Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 155 z 255    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158 ... 255  Další

Co bude dřív ?
kloubové šráky 45%  45%  [ 81 ]
tramvajová trať ke kampusu 34%  34%  [ 62 ]
metro 17%  17%  [ 30 ]
odsunuté nádraží 4%  4%  [ 7 ]
Celkem hlasů : 180
Autor Zpráva
V atlasu MHD Brno sem si všiml malého překlepu: Na str. 48 ulice Kšírova mezi kruháčem Sokolova a zast. Záhumenice jsou zapasány projíždející linky - 49-64-72-94

V síti linek MHD v Brně jsem našel zase mezi zastávkami Nám. 28. dubna > Zoologická zahrada linku 54; Zastávka Kejbaly je pro linku 61 a 69 naznačena opačným směrem (tj. směr Kamenice - Bhunice/Univezit. kampus)

Vím že i mistr tesař se někdy utne nevimco , le berte to ode mě jako takové malé upozornění do příštích vydání :-D


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Dnešní Rovnost:
Nedostatek řidičů v MHD: za volantem sedí i úředníci

BRNO - Petr Chudáček plánuje každý den jízdní řády. Když mu skončí osmihodinová směna, odchází do tramvaje. Nemíří ale za svou rodinou. Jede odvést Brňany domů z práce.
„Chybí nám více než sto řidičů. Musíme tedy zapojit i naše schopné úředníky, kteří po své práci doplňují stav,“ vysvětlila mluvčí dopravního podniku Hana Pohanová. Několikrát za měsíc se tak za volantem vystřídá téměř pět set zaměstnanců, kteří celý den seděli za stolem nebo opravovali stroje ve vozovnách.
„Je to koníček. Beru to jako test mé práce. Přes den napíšu na papír jak mají řidiči jezdit, večer si pak vyzkouším, jestli je to v reálu možné ,“ říká Chudáček, který je vedoucím oddělení pro jízdní řády. Za měsíc tak obětuje práci za volantem čtyřicet hodin svého volného času. „Na oddělení takto vypomáhá většina kolegů,“ dodal Chudáček.
Dopravní podnik proto láká nové zaměstnance všemi způsoby. Největší překážkou pro zájemce jsou ale náročné vstupní zkoušky.
„Psychologické testy jsou největším kámenem úrazu. Neprojde je mnoho zájemců. Zpřísnili jsme také zdravotní prohlídky. Další podmínkou je věk. Řidiči mohou mít minimálně jednadvacet let,“ informovala Pohanová. Úředníci uchazečům zkontrolují i body v kartě řidiče.
Když se lidé rozhodnou řídit trolejbus, tramvaj nebo autobus, nepotřebují nutně řidičský průkaz. Autoškolu jim zaplatí dopravní podnik. „Když k nám někdo nastoupí s řidičským průkazem skupiny D, získá bonus patnáct tisíc,“ řekla jednu z výhod pro nové zaměstnance Pohanová.
Noví zaměstnanci tak za svou kvalifikaci nic nezaplatí. Ve většině autoškolách totiž kurzy pro řidiče autobusů stojí patnáct až osmnáct tisíc korun.
Když se zájemce stane řidičem, může se těšit na různé prémie: Roční růst platu až o šest procent, příspěvek na penzijní pojištění, posilovnu, saunu nebo několik stokorun na dovolenou svých dětí.
„Manželka mi někdy z legrace řekne, že si mě vzala kvůli tomu, že rodina bude mít zadarmo tramvajenku,“ směje se Chudáček.
Podle Pohanové si řidiči průměrně vydělají více než dvacet tisíc korun za měsíc. „Nástupní platy jsou ale nižší,“ upřesnila.

