Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 95 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Asi tak, když 25 a 26 nedokážou udržet interval ani na Konečného náměstí směr Vinohrady (Úvoz to totálně rozhodí), tak už to ta Stará osada nezachrání...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
200
27 pro 2004 12:45
jo to je rozumnější; je fakt že dolů z kopce v odpolední špičce by přes tu Starku asi jen ty posilový t-26 po 10 min stačily , ale stejně se obávám, že si na tom Konečňáku moc nepomůžeš, protože na VMO to spoždění t-25 a t-26 pochytá i bez toho závleku na Starou Osadu...


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Nebo teda jezdit přes Starou osadu jen směrem na Vinohrady a opačně vůbec nebo jen posily.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
200
27 pro 2004 12:45
pro celé Vinohradské sídliště vyhradit ve špičce pracovních dnů spojení ze Staré Osady jen posily t-25, tj. nahoru s intervalem 10 min, uf uf ... ta posilová t-25 (sólo) - přijede od kasáren z poloviny plná a ty bys do něj nasypal frekvenci ze dvou d-2 od hlaváku jedné d-3 z čáry + všechny doplňkové frekvence z a-linek, no, mno, ehm, tak nějak teda nevím :-k
Emperror píše:
... alternativa neobnovovat t-27, ale přes starou osadu vést jen posilové spoje t-25/26.


Offline
Uživatelský avatar

1410
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
(zkus tomu připsat "blbost", třeba se chytí a udělají něco rozumnýho)

:mrgreen:

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Vzhledem k tomu, že t-25/26 jezdí ve špičkách z Konečného náměstí (ve směru na Osovou/Kamenný Vrch) zpožděná mám tento návrh:
- obnovit t-27 i v odpolední špičce 14-18 hod

- t-25/26 v tuto dobu bez závleku(tím se pár vozů třeba ušetří)

-posilové spoje t-25 Nemocnice Bohunice-Stará osada.(nejede na Pálavské nám, další úspora vozů, zpět odjíždí jako t-26 přímo ze Staré osady).

Nebo ještě jedna alternativa neobnovovat t-27, ale přes starou osadu vést jen posilové spoje t-25/26.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

1189
23 úno 2006 15:26
UPrimne receno, ja nejsu moc pro unifikaci, vim ze je to lepsi asi i z ekonomickyho hlediska, ale me se nase extremni pestrost vozovyho parku libi :)

_________________________________
"Pouze dvě věci jsou nekonečné. Vesmír a lidská hloupost. Tou první si tím však nejsem tak jist." (Albert Einstein)


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
Aha a co takhle slovo UNIFIKACE. Šlo by realizovat taky, nebo je to úloha s hvězdičkou pro bystřejší mozky :mrgreen:

_________________________________
Ze země nic nespadne.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
hm, pěkné :), hned jak v DP najdou někde slovo blbost, ženou se to realizovat...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

425
06 kvě 2006 00:52
Brno-Řečkovice a Mokrá Hora
Ad 44/84
ds píše:
taky bych řekl. Myslím že trasováním přes VMO by se neušetřil žádný čas, akorát by chyběla zastávka Vozovna Komín. Pak už jedině přes Královopolskou na Sochorovu a Hlavní, ale to mi přijde celkem jako blbost.

Tvůj nápad už někdo z DPmB obšlehnul a skutečně tak od 9.12. budou okružky a navíc 67 vedeny (se zastávkou Sochorova). Měl sis to nechat patentovat :-D


Offline
Uživatelský avatar

469
09 kvě 2007 14:55
Daleko
Taky si myslím, že jednotný interval po celý den je občas kapánek divný ... ale je zde jeden problém .... a to je ten, že smyčka není nafukovací a tramvaj se musí dostat na druhou stranu města, aby pak mohla jet třeba v kratším intervalu ... je mi jasné, že některé linky vozí vzduch ... jiné jsou nárazově zaplňovány (d-12, d-13), ale v některých případech by to asi možné nebylo ....
Teda ted me napadlo ze ve špičce od Krpole do města by mohla jezdit d-13 (Vozovna Medlánky -) Technologický park - Hlavní nádraží a pak jako d-1 zase do vozovny ...

