Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 151 z 205    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154 ... 205  Další
Autor Zpráva
Offline
9986
15 led 2005 23:41
kuba píše:
PvvS: 150 T6 v Praze? Proč mluvit o Praze, vždyť i v Brně máme T6 s výklopkama, jen jich není 150.

asi právě proto, že Brno jich má 20 a Praha 150. Co je pro novináře lepší, psát o 20 nebo o 150 tramvajích?


Offline
214
03 srp 2006 06:41
Brno, CR
No oni vyklopky nepochybne vadi vsude stejne (nevim ze by jinde pouzivali nejaky jiny zpusob kompenzace / reseni), neni to urcite optimalni ale jak se zda tak nikde nedosli k nazoru ze by to bylo nebezpecne.
Argument "co je jinde me nezajima" je ponekud primitivni.

Unifikace na jednom typu - huh to bylo slovo do pranice, a ktery by to asi tak mel byt? Domnivam se totiz ze toto neni v lidskych silach, uz vudec nemluve o financnich moznostech.
Zadny jasnovidec dopredu nevi ktery typ se osvedci, jak dlouho se jeste bude vyrabet atd. Pred takovymi 13 lety si nekdo mohl vcelku uvazene myslet ze takovy jediny budouci nizkopodlazni typ bude RT6, ale ukazalo se ze ne...
Jinak co clovek to nazor, aby pohledal dva stejne.


Offline
Uživatelský avatar

6618
21 pro 2005 17:01
PvvS: 150 T6 v Praze? Proč mluvit o Praze, vždyť i v Brně máme T6 s výklopkama, jen jich není 150.


Offline
Uživatelský avatar

9297
10 čer 2004 11:19
Unifikace v brne ?? To se pouziva snad jenom jako nadavka..
Ale je pravda , ze se i dneska staci podivat na K2R a nekterych T3R , jak ty dvere krasne netesni. Reko do podoby K2R03 , nebo T3RF by se hodilo.

P.S. Jaktoze to opet vadi jenom v brne ? Hromada jinych provozu pouziva taky vyklopky a nevadej...


Offline
Uživatelský avatar

244
23 zář 2007 17:53
Kde mne zrovna nevyhodili...
ds, manil, astroh, Tasa:
Kamerka by určitě výhled podstatně zlepšila, nejlepší umístěný mi pripadá nad a trošku dozadu vůči prvním dveřím, trochou experimentování by se určitě vhodné místo našlo.
Ale:
1) Nutnost vybavit kabinu displayem, tudíž nejspíš převrtat palubovku
2) Výklopky mají více špatných vlastností (poruchovost, údržba, otvíraní a zavírání v zastávce v náklonu....), takže výměna je sice podstatně dražší, ale z dlouhodobého hlediska lepší řešení.
3) Kamerky by musel někdo udržovat... a hlídat. Omlouvám se za svůj pesimismus, ale když vidím, jak z vozů mizejí např. mlhovky, tak si myslím, že by vše dopadlo tak, že někdo by si na náklady DPMB zřídil soukromé televizní studium.

fysk, PvvS:
Ale taky si hlídat, kam ty peníze tečou. Myslím, že prostou unifikací vozového parku, ať už kteýmkoli typem nízkopodlažního vozidla, by se hodně ušetřilo. Proto moje averze např. vůči vlečňákům, vzhedem k počtu vyrobených kusů DPMB a tedy město Brno určitě nese značnou část nákladů na vývoj.
Ať si Praha řeší svoje problémy v Praze, tady se jednalo o regionální přílohu.


Offline
186
27 zář 2007 22:44
No ještě,že ty wany jsou se skládačkama! A do těch T3R a spol. se namontujou periskopy a bude. :mrgreen: Když jsou na radnici tak chytří a chtěj se takhle z viditelnit,tak by se měli taky postarat o to,aby do DPmB šlo víc peněz,aby se mohla sjednat náprava. Jinak jde fak jen o populismus a je zbytečný o tom diskutovat. [-(


Offline
Uživatelský avatar

9297
10 čer 2004 11:19
Mozna by ty novinare stalo za to upozornit, ze v podstate stejnej problem je i v praze u 150 T6, v ostrave u wan, T6, xwan.. A v hromade dalsich mest, kde se pouzivaji vyklopny dvere. Temahle clankama si zas nekdo udelal karieru.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
To by vyžadovalo moc kamerek. Jedny dveře = jedna kamerka

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

406
15 čer 2006 13:44
Brno Bystrc
ja bych tu kamerku lupnul dovnitr na dekl dvernich pohonu s tim ze by mirila ven...to by snad i mohlo fungovat....