Diskuze:
dnes 8:32 Nedostatek řidičů u DPMB (Vlastimil Brada) IP:[89.103.39.*]

Přečtení dnešního (15.9.) článku v Deníku s titulkem Nedostatek řidičů v MHD... mě vyprovokovalo k reakci a vyjádření svého,zcela jistě ne ojedinělého,názoru.Ačkoliv všemožným sebezviditelňováním se snaží DPMB na jedné straně doplnit stavy řidičů ve všech trakcích a neustále žehrá v Deníku na jejich nedostatek,dělá všechno proto aby řidiče spíše odrazoval než přilákal.Měl jsem možnost zúčastnit se přijímacího řízení do této společnosti a po absolvování různých stupňů procesu jsem dobrovolně ukončil další svoje kroky,které měly původně namířeno mezi zaměstnance DPMB.První překážkou je samolibost psycholožky DPMB p.Kopecké,která jako jediné dopravně-psychologické vyšetření uznává pouze to její,jiné,byť rovněž dopravně-psychologické od Ministerstva dopravy akreditované společnosti tato dáma neuzná.Pokud se tedy Vaše ,zákonem vyžadované psycholog.vyšetření,rozhodnete schovat do šuplíku a absolvujete ho v DPMB,tak máte tak 20%šanci že projdete.Dalším bonbónkem,který paní mluvčí Pohanová nikde neuvádí je systém náborových příspěvků.Proč neuvede do médiíí že oněch 10 tis pro řidiče autobusů (resp.15 tis.pro řidiče trolejebusů) není vypláceno najednou,ale že po absolvování kurzu dostanete 5 tis.resp.(7500.-)a zbytek po 2 resp.4 letech kdy Vám skončí závazek vůči DPMB.Pokud i toto překousnete,čeká na Vás překvapení v podobě výplaty.Oněch uváděných 20 tis,je vyjádřeno jako hrubá mzda řidiče autobusu po 10 letech u DPMB.Nástupní plat je ve skutečnosti 15 tis hrubého,takže má každý možnost spočítat si jaká mu ve skutečnosti příjde výplata.Řeknete si o.k. beru a protože mi to nestačí udělám si nějaký přesčas,ale ouha i zde je zakopaný pes,protože vedení DPMB striktně omezilo přesčasové hodiny u všech řidičů,takže odjezdíte si svoji normu a na významější přesčas můžete zapomenout.Proto se potom vyhánějí úředníci a důchodci za volant.Pokud by toto DPMB nepraktikoval nemusili by jeho někteří řidiči ve svém volnu pracovat jako brigádníci u cestovních kanceláří.Celé to na mě působí jako demagogie z úst mluvčí DPMB buď bez potřebné znalosti problematiky nebo a to je zarážející,jde o záměrné zkreslování skutečných podmínek práce u DPMB.Za pravdu mi dává to,že ještě před 3 roky měl DPMB stop stav z důvodu naplnění kapacit a najednou mu chybí 100 řidičů.Apeluji títmo na vedení DPMB aby se nad svojí personální politikou zamyslel a po férovém jednání bude mít jistě řidičů dostatek a já budu mezi prvními.

dnes 11:54 Také to nechápu (Vondra,křivá huba) IP:[81.19.5.*]

Tak jak tady píše můj předchůdce,ještě před 3 roky byl stop stav na řidiče.Spojů každým rokem ubývá,cestujících kvůli rostoucím cenách přepravného také,tak nevím,kam se řidiči poděli,navíc,když jsou i mezi řidiči trolejbusů tací,kteří by tam vůbec kvůli své inteligenci být něměli.Jezdit s nimi je někdy "o hubu".Jeden takový jezdí směrem na Žlutý kopec,vychozeno má jen 7 tř.ZŠ( jmenuje se asi Stejskal??)


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
pd píše:
MaxiMC píše:
Lístek základní 10 minut, 2 zóny - 10 Kč !!! No to je výsměch, když si přihoďím 5kč tak mám 60minutovej lístek... Ptám se, má tento lístek i nadále význam?

Smysl má, jinak bys vždycky platil 15 Kč ;)
Protože proč by měl ten, kdo bydlí někde na konci města, být znevýhodňován ještě vyšší cenou. Je to jedno město a všichni by měli platit stejně, protože si kolikrát nemohli vybrat, odkud a kam budou jezdit. Ale to už trochu odbočuju...


No tak to bys mohl říct, že ten, kdo bydlí na kraji města chce projet taky třeba jenom litr benzínu v autě, jako ten, co bydlí ve středu města. A je znevýhodňován, protože projede víc.

