Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 149 z 255    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152 ... 255  Další

Co bude dřív ?
kloubové šráky 45%  45%  [ 81 ]
tramvajová trať ke kampusu 34%  34%  [ 62 ]
metro 17%  17%  [ 30 ]
odsunuté nádraží 4%  4%  [ 7 ]
Celkem hlasů : 180
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
crazy tramdriver:
Je mi zřejmé, jak fungují různé použití brzd.
Pokud jde zrušení účinku záchrané brzdy, na většině tramvají jej lze zrušit přestavěním spínače řízení do polohy 2 (u KT8 zapnutí řízení) => pokud řidič zareaguje rychle, nemusí ani zastavit.

Pokud jde o Schaltbau, věř mi, že to lze stihnout. Na některých vozech obzvlášť: když dáš polohu KB, slyšíš, jak magnety postupně padají na kolejnice. Nevýhodu u Schaltbau vidím spíš v tom, že se sám nevrací z poloky KB do P.

PvvS:
Není to jen zdání či psychologický rozdíl. T3R (včetně 1615) mají nástupní hranu opravdu výš, než ostatní tramvaje (i při sjetých obručích).


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
Ja si to meril..
A paradoxne T6 jou o nejaky 2-3 cm vyssi. Zbytek zalezi na obsazeni vozu, ojeti kol... Potreboval sem to na doplneni typaku.Jeste jsou tam drobny rozmerovy rozdily ve schodech, ale nic velkyho. Rozdily mi vysly i mezi KT8n a KT8 .Spis bych ale rekl ze jde o psychologicky rozdil, pac tam nejsou dvere jako drzadlo..


Offline
Uživatelský avatar

244
23 zář 2007 17:53
Kde mne zrovna nevyhodili...
Trochu mi uniká, kdo co vyřeší, když budou všichni čekat, až "se to vyřeší".
Zůstávám však optimistou, pěkný den všem.


To je škoda, že to tady není se zvukem. Připadal bych si tu jako chudák řidič ranního režijňáku vezoucího do vozovny už od rána "pracující cinkače". :dancing:

No nic počkáme si, zda se vymění neprůhledné dveře, sníží se podlahy třicetiletých vozů, vyrostou na sloupech zrcadla, zlepší se jízdní řády zejména přestávky na konečných, dispečeři si přestanou hrát s radarem nebo vysedávat na lavičkách, mechanici se budou rvát o možnost zatlouct si šroubek do shnilé podlahy, traťáci budou držet stálé služby u "spolehlivých vyhýbek" a hlídat závaží, tisková mluvčí začne mluvit pravdu a nic než pravdua td. atd. A z nasrálisty se stane věčný optimista.
Kdo si počká ten se dočká.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
S tímhle souhlasím - výstup do T3R je skutečně horolezecký výkon. Už několik let tady vyzývám PvvS, aby si konečně vzal metr a šel si výšku schodu přeměřit, skutečně je vyšší než u T3.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

244
23 zář 2007 17:53
Kde mne zrovna nevyhodili...
PvvS:
Extrémně vysoká podlaha: odhadem nejvyšší ze všech tramvají v Brně, rozhodně vyšší než u původní T3. Jak měrou se na tomto podílí primární vypružení a větší průměr kol netuším, rád se nechám poučit.
Mimochodem, pořád tady ventiluju, na co si stěžují u T3R řidiči, ale z pohledu cestujích je nejhorší právě ta výška podlahy, 99% stížností ohledně vozu je právě na toto. Můžu ujistit, že za těch deset let jsem si jich vyslechl víc než dost, průměrně tak deset za den.


Offline
Uživatelský avatar

244
23 zář 2007 17:53
Kde mne zrovna nevyhodili...
M3:
Dík, aspoň někdo že mne chápe...

tr:
Zrcadla jsou např. Vozovna Komín směr město, smyčka Štefánikova čtvrť, Tkalcovská směr SO... určitě více. Ale...
Problém č.1: Zrcadlo slouží přes den k odbavování cestujích, přes noc jako cvičný terč, takže ráno tam většinou najdeš akorát hromádku střepů.
Problém č. 2: V zimě jsou zrcadla zamrzlá, vrstva ledu snad zvýší odolnost vůči zkušebním projektilům, rozhodně však zabrání spatření čehokoli jiného než krásných ledových krystalků.

Manil:
to co popisuješ je brzda záchranná, jejíž sepnutí zmáčknutím příslušného tlačítka znamená de facto rozepnutí řídícího obvodů a z toho vyplývající sepnutí obvodu bezpečnostního, lidsky řečeno elektrodynamická brzda při záchranném brždění nebrzdí, kola se zablokují čelisťovými brzdami, sepnou všechny kolejnicové brzdy. Jo, a zvoní to, abych nezapomněl. Dostat se z tohoto stavu lze pouze přestartováním vozu, k rozepnutí čelisťovek ještě nutno zadat jízdu. Cestující ji mají možnost ovládat nezávisle na vůli řidiče, např. když se řítí sedmdesátkou z kopce a náhle zjistí, že ve voze vlastně žádný řidič není, jelikož při stavění výhybky nahoře na kopci mu tramvaj ujela :-D
Nouzovou brzdu ovládá řidič příslušným řadičem, ať už nožním či ručním, brzdí při ní elektrodynamická i kolejnicová brzda současně, lze je kdykoli přerušit návratem řadiče do polohy "provozní (elektrodynamická) brzda" nebo uvolněným brzdového pedálu. Veškeré mé tlachání o kolejnicové brzdě bylo myšleno KB jako brzda nouzová.