_________________________________
děckama nezatopíš a důchodci nehoří....

http://astroh.wz.cz - web konečně doplněn a zaktualizován, blog...


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Kamerku lupnout na dveře.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
ds píše:
Není lepší než měnit dveře rovnout kamerka ve stylu 1531? Možná by ani nebylo o tolik dražší a remcání by mohlo skončit...

To by moc nepomohlo, dveře by zavazely i kamerce.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Není lepší než měnit dveře rovnout kamerka ve stylu 1531? Možná by ani nebylo o tolik dražší a remcání by mohlo skončit...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
LADA píše:
A nebo je zkusit udelat posuvne jak u Kt8 u tech prednich by to moc nepomohlo ale napr prostedni a zadni aji jo.
Posuvne nejdou na T3 ani na Wanu a to kvuli tvaru skrine.


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Ja se tade tady k tomu taky vyjadrim.Nelibi se me ze tady nekteri z diskutujich pomerne dost kritizovali Crazy_tram_driver .Je potreba si uvedomit vazení ti kritizujici ze odpovednost za cestujici nese ridic a ne soustos.A to jak tady psal Crazy_tram_driver ze kdyz zaprsi ze je videt uplný prd je pravda.Dpmb by mel nerikam hned postupne se tyto dvere snazit povymenovat.Alespon ty prvni sice by to vypadalo jako pest na oko ze by byly první skladacky a zbytek normal ale silne pochybuji ze by je vymenil na cele souprave když nema love.A nebo je zkusit udelat posuvne jak u Kt8 u tech prednich by to moc nepomohlo ale napr prostedni a zadni aji jo.


Offline
Uživatelský avatar

1896
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Captain píše:
...Tady je ta fotka...

MFdnes se čtenářům omluvila.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
M: Tak tak....

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
T3G 1635+1636 jsou v dílnách na GO.


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
je zajimavy ze se porad resi co vidi ci nevidi ridic saliny s vyklopnyma dverima ale co vidi autobusak se neresi, kdyz mam otevreny predni dvere vidim v zrdcatku to samy co ten salinar a taky se to uz sto let resi zavrenim nejdriv prednich dveri a pak zbytku dveri, to samyu citybusu, otevreni prednich dveri zacloni totalne zrcatko, ten samy pripad a taky to tu nikdo neresi...ze v kloubaku nikdy v zivote neuvidim zda nekdo stoji ci nestoji v tretich a ctvrtych dveri taky nikdo neresi...to jen tak okrajove


Offline
Uživatelský avatar

3079
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
SYN: Konečně názor se kterým souhlasím. Vždyť ochrana proti sevření funguje a sežizuje se každý měsíc na KP. Je to všechno zbytečně nafouknutý.


Offline
Uživatelský avatar

54
08 srp 2007 13:59
Mimochodem už jste někdy slyšeli o brněnských tramvajích T6R? :lol: ,
ad Honza "Dnes v MF Dnes opět článek o T3R, komicky pro nás může působit, že jako fotka je v článku uvedena T6A5... Primátor už také usoudil, že není vidět ven... Vedení DPMB opět zapírá a vyhýbavě se vymlouvá...." Tady je ta fotka :lol:


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
214
03 srp 2006 06:41
Brno, CR
No já nechápu proč se tento problém tak mohutně rozviřuje? Létají tu argumenty o bezpečnosti provozu, a to jsou samozřejmě silné armgumenty. Skoro aby se člověk bál s výklopákama jezdit, a řidič aby je odmítal řídit...
Ale tak jako v každém oboru lidské činnosti, tak i v dopravě jde o kompromis. Nejbezpečnější by bylo kdybysme všichni měli na IGK nové pneu, každý měsíc jezdili k prohlídkám, a každý rok kupovali nové auto - rozhodně by to bylo bezpečnější! Ale bylo by to poněkud předimenzované, že.
Příklad - když v osobáku budu mít "zaskládané" zadní okno tak mě bude kdekdo varovat že je to nebezpečné a že nevidím dozadu. Ovšem je tu celá řada nákladních a dodávkových aut která "vnitřkem" dozadu nikdy neviděla a neuvidí, protože tomu brání několik neprůhledných stěn. Že by to najednou nebylo nebezpečné? Inu je, ale ne tak moc, venkovní zrcátka dělají co mohou a kde nestačí, pomůže "tůtání" při couvání nebo pomocník. Lepší řešení za přijatelné peníze zatím není, tak to každý akceptuje a jede se.
A teď k tramvajím - ano, výhled přes výklopky je mizerný a není to žádná novinka, jen na tomto fóru se to už x-krát probíralo. A teď, je to opravdu smrtelně nebezpečné, a dá se s tím rozumně něco udělat?
K prvnímu bodu by rozhodně měly co říct statistiky, dosti velké množství tramvají už mnoho let takhle jezdí, a neuvědomuji si že by dacházelo k tragédiím. Možná mě někdo opraví.
Druhý bod je co s tím, to samozřejmě novináři neřeší. Ale není to tak že by tu žádné technické opatření nebylo, především běžně používaná ochrana proti sevření je tu už dlouho a měla by naprostou většinu potenciálních krizových situací řešit. Koneckonců i ono výstražné znamení před zavíráním dveří je tu také od toho, jiná věc je že ho spousta lidí ignoruje, tady by se klidně mohli novináři blýsknout vysvětlovací kampaní jak to může být nebezpečné... Další opatření (postup) minimalizující riziko je postupné zavírání, taktéž zde by byl prostor pro větší popularizaci tohoto postupu.
A co tedy dál? Asi by byla blbost tramvaje s výklopkami stahovat z provozu, to riziko není tak velké aby něco podobného ospravedlňovalo. Ani masová výměna dveří za jiné provedení (zlamovací, předsuvné) není přiměřená. Snad možná by se dalo uvažovat o kamerách, je jen otázka jestli by to nebyl příliš velký balík peněz které pak budou chybět jinde.
Asi by bylo na místě se postarat o to aby se problém zbytečně nezhoršoval ev. nákupem dalších tramvají se stejným problémem (tady si nemůžu nevzpomenout jak se kdekdo posmíval když se mnohé nové (nebo předělané) vozy do Brna kupovaly se "zlamovačkama", vida on k tomu někdo přecejen měl nějaké důvody asi i ten výhled), a hlídat aby se něco podobného nestalo u nových typů.
Takže, pokud nějaká chytrá hlava vymyslí jednoduché řešení, tak hurá do toho, a pokud jsou jen řešení složitá (a drahá), tak si opravdu vážně ujasněme jak moc velký ten problém je. Na novináře bych při tom nedal, v jejich zájmu a přirozenosti je vše o čem píšou zveličovat.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
barmann, niximor, crazy tramdriver:
Které funkce jsou dle vás zbytečné? Máte pravdu v tom, že spousta lidí je zašitých v kanceláři, ale každá pozice má své místo ve struktuře. Kdybyste ji začali narušovat, zbortí se jak domeček z karet.
Osobně by mě zajímalo, jaká je běžná náplň práce takového generálního ředitele, ale jsem přesvědčený, že existuje.

crazy tramdriver:
Články v novinách danný problém nafoukly jak mýdlovou bublinu. Být běžným čtenářem a vidět někde na trati T3R, radši uteču nebo se schovám klepajíc se strachy do nejbližšího křoví, abych náhodou neutrpěl nějakou vážnou újmu na zdraví. Zajímalo by mě také, proč si v MF Dnes vybrali (proč si řidiči stěžovali) zrovna T3R, kde je rozhled oproti většině K2R ještě velice slušný. Koneckonců, na co je možnost si prve zavřít první dveře (u K2R IFE dokonce nucená)?


Offline
Uživatelský avatar

244
23 zář 2007 17:53
Kde mne zrovna nevyhodili...
Všechny kromě paní Pohanové, trocha srandy musí bejt. Ale protože se čím dál tím více vzdalujeme od tématu T3R, dovolím si přeskočit do sekce " Obecná diskuse o ..."


Offline
Uživatelský avatar

655
05 zář 2007 11:06
Brno
niximor píše:
Mam pocit, ze kdyz by se vsichni tihle lide vyhazeji, tak by to velice vyrazne prispelo k zlepseni kvality MHD...

To asi není pocit, ale tvrdá realita :-D

_________________________________
Jedu tam, kam mì veksle hodí :D


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
Mam pocit, ze kdyz by se vsichni tihle lide vyhazeji, tak by to velice vyrazne prispelo k zlepseni kvality MHD...

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5125 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154 ... 205  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 06 říj 2024 16:28
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]