Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 149 z 205    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152 ... 205  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Škatule je opravdu velice nežádoucí, věřím tomu, že by nebyl její obsah nebyl problém přemístit na jiné místo a nahradit ji plexisklem.


Offline
214
03 srp 2006 06:41
Brno, CR
Crazy_tram_driver: Jo, to by me taky zajimalo proc to bocni okynko neni sirsi a vytazene vys. Zvlaste pri pohledu zevnitr se to jevi jako primo se nabizejici (viz foto). Pokud v tom nejsou nejake duvody pevnosti / tuhosti tak to potom nechapu.
Nedokazu odhadnout jestli se s tim da neco delat snadno nebo slozite :-?

David Jasa: No nevim, me vzdy pripadalo ze za prvnimi (a tedy i poslednimi) dvermi v KT8 je mista taktez malo, z duvodu kabiny ridice vystupujici smerem ke stredu vozu "do spice"...


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
PvvS píše:
Taky muzem skoncit takhle, uzky vchod po vzoru Rt6, aniter, KT8 ..
http://transport.kuban.info/otdel-kadrov/065565.jpg
Stejně nechápu, k čemu jsou dobré široké dveře u Tx a K2, když je pak za nimi úzké místo. U KT8 a aniter je to vyřešeno mnohem lépe, dveře jsou sice úzké, ale bezprostředně za schody je už místa dost.


Offline
Uživatelský avatar

9297
10 čer 2004 11:19
Celo neni strecha. Kdyz se to nekomu nelibi, muze kotasovi zaplatit za navrh novyho cela..


Offline
Uživatelský avatar

244
23 zář 2007 17:53
Kde mne zrovna nevyhodili...
A tuhle dementní škatulu odstřelit


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

244
23 zář 2007 17:53
Kde mne zrovna nevyhodili...
Řídící panel, čelní sklo, sloupek čelního skla ponechat...


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

244
23 zář 2007 17:53
Kde mne zrovna nevyhodili...
Jinými slovy, T3R neřešitelný začarovaný kruh ](*,)
Čelo Kotas určitě chráněný průmyslový vzor je, ale to platilo pro zákaz klimatizace taky. Klimatizace některé kotasky mají, sice v podstatě k ničemu, ale "úžasný" vzhled je tak jako tak narušen.
Zvětšení bočního okénka by nevyžadovalo zásah do řídícího panelu, reko kabiny samozřejmě ano, ve smyslu přemístěný skřínky pod pult, a při zachování vnějších rozměrů kabiny vzniklé místo zahradit průhledným plexi. Zvenku by boční okno pokračovalo až k zadnímu sloupku; ono ani takhle nepokrývá veškerý prostor, který má k dispozici.


Offline
Uživatelský avatar

9297
10 čer 2004 11:19
1,2,3,4,5 akdovi kolikaty odboj, duchodci, invalide ....clenove kdeceho.

Ja ty editace budu muset zarazit ...


Offline
Uživatelský avatar

1189
23 úno 2006 15:26
pepola píše:
Ty záclonky jsou boží...(!)
Zhruba 70 % cestujících jízdné neplatí, neboť se na ně podle na Ukrajině platných zákonů tato povinnost nevztahuje.V Brně je to podobné...(jen se na cestující povinnost vztahuje!)

A co je to za specailni cestujici ze nemusi platit?

_________________________________
"Pouze dvě věci jsou nekonečné. Vesmír a lidská hloupost. Tou první si tím však nejsem tak jist." (Albert Einstein)


Offline
Uživatelský avatar

9297
10 čer 2004 11:19
Planovite, staci se podivat na B vuz. Bylo to u vice DP. Transparent je nalepeny , nemenitelny.Sprahlo je mechanicky schafenberg.
Za cenu zvetseni kabiny ridice v A voze, ma pro zmenu B vuz jenom maly panel ridice.

Jinak na upravy kotasich cel muzete rovnou zapomenout. Pokud vim, tak je to chraneno jako prumyslovy vzor a Dp je jiste nebude menit , uz za cenu kterou zaplatil za kazdy celo na autorskych poplatcich (solidni kseft i u K3) a nutnost komplteni vymeny ridiciho panelu a reko kabiny.


