Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 151 z 255    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154 ... 255  Další

Co bude dřív ?
kloubové šráky 45%  45%  [ 81 ]
tramvajová trať ke kampusu 34%  34%  [ 62 ]
metro 17%  17%  [ 30 ]
odsunuté nádraží 4%  4%  [ 7 ]
Celkem hlasů : 180
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
On Crazy Tram má trochu pravdu, cokoliv chce řidič změnit k lepšímu, co by mu hodně ulehčilo práci a nebo pomohlo cestujícím, vynaloží se neuvěřitelná námaha na to, aby se vysvětlilo, proč to udělat nejde. Toto je skutečně pravda!!
Jako příklad za všechny uvedu: nedejbože, abych chtěl na voze po noční údržbě víc, než jen projet myčákem (v tom horším případě jenom objet myčák) a odstavit na plac. Napsal jsem že potřebuju dolít olej, jdu od zaparkovanýho vozu a posunář na mě od vozu volá: ten olej fakt chceš dolít??? Řeknu jo, on k*rva. Proč bych to tam asi psal..... Nebo další nezapomenutelná věta posunáře: Kurva co to tam zas píšeš za p***iny (psal jsem nesvítící žárovky na pozičkách, na zadním světle a na zadní obrysovce).
To je přístup, který vyjadřuje celopodnikovou náladu....

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

244
23 zář 2007 17:53
Kde mne zrovna nevyhodili...
ds: Medializaci beru jako poslední zoufalý prostředek, když veškeré pokusy o smysluplnou komunikaci v rámci organizace selhali ( 10 let je snad dostatečná doba, abych mohl toto tvrdit).
Manil: Nevím, proč si vybrala zrovna T3R, ale někde se začít musí....
Když je podle Tebe výměna dveří za skládací "banální" (vcelku souhlas), proč se tato banalita za deset let dosud neuskutečnila? Řidiči se ozývali, víc než dost, aspoň v prvních pár letech, v podstatě se jednalo o dva požadavky, tedy výměnu dveří a náhradu řadiče Schaltbau za kterýkoli jiný (Lekov), který umožňuje nezávislé ovládaní kolejové brzdy na jednotlivých podvozcích, nebo aspoň další el. obvod a ovladač, který toto umožňuje (např. u K2R místo nožního pedálu zvonku)
Bohužel, vše běží dle zaběhlého schématu:
Stížnost řidiče - vysvětlení nadřízením, že vše je v pořádku, DÚ schválil, tohle nelze, nejsou peníze...
A když řidič dál "kverulantí", vyslechne si důvěrné známou frázi: "Když se ti to teda nelíbí, můžeš jít, před branami čekají desítky zájemců!"
Mc.lain: Tohle je podle Tebe v pořádku?
Když řidič, jediné co v tomto případě chce, aby mohl cestující bezpečně odbavovat a bezpečně jezdit, a za to je mu takto vyhrožováno?
A jestliže nějaká kontrola nad DPMB je, jak toto možné?????
A že oni zaměstnanci v kancelářích, místo aby připomínky řidičů, zvláště ty nejzávažnější, a to T3R určitě je, shromažďovali, analyzovali, reagovali, řešili (v tomto případě řešení spočívá v uvolnění peněz, vozovna už zvládla horší věci, než tuto banalitu), tak vše smetou ze stolu: Nelze, hotovo, jestli se ti nelíbí, můžeš jít...
A veřejnosti se pak namluví, jak je vše v nejlepším pořádku.
Bez takovýchto zestolusmetačů by podnik fungoval opravdu lépe.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
To, že s médii komunikuje pouze tiskový mluvčí je standardem ve většině organizací. Medializace problému většinou stejně niic řežeší, pouze hází špatné světlo na organizaci jako celek.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

