Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 150 z 205    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153 ... 205  Další
Autor Zpráva
Ve čtvrtek 4.10 dostala paní od DpmB,a.s. nového pejska z útulku a pohádkám je konec. :-P :applause:


Offline
Uživatelský avatar

244
23 zář 2007 17:53
Kde mne zrovna nevyhodili...
Je, tady je to pěkně vidět: http://bmhd.goo.cz/foto.php?1219:20070531
U T3R bohužel přesně jak říkáš.


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Není u T6A5 problém špatné viditelnosti vyřešen druhým zrcátkem, které je nad úrovní 1. dveří ? Dneska jsem si všiml, že T6A5 tam má i vynechaný průhled (prostě tam není stínicí folie). Podle fotogalerie tam to zrcátko vždycky nebylo. U T3R díky designu Kotas by to nešlo.


Offline
Uživatelský avatar

244
23 zář 2007 17:53
Kde mne zrovna nevyhodili...
chat-maniac:
Určitě máš pravdu, skládačky mají mnohem tenčí rámečky okolo skel, pohled je plynulý, není tam ten obrovský mrtvý úhel uprostřed. Navíc skládačky by vyřešili ještě jeden problém, totiž otvírání a zavírání v zastávce v náklonu (Podlesí).

honny:
Ačkoli skládačky mají menší plochu prosklení, vidíš přes ně mnohem líp, přesně jak říká chat-maniac, v podstatě využiješ celou plochu dveří, navíc skla u nich sahají výš, což je pro dlouhány taky podstatný.
A když už jsi nakousl to prosklení, tak dle drážního úřadu je z vyfocené hrůzy vidět ven lépe, protože procento prosklení kabiny řidiče je vyšší než u T3. Do toho procenta se ovšem počítá celé čelní sklo, tzn. dole pod palubkou a nahoře před transparentem :pray: .

Tasa:
A já myslel, že se jedná o záměrný pokus o mou likvidaci, a vy zatím jen jezdíte naslepo... :lol:

manil:
Prostě jsi nepoučitelný a nezničitelný optimista.
Předklon Ti pomůže, jen když jseš ještě před křižovatkou a můžeš koukat skrz boční okénko, když už jseš moc vpředu nebo natočenej doleva, tak opravdu ne. A myslím, že ani Tvůj nezničitelný optimismus neovlivní místo, kde v křižovatce začne tramvaj zatáčet :-D .


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Ještě nepsal. Zelený bokolep byl nalepen už včera. Dnes jezdí na d-3, Bčko zatím zůstává bílé.


Offline
Uživatelský avatar

3661
26 čer 2005 08:44
Brno-Líšeň (25, 26, 58, N97, N99)
Nwm zda to už někdo někam nenapsal kdyžtak se omlouvám

1645 má reklamu na Masarýkův Onkologický ústav

_________________________________
RH.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Větinou pomůže vyklonění se dopředu, ne? :wink:


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Ano máš pravdu, podobnej problém jako tady vyfotil Crazy je i u KT8D5N, tam se na hodně místech jezdí taky naslepo.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
tak řeknu ti, nezávidím ti tu dřinu. Dyť to je skoro výjezd naslepo #-o A co teprve ve městě, kde se motají desítky nesolidárních a nevychovaných řidičů, tam se mění situace ze vteřiny na vteřinu. Bože ](*,)

Honny: něco by se tím vyřešilo (jak řekl Crazy, jeden z milionu) - není tam takovej velkej rám a nepokrytá oblast najednou. Přeci jenom to dělený sklo to trochu rozloží na menší průzory - mám pravdu šalináři?

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

1410
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
no řek bych, že výhled z kabiny dozadu se změnou dveří moc nezlepší, přecijenom skládací mají prostoru k průhledu míň...

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

244
23 zář 2007 17:53
Kde mne zrovna nevyhodili...
A tohle všechno jsou ideální podmínky, v praxi jsou první dveře zvenku špinavé, pokryté kapkami deště, zevnitř zamlžené zkondenzovanou vlhkostí, pořád musíte někoho za kabinou řidiče vyhazovat, světla reflektorů vytváří krásnou světelnou mosaiku, vykláníte se doprava, zatím vám zleva přímo pod vůz leze jeden chodec za druhým...
Prostě, výklopky, milión a jeden problém, kamera by snad vyřešila jeden, tak jich ještě zbývá...
Jo, a jedná se výklopky BODE (T3R a 1066, 1018), ostatní K2R s výklopkami mají IFE, jak tu myslím Manil správně uváděl, a ty mají širší rámeček, takže prosklení je menší a výhled horší.

