem jsem se svezl o stanicu dál :-k

Nemyslim RER, to je neco mezi vlakem a metrem, mysli normalni metro, konkretne ten pospane vystup sem provedl kdesi na Montmartru

_________________________________
"Pouze dvě věci jsou nekonečné. Vesmír a lidská hloupost. Tou první si tím však nejsem tak jist." (Albert Einstein)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
MM: je to fakt, pařížský příměstský metro (RER) je docela o hubu, vlak lidi vyklopí, rychle vystoupit a rychle nastoupit a jede se dál. Je to docela fofr. A já se divil proč všeci tak kvaltujou. Málem jsem se svezl o stanicu dál :-k

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

1189
23 úno 2006 15:26
adam_r píše:
Vsechny krome 1 a 14 (tam jsou nove vozy, ktere asi nejakou ochranu proti sevreni maji - tedy mozna).
Za jizdy dvere otevrit nejdou, a to ani v predvalecnych Parizskych vozech, ktere uz nejezdi.

Nevim esi za jizdy, ale kdyz brzdi ve stanici tak to de... To mam vyzkouseny, malem sem pak hodil usta kdyz sem vystoupil na ujizdejici nastupiste :-D

_________________________________
"Pouze dvě věci jsou nekonečné. Vesmír a lidská hloupost. Tou první si tím však nejsem tak jist." (Albert Einstein)


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
anarchia99 píše:
A kerou trasu myslis? - nekde jezdi docela sileny soupravy, kde si dvere otevres za jizdy klickou, ale nekde i novy, kde bude urcite ochrana proti sevreni
Vsechny krome 1 a 14 (tam jsou nove vozy, ktere asi nejakou ochranu proti sevreni maji - tedy mozna).
Za jizdy dvere otevrit nejdou, a to ani v predvalecnych Parizskych vozech, ktere uz nejezdi.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Crazy_tram_driver píše:
adam_r:
A to jako když je cestující venku a má ruku uvnitř a nemá dost sil si ji vytrhnout, tak se metro rozjede????
Copak tam není kamerový systém, když už žádná jiná ochrana?
Ochrana je takova, ze dokud se dvere uplne nezavrou, tak se vlak nerozjede. Dvere ale sami od sebe nepovoli (a ridic to taky v 99% neudela) => musi se pouzit trochu sily k pretlaceni vzduchotechniky. Uz jsem videl, ze nejake babce s tim museli pomoct 2 kluci.


Offline
Uživatelský avatar

1189
23 úno 2006 15:26
adam_r píše:
Jinaky bych vsem stezovatelum na privreni dvermi doporucil metro v Parizi. V pripade privreni ridic dvere neuvoni a cestujici si musi nohu/ruku/kabelu vytrhnout ze dveri sam.

A kerou trasu myslis? - nekde jezdi docela sileny soupravy, kde si dvere otevres za jizdy klickou, ale nekde i novy, kde bude urcite ochrana proti sevreni

_________________________________
"Pouze dvě věci jsou nekonečné. Vesmír a lidská hloupost. Tou první si tím však nejsem tak jist." (Albert Einstein)


Offline
Uživatelský avatar

244
23 zář 2007 17:53
Kde mne zrovna nevyhodili...
Citace:
PvvS napsal:
Myslim trebas dotycny vyjezd z kominske smycky. Tam je kamera akorat tak na ...

Jo, vzhledem mé natvrdlosti mi nedošlo, že myslíte výhled ven.
Samozřejmě, proto jsem taky všemi deseti pro tu výměnu dveří, přesunutí skříňky,...
Ale ve srovnání se současným stavem by i ta kamera představovala obrovské plus.
Navíc by kamera mohla posloužit jako dočasné řešení, výměna dveří u všech T3R určitě potrvá i v ideálním případě nejméně rok, spíše bych hádal dva.

adam_r:
A to jako když je cestující venku a má ruku uvnitř a nemá dost sil si ji vytrhnout, tak se metro rozjede????
Copak tam není kamerový systém, když už žádná jiná ochrana?