_________________________________
Jsem mladý, krásný, inteligentní recidivista :-)
Llama here, llama there, I see llamas everywhere.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Nemyslím si že v dopoledním sedle jsou Nové sady moc brzo. Nevšiml jsem si, že by tam dřív dvojka s intervalem 5 minut nepobírala. To řešení vzniklo v roce 2004 zároveň s přesměrováním linky 7, čímž dostala Vídeňská 12 souprav do hodiny navíc. Skutečnou potřebu si představuju jinde...

Dvojku jsem právě uvedl jako extrémní příklad zbytečného jednotného intervalu po celý den - posilovalo se kvůli zkracování regionálních busů na kraj Brna. Přitom i slepý musí vidět, že je trochu rozdíl mezi odpolední špičkou (501 po půl hodině, busy z CTP parku, 50 po 10 min., 4 linky z Modřic v častějších intervalech...) a dopoledne, kdy těch busů jezdí pár a navíc vesměs prázdných. Dost podobný případ je 7 na Švermovu, jako by nebylo lepší jezdit jen ve špičce, ale až do Lískovce....

Jediné, co mě příjemně překvapuje, je, že skalní zastánci pravidelnosti za jakoukoliv cenu nenarvali d-10 do standardního intervalu po celý den....

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
ds píše:
nove sady, mendlovo nám.?

Nové sady jsou dle mého názoru moc brzo, Mendlák by nemusel být zas tak špatnej, ale zkus těm cestujícím na Václavské vysvětlit, že příští zastávka je Mendlovo náměstí a navíc to jede na druhou stranu, takže by tě cestující sežrali. Krom toho křižovatka na vjezdu (výjezdu) na Mendlovo náměstí je už tak docela vytížená tramvajema, že další už by to jen z těžka sneslo. Zkus se tam někdy zastavit, až budou jezdit posily na veletrh (tuším, že od středy budeš mít šanci).

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
nove sady, mendlovo nám.?

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
ds píše:
Projeďte se někdy během dopoledne dvojkou ke hřbitovu v intervalu 5 minut a pak poslouchejte nářky DP, že nejsou peníze.

Tak tu dvojku zkus otočit někde dřív! :-k

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
V některých směrech se překvapivě situace zlepšuje (25/26, Kampus), někde se soustavně zhoršuje. Za největší chybu považuji lpění na snadno zapamatovatelných odjezdech ve stejných intervalech přes den. To, že tramvaje jezdí během dopoledne častěji než mezi 17. a 18. hodinou, kdy se lidé vracejí z práce, je pak totální úlet! Projeďte se někdy během dopoledne dvojkou ke hřbitovu v intervalu 5 minut a pak poslouchejte nářky DP, že nejsou peníze.

Mně ani tolik nevadí že se z MHD stává socka, ale vadí mi žvatlání o nalákání motoristů do MHD. Do té MHD, která není schopná reagovat na elementární požadavky nárůstu cestujících, kde většina stojí na jedné noze, v lepším případě své vlastní. Do té MHD, kde se kapacita získává větším počtem míst k stání na úkor sezení s tím, že víc vozů není. Jediné, v čem Brno skutečně vyniká, je dobře organizovaná noční doprava (byť taktéž s nedostatečnou kapacitou).

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
520
03 dub 2006 14:42
Johny:
onen příspěvek je toto: viewtopic.php?f=28&t=164&p=49109#p49109
Ano, problém přeplněnosti vozidel je v celém Brně, ale tím hůř. Přijde mi úsměvné, že dpmb občas dostane nějakou křeč a láká lidi do MHD, přitom tyto lidi není schopen odvézt a už vůbec ne kulturně. Visačky s nápisem "Přejeme vám příjemnou cestu" už pak působí vyloženě jako výsměch.
Ta fráze "nejsou vozy" je šikovná, ale takhle to přece nejde dělat. Až se rozpadnou i poslední přežívající B732 a K2, nebudeme jezdit vůbec?
Psals, že nic není ideální. Ideální jistě ne, ale mám pocit, že zde se situace vytrvale zhoršuje, čím to je? Vždyť jsou vozy rok od roku plnější a intervaly delší, nebo ne? (neber to jako útok, fakt mě to není jasné)