Offline
Uživatelský avatar

244
23 zář 2007 17:53
Kde mne zrovna nevyhodili...
Ven jistě, ale to platí bohužel pro jakékoli dveře. A zvětšení bočního okénka by zmenšilo počet situací, kdy je nutno koukat přes dveře. A jakékoli zlepšení výhledu je obrovské plus, současný stav je opravdu katastofální.
Hrozně by mě zajímalo, jestli ta "jednokřídlovost" prvních dveří vznikla plánovitě nebo napřed slavná rekonstrukce, zviditelňování politiků - a pak najednou zjistili, že nevidí, takže další úpravy...
Že jsou cestující z takové soupravy nasr...., si dokážu představit, ale má-li být bezpečnost prioritou, tak jsou na Ukrajině pořád před námi.
A i když souprava působí děsivým dojmem též předním spřáhlem, tím (převíjecím nebo snad přendávacím?) pseudotransparentem, tak jako řidič si ji rozhodně vyberu spíš než T3R, výhled ničím nenahradíš. A propojení vozů silovými kabely taky považovaji za plus.
A předníma dveřma by nemuselo u šestidvéřové soupravy nastupovat 75% cestujících, stačilo by je vyhradit pro cestující se zhoršenou pohybovou schopností.
A samozřejmě, najít supermana, který by dohlížel na dodržování takového předpisu, já to vzdávám předem :evil: .


Offline
Uživatelský avatar

9297
10 čer 2004 11:19
dovoz z nemecka, tamejsi vyrazeny t3d a t4d.Aktualne tam vcelku solidne likviduji i T6A2 a KT4. Asi vedi proc..


Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
Ty záclonky jsou boží...(!)
Zhruba 70 % cestujících jízdné neplatí, neboť se na ně podle na Ukrajině platných zákonů tato povinnost nevztahuje.V Brně je to podobné...(jen se na cestující povinnost vztahuje!)


Naposledy upravil pepola dne 09 říj 2007 19:03, celkově upraveno 2

Offline
268
09 úno 2007 13:59
Brno
Dněpropetrovsk, Ukrajina.

http://cs.wikipedia.org/wiki/Tramvajov% ... opetrovsku


Naposledy upravil fanthomas9 dne 09 říj 2007 18:59, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

1189
23 úno 2006 15:26
PvvS píše:
Spis si myslim ze pri sebemensim desti, nebo napodzim a v zime bude diky zaroseni, jakykoliv vyhled na houby.
Taky muzem skoncit takhle, uzky vchod po vzoru Rt6, aniter, KT8 ..
http://transport.kuban.info/otdel-kadrov/065565.jpg

Netusite nekdo kdo umite azbuku kde to je? Na zeme byvalyho SSSR vypada ta salina moooc zachovale...

_________________________________
"Pouze dvě věci jsou nekonečné. Vesmír a lidská hloupost. Tou první si tím však nejsem tak jist." (Albert Einstein)


Offline
Uživatelský avatar

9297
10 čer 2004 11:19
Spis si myslim ze pri sebemensim desti, nebo napodzim a v zime bude diky zaroseni, jakykoliv vyhled na houby.
Taky muzem skoncit takhle, uzky vchod po vzoru Rt6, aniter, KT8 ..
http://transport.kuban.info/otdel-kadrov/065565.jpg


Offline
Uživatelský avatar

244
23 zář 2007 17:53
Kde mne zrovna nevyhodili...
SYN:
Jo, to by bylo nejlepší, zlepšil by se jak výhled ven, tak do zrcátka, při dnešní kvalitě vrstvených tvrzených a jakých ještě skel by rámeček mohl zůstat spíše symbolický a dveře by stále měly potřebnou tuhost a pevnost.
A přesně jak říkáte, náklady by byly mnohem menší, celá skříňka s pohonem i pohon samotný by zůstaly zachovány, nemusely by se vyvařovat schůdky, což by určitě záměna za skládačky vyžadovala, prostě samé plusy.
Kdyby se ještě tak krabice s dobře uzamčenou elektronikou přesunila dolů (nemá to tak náhodou K2R 1066???), vzniklý prostor využil pro zvětšení bočního okénka - a výhled z "A" vozu na cestující i ven bude bezproblémový.
A když už teda vozy nelze provozovat sólo, tak jedna kamera na "B" voze by vyřešila zbytek problému - a máme tu podstatné zhodnocení vozu, zvýšení bezpečnosti za asi nejmenší možný peníz, najít výrobce, který by vyrobil skla, případně celé dveře přesně podle specifik DP by snad taky nebyl problém. Akorát nevím, co na to Drážní úřad, který sice schválí do provozu kdejaký šrot, ale v případě dobré věci je schopen dělat nesmyslné obstrukce.
Ale rozhodně vynikající nápad, pořád jsme na to se soustavami zrcadel a kamer chodili moc složitě. :lol:


Offline
214
03 srp 2006 06:41
Brno, CR
Nojo, "periskop" byla vcelku blbost, ja to zase tak moc vazne nemyslel. :-D
Kdyz se tak divam na to foto, nebyla by vcelku nejpruchodnejsi varianta zvetsit proskleni dveri na max, jen s minimalnimi okraji po stranach? To by snad ani nebylo nijak zvlast komplikovane ani drahe, jelikoz by se zasahovalo jen do kridla dveri ale ne do pohonu, a asi by stacilo upravit prvni dvere, ostatni nechat. Predpokladam ze pri pohledu zvenci by byl rozdil stezi rozeznatelny.
Asi by to i castecne zlepsilo vyhled doprava dozadu pres dvere kabiny ridice, viz dalsi z predchozich foto od Crazy_tram_drivera...


Offline
Uživatelský avatar

244
23 zář 2007 17:53
Kde mne zrovna nevyhodili...
Pánové, všechno moc hezký, ale nezapomínáte taky na výhled ven?

Řidiči bohužel nejsou unifikovaná řada, z čehož vyplývá nutnost individuálního nastavení zrcátek, což by u popisované zrcadlové soustavy bylo asi zajímavé.
A podle mne by právě rovinné zrcadlo vzhledem k menšímu úhlu záběru moc nepomohlo, ale zkusím to nějak zkusit.

Na dveře, ale kam? http://bmhd.goo.cz/foto.php?1615mirr:20060821


Offline
Uživatelský avatar

310
11 srp 2007 10:56
To už tam rovnou může být zrcátko, který se při otevření dveří automaticky vyklopí. :lol:


Offline
Uživatelský avatar

655
05 zář 2007 11:06
Brno
Honza píše:
To by už bylo jednodušší připevnit zrcátko rovnou na první dveře, tak aby jen při otevření vyčnívalo z jízdního profilu. To by ale vypadalo dost šíleně...

jenže to už by zase zasahovalo moc do jízdního profilu i při jízdě

_________________________________
Jedu tam, kam mì veksle hodí :D


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Honza píše:
To by už bylo jednodušší připevnit zrcátko rovnou na první dveře, tak aby jen při otevření vyčnívalo z jízdního profilu. To by ale vypadalo dost šíleně...

Vypadalo, vypadalo, hlavně kdyby to fungovalo. U mě je design až na posledním místě
1. funkce
2. cena
3. design

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
To by už bylo jednodušší připevnit zrcátko rovnou na první dveře, tak aby jen při otevření vyčnívalo z jízdního profilu. To by ale vypadalo dost šíleně...


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
SYN: kdysi jsem měl jakýsi periskop ze dvou rovinných zrcátek v lepence. Podle něj odhaduju, že by tebou popisovaný "zrcadlový dalekohled" byl dobrý akorát tak na ozdobu nebo na lepší oslňování řidiče...


Offline
214
03 srp 2006 06:41
Brno, CR
A neslo by u Kotase umistit jedno zrcatko dole, kterym by se koukal do druheho nahore, ktere uz by bylo ve stejne pozici jako to horni u T6? Uvedomuju si ze to zni ponekud silene (byl by to vlastne takovy otevreny periskop:-) ale za zkousku by to mozna stalo, dve zrcatka a provizorni upevneni, vic by na zousku nebylo treba. A to spodni by mozna mohlo byt i zevnitr (na urovni spodni hrany okna) takze ne tak citlive na ruzne venkovni vlivy...
Nesmela by ovsem byt vypukla (jen obycejna rovinna, aspon to vnitrni), dvakrat zmenseny obraz by asi nebyl pouzitelny.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5125 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152 ... 205  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 06 říj 2024 18:18
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]