Já souhlasím se zdražením lístků. Bych je klidně ještě o 2-3 koruny zvedl. A naopak bych zlevnil šalinkarty. Místní, kdo dojíždí denně, má stejně většinou šalinkartu. A proč dotovat MHD cizincům a turistům??? (jasně, dotovat, aby tu bylo míň aut, zdravější vzduch,... ale na to momentálně nejsou peníze)


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
Tady je naprosto zřejmé, že město a posléze DP tlačí na to, aby si cestující koupili šalinkarty a lístky používali méně. Jde o to, že každý měsíc má DP peníze z kupónů tzv. jisté. A pro rejpaly typu - je to drahé - když se cestující podívá v jakém intervalu MHD jezdí, tak si myslím, že cena není přemrštěná. On 4 min. interval v ranní a odpolední špičce a do 18 hodin 5 minutový interval není nejlevnější. A náklady jsou obrovské. Lístek/šalinkarta může být o dost levnější, pokud budou tramvaje/trolejbusy/autobusy jezdit celodenně ve 20 minutovém intervalu. Bude potřeba méně vozů, méně řidičů, spotřebuje se méně energie a nafty, takže i jízdné bude levnější. Co by na to potom říkali cestující?


SYN: sama Vídeň je stejně jako Brno rozdělená do dvou zón. Těch víc pásem je až mimo Vídeň, podobně jako IDS JMK.


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
Stale je ovšem třeba pamatovat na to, že 10 min lístek bude i dál nepřestupní, což může cestujícím hlavně v Brně v zácpách dělat nervy ( např. některá rána v 44 v úseku St. osada - Tomkovo nám.),naopak použitelnost v kombinaci je nesporná.

_________________________________
Ze země nic nespadne.


Offline
214
03 srp 2006 06:41
Brno, CR
pd píše:
Jinak v Německu, Rakousku apod. je to většinou tak, že existuje jedna "normální" jízdenka, ve městě velikosti Brna tak kolem 1,50 €. Pak jedna "krátká", třeba na 4 zastávky nebo nějak jinak omezená, ta za zhruba 1 €. A potom už je jenom celodenní, ta by byla za 3 až 4 €, tzn. že se vyplatí už při 3 cestách. V některých menších městech je dokonce celodenní jízdenka levnější než dvě obyčejné, pak už není co řešit.. Žádné jiné výmysly jako 60, 90, 120 ... minutové tam nejsou. Dokonce ta "normální" jízdenka mívá jenom nějaké volné omezení, jako např. že platí pro "jednu cestu" - bez omezení časové platnosti nebo počtu přestupů.

No co ja si vzpominam tak zrovna v Rakousku ve Vidni je VOR, coz je system dosti podobny IDS (samozrejme ho meli driv), a sama Viden je podobne rozdelena na pasma jako Brno, akorat jemneji, na vic pasem. Muzu si koupit jizdenku na ruzny pocet pasem, nebo prouzkovou, z ktere si oznacim potrebny pocet.
Nevim jak na povrchu ale v podzemce ta nejkratsi jizdenka platila tusim jen na tri zastavky jednim smerem (kurzraise tomu tusim rikali).

pd píše:
Myslím, že takto je to dokonce spravedlivější než současný systém. Protože proč by měl ten, kdo bydlí někde na konci města, být znevýhodňován ještě vyšší cenou. Je to jedno město a všichni by měli platit stejně, protože si kolikrát nemohli vybrat, odkud a kam budou jezdit. Ale to už trochu odbočuju...

No nevim, proc by potom nemely byt za stejnou cenu treba i jizdenky na vlak? Nezavisle na vzdalenosti - vsak jsme jedna republika... A stejne to normalniho obyvatele vcelku netrapi, budto jezdi MHD a pak si bezpochyby kupuje salinkartu a neresi vzdalenosti, nebo jezdi autem a pak tech par jizd co jede MHD nemuze znamenat nejaky citelny rozdil at uz jsou usporadany tak nebo onak. Jo a kdo bydli na konci mesta, ma zase jiny vyhody, rekneme cistsi vzduch a tak ne?