Offline
302
14 úno 2007 21:02
BM, Černá Pole
pd píše:
Johnny5: nezlob se na mě, ale tvé příspěvky na mě působí stylem, že akorát hledáš důvody, proč něco nejde. Přesně tak jako celý DPMB. Na druhou stranu sice chápu, že je to hlavně o penězích. Přesunutí páru spojů odněkud, kde si lidi ještě nestáli navzájem na nohou, někam kde je to o trochu horší je asi maximum, co se dá udělat.. Jako tip na další přesun kapacit můžu dát linky 47+49 ráno směrem k Textilnímu kombinátu. Na Tržní se do autobusu taky nedá fyzicky dostat.
Já si zase říkám, z které části Evropy asi tak jsou ty návštěvy, co to tady hodnotí tak pozitivně. Jestli to náhodou nebudou jen takové zdvořilostní fráze... Jo, a na VUT se normálně učí do 19:00, možná ještě o hodinu dýl. Holt studentů je čím dál víc, tak se to někde rozptýlit musí.
Pak už to musí být o něčem jiném, řekl bych spíše o systémovém řešení, než o hašení lokálních požárů.


Johnny5: nezlob se na mě, ale tvé příspěvky na mě působí stylem, že akorát hledáš důvody, proč něco nejde. Přesně tak jako celý DPMB. Na druhou stranu sice chápu, že je to hlavně o penězích. Přesunutí páru spojů odněkud, kde si lidi ještě nestáli navzájem na nohou, někam kde je to o trochu horší je asi maximum, co se dá udělat.. Jako tip na další přesun kapacit můžu dát linky 47+49 ráno směrem k Textilnímu kombinátu. Na Tržní se do autobusu taky nedá fyzicky dostat.
Já si zase říkám, z které části Evropy asi tak jsou ty návštěvy, co to tady hodnotí tak pozitivně. Jestli to náhodou nebudou jen takové zdvořilostní fráze... Jo, a na VUT se normálně učí do 19:00, možná ještě o hodinu dýl. Holt studentů je čím dál víc, tak se to někde rozptýlit musí.


Offline
302
14 úno 2007 21:02
BM, Černá Pole
jzb píše:
Že se k tomu budu vracet, Johny, při představení nových poprázdninových JŘ jsi na mě měl poznámku, že "by dpmb vydělal, za 4 zrušené odjezdy 1 auto", když jsem nadával na prodloužení podvečerního intervalu na a-44/84. Pravda je, že ty spoje, které zbyly, postačují, a co víc, člověk se necítí nějak nepatřičně a nejsitě - dříve se aspoň večer dalo v 44/84 stát, dokonce někdy i sednout. Od pondělka, co začala škola, se nedá dostat do žádného spoje a je jistě milé, že tato unifikace se zae o něco rozšířila, konkrétně mám tedy na mysli podvečerní 84/44.
Nechci vyvolávat flame, ale po těch dvou dnech jsem si odložil do šuplíku další tisícovku na auto. MHD v Brně je ztělesnění slov děs a běs a kdybych nemusel, nepojedu tím. A to mám k hromadné dopravě jinak velmi kladný vztah.
Je škoda, že ty víš a oslovuješ - já bohužel nevím :-o ale to neva, jen si nejsem moc vědom toho podivného příměru s ušetřenými odjezdy a auty. Pokud někde DP nějaký odjezd ušetří, určitě je využit jinde a pravděpodobně efektivněji. Například posílení 77 na Černovickou terasu (další od 1.10.), kde se lidi ani nedostali do autobusu a z toho zrovna dobrej pocit nemám.
Každopádně obdivuju spořivost, protože já nejsem schopen ušetřit skoro nic. To jsou samé časáky a knížky o dopravě, pak nějaký ten život nebo byt atd. Takže moje gratulace k odkládání tisícikorun :applause: Problém sedlového intervalu s nástupem po 18té hodině není dle mého názoru jen u okružek. Zvláště na podzim s největší poptávkou po MHD to je přece problém všech linek jezdících v centru, tj. především tramvají, které by si celodenní intoš zasloužily o něco déle. Doufám, že na to jednou bude nebo se nějak jinak vyšetří. Jen si říkám co se na tom VUTéčku po 18:30 ještě učí? zašel bych na exkurzi, ale asi se bohužel mrknu jen na dopravu.
Jednoznačně nesouhlasím s prezentovaným děsem a běsem. Nikdy nebylo, není a nebude vše ideální, jako cokoliv jiného v životě. Jde prostě o to se dá a v jakém časovém horizontu a jak změnit. Hrozně nerad používám argumenty o návštěvách z jiných měst ČR nebo i Evropy, kteří hodnotí systém jako celek pozitivně. Je to prostě komplex všeho a ne jen vytržené detaily z kontextu. Řekl bych, že to však není debata na sklo, ale spíš u skla nebo sklenice s nějakým příjemným nápojem. Myslím, že v tomhle by s Tebou nesouhlasil ani ds, kterého sis přivlastnil jako názorově spřízněného :-D
ds píše:
Spíš bych přemýšlel kde se stala chyba při sestavování jízdního řádu této úžasné linky. "Posílení" mezi 7. a 8. hodinou tak, že zmizí vzájemný interval s linkou 72 působí mnoha lidem krásné intimní zážitky.
P.S. po zahájení akademického roku začíná taky akademický rok pro můj IGK. Každodenní dojíždění do oblasti Technologického parku je jen pro silné povahy.
Ranní špičko-interval 44/84 přece není žádnou novinkou od 1.9. Zkracování na něco podivného 7-8 tam bylo už i v červnu, jen je škoda, že ta aktivní debata k tomuto tématu tady nebyla už dříve. Myslím, že by se každému z nás líbil ještě kratší interval, třeba 6-4 a v těch 6 minutách vložená 72, ale na to přece nejsou vozy a z prodloužení na interval 10 minut bych měl při možnostech dodržování JŘ v této době docela strach. Takže jak z toho ven? a teď babo raď..... nikoho neoslovuju :-)