244
23 zář 2007 17:53
Kde mne zrovna nevyhodili...
Zkusím to vzít postupně:
Mc.lain:
Netvrdím, že by informace měli poskytovat řidiči, pouze chci, aby měli právo poskytovat informace, tak jako jakýkoli jiný občan. Bohužel směrnice pana generálního ( ...zakazuji podávat informace médiím...) řidičům i zaměstnancům toto právo upírá. Takže opravdu jediný oficiální zdroj zůstává paní Pohanová, a nemůžu si pomoct, většina jejích výroku je naprosto nepravdivá (klimatizace, trénink řidičů na vedra ???? ) Dále si myslím, že informace by měl poskytovat člověk, který je problému nejblíže, který se s ním denně potýká, a to je v případě vozů opravdu řidič a mechanik, ať už kterékoli trakce, každý o tom svém, ať se vám to líbí nebo ne. Rovněž trvám na svém, že informace by měl podávat v prvé řadě člověk, ať už v jakékoli pozici, který se opravdu snaží poskytnout pravdivou informaci. Nikdo nemůže vědět všechno, každý se může mýlit, plně souhlasím, ale když nevím, tak řeknu nevím, zjistím si, zeptám se, mé výlevy směřují proti dlouhodobému matení veřejnost svou nevědomostí či přímo záměrným lhaním, to je opravdu zásadní rozdíl.
Pokrač. za chvíli.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
K posledním výlevům -
crazy tram driver: dle nicku jste zřejmě řidič tramvaje. Víte-li skutečně všechno lépe, než lidé v manažerských pozicích v DPMB, překvapuje že děláte (pro člověka vašich znalostí a zkušeností) tak málo kvalifikovanou práci... Nebo je to zase jen tlachání v hospodě u piva?

g13: v některých městech by ani ten náhradní autobus nepřijel.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


hledám místo,kde bych se podepsal pod nějakou petici za odvolání toho hňupa co dneska řešil odtlačení tramvaje z bystrce a přijel jsem kvůli němu o 30min. pozdě do práce(a desítky dalších...).Po 6 jsem přišel na zastávku,v6:20 přijel totálně narvanej jedinej autobus náhradní dopravy(na víc při efektivnosti dpmb z našich peněz nezbylo),6:25 konečně projížděla tlačená tramvaj a za ní asi 6 tramvají,který bohužel nezastavovaly,až po půl nás vzala první tramvaj plná ##MLUVÍM SPROSTĚ## lidí!(hlavně,že si koupily RIS a GPS :( :-x :evil:


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Myslím si, že schopnější člověk (než je paní Pohanová) k podávání informací v podniku určitě pracuje. Řečnit umí, ví o tom hodně a já toho člověka uznávám.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Crazy tram driver
je zářným příkladem řidiče tramvaje, který se včera zaregistroval a ze všech jeho dosavadních příspěvků (3) jsme zatím nabyli dojmu, že dnes založí anticlub paní Pohanové. Takto přispívá do diskuze člověk zaměstnaný u DpmB, který má k dispozici jen tolik informací, které jsou mu umožněny získat. A řidiči jich opravdu o chodu celého kolosu DpmB moc nemají, o to víc se někteří z nich cítí být oprávněnými komentátory jakékoliv události.

Tvoje věta: Výsledkem fušování bývalé primátorky paní Lastovecké do dopravy bylo vyhození více jak 100 miliónů za nepojízdné RT6.
Opravdu jsi toho názoru, že p. Lastovecká ( nevíme proč zrovna ona ) měla informace dopředu, že nebudou RT6 jezdit?

Tvoje věta: Dopravní podnik zůstává zašívárnou pro spoustu zcela neschopných lidí, kteří by se jinde neudrželi.
Opravdu jsi toho názoru, že existuje v česku dopravní firma s podobným počtem zaměstnanců, včetně řidičů - kde není neschopný zaměstnanec?

Tvoje věta:A přitom paní Pohanová představuje jediný oficiální zdroj informací v tak zásadní a všech občanů se týkající oblasti, jako je brněnská MHD. Zaměstnanec nesmí podávat informace médiím, pouze odkázat na tiskovou mluvčí, která neprodleně vše popře, a to ani nemusí lhát, protože ona opravdu nic neví, a tím vše končí.
Opravdu jsi toho názoru, že informace mediím by měli poskytovat řidiči? ( Úsměvná představa )A že existuje u podniku člověk který zná absolutně všechno? ( mno možná jeden ano, ale ten by už nezvládal nápor novinářských dotazů )

Mimochodem celá aféra kolem řidičova výhledu z tramvaje T3R není na základě podnětu řidičů.
A je s podivem, že jako řadový zaměstnanec se cítíš zastrašován " pštrosí politikou" Napiš zde konkrétně kdo Tě strašil ?
Zlatý hřebíčekem je tvoje poslední věta: roční rozpočet DPMB činí určitě hodně stomiliónu Kč - a o všem má rozhodovat hrstka nikým nekontrolovaných jedinců?
Zřejmě psáno nekontrolovaně pod vlivem únavy.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Crazy_tram_driver píše:
Dopravní podnik zůstává zašívárnou pro spoustu zcela neschopných lidí, kteří by se jinde neudrželi.

mj. i pro některé řidiče...