Offline
1093
09 lis 2006 18:16
pd: Nemůžu moc souhlasit, že ten systém na jednu jízdu je spravedlivější. Toto je zase o přestupech, čím víc přestupů, tím vyšší cena a nikdo zase nemůže, že nemá přímý spoj. A co je na tom nespravedlivýho, že člověk kterej stráví víc času v MHD, nemá zaplatit víc...Ale v tomto spravedlnost být nemůže. Osobně se mi nelíbí, že ve většině těchto systémů jsou znevýhodňováni cestující na krátké vzdálenosti, ale ono je to často o nákladech na ten lístek. To už je daleko lepší chodit pěšky.
MaxiMC:Tak ten 10 minutovej lístek má taky hodně význam v kombinaci s šalinkartou do zón mimo Brno


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
pepola píše:
Režim se mění nejvíc těsně před šestou hodinou ranní a osmnáctou večerní.To si pak člověk na semaforu postojí i čtyři minuty.(Odpozorováno - proto už zůstávám v klidu...)



V neděli v 15:00 se taky mění semafory.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


MaxiMC píše:
Lístek základní 10 minut, 2 zóny - 10 Kč !!! No to je výsměch, když si přihoďím 5kč tak mám 60minutovej lístek... Ptám se, má tento lístek i nadále význam?

Smysl má, jinak bys vždycky platil 15 Kč ;)

Jinak v Německu, Rakousku apod. je to většinou tak, že existuje jedna "normální" jízdenka, ve městě velikosti Brna tak kolem 1,50 €. Pak jedna "krátká", třeba na 4 zastávky nebo nějak jinak omezená, ta za zhruba 1 €. A potom už je jenom celodenní, ta by byla za 3 až 4 €, tzn. že se vyplatí už při 3 cestách. V některých menších městech je dokonce celodenní jízdenka levnější než dvě obyčejné, pak už není co řešit.. Žádné jiné výmysly jako 60, 90, 120 ... minutové tam nejsou. Dokonce ta "normální" jízdenka mívá jenom nějaké volné omezení, jako např. že platí pro "jednu cestu" - bez omezení časové platnosti nebo počtu přestupů.

Myslím, že takto je to dokonce spravedlivější než současný systém. Protože proč by měl ten, kdo bydlí někde na konci města, být znevýhodňován ještě vyšší cenou. Je to jedno město a všichni by měli platit stejně, protože si kolikrát nemohli vybrat, odkud a kam budou jezdit. Ale to už trochu odbočuju...


Offline
9986
15 led 2005 23:41
MaxiMC píše:
Lístek základní 10 minut, 2 zóny - 10 Kč !!! No to je výsměch, když si přihoďím 5kč tak mám 60minutovej lístek... Ptám se, má tento lístek i nadále význam?

mírně se zkusím vžít do role kaštana :

takže, z Rybnické na tento lístek dojedu max.na Mendlák, na Kamenný vrch a když pojede něco i dál nahoru, tak možná jednu dvě zastávky, a na Osovou. Pak končí lístek, ale já povětšinou chci jet dál, protože mendlák i osová je přestupní uzel, kamenný vrch je sídliště, tam asi dál nepojedu, neřeším. Tak dejme tomu budu chtít na nádraží (tesco) a na běloruskou (hřbitov). A to si mám kupovat opět 10 min jízdenku? To ne, není to už jak dřív, 3 koruny navíc mi nevadily, pět mi už vadí, takže si koupím 60 minutovou, ale co se zbylýma minutama, který nevyužiju? 15 minut by nevadilo, 40 minut už by mi vadilo... A nebo budu požadovat prodloužení platnosti jízdenky nebo pojedu na černo.

To jsem se do toho zamotal, ale snad je poznat, co jsem tím chtěl říct. I když ono to je stejný i při starých cenách.

Jinými slovy, smysl nemá, zastávky v běžném dosahu do 10 min jsou dostupné i pěšky (počítejme 5-8 zatávek, což je dejme tomu z mendláku na úzkou, já to chodím pěšky do 20 minut pomalou chůzí, tram s přestupem tam jede dejme tomu 12 minut - co je lepší? Ušetřit 8 minut a vyhodit 10 korun? Nebo naopak? Opět, pro běžného kaštana nemajícího šalinkartu). Možná by opravdu stálo prodloužit platnost jízdenky na 15 nebo 20 minut. Když se prodloužila 40 minutová, proč ne 10 minutová?