Když si přirazíte nos přímo na dveře:


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

244
23 zář 2007 17:53
Kde mne zrovna nevyhodili...
Jo, snad se zadařilo, tak to je prosím výhled z kabiny řidiče vozu T3R při výjezdu ze smyčky Vozovna Komín, takže vpravo je trať od Bystrce. Na předchozí fotce je vidět, jak malé je boční okénko a jak obrovská je za ta škatula za ním(Manil, prosím, co v ní vlastně je?), plus samozřejmě rám dveří kabiny řidiče. Dál už koukáte přes plexi dveří kabiny řidiče, okénko na jízdenky a za ním je levé křídlo prvních dveří. Takže v případě výhledu se jedná o kombinaci čela Kotas a výklopek.
Tohle foto:
Když se vám nepodaří projet na první pokus a už máte čumák vozu natočený doleva natolik, že musíte koukat jenom přes ty první dveře, tak je to opravdu katastrofa. To za tím reflexujícím plexi je levé a pravé křídlo prvních dveří a jak samy vidíte, moc přes něj nevidíte.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

244
23 zář 2007 17:53
Kde mne zrovna nevyhodili...
Kdybych tak věděl, jak se sem vkládají obrázky, slov jsem už naplácal víc než dost.
Já to nějak zkusím, doufám že nic nezkazím, jestli vám něco zruším, tak účet pošlete Kooperativě.
Má to být pokus o dokumentaci komplexnosti problematiky T3R, pořád tady hovoříme o jednom aspektu, vytrženém ze souvislostí.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
crazy_tramdriver, ad T6:
Co se týče dveří, Brno si tenkrát objednalo ochranu proti sevření a tu tenkrát nabízela jen firma BODE. Nejsem si jistý, zda je tyto pohony možno použít i pro skládací dveře.

Např. T6A2 v Sofii se skládacími dveřmi (z II. dodávky), vyrobené v roce 1999, stále ochrau proti sevření nemají.


Offline
Uživatelský avatar

244
23 zář 2007 17:53
Kde mne zrovna nevyhodili...
Diplomaticky prohlašuju, že pravdu máte všichni :applause: !
http://www.dpo.cz/vozy/tramvaje.htm

Rachot:
Plechy se přece dají utáhnout, vypodložit,... Snad časem. A primární příčinu, teda podvozky, aspoň částečně eliminovat technikou jízdy, stavem kolejí...
13T na mě sice designově působí jak rána pěstí, ale že by rachotila víc než Anitra sem nepozoroval.
Chlastra?????
Tak ošklivě nazýváte naše Anduly????!!!!! Ať Tě do zadku nakopne!!!!
Pro řidiče je nejhorší mlácení ze strany na stranu, úplně vpředu je to fakt hrozný, navíc škubání do stran, na rozdíl vertikálního, nijak nevykompenzujete, ach ty ploténky....
Jako cestující si však nemůžu stěžovat, co se týče zvuků mě pouze děsí syčení od plenty v obloucích, zvláště poté, co jsem zhlédl onen hodnotný film "Snakes in Plane". (Hadi v letadle, název říka vše)
Brzdiče: Zapomněl jsem název výrobce, myslí jsem to četl v souvislosti s ostravským triem, kde si stěžovali na totéž: dražší verze - nehlučí, levnější -hlučí - a je jen na zákazníkovi, pro kterou se rozhodne.
To samý pochopitelně platí pro dveře na T6A5: Brno má výklopky, protože je chtělo, Ostrava skládačky, protože chtěla skládačky.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
LADA píše:
Ty T6 v Ostrave maji snad vetsinou skladacky??Ne bo ne? Když jsem tam byl tak sem T6 s vyklopkama nepotkal za celej den to skladackama se to tam jenom hemzilo.Dokonce se me zda ze se nekde psalo ze Ostrava je nechtela uz z vyroby nebo ze jsou starsí nez v Brne a Praze ale to nevím.

V Ostravě jsou skládací dveře z výroby na všech T6, i na III. výrobní serii (stejné jako např. v Brně a v Praze).


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
PvvS píše:
Mozna by ty novinare stalo za to upozornit, ze v podstate stejnej problem je i v praze u 150 T6, v ostrave u wan, T6, xwan.. A v hromade dalsich mest, kde se pouzivaji vyklopny dvere. Temahle clankama si zas nekdo udelal karieru.



Ty T6 v Ostrave maji snad vetsinou skladacky??Ne bo ne? Když jsem tam byl tak sem T6 s vyklopkama nepotkal za celej den to skladackama se to tam jenom hemzilo.Dokonce se me zda ze se nekde psalo ze Ostrava je nechtela uz z vyroby nebo ze jsou starsí nez v Brne a Praze ale to nevím.


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
Jsou tam rezonance nějakých plechových dílů od podvozků, hlučné brzdy, výzbroj...
Celkově je 14T hlučnější než cokoliv jiného, co v Praze jezdí !


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Jednoduse staci vzit zvuky ktere vydava chlastra a vynasobit je dvema (bo dvojnasobny pocet plechu)


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Crazy_tram_driver píše:
A tu hlučnost, zejména tedy po úpravě, jsi slyšel na vlastní uši, nebo jsou Pražáci takový fajnovky?
A nevíš, kde vlastně vzniká, jestli v kloubu nebo styk kolo-kolejnice, namáhání konstrukce...

Na vlastní uši ne. V Praze jsem je při jízdách v 14T buď nezaznamenal nebo ještě nebyly hlučné.

