Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 403 z 413    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406 ... 413  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
mauricio píše:
Dotaz : jak se udrzuje provotuschopnost sluzebnich T2?? Dyt prece to uz musi byt davno po smrti :-o


Jednoduse. Vyzbroj to ma stejnou jako T3 , jenom drobny upravy. Takze v tom nejni zadnej problem


Offline
9986
15 led 2005 23:41
oops, rok starý anitry a už nefunkční v Pisárkách?? A sakra...
Dotaz : jak se udrzuje provotuschopnost sluzebnich T2?? Dyt prece to uz musi byt davno po smrti :-o


Jamala lichá píše:
pozor, ve Slatině jsou prej borci na tr14. Když si v Komíně neví rady se 14, tak ji pošlou do Slatiny. Ale Husovice, to jsou barbaři.

Ono jim ani nic jinyho nezbývá. Stačí se podívat, co tam musejí udržovat schopné provozu :twisted: To je aspoň škola


pozor, ve Slatině jsou prej borci na tr14. Když si v Komíně neví rady se 14, tak ji pošlou do Slatiny. Ale Husovice, to jsou barbaři.


Honza píše:
Vozovna Pisárky je vůbec nejhorší vozovna ze všech trakcí v Brně...
...a Slatina


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Vozovna Pisárky je vůbec nejhorší vozovna ze všech trakcí v Brně...


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Možná by bylo ještě lepší, kdyby jim to vysvětlili pracovníci vozoven v Ostravě :lol: Já si o Medlánkách taky nedělám si moc iluzí, mají výhodu že tam není z venku tolik vidět a šroty jsou tudíž skryty zvědavým zrakům. Je ale fakt, že by někdo mohl Pisáreckým vysvětlit, že se má uklízet v obou vozech ze soupravy. Nezdá se mi vysvětlení, že by pisáreckými kurzy na d-1 cestovala větší prasata (myšleno méně přizpůsobiví cestující), než těmi medláneckými :evil: S tím, že mají vozy poškrábaná okna, se nedá nic dělat, za to vozovna nemůže, ale za zašlou špínu a bordel ano.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Ty 1068,1071,1073,1087 sou odstavený, tak ať si klidně hnijí.Ale na 1095 bacha, ta má jít do TMB.V Pisárkách by potřebovali zaškolit od medláneckých jak se udržují tramvaje, aby se z nich nestaly vraky. To je to stejný, jako když se kdysi nový esa ř.363 dodaly do přerova a do Bratislavy.V Přerově šlapaly jak hodinky a v Bratislavě hned byly problémy.To není o vozidlech to je bohužel o lidech.Nic proti slovákům.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
VS píše:
Fixi píše:
VS píše:
Co je s vozy 1806 a 1807? Byly na opravě brzd v Ostravě, vrátily se do Brna a stále nejezdí? Proč? To je ještě nestihly zprovoznit.


Několik nefunkčních aniter i bez pantografů je v Pisárkách.



Tak už je to tady :!: :!: Anitry už dělají společnost odstaveným K2. Co s těma šalinama v Pisárkách dělají, když po roce provozu sou už odstavený :evil: nebo vypadají jako dobytčáky(názornej příklad 2xT z medlánek co dostaly Pisárky).Kam se zase poděl ten jejich pantograf. Co vlastně s nima v těch Pisárkách dělají? Myslím ty pantografy.


To nevím, ale pisárky jsou vrakoviště. Přesně pokud vím jedna anitra odstavená s pant., jedna bez pant. a jedna další s pant. už několik týdnů zapřažená za 4121 hluboko dole. Zmizely však 1669+1670, na dešti však dále hnijí 1071,1073,1068,1095,1039! a mám dojem že už tam nejsou 1088,1087 a 1089. 1667+1668,1028 však dnes odtstaveny se staženým pantografem. :evil: :evil: :evil:


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Fixi píše:
VS píše:
Co je s vozy 1806 a 1807? Byly na opravě brzd v Ostravě, vrátily se do Brna a stále nejezdí? Proč? To je ještě nestihly zprovoznit.