Anarchia99:
Tlačítko záchranné brzdy v kabině řidiče je u všech vozů na palubovce, akorát bohužel u každýho typu trošku jinde i jiné typy "čudlíků" (zapuštěné tlačítko nebo "hříbek").

Manil:
Na nějaký to staccato s řadičem Schaltbau zapomeň, už jen značný odpor mezi polohou max. ED a KB znemožňuje jakékoli citlivější dávkovaní, což již výstižněji a stručněji výjadřil kolega Tasa.
A vzhledem k rychlosti šíření elektrického proudu 300 000 km/s mám opravdu silné pochybnosti, že se Schaltbau dokážeš sepnout nouzovou brzdu na tak krátkou dobu, aby spadly "jen některý" magnety...


Offline
Uživatelský avatar

1189
23 úno 2006 15:26
manil píše:
Samozřejmě. Každá tramvaj ji má na palubní desce, na zadním konrtoleru i rozmístě né po voze (ve dveřních pohonech...)

Diky, sorr, uz si vzpominam na to tlacitko nouzove brzdy pod sklem :oops: momentalni vypadek

_________________________________
"Pouze dvě věci jsou nekonečné. Vesmír a lidská hloupost. Tou první si tím však nejsem tak jist." (Albert Einstein)


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
anarchia99 píše:
Nejsu technik (to ze na to mam papir, nic neznamena :lol:), ale cekal bych ze kazda salina bude mit nejakou NOUZOVOU BRZDU, kazda stejno, protze v krizove stiuaci ridic nema cas premyslet nad tim, co zrovna ridi... Maj, nebo nemaj saliny tuhle vec?

Samozřejmě. Každá tramvaj ji má na palubní desce, na zadním konrtoleru i rozmístě né po voze (ve dveřních pohonech...)


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
manil píše:
stačí řadič Schaltbau podržet v záběru na kolejnickové brzdy jen chviliku, než stačí všechny magnety popadat, opět vrátit do "P". Většinou není cítit ani cuknutí.

To bych zrovna netvrdil, je to rana jako prase

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

1189
23 úno 2006 15:26
Nejsu technik (to ze na to mam papir, nic neznamena :lol:), ale cekal bych ze kazda salina bude mit nejakou NOUZOVOU BRZDU, kazda stejno, protze v krizove stiuaci ridic nema cas premyslet nad tim, co zrovna ridi... Maj, nebo nemaj saliny tuhle vec?

_________________________________
"Pouze dvě věci jsou nekonečné. Vesmír a lidská hloupost. Tou první si tím však nejsem tak jist." (Albert Einstein)


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
crazy tramdriver:
ad kolejnicovky: Pokud by mi vběhl do cesty chodec nebo vjelo auto, asi bych brzdil vším, ne jen posledníma dvěma magnetama. A kdyby náhodou to nestačilo, stačí řadič Schaltbau podržet v záběru na kolejnickové brzdy jen chviliku, než stačí všechny magnety popadat, opět vrátit do "P". Většinou není cítit ani cuknutí.


Offline
302
14 úno 2007 21:02
BM, Černá Pole
Crazy_tram_driver píše:
Dík za pozitivní hodnocení, budu se snažit, aby s Tebe jakýkoli positivismus vůči mé osobě co nejrychleji vyprchal.
Nepodařilo se :-D Je to pořád výrazně lepší a kultivovanější než začátek.


Offline
Uživatelský avatar

3081
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Ten druhej článek "Za všechno mohou řidiči" bych ještě doplnil že i údržbáři. Alespoň mám někdy takovej pocit, např. když se porouchá vlek...


Offline
Uživatelský avatar

1410
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
PvvS píše:
zbytecna kabina u trvalych Bvozu

To taky nechápu, proč nechávají (téměř) funkční kabiny u trvalejch Bček...

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
488
07 úno 2006 10:26
ds píše:
Soudruzi v Mladé Frontě si nedají pokoj...

http://zpravy.idnes.cz/mfdnes.asp?v=225 ... a&c=827868


:-) Je to docela nafouklá bublina, ale polozme si otazku: "Vadil by někomu konec Bedřicha Prokeše?" Byť by si samozřejme zasloužil odvolaní za úplně jiné kauzy než T3R. Osobně si myslím, že výměna generálního ředitele by DPMB rozhodně neuškodila...


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
No a ze diky zkoseni celniku je ztizenej vyhled u VSECH typu uz nenapisou.Navic v dobe nakupu to byly z hlediska cestujicich podstatne lepsi vozy , nez tehdejsi t6a5 (rozlamky, kosovy zberac, kozenka sedacky, zastarala tv3)......