Mísní si stěžují na "rachtání" od podvozků, možná i styk kolo-kolejnice, nevím přesně. Např. na k-reportu si na to stěžoval řidič, který s 14T jezdí.


Offline
Uživatelský avatar

244
23 zář 2007 17:53
Kde mne zrovna nevyhodili...
Manil:
Jo, dík, to by fakt šlo, nemusí být zrovna 22 palců widescreen...
Říkáš bývalý?
Štastný to muž....

Brno a hlučnost :-D :
1) Příslušný úřad udělí brněnským 13T výjimku z hlučnosti
2) Paní Pé ubezpečí občany, že vše je v pořádku, protože vozy jsou příslušným úřadem schváleny, případne nabídne citlivějším jedincům obstarání špuntů do uší.

A tu hlučnost, zejména tedy po úpravě, jsi slyšel na vlastní uši, nebo jsou Pražáci takový fajnovky?
A nevíš, kde vlastně vzniká, jestli v kloubu nebo styk kolo-kolejnice, namáhání konstrukce...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Crazy tramdriver:
Odkazuju na fotku kabiny 1079 od tvého bývalého kolegy, prostor by měl být podobný, monitor by se vlezl hnedka pod strop.
http://bmhd.goo.cz/foto.php?1079vyhled_db:20060116
-----------------
V Praze je momentálně Škodovka plně zaměstnána odstraňováním enormní hlučnosti místních 14T. Podle místních ale ani po úpravách není dosaženo požadovaného výsledku. Jsem zvědavý, jestli to postihne i nás.


Offline
Uživatelský avatar

244
23 zář 2007 17:53
Kde mne zrovna nevyhodili...
syn:
Unifikace: Prát se rozhodně nechci! :-D
Brno se už rozhodlo pro škodovku, vzhledem k cenám vozů zahraničních výrobců nemělo příliš možností volby, o tom se už tady i jinde diskutovalo myslím dostatečně.
Vlečňáky nehaním obecně, pro menším město by spolu s rekonstrukcí T3 mohla představovat nejschůdnější cestu k modernizaci a znízkopodlažnění vozového parku, v Brně však podle mého názoru nic nevyřeší, akorát zvýší roztříštěnost už tak dost rozmanitého vozového parku.
Navíc malé počty vyrobených vozidel znemožňují přirozený vývoj (zpočátku spousta nedostatků, spousta dětských nemocí ..., až po pár letech společného úsilí provozovatele a výrobce opravdu spolehlivé, vyspělé vozidlo).
Bohužel, opak je pravdou, pořád se začíná od nuly, a mám smutný pocit, že některé typy (RT6 a T3R určitě) přišli do Brna spíše ve stavu prototypu dokončeného tak na 90%, dodělej si sám.
Roztříštění vozový park znamená samozřejmě více problémů s náhradními díly, opravárenskými know-how...
Čím větší počet dodaných kusů, tím by měla být zakázka oboustranně výhodnější, tím více by si zákazník mohl diktovat, co vlastně chce...
Nevidím v tom žádné slovo do pranice, jediné místo, kde asi nikdy nemůže dojít k naprosté shodě názorů, je to počáteční, nejdůležitější rozhodnutí, kterého výrobce a jakou koncepci zvolit, a to se už myslím stalo, a nikdo s tím nic nenaděláme.
Jestli to bylo štastné rozhodnutí nebo ne, ukážou až zkušenosti s 13T i jejich případnými variantami. A i když se ukáže, že to nebylo úplně nejlepší řešení, vozy budou určitě jezdit dál, akorát bude třeba tlačit na výrobce, aby všechny ty dětské mouchy a nedostatky co nejrychleji odstranil. K tomu je ovšem třeba vůbec připustit, že nějaké nedostatky existují, což určitě i u sebelepšího vozidla existovat bodou, a ne deset let tvrdit, že vše je v nejlepším pořádku, jak u xxx.


Offline
Uživatelský avatar

244
23 zář 2007 17:53
Kde mne zrovna nevyhodili...
Díky, koukám, že ve vaší galerii je fakt všechno.
Akorát se obávám, že v pravém horním rohu je u T3R míň místa, ale z hlavy to neřeknu, podívám se, případně dodám foto.
Pokuď by těch kamer mělo být víc, ekonomický přínos oproti variantě "vyměnit" by byl ještě méně znatelný, jeden pokus s umístěním kamery a monitoru řekne víc, než tisíc slov.
A co se týče pokusu, tímto důrazně žádám širokou šoutoškou obec, aby se v rámci experimentů nepokoušeli lézt na střechu vozu T3R!!!!! :lol:


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
PvvS:
Přesně to jsem paní redaktorce do telefonu taky říkal.

Crazy_tramdriver:
myslím, že překopávat palubku by nebylo nutno. Stačilo by to jako u 1531 (pro trojče) a někam na palubku nacpat přepínač kamer (pokud by jich mělo být víc, než jedna)
viz: http://bmhd.goo.cz/foto.php?1531disp:20060411
http://bmhd.goo.cz/foto.php?1531p:20060411


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5125 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153 ... 205  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 06 říj 2024 18:16
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]