Crazy_tram_driver píše:
Aby mohl DPMB smysluplně fungovat, a nikoli jen rozhazovat cizí peníze, potřebuje nad sebou neustálou kontrolu magistrátu, občanů, oněch zmíňovaných medií - a nic z toho tu doposud nebylo. Osobně doufám, že aféra okolo T3R představuje první vlaštovku (pták s křídly), první krok tím správným směrem. Že existuje plno dalších problému samozřejmě dobře vědom, nechci aby se vše zvrhlo na "Špatné T3R, jinak ráj na zemi", ale od toho tu jsme, abychom na to špatné upozorňovali a žádali zlepšení, ať už jako cestující nebo občané. A jako řadoví zaměstnanci DPMB se nenechali neustále zastrašovat, copak vážení kolegové nevidíte, kam až jsme to touto pštrosí politikou dopracovali? A celá série článků a následná reakce je důkazem, že to jde.

Abych pravdu řekl, nevěřím, že serie článků v tisku dokáže odstartovat nějaké řešení problému, v případě T3R a dalších tramvají s výklopnými dveřmi relativně banální výměnou dveří za skládací. Stále se nemůžu zbavit pocitu, že prvořadě by bylo třeba vyřešit jiné problémy, které by byly proti srsti většině řidičům. Co třeba to, že by každá tramvaj musela před započetím dveří opticky a zvukově signalizovat min. 3 sekundy před započetím zavírání dveří, jak nařizuje směrnice D1. Nebo znění elektrického zvonce po dobu 2s před každým rozjezdem atd.?


Offline
Uživatelský avatar

244
23 zář 2007 17:53
Kde mne zrovna nevyhodili...
Ve škole jsme se učili, že kačeny mají křídla. Pro brněnské to snad neplatí?
Jinak vyházet neschopné a přebytečné lidi z DPMB je skvělá myšlenka, ale to by v prvé řadě musel mít nad touto svéraznou organizací někdo kontrolu. Magistrát města Brna? Výsledkem fušování bývalé primátorky paní Lastovecké do dopravy bylo vyhození více jak 100 miliónů za nepojízdné RT6. Dopravní podnik zůstává zašívárnou pro spoustu zcela neschopných lidí, kteří by se jinde neudrželi. Výroky paní Pohanové snad jednou budou tvořit podstatnou část Zlatého fondu českého recesismu, ovšem kde jinde než v DPMB by se svou absolutní neznalostí problematiky mohla uživit jako tisková mluvčí? A přitom paní Pohanová představuje jediný oficiální zdroj informací v tak zásadní a všech občanů se týkající oblasti, jako je brněnská MHD. Zaměstnanec nesmí podávat informace médiím, pouze odkázat na tiskovou mluvčí, která neprodleně vše popře, a to ani nemusí lhát, protože ona opravdu nic neví, a tím vše končí. Proto tak vítám tolikrát diskutovaný článek v MF, proto jsem ještě teď paf, když jsem viděl pana primátora v T3R, jak reaguje na stížnost řidičů. Zastupitelé města se dosud dokázali akorát zviditelňovat při křtění všelijakých oblud (prosím nikdo se neuražte, nezmiňuji konkrétní vozidlo), o kterých většinou ani nevěděli, jestli se jedná o tramvaj, autobus či základní kámen pro brněnský kosmodrom. Aby mohl DPMB smysluplně fungovat, a nikoli jen rozhazovat cizí peníze, potřebuje nad sebou neustálou kontrolu magistrátu, občanů, oněch zmíňovaných medií - a nic z toho tu doposud nebylo. Osobně doufám, že aféra okolo T3R představuje první vlaštovku (pták s křídly), první krok tím správným směrem. Že existuje plno dalších problému samozřejmě dobře vědom, nechci aby se vše zvrhlo na "Špatné T3R, jinak ráj na zemi", ale od toho tu jsme, abychom na to špatné upozorňovali a žádali zlepšení, ať už jako cestující nebo občané. A jako řadoví zaměstnanci DPMB se nenechali neustále zastrašovat, copak vážení kolegové nevidíte, kam až jsme to touto pštrosí politikou dopracovali? A celá série článků a následná reakce je důkazem, že to jde. I když sám jsem už nevěřil a také rezignovaně mlčel. Naštěstí tu byli odvážnější - a já zírám, kolik toho několik málo odhodlaných jedinců dokáže. A řidičů je v DPMB přes tisíc určitě, přepravených cestujích denně okolo miliónu, roční rozpočet DPMB činí určitě hodně stomiliónu Kč - a o všem má rozhodovat hrstka nikým nekontrolovaných jedinců? No to snad ne.