Offline
Uživatelský avatar

3081
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
A ještě jeden článek k danému tématu: http://zpravy.idnes.cz/mfdnes.asp?v=225 ... a&c=827874


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Soudruzi v Mladé Frontě si nedají pokoj...

http://zpravy.idnes.cz/mfdnes.asp?v=225 ... a&c=827868

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
to Wazowski: Kdybys viděl jakým způsobem se tam večer přebírají vozy, tak by se ti udělalo špatně. Když napíšeš závadu, tak to vypadá, že tě rozsápou. Pár služeb jsem tam v poslední době končil a stačilo mě to. Jak vypadají kabiny v A vozech, tak nevypadají v Medlánkách ani béčka před mytím. Je to humus. Řidiči za to ovšem nemůžou, za to může vozovna.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

1189
23 úno 2006 15:26
M3 píše:
crazy_tram_driver: Když pročítám Tvé příspěvky, tak přesně chápu, co tím chceš říct. Bohužel s tím nic neděláš. K tomu, aby se něco dělo potřebuješ lidi. A to je u DP kámen úrazu. Lidi se nikdy nepostavili a nikdy nepostaví za svoje zájmy. ...

Tohle je ale bohuzelů problem cely CR, lidi sou tzv. po Orwellovsku receno ovce... A kdyz se nekdo snazi enoc zmenit, je ryhle smeten do "propadliste dejin"... Znam to z osobni zkusenosti

_________________________________
"Pouze dvě věci jsou nekonečné. Vesmír a lidská hloupost. Tou první si tím však nejsem tak jist." (Albert Einstein)


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
On to neni jen jeho nazor.....
Stylu pisoarek uz se vyrovnaji snad akorat Hnusovice (neupsal jsem se). stav vetsiny vozu z techto vozoven je otres. Co nezmuze kladivo, zvladne jeste vetsi. Uklid vozidel je kapitola sama pro sebe. A ty prinytovany gumy, altra, plechy, nebo sedacka drzici na jedny noze zhruba na 4 vrutech ZATLUCENYCH vedle sebe do jednoho otvoru , taky o necem svedci. Bohuzel horsu udrzba je snad akorat v bratislave..


Offline
Uživatelský avatar

34
16 zář 2007 22:41
Tasa píše:
Se zeptej posunu a mechaniků, proč to stojí. Hlavním důvodem bude asi to, že jsou to Pisárky :lol:


nechcete si tu nadřazenost a aroganci vůči vozovně Pisárky už nechat pro sebe? každý si váš názor může přečíst v podpisu, tak myslím že není třeba abyste tady svoje dojmy v tomto směru rozséval ještě v každém druhém příspěvku. já osobně nemám s vozovnou Pisárky nic společného, ale vaše výlevy tohoto typu už mě zde obtěžují jako běžného návštěvníka fóra =;

_________________________________
Daidalos, Ikarus, Solaris


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
Hmm, extremne vysoka podlaha. A jaka je ve vsech ostatnich vozech ? Pokufd neni umele snizena jako u wan, nebo KT8N, nebo tak zhnila ze se prohne sama, tak je to furt stejnych 900mmAt je to zrychl K2 nebo T6.
Vlek nebyl spatna myslenka, koneckoncu se tu jenom znovu vynalezalo neco co jezdi v nemecku/rakousku.. I ta wana uz je jenom trochu vylepsenej vlecnak NB4LF, coz je v nemecku delana uprava standartniho vleku na wanoidni provedeni.. Jenom tady se to holt od dob ukonceni dvounapravaku nepouzivalo.

Co ja osobnme spis povazuju za plytvani je trebas u T6 neexistence silovyho propojeni mezi vozama (totez u T3R, T3RF ho snad jeste ma), zbytecna kabina u trvalych Bvozu .A osobne by mi ani nebyla proti srsti wana ala Liberec (stary cela, pulpantec, rozlamky)+za tim progressi krnov. Ucel by to splnilo a mohlo by byt podstatne vic Np garantu.


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
crazy_tram_driver: Když pročítám Tvé příspěvky, tak přesně chápu, co tím chceš říct. Bohužel s tím nic neděláš. K tomu, aby se něco dělo potřebuješ lidi. A to je u DP kámen úrazu. Lidi se nikdy nepostavili a nikdy nepostaví za svoje zájmy. Blbě kecat o tom, jak je to špatný a jak by se to mělo změnit - to už jsem slyšel 1000x. Ale pořád se nic neděje. Nevím, jest-li to je tím, že mají lidi strach o práci, ale vedení tuto skutečnost moc dobře ví a proto zůstavají v klidu. Ví, že řidiči jsou blbci, kteří o problémech dokážou sáhodlouze povídat u piva, ale stejně nic neudělají. Proto je to takové jaké to je. A to se týká peněz, vozů i přístupu lidí. Z řidičů se dělají cvičený opičky. A neboj bude hůř - tomu věř.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6361 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152 ... 255  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 19 lis 2024 10:29
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]