Několik nefunkčních aniter i bez pantografů je v Pisárkách.



Tak už je to tady :!: :!: Anitry už dělají společnost odstaveným K2. Co s těma šalinama v Pisárkách dělají, když po roce provozu sou už odstavený :evil: nebo vypadají jako dobytčáky(názornej příklad 2xT z medlánek co dostaly Pisárky).Kam se zase poděl ten jejich pantograf. Co vlastně s nima v těch Pisárkách dělají? Myslím ty pantografy.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
ds píše:
Fixi píše:
Jo,jo, 1049 je skvělá. Jenže takové jsou jenom 2. (1030,1049). To člověk moc často nepotká.


A co 1040? Ta je přece taky K2R03-P.


1040 je hnusná -- BS110 dle k2R apod.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
VS píše:
Co je s vozy 1806 a 1807? Byly na opravě brzd v Ostravě, vrátily se do Brna a stále nejezdí? Proč? To je ještě nestihly zprovoznit.


Několik nefunkčních aniter i bez pantografů je v Pisárkách.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Co je s vozy 1806 a 1807? Byly na opravě brzd v Ostravě, vrátily se do Brna a stále nejezdí? Proč? To je ještě nestihly zprovoznit.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Fixi píše:
Jo,jo, 1049 je skvělá. Jenže takové jsou jenom 2. (1030,1049). To člověk moc často nepotká.


A co 1040? Ta je přece taky K2R03-P.


Dnes kolem 12h sem zahlidl anitru 1815 na sluzebni jizde. cus


pd píše:
4123 je měřící vůz, asi měří trolej jako B vůz (zřejmě to vychází jinak, než když jezdí sólo).

Díky za vysvětlení


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Dnes kolem 7:15 Štefánikova Cťvrt -- 4122 táhl mrtvolu 1105


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
BS170 píše:
Honza píše:
jezdí pořád méně klasických K2R !!!! Pisárky je pohřbívají. PISÁRKY=pohřebiště šalin... :applause:


Prave ze ne.Poslední dobou vídám 1059,1060,1028,1079, ale moc nevídám mou oblíbenou 1049 :cry: .


Jo,jo, 1049 je skvělá. Jenže takové jsou jenom 2. (1030,1049). To člověk moc často nepotká.


4123 je měřící vůz, asi měří trolej jako B vůz (zřejmě to vychází jinak, než když jezdí sólo).


casto potkavam podobne soupravi, vuz A je vetsinou bezna T3 jakakoliv a vuz B je ta sluzebni, sou propojeny normalne kabelem a tak jezdi, nevim co to ma za smysl,kdyby to tu nekdo objasnil kdo aspon trochu vi, i ja bych byl vdecny


Včera jsem v na Nových sadech zahlédl zajímavou soupravu. Tuším, že 1541 (neviděl jsem dobře na číslo, ale vypadala jako ona) jako áčko a služební 4123 jako B vůz, ve které sedělo pár lídí z DP. Nevíte, jestli je to běžné, nebo ji služebka odtlačovala do Medlánek?


Honza píše:
jezdí pořád méně klasických K2R !!!! Pisárky je pohřbívají. PISÁRKY=pohřebiště šalin... :applause:


Prave ze ne.Poslední dobou vídám 1059,1060,1028,1079, ale moc nevídám mou oblíbenou 1049 :cry: .


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
jezdí pořád méně klasických K2R !!!! Pisárky je pohřbívají. PISÁRKY=pohřebiště šalin... :applause:


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Aha, tak jo, ale jedině za předpokladu, že se nepočítají spřáhla, jinak je to 15,1+10,15+15,1, což je více než 40.... V opačném případě by muselo být jedno spřáhlo sklápěcí, jako u K3R.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
ds píše:
Při této příležitosti mě napadá : už neplatí omezení délky soupravy 40 m? Protože pokud správně počítám, souprava MV+VV+MV by se dostala těsně přes.

Ne melo by to vyjit presne na delku .


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10308 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406 ... 413  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: makosinus a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 27 lis 2024 11:14
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]