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
Do medlanek by se nedostala. Jedine ze by mela kridla. Oprav krizovatky u semilassa


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
mam dotaz, jak je mozny ze v sobotu v 23 jela kt8 linky 8 a mela na table vozovna pisarky??


No jak tak zkoumám net tak jsem zjistil že někdo geniálně napsal že 14.10.2007 bude mezi brněnským hlavním nádražím a Masarykovým okruhem fungovat bezplatná autobusová kyvadlová doprava. To jako, že by prodloužili 400? Blbost prostě se někdo seknul, takže až přijedou turisti a budou hledat busy tak budou vedle a hlavně budou vedle z toho, že na Mendlák si musí koupit jízdenku(nebo že by si DPMB zopakoval akci ze čtvrtka?)anebo to dojet pěškobusem. jo odkaz je tady http://a1gp.bpa.cz/CZ/doprava.html tak jim kdyžtak někdo napište ať to spraví. zdarec Angel


Offline
Uživatelský avatar

34
16 zář 2007 22:41
niximor píše:
wazowski: neresi se prave ted v jednom z vedlejsich threadu, ze to je jedno? :)


vzhledem k tomu, že KAunicovy koleje nejsou na KOunicově ulici, tak bych to pojmenovával korektně. Aby si pak někdo pod KOunicovými kolejemi nepředstavil koleje Družba aj. na KOunicově ulici

_________________________________
Daidalos, Ikarus, Solaris


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
wazowski: neresi se prave ted v jednom z vedlejsich threadu, ze to je jedno? :)

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
Uživatelský avatar

34
16 zář 2007 22:41
niximor píše:
nejrychleji jel z Kravi hory dolu ke Kounicovym kolejim


Nebylo to náhodou ke KAunicovým kolejím?

_________________________________
Daidalos, Ikarus, Solaris


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Trammaniak píše:
Zajímavý je že před rekonstrukcí vždycky vjednom místě vyjala tramvaj z trakčního vedení a byla asi 5s bez proudu
Odpoved je prozaicka - je tam krizeni s trolejbusem. No a v miste takovehoto krizeni musim prerusit bud trolejbusovou stopu, nebo tramvajovou. Preruseni trolejbusove stopy by v tomto miste prinaselo mnohem vice nevyhod nez preruseni pro tramvaj.


Offline
214
03 srp 2006 06:41
Brno, CR
niximor píše:
Tak jsem jel dneska rozjezdem (z hlavaku do Bystrce 23:00), a schvalne jsem si GPSkou zmeril rychlost - nejrychleji jel z Kravi hory dolu ke Kounicovym kolejim - 75km/h :) Nevadi mi to, rikam to jen jako zajimavost.

Jojo, nemam s tim vcelku problem, jen na me pusobi jako trapna fraska kdyz se pak zorganizuje akce spolu s policii a tvrdi se ze nikdo neprekracuje.. fuj!


Offline
Uživatelský avatar

406
15 čer 2006 13:44
Brno Bystrc
ze sem nejel o jeden rozjezd driv....mohli sme se potkat :lol:

_________________________________
děckama nezatopíš a důchodci nehoří....

http://astroh.wz.cz - web konečně doplněn a zaktualizován, blog...


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
Tak jsem jel dneska rozjezdem (z hlavaku do Bystrce 23:00), a schvalne jsem si GPSkou zmeril rychlost - nejrychleji jel z Kravi hory dolu ke Kounicovym kolejim - 75km/h :) Nevadi mi to, rikam to jen jako zajimavost.

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
Uživatelský avatar

3081
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Mě trojče nevadí, mě vadí ty poruchový krámy - vleky...


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
to Angel: chybí ti, mě tedy ne

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


No a kampak zmizelo trojče? sem ho už dlouho neviděl... díky za odpověď


Offline
Uživatelský avatar

41
15 zář 2007 19:52
Brno
Zajímavý je že před rekonstrukcí vždycky vjednom místě vyjala tramvaj z trakčního vedení a byla asi 5s bez proudu, teď je to úplně stejný, to je jako když rekonstruovali úsek Hudcova-Tylova odebrali starý panely a dali tam zase ty stejný strarý panel, někdy mi to připadá že tady někod nemá rozum #-o


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Někdy jsem tady tvrdil, že bude u Semilasa živice. :oops: Tak tedy prominte, že jsem lhal. Někdo mi to říkal, ale už nevím kdo. Ale je to lhář.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6361 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154 ... 255  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 19 lis 2024 10:24
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]