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Crazy_tram_driver píše:
Pouze je velice smutné, že vedení DPMB deset let veškeré připomínky a návrhy řidičů posměšně smetalo ze stolu - a pak stačila trocha té medializace - a věci se najednou daly do pohybu rychlostí přímo závratnou.
Ono s velkou pravdepodobnosti na to ziska DP nejaky ten peniz od mesta. Bez medializace by to musel zaplatit ze sveho ...

Jinaky bych vsem stezovatelum na privreni dvermi doporucil metro v Parizi. V pripade privreni ridic dvere neuvoni a cestujici si musi nohu/ruku/kabelu vytrhnout ze dveri sam.


Offline
Uživatelský avatar

9297
10 čer 2004 11:19
Myslim trebas dotycny vyjezd z kominske smycky. Tam je kamera akorat tak na ...


Offline
Uživatelský avatar

244
23 zář 2007 17:53
Kde mne zrovna nevyhodili...
No s tím delším ramenem to snad nemyslí vážně, něco takového by při dnešním provozu nevydrželo ani pět minut.
Ať už jakékoli ze zbývajících dvou řešení, přínos bude obrovský, hlavně že se po deseti letech konečně začal problém řešit!!!
Manil:
Nic není dokonalé. Kromě Tebe samozřejmě :-D .
Všechny pohony BODE jsou postupně nahrazován IGE, takže bych začal právě u těch původních "boďáckých", vyměnit vše při jednom pobytu v dílnách.
V samotném pohonu problém není, akorát nevím, jestli by se nemusela upravit skříň s pohonem, aby výškově seděla, totéž samozřejmě platí pro schůdky - výška, výřez pro dveře - ale s tím už si dílny poradí, je to přinejhorším práce navíc, ne problém.
A když tedy nelze zvětšit boční okno, tak přemístit skříňku a nahradit plexi - a spolu s výměnou dveří tu máme nesrovnatelně lepší vozidlo.
Kamera bych bral jako minimalistické řešení, přinejhorším by stačila na "B" vůz, někam nad první dveře, "A" vůz si zavřením prvních dveří ještě ohlídám, takže oblouk nevadí a nic by se přepínat nemuselo.
Trocha OT:
Pouze je velice smutné, že vedení DPMB deset let veškeré připomínky a návrhy řidičů posměšně smetalo ze stolu - a pak stačila trocha té medializace - a věci se najednou daly do pohybu rychlostí přímo závratnou.
Chápu, že medializace je věc nežádoucí, vrhající na podnik špatné světlo - ale svým přístupem si o to podnik řekl sám. Snad si z toho management vezme poučení a uvědomí si svou odpovědnost za bezpečnost cestujících i ostatních účastníků provozu - a že problémy jsou od toho, aby se řešily, a ne ututlávaly.


Offline
Uživatelský avatar

9297
10 čer 2004 11:19
A cim ta kamera pomuze ve vyhledu v oblouku ?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Docela by mě zajímalo, kam ty kamery umístí, aby bylo dokonale vidět. Osobně vidím v tomto jako nejlepší variantu výměnu dveří, tím by problém odpadl úplně (co se týče odbavování). Skládacích dveří je na skladě dost ze starých tramvají, úprava dveřních pohonů náročná nebude (alespoň u IGE).


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Škoda, že nejde rozdělit monitor u řidiče na čest polí (nebo aspoň na čtvrtiny). Na to, jestli je pohyb ve dveřích nebo ne, mně stačí aji malé okýnka, nemusím mít ksichyt lidí přes celou obrazovku. Odpadlo by "zbytečné" přepínání mezi jednotlivýma kamerama.


Offline
488
07 úno 2006 10:26
Opet neco noveho v "tisku":
http://zpravy.idnes.cz/nebezpecne-brnen ... domaci_itu


Offline
Uživatelský avatar

9297
10 čer 2004 11:19
On i ten silenej sloupek ma duvod. Cely celo by bylo na houby, kdyby cumak unesl naraz a u strechy se ustrelilo, kvuli vysokymu oknu. Takhle se cast sil prenese dal do konstrukce strechy. Novy celo v provedeni kardaus by dneska neproslo. Staci se podivat co udela pri naraze.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5125 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151 ... 205  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 06 říj 2024 18:23
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]