Offline
Uživatelský avatar

55
22 led 2006 17:27
Brno - Bohunice
Lístek základní 10 minut, 2 zóny - 10 Kč !!! No to je výsměch, když si přihoďím 5kč tak mám 60minutovej lístek... Ptám se, má tento lístek i nadále význam?


Offline
Uživatelský avatar

2109
20 zář 2006 19:51
http://www.modernibrno.cz/aktualita.htm?aktualita=6622
..A bude se zdražovat..


Offline
Uživatelský avatar

3724
28 úno 2006 19:00
Režim se mění nejvíc těsně před šestou hodinou ranní a osmnáctou večerní.To si pak člověk na semaforu postojí i čtyři minuty.(Odpozorováno - proto už zůstávám v klidu...)


Offline
Uživatelský avatar

1189
23 úno 2006 15:26
Zlaťák píše:
No minimálně (když nebudeme počítat křižovatky) semafory, co jsou pro chodce třeba v Komíně u splavu nebo aj u vozovny Komín, tak ty určitě se nedají nastavovat dálkově.

niximor píše:
Mimochodem mam pocit, ze krizovatka v Bystrci u kamenolomu na tenhle ridici system napojena neni, protoze je pry prilis daleko, takze by bylo prilis drahe tam natahnout to dalkove ovladani.
Ale mozna uz se to zmenilo, tohle bylo platne pred nekolika lety.

Nevim jak v toho splavu, ale vim ze uricte je zapojenene i blbe prechod u zastavky Stouracova...
A myslim si ze krizovatka Kamenolom musi byt uricte napojena, nemluve o tom, ze by se mela predelat a (pry) je to i v planu, protoze tohle je hruza

_________________________________
"Pouze dvě věci jsou nekonečné. Vesmír a lidská hloupost. Tou první si tím však nejsem tak jist." (Albert Einstein)


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
anarchia99 píše:
To nic nemeni na tom, za kazda ta krizovatka maj svuj tzv. radic (takova ta velka seda skrin), kere ju ridi podle automatickyho programu, prepina jednotlivy programy a faze... A JE fakt, ze nevim jiste, esi se i ty starsi daj ridit dalkove

Ty radice jsou pak navzajem synchronizovane pres to centralni ridici centrum. Pred par lety jim vyhorel pocitac v tomto ridicim centru, a kazda krizovatka bezela nezavisle na ostatnich podle nejakeho zakladniho programu. Hlavne v mistech, kde je nekolik krizovatek hnedka za sebou. Treba okolo Tivoli to byl docela slusny bordel. Propustnost tohoto mista jak pro IGK, tak pro verejnou dopravu sla uplne do kytek.

Jinak moznost navoleni nejake zelene vlny pro buhvikoho pry existuje. Otazka je, jestli to ma smysl.
Kamarad, co bydlel hned naproti rondu rikal ze jednou rano videl, ze byly svetla u ronda postavene na "zelenou" po Porici asi 15 minut. Ridici si to vylozili podle sveho a jezdilo se bez ohledu na semafory. Pry byla docela sranda, ze doprava bezela podle fazi, jako by ta krizovatka normalne bezela (chvili se jezdilo rovne, pak se zase chvili jezdilo napric. Akorat samozrejme propustnost byla radove horsi. Po tech 15 minutach projela kolona s majacky (ktera ale mela co delat se timto "poloanarchisticky" rizenym mistem promotat) a semafory okamzite naskocili.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
No minimálně (když nebudeme počítat křižovatky) semafory, co jsou pro chodce třeba v Komíně u splavu nebo aj u vozovny Komín, tak ty určitě se nedají nastavovat dálkově.


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
Mimochodem mam pocit, ze krizovatka v Bystrci u kamenolomu na tenhle ridici system napojena neni, protoze je pry prilis daleko, takze by bylo prilis drahe tam natahnout to dalkove ovladani.
Ale mozna uz se to zmenilo, tohle bylo platne pred nekolika lety.

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
Uživatelský avatar

1189
23 úno 2006 15:26
anarchia99 píše:
Tom píše:
Jiste, centralni dispecink je umisten v budove Brnenskych komunikaci na Renneske tride, nejen ze tam muzes ridit opravdu KAZDE semafor v Brne, ale moji dispozici i obraz z mnoha kamer ve meste.