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Ds: krpole a technologicky park. No presne. Pokud tam clovek musi byt tak o 1/2 6 rano nejspozdeji, tak aby vstaval tak ve 3, aby stihal nocnaky...


Offline
520
03 dub 2006 14:42
ad ds: Jsem rád, že s tímto pohledem nejsem sám.
jzb ve špatném vlákně píše:
Že se k tomu budu vracet, Johny, při představení nových poprázdninových JŘ jsi na mě měl poznámku, že "by dpmb vydělal, za 4 zrušené odjezdy 1 auto", když jsem nadával na prodloužení podvečerního intervalu na a-44/84. Pravda je, že ty spoje, které zbyly, postačují, a co víc, člověk se necítí nějak nepatřičně a nejsitě - dříve se aspoň večer dalo v 44/84 stát, dokonce někdy i sednout. Od pondělka, co začala škola, se nedá dostat do žádného spoje a je jistě milé, že tato unifikace se zae o něco rozšířila, konkrétně mám tedy na mysli podvečerní 84/44.
Nechci vyvolávat flame, ale po těch dvou dnech jsem si odložil do šuplíku další tisícovku na auto. MHD v Brně je ztělesnění slov děs a běs a kdybych nemusel, nepojedu tím. A to mám k hromadné dopravě jinak velmi kladný vztah.



Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Pepola: však ukončením 72 na Zvonařce nemyslím nutně do smyčky Zvonařka - dá se jet třeba velkou smyčkou přes Úzkou a nabírat pak od zastávky Autobusové nádraží... Možností je více, faktem je, že 44 s intervalem 10 min. a více pomalu přestává být páteřní linkou...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
ds napsal:K dokonalosti chybí protáhnout provoz 72 ráno cca do 9 a odpol. do 19 hod., s tím že ty poslední 2 hodiny by místo do Černovic mohla jezdit na Zvonařku.
Chápu celý thread o tomto.Ale právě dopoledne je to na Zvonařce vpravdě Sodoma-Gomora.Stojí zde čtyři busy SEBUSu,a pokud se zde vyskytnete např. s linkou 61,máte zpoždění třeba 4 minuty,vyrovnávačka je 7 minut,tak máte co dělat,za ty zbývající 3 minuty se zde pomocí couvání "otočit".Parkoviště celé patří SEBUSu,DPmB je zde pouze v nájmu.Rozhodně by stálo za úvahu raději zaplatit TOURBUSu za otáčení na střeše Zvonařky...


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Romantika je hezká věc, ale velmi frekventovanou relací na 44 je Halasovo nám. - Skácelova. Tito cestující by tak byli nuceni do zbytečného přestupu. Spíš bych přemýšlel kde se stala chyba při sestavování jízdního řádu této úžasné linky. "Posílení" mezi 7. a 8. hodinou tak, že zmizí vzájemný interval s linkou 72 působí mnoha lidem krásné intimní zážitky.

P.S. po zahájení akademického roku začíná taky akademický rok pro můj IGK. Každodenní dojíždění do oblasti Technologického parku je jen pro silné povahy.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 24 lis 2024 09:01
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]