No ty kamery te´d rostou všude jako houby po dešti.
Jinak ty semafory nevím, jestli všechny. Ještě pořád se v Brně najde pár starejch křižovatek (i když i ty postupně opravují a osazují novejma semaforama)

To nic nemeni na tom, za kazda ta krizovatka maj svuj tzv. radic (takova ta velka seda skrin), kere ju ridi podle automatickyho programu, prepina jednotlivy programy a faze... A JE fakt, ze nevim jiste, esi se i ty starsi daj ridit dalkove

_________________________________
"Pouze dvě věci jsou nekonečné. Vesmír a lidská hloupost. Tou první si tím však nejsem tak jist." (Albert Einstein)


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
anarchia99 píše:
Tom píše:
Dají se barvy na všech semaforech v Brně nastavovat z nějaké centrály dálkově? A výhybky tramvají?

Jiste, centralni dispecink je umisten v budove Brnenskych komunikaci na Renneske tride, nejen ze tam muzes ridit opravdu KAZDE semafor v Brne, ale moji dispozici i obraz z mnoha kamer ve meste.

No ty kamery te´d rostou všude jako houby po dešti.
Jinak ty semafory nevím, jestli všechny. Ještě pořád se v Brně najde pár starejch křižovatek (i když i ty postupně opravují a osazují novejma semaforama)


Offline
Uživatelský avatar

1189
23 úno 2006 15:26
Tom píše:
Dají se barvy na všech semaforech v Brně nastavovat z nějaké centrály dálkově? A výhybky tramvají?

Jiste, centralni dispecink je umisten v budove Brnenskych komunikaci na Renneske tride, nejen ze tam muzes ridit opravdu KAZDE semafor v Brne, ale moji dispozici i obraz z mnoha kamer ve meste.

_________________________________
"Pouze dvě věci jsou nekonečné. Vesmír a lidská hloupost. Tou první si tím však nejsem tak jist." (Albert Einstein)


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Tom píše:
Dají se barvy na všech semaforech v Brně nastavovat z nějaké centrály dálkově? A výhybky tramvají?


No nevím, jestli na všech, ale dají. Zrovna jak tu bylo teď nedávno to setkání papalášů, tak se jim dělala VIP trasa, že jen jim svítila zelená a ostatní měli okolo červenou.
Výhybky netuším, ale pochybuju.


Offline
38
19 srp 2007 14:46
Dají se barvy na všech semaforech v Brně nastavovat z nějaké centrály dálkově? A výhybky tramvají?


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
miropiro píše:
Od prvního září 44 a 72 mají nějak divně sladěnej interval. Z Halasova náměstí odjezdy: 7:00 - 6 - 8 - 16 - 17 - 24 - 28 - 32 - 37 - 39 - 43 - 47 - 47! Extrémní! Nešlo by to jinak? Uznávám, že je to ráno, že se jízdní řád dělá těžce, ale moc fajn to zrovna není :-(


Po několika dnech pravidelného svezení 44 s odjezdem v 7.16 musím skutečně před záměry tvůrce jízdního řádu smeknout. Ranní zkrácení intervalu na 7-8 minut není nic jiného než totální vyhazování peněz. 44 je nejvytíženější v úseku Halasovo n. - Kr.Pole, nádraží a 8 minutová mezera v době návozu žáků a studentů do školy je opravdu bezva nápad :applause: Nebylo by lepší přiznat, že existují špičky a ten interval sladit na obou linkách, nebo nechat 10 minut tak jak celý den? Tohle je fakt na hlavu...
P.S. mezi sedmou a osmou a hodinou jezdí 15 spojů do hodiny... Kdyby se na a-44 i 72 vytvořil interval 8 minut (společný 4), má to posílení nějaký význam.


Offline
Uživatelský avatar

371
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
[quote="logitech911]Spíše nevyužití :lol:[/quote]

Ono by se tomožná aj využívalo, kdyby to aspoň nějak pravidelně jezdilo...lidi nebudou moc jezdit něčím, co jezdí 6× denně, když mají možnost jezdit (ze Sokolnic) pravidelně a-40 a (z Modřic) d-2, a-78, a-49 a v rámci Chrlic a Holásek a63, potažmo i a-78


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6361 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158 ... 255  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 19 lis 2024